Bizi 6 kişi sanıyorlar sanırım ama bizi bastırdıkları sürece sesimiz daha gür çıkacak. Bu gençleri gözaltına aldıran iç işleri bakanının Taliban’dan ne farkı var?
Mülteciler akın akın gelirken “Hudut Namustur “ pankartı asan 6 genç gözaltına alındı. Türk vatandaşının ifade özgürlüğü nerede?
Talibandan farkları yok ki bunların görmüyor musun bizim talibanla düşüncelerimiz aynı ters taraflarımız yok falan deyip duruyorlar daha dün a haberde taliban sözcüsü türkiye islami ülke kardeşimizdir dedi. Neye göre islami ülkeyiz hangi kanunda yazıyor ve neye göre kardeşiz? boku çıktı bu ülkenin içine ettiler resmen. Akpli fanatik koyunlar ve hükümetleri el birliğiyle ülkeyi bitirdi.
Aynen durum çok kötü suriler yetmezmiş gibi bunlar cikti başımıza tabi ki ülkedeki mevcut tarikatler de onların destekçisi olduğunu için hükümet bizlere ancak polis gönderir onlara sesleri cikmaz
Zaten onlar bitirecek bunları biz yine iyi kotu biseyker gördük onlar hep felaket gördü... Üzülüyorum onlara da umarım aklı başında Atatürk illerini takip eden bilimi takip eden gençlik olurlar
Gördüm görmem mi çok var bunlardan ben gerçekte de uğraşıyorum bunlarla akıllarını alıyoruz zaten bu ülke yobazlar in elinde çöp olmayacak kimsenin gücü yetmez biz var oldukça
laiklik istedigi icjn Şu an hapiste yatan var mi? ya da komiszmi istedigi icin hapis yatan vae mi? ama seriat istedigi icin yuzbinler yatmis ve hala da yatanlar var...
Ayrıca bu ülkenin yönetim biçimi belli “ CUMHURİYET “ ne diyor anayasada “ değiştirilemez , değiştirilmesi teklif dahi edilemez.” Eğer bu ülkede yaşıyorsa bir insan anayasaya uymak zorunda anayasaya aykırı davranmak suçtur. İlk dört madde ülkenin temelini oluşturan maddelerdir. Şayet farklı bir yönetim biçimi istiyorlarsa başka ülkeye gitsinler. Şeriat mi istiyorlar okey o zaman yallah Arabistan’a
onlarin gayesi seriat degildi ki zaten... paraya dayali holding hareketi diyorlardi kendi agizlariyla... ben ercument ozkanlari lparslan kuytullari ebu hanzalari salih mirzabeyoglullarindan bahsedeyorum 🙂
Bu Kişiler tasavvufi yorumları ve çalışmalarıyla dinimizi güzel temsil eden insanlar ancak laikliği de aynı zamanda reddeden insanlar yine söylüyorum bu ülkenin yönetim biçimi belli. Şeriat istemek ifade özgürlüğü değil anayasaya aykırılıktır
degisitirilemez ancak ve ancak KURANI KERIMDIR... gerisi kimin nerresinden uydurmussa onu baglar... seriat isteyenler arabistana degil... hersey özüne aittir...1000 yildir bu topraklar atalarimiz tarafindan seriatla yonetiliyordu... o yuzden laikler fransaya demokratlar yunanistana yallllahhhh
Kimse Kuran’ın değiştirilebileceğini savunmuyor. Devletin din ile işi olmaz görevi ülkenin refahı ve yönetimidir din bireyseldir , devletlerin dini OLMAZ. Bu ülkede Türkler yaşıyor , burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ İslam devleti değil. Azınlık şeriatçiler olduğuna göre biz değil onlar gidecek. Yallah Arabistan’a 🙅♀️
devletin işi ancak dindir dindir diyen dinin kendisi zaten... sen nerenden din uydurdun da devlet din ayri diyorsun? yani din hamur olacak ki ekmek yapasin diyor sen de herkes ekmegini kendi yapacak ama asla ve asla suyla un karistirilamaz diyorsun
Cahile laf anlatmak deveye hendek attırmaktan zordur sözü gerçekten çok doğru. Şeriat ile yönetilen ülkelerin durumu ortada. Kadınlar kendilerini çatılardan atıyor sen şu an ağzını yaya yaya fikrini beyan edebiliyorsan bu yine yaşadığın ülkenin yönetiminin sana verdiği haklardan dolayıdır sen laik bir ülkede şeriat istiyorum diyebilirsin ama şeriat ile yönetilen bir ülkede laiklik diyemezsin. Nankörsünüz gerçekten devletin içine dini katanları gördük böyle yönetilirmiş ülke 😂 neyse Mevlana’nın bir sözü vardır cahille girme münakaşaya ya asabını zıplatır tavana ya da yazık olur adabına demişler ben iyisi mi adabımı bozmiyim.
kadinlar kendini catidan mi atiyor? farkli ulkelerde yasiyoruz sanirim... demokrasiyle yonetilen ulkemizde kadinlarin kendilerini atmalarini dusunenen kadar kadin cinayetleriyle erkrkler once tecavuz sonra yakma sanra da parcalara ayirarak cantayla cesedi farkli yerlere dagitmayi goruyoruz...
Dinin bireysel olması gibi suç da bireyseldir bizim ülkemizdeki alçakların bunu yapmasının tek sebebi kendi zihniyetleri bunu yapan devlet değil neresinde yazıyor anayasanın kadınlara taciz edin diye? Ama senin savunduğun şeriatle yönetilen ülkelerde kadınlar bizzat Devlet tarafından zulüm görüyor dini yaptırımlar sadece kadınlar üzerine. Kadınlar ise bu zulüme dayanamayıp çatılardan atıyor kendini hiç haber izlemiyorsunuz sanırım
1-) izledigin haberleri yayina verenler islam dininin yok olmasini muslumanlarin olmesini isteyen ehli kitaptir !!! 2-) şu sizin sisteminizde bir pislik oldugu zmn bunu sahsa...; musluman olusumlarin icin de bir pislik oldugu zmn o olusuma camur atma buruşmuş ikiyuzlu siyaseti ne zmn birakacaksiniz?
1000 yildir bu topraklar seriatla idare ediliyordu son 100 yil haric... pardon dagdan gelip bagciyi mi kovuyorsun... kimin evinden kimi kovuyorsun... asıl bileti alıp yunanaistan ve fransaya gondrrilmesi gereken sizlersiniz...
Aynen 1000 yıldır kadınlar hor görülüyordu 27 tane karısı olan Osmanlı yönetimi ile mi övünüyorsunuz? Biz onları çoktan toprağa gömdük tarih bugün ve bugün bize ait size değil.
osmanlida cok eslilik %5 miş... bunu sizin zihniyetinizdeki tarihcilee soyluyor... simdi 1 esle idare eden yuzde 5 mi yoksa yuzde 90 i karisini aldatan karisi bosayip sonra karisini olduren adam kayniyor ortalik... din yok kannat yok... intaharlar halt safada... ulke keraneye meyhaneye donmus... ensest iliskiler almis basini gitmis... faizli bankalardan intihar edenler... su an gunumuzde eceliyle olen cok nadir... bunun sebebi de sizin ovündügunuz demokrasi pisligi...
Sizin bu dediğini intiharlar ve cinsel uçkurlar Osmanlı döneminde olmuyor muydu yani 😂😂 suç bireyseldir topluma ve devlete mâl edilemez sizin zihniyetsizliğiniz de burada başlıyor işte. Aldatmak bu ülkede serbest değil bunu da bilin aldatanların ise yaptığı bireysel bir ahlaksızlık ve yaptırımları oluyor bunların ve pislik dediğiniz dempkrasi sayesinde :) yoksa sizin savunduğunuz şeriat sisteminde kalkıpta kimse karısını aldattı diye bir adama yaptırım uygulamaz ama peçesi açıldı diye yalandan dört şahit ile o Karın meydanda bir güzel kırbaçlanır. Ayriyeten Osmanlı yönetiminde eşcinsellik de çok yaygındı şeriatte eşcinselliğin yeri var mı? Demek ki neymiş bunun sorumlusu devlet değil , yönetim veya demokrasi değil insanlarmış
Ayriyeten herkesin kabul gördüğü tarihi belgeleri bile inanmayacak kadar gözünüz kör olmuş 😂 Adamlar 15-20 kadın yatağa atıyor benim hakkım diyerek. Köle pazarlarında kadın satılıyordu bunu da inkar edemezsiniz herhalde bence bunları istemek için katıksız bir kadın düşmanı olmanız gerekir.
@Huxley17 seriatta bekar kiz evli adam zina etse... kiza 100 degnek evli adam oldurulur... bekar erkek evli kadin olursa erkege 100 degnek kadin oldurulur... bekar kiz bekar erkek zina ederse ikisine e 100 degnek evli adam evli kadin zina ederse ikiside oldurulur... daha seriattan (kuran ve sunnetten ) haberin yok... ahkam kesip iftira atiyorsun... seriat diye kufrettigin nizam , kurani kerimde yuce ALLAH subhanallahu ve tealanin hukumleri vevresulunun sunnetidir...
İnsanlar da kuranda yazanı uygulayacak zaten bunu uygulama olarak düşündüğünüzde yaptırımlar bu şekilde mi olacak yoksa herkes çıkarları doğrultusunda mı kurallar koyacak. Bir kere kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz dayakla yaptırım mı olur. Hem cahil hem ilkelsiniz. İflah olmaz bir adamla daha fazla muhatap olmak istemiyorum. Kendiniz çalıp kendiniz oynayabilirsiniz yorumlarda. Esenlikler
@Huxley17 😂😂😂degnek derken kurani kerimde sopa yaziyor... degnek yazdik diye cahil ve ilkel de olduk 🤣🤣🤣 (Şu an cafedeyim ve gulmekten karnim agridi simdi disari atcak garson 😁😁😁) islamiyet teslimiyettir muslumansa teslim olana denir... kurani kerimde yuce Allah s. w. t sopa vurun demisse vurulur... bunu sorgularsak dinden cikariz... buarada tam zıt karsi goruslu bir kimseyle ilk defa bu kadar ince detaylara kadar inip de lirmadan hakaret etmeden tartistigim belki siz ilksiniz... gercekten guzel bi munakasaydi 🙂 sırf bu sebeten simdi siz e takip istegi atiyorum... ama bunu seriatci osmanlici kadin duskunluguyle bagdastiemayin lutfen 😁
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Mülteciler akın akın gelirken “Hudut Namustur “ pankartı asan 6 genç gözaltına alındı. Türk vatandaşının ifade özgürlüğü nerede?