AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Kéşke yardım almadan, söndürebilecek durumda olsaydık ama değiliz malesef.
Bizi kıskanıyorlar dedikleri yerden yardı talep etmek :)
uçan sarayı satsın. yangın uçağı alsın. Allahtan korkun ormanlarımız yanıyor
çabuk bitecekse yangın. gelsin yardım. bi elin nesi var iki elin sesi var. yardım ayıp değil. biz yardım ediyorsak bazı ülkelere onlardan yardım alacak yüzümüz olduğunu düşünüyorum. ne var bunda
Yardım edecek olsaydılar ederdiler diye düşünüyorum.
#helpturkey #helpturkey #helpturkey #helpturkey #helpturkey #helpturkey
merhaba, yardıma ihtiyacımız var ki istiyoruz gayet normal bir şey
OYUN ÇOK BÜYÜK ! Maksat isyan çıkartmak , ve sosyal medyada Aslı astarı olmayan algı yaratma çabası Okadar çok ki , ama şu an isyan çıkarmak değil birlik olma zamanı !!
bunca olaya bu halk hala isyan etmediyse zaten koyun kere koyundur
O duruma geldi isek tâbi yardım istenebilir bu olabilir yani bugün bize yarın başkasına...
Yazık.
Azerbaycan olsa anlarım da diğer ülkelerden asla.
Uçağın yoksa, söndüremiyorsan yardım istersin.
En haklı yorum.
Çünkü elimizden gelen yeterli gelmiyor, cehenneme döndü ülkenin yarısı.
Söyleyecek çok şey varda. Maalesef tutmak zorundayım
İlginç , yardimlasmak gzl ama savaşta değiliz. Biraz abarti olmuş sanki
abartı mi haberin yok galiba yanan yerlerden
@Mayybusee haberim var
İnsanların onca yıllık emekleri gidiyor evleri yanıyor hiç olmazsa ormanda yaşayan hayvanlar canlılar ölüyor göz mü yummalıydık tüm bunlara masum canlıların ne suçu var
Hani biz bize yeterdik bu da yalan oldu tıpkı diğerleri gibi
Ormanlar tüm insanlığındır.
Sahip çıkacak herkes
Yardım gerekiyor çok açık ve net.
Bunda utnılacak Bişey yok.
Ülke yol geçen hanına döndü
Bir yanda yangınlar bir yanda seller diğer yandan ülkeye sızan mülteciler
Ve onları seyreden devlet (!)
112 yangından geriye 10 yangın kaldı yani 112 yangın varken çağrı yapmayıp 10 yangın kalınca çağrı yapılması bi ilginç
Devletin yapamadığını halk yapıyor. Itibardan tasarruf edemeyenlerin itibarını yerle bir ediyoruz.
Bir bardak su atmam. Neler yapıldı bu ülkede. Sonra yine aynı tas aynı hamam. Oturdum izliyorum öyle. Ete para vermeyin.
😀ilginç devlet pek yanaşmıyo halkın bazısı yardım istiyo
Durum çok ciddi ülke yanıyor ama yardım teklifleri reddediliyor akıl alır gibi değil
İnsanı olaylar değil, olaylar karşısında çaresiz hissetmek mahvedermiş. Hepimize hissettirilen de bu.
Her ülke acil durumlarda yardım talep eder pandeminin