Sorun şu biz istemiyoruz bunu bile bile geliyorlar onlar yüzünden benim vatandaşım zor duruma düşüyor ben vatandaş olarak Yunan'ın bizden farkı ne diye soruyorum ülke bizim onlar yüzünden 2. sınıf olduk
Yani o xaman işkence yapilabilir mi diyorsunuz? Yazik size ve yazik sizin gibileri barindiran bu vatana. İskence insanlik suçudur milleti olmaz dini olmaz irki olmaz. Yapan insan degildir. Yapilmasini destekleyen de insan degildir.
Sınır geçerken öldürülde bile bunun bir aciklamasi vardir. Hudut koruyordum. Gecmeseydi kacak denebilir. Hak ta verebilir insan. Ama alip iskence edilemez. Hicbir yerde karsiligi yoktur bu isin. İskencecilik cok ayri bir olaydir. Türk milleti savasa savasa canina kasteden en qzili dusmanlarini bile ele gecirince iskence etmemis ac bile birakmamis. Boyle soydan gelen biri bunu savunamaz
İşkence olayına gelirsek eğer belki girmeye çalışanlar teröristti? Bilemeyiz sonuçta belki işkence görenler terörist olabilir ki genelde böyle oluyor. Şunu sorgulamak lazım sen hangi akla ve hakka dayanarak başka ülkenin sınırını kafana göre geçmeye çalışıyorsun kaçak yollarla bide? Ayrıca şunu da değinmek lazım her ne kadar biz istemiyorsak bile Erdoğan koridor açtı koridordan mülteciler zaten yasal olarak sokuyor Erdoğan. Bu koridor dışında girenler evet şüphelidir terörist olma ihtimali eylem yapma ihtimali bir hayli yüksektir ki zaten mantıken de olay budur. Zaten sana açılan yasal koridordan geçmeyip kaçak yolla geçiyorsan evet bunda bi bit yeniği vardır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Oy kullanacak o suriyeliler ve reis kazanacak. Tabi ki tutuklanmalı subaylar
İskence yapmislar 2 kisi ölmüs 2 kisi yogun bakimda. Yaslari da 18 falanmis bide.. Allah yanlarina koymasin hapiste aynsisi baslarina gelir umarim.
Yas 17*
Üzülmedim askerlere yazık
Nasıl asker oluyo sivilmi bunları yapan
Sorun şu biz istemiyoruz bunu bile bile geliyorlar onlar yüzünden benim vatandaşım zor duruma düşüyor ben vatandaş olarak Yunan'ın bizden farkı ne diye soruyorum ülke bizim onlar yüzünden 2. sınıf olduk
Yani o xaman işkence yapilabilir mi diyorsunuz? Yazik size ve yazik sizin gibileri barindiran bu vatana. İskence insanlik suçudur milleti olmaz dini olmaz irki olmaz. Yapan insan degildir. Yapilmasini destekleyen de insan degildir.
Ben artık ırkçı oldum kb ama üzülemiyorum bile geçmeseymiş kaçak
Sınır geçerken öldürülde bile bunun bir aciklamasi vardir. Hudut koruyordum. Gecmeseydi kacak denebilir. Hak ta verebilir insan. Ama alip iskence edilemez. Hicbir yerde karsiligi yoktur bu isin. İskencecilik cok ayri bir olaydir. Türk milleti savasa savasa canina kasteden en qzili dusmanlarini bile ele gecirince iskence etmemis ac bile birakmamis. Boyle soydan gelen biri bunu savunamaz
Savundum
Soydan gelen dedim. Detayi kacirmissin.
Yörüğüm
Çok iyi orta yapiyorsun. Tam 90 lik attin ama benim etik degerlerimi asan bir yorum olacaktı. Sen hakettin de yorukler haketmedigi icin yapmiyorum.
İşkence olayına gelirsek eğer belki girmeye çalışanlar teröristti? Bilemeyiz sonuçta belki işkence görenler terörist olabilir ki genelde böyle oluyor. Şunu sorgulamak lazım sen hangi akla ve hakka dayanarak başka ülkenin sınırını kafana göre geçmeye çalışıyorsun kaçak yollarla bide? Ayrıca şunu da değinmek lazım her ne kadar biz istemiyorsak bile Erdoğan koridor açtı koridordan mülteciler zaten yasal olarak sokuyor Erdoğan. Bu koridor dışında girenler evet şüphelidir terörist olma ihtimali eylem yapma ihtimali bir hayli yüksektir ki zaten mantıken de olay budur. Zaten sana açılan yasal koridordan geçmeyip kaçak yolla geçiyorsan evet bunda bi bit yeniği vardır.
İyi olmuş ben böyle etik değerleride
Çünkü onlar şer ittifakının oy kaynakları ya da olası bir durumda milist güçleri
Twitterda da şöyle bir haber okudum, mutlaka araştırılmalı
twitter.com/ironik_li/status/1637116593908973568
Kaynak atar mısın 🤔🤔
Kaynak paylaşabilir misin?
Haberin doğru olmadığına inanmak istiyorum
Ödüllendirilmeleri gerekiyordu.
Seçim yaklaştı ondandir
Bu haber gerçekmi ya
AKP..
kaynak