Afganistan'ı ele geçiren taliban kadınların tüm haklarını elinden almaya başlıyor. Kadınların dükkan çalıştırması yasak, iş yerlerinde kadının çalışması yasak, kadınların gitti kafeler kapatılıyor. Dünya bu rezilliği neden sessiz?İnsanım diyenin bu pisliği midesi kaldırmaz. Ama tüm dünya sessiz. Yazıklar olsun!
Afganistan'ı ele geçiren terör örgütü Taliban kadınların tüm haklarını elinden alıyor! Dünya bu rezilliğe sessiz mi kalacak?
Vahşetten başka birşey değil geçmişte olan bir siyasi sorun için dünyada birbiri ile savaş açan ülkeler varken hiçbiri şu an bu duruma ses etmiyor her ülke kulağını kapayıp duymazlıktan geliyor nerede o modern insan haklarını savunan vakıflar nerede modern ülkeler nerede islamıyla bilimin Arap ülkeleri nerede. Vahşet gerçek bir vahşet korkuyorum siyasi oyunlarda yıkılan bir ülkede olmaktan korkuyorum gelecekte ülkemin bu duruma düşmesinden ülkem gidip bir voleybolcunun cinsel yönelimli tartışsın ama böyle bir durumdan haberdar bile olmasın. Dicek başka söz bulamıyorum Allahım sen büyüksün İslamın düştüğü durum İslam diye tabir edilen yobazlık, zulüm, vahşet...
Bunların dini hangi dinse, yerin dibine batsın. Olmaz olsun. İslamiyetle bir alakası olabilir mi? Nerde bizim mütevazi, hoşgörülü, yetime düşküne hoşgörülü yaklaşan, koruyup kollayan, komşun açken tok yatma diyen, elalemin karısının kızının ırzında gözü olmayan, Allahın verdiği canda gözü olmayan Müslüman kardeşlerimiz, nerde bunlar! Bunlar sapık. Cinsi sapık. Din maskesi altında her türlü iğrençliği doğallaştırmış, kendi çıkarlarına göre davranan it sürüleri bunlar. Allah bunların eline düşen herkesin yardımcısı plsun ve Allah güzel ülkemizi böyle işlerden korusun.
Çok güzel bir soru ve sessiz kalınmaması gereken bir soru ama yine her sorun gibi her ezilen öldürülen kadınların hakkının aranmadığı sorulmadığı gibi bu konudada hak aranmicak sessiz kalınacak bilmiyolarki elimiz yetişmezse gönlümüz yetişmeli geçen bu cümleleri kurdum diye bir üye terörist muamelesi yaptı taliban taraftarı bir türk vatandaşı ama şunu söylemeliyim ki gerçekten en büyük teröristlik ve talibana işbirlik buna susmak ve buna taraftar olmaktır ben böyle düşünüyorum... Elimiz yetişmezsede kalbimiz var bizim duamız var duamız yetişir...
dün kadın haklarına sahip çıkacağız diye bir açıklama yapıyor ama bugün yayınladıkları fetvada 15 yaş üzeri ve 60 yaş altındaki tüm dul kadınların Taliban askerlerine verileceğini söylüyor. Allah ülkemizi bu tip belalardan korusun yani ne diyeceğimi bilmiyorum. Bu dünyada kadının yeri hakkı, sözü, yeri yok. Konu kadın olunca herkes birleşiyor hatta hemcinslerimden bile destek verenler oluyor şaka gibi...
@ifrattefriforta sen önce okuduğunu anla. Ben değiştirilmiş ve din diye dayatılan şeyin ne olduğunu biliyorum ve bunu asla kabul etmem, yerin dibine batsın. Ama işin özünü de biliyorum. Ve adın gibi emin ol senden daha fazla biliyorum.
Zaten sessiz kalmak istemese bırakıp evine kimse dönmezdi, kim sesini çıkaracak.
Hani Hz. İsa (a. s) demiş ya! "İlk taşı günahsız olanınız atsın." diye. Dünya ne oldu ki kim sesini çıkaracak? Hangisi oraya sesini çıkaracak kadar günahsız buyursun konuşsun.
Türkiye mi sesini çıkaracak? Demezler mi? Önce sen, tacizcini tecavüzcünü temizle sonra konuş.
Ruslar mı konuşacak? Demezler mi? Önce sen sağda soldaki hayat kadınlarını topla diye.
Amerika, Avrupa mı konuşacak? Bırak önce siz kendinize bakın demeyecekler mi?
Arap Yarım Adası'nı , Afrika'sını, Avustralya'sını söylemiyorum bile. Hayvanlar dile gelse bizden daha çok söyleyeceği şey vardır inan.
O yüzden evet sessiz kalacak, boş gürültü yapacaklar sadece izle gör.
Sapık bunlar başka da bisey degil hepsi o. cocugu bunlara çanak tutanlar da öyle sözde Müslümanlar mk mun şerefsizleri Kusurabakma tutamıyorum kendimi az önce izledim yine Allah belalarını versin inşallah ya dünyanın sonu diyorux da gelsin kopsun kıyamet artık ya Kadınlarını orda bırakıp kaçan pezevenkklere ne demeli ya harbiden ne. oluyor anlamıyorum bunları ben bunlar nasıl insanlar yavvvsaklar
Kamala Haris ve Biden’in planlarindan bazilari sadece.. Kamala hanim kadinlari soyle savunucam diye bir yerlerini yirtiyordu.. Ne oldu simdi.. Ezilen hep musluman kadinlar Umrundami dunyanin.. Erkekleride kacti serefsizler Nasil insan bunlar aklim ermiyor..
