Bunun amacı içlerinde olayı bastırmak için bulunan teröristler olduğu için bu şekilde yapıyorlar ama saçma olan kısmı öğrencilerin göz altına alındığı. Baştan kayyum atamak bana göre doğru değil sonuçta öğrenciler o başarıya gelmek için çok çaba sarf ediyorlar ve onların istemediği bir şeyi önemseyip değiştirmek daha iyi olabilirdi.