Kalirlar gece gunduz insan haklarindan konusan avrupa amerika orta dogunun afganistanin icine eder ve gecer koseye susar... yazik ya ben bile turkiyede bir kadin olarak afgan kadinalrina cocuklarina uzuluyorum... bence dunyanin hatta galaksinin en sanssiz kadinalri taliban gibi pedofili kafayi seriatla bozmus ruh hastasi bir orgutun elindeler... öl daha iyi
2004 ye afganista in başkenti kabilde idim radikal İslam'ın olduğu yerlerde kadınlara yönelik bir hak yokki hurbayi görürler hiçbir yeri gözükmek erkek önde onlar arkada yürürler idi öyle. modern bir ülke değil Rus savasindan sonra bu Taliban sürekli dağlarda mevcut idi Amerikalılar çok savaştı... O kadar kabil. merkezde çarşıya çıktım gezdim bı fotodaki gibinkadin görmedim...
Çünkü dünya böyle olsun istiyor ne yazık ki.. dünya islam alemini bu şekilde kötülemeye çalışıyor maalesef buna inanan ve inanmayan iki kitle var. bir müslüman olarak söylüyorum ki bizim dinimizde hiçbir kimseye zorlama yoktur islam müslümanlık bu şekilde olmaz işin özü taliban dünyada islamı bu şekilde göstererek zihinlere işliyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
afganistan kötü günlere girdi.. katil vahşi taliban hayranı kişiler bunu izlesin kendi halkı kaçıyor bunlardan utanın be bilmeseler kötü olduklarını kaçarmı bu insanlar
Bu dinci pisliklerin soyu kökten kazınmalı dünyadan, Atatürk çareyi bulmuş.. adam yaktırmış bu pis cüppelileri mollaları bunların hakkında böyle gelinir.
Valla bizim her yere herkese yettiğimiz yeter, biz çıkarmayalim da kim çıkarırsa çıkarsın. Yetti artık, yakında evimizden yurdumuzdan olacağız neredeyse yaradan fırsat vermesin. Biz kendimize yettik her şeyi hallettik de başkası kaldı...
Valla bizlik bi durum yok sağlıklı erkeklerin hepsi karılarını kizlarini bırakıp buraya kacacaklarina kalsalardı da yalibanla savaşsalardı ama akılları anca karıya kiza çalıştığı için turkiyeye gelip bu sefer bizim kadınlarımıza dadandılar insalah giderler de kurtuluruz
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
suudi Arabistan dan çıkan dinden ne bekliyosunuz hayır mı gelir asd yani bu din isveç'ten falan çıkcaktı ki :d (ortaçağ isveçi de değil tabi :d yoksa viking cehaleti sarmasın bizi dier türlü :d, modern isveç) ne güzel modern, duyarlı, süperizm bir din olsun. evrensel olma iddiasındalar ama bölgesel bile değiller alt bölgesel diyelim :d bu arada ateist de deilim yazdıklarımdan öyle bir mana çıkarmayinizz :d
Orada zaten 60-lı yıllardan sonra kadınların hakkı diye bişey yoktu. En mutsuz kadınlar sıralamasında başta gelen ülkeydi.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Uluslararası hukuk kurumlarına güveniyoruz, bir takım yaptırımlar uygulanır elbet. Bu yaptırımlar ne kadar işe yarar orası tartışılır tabii ki ama elbet bu ülkeyi tabiri caizse dünyadan soyutlamaya çalışma hareketi son bulacaktır
Evet kalacak. Hiçbir toplum başka bir toplumun istikbalini düşünmez. Afgan kadınlar erkeklerini karşılarına alıp hadi erkekliğinizi gösterin diyecek. Özgürlüğü talep edecek. Kendi istikballerini sağlayamazlarsa başka hiçbir toplum onlar için bunu yapmayacak.
@Hayatgercek işte kendi istikballerini kollayamadılar demektir. Başkalarının altında yaşayacaklar. Hayat bu derece acımasız. İstemiyor olmamız bunu değiştirmeyecek.
Kollayamadilar değil, kollamadilar bile, kaçmak kolay bunlar için, suriyelilerin yaptığı gibi kalıp savaşmak sadece Türk milletine has bir özellik, bunlara o yüzden herşey hak... İnsan kendini düşünmezse baskasi niye düşünsün, düşünmez de...
@Hayatgercek Sadece Türk milletine özgü falan değil. Tarihte yüzlerce kahramanlık hikayesi var ama bu Afganlar için geçerli değil. Dolayısıyla esareti kabul ettiler. Kendi kararlarının sonuçlarını yaşayacaklar.
valla herkese yardım var bir kendi kendimiz yardım edemiyoruz ben bu işten bir bok anlamadım değerli ablacığım. Umrumda değil ne filistin ne suriye ne de afganlar.
Taliban terörist değildir Ehl-i Sünnet bir Micahid bir gruptur ASİL terörist başka yerden gelip oraya demokrasi getircem diyerek oranın halkını ayaklandrip bir birine düşüren adp ve Rusya dir
0
3 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
@pllyna doğru sizin gibi düşünmeyen herkes terörden tutuklanması lazım siz devam edin abd seçicilik yapmaya
Hadi lan ordan, dediğim gibi seninki terör propogandası ve terörü övmek.. Her sarıklı, sakallı, her ağzına Allah'ı alanı Müslüman sanmaktan vazgeçin. Bu adamlar sapık, bunlar cani, katil, zorba. Ne Müslümanlığı be..
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Afganistan'ı ele geçiren terör örgütü Taliban kadınların tüm haklarını elinden alıyor! Dünya bu rezilliğe sessiz mi kalacak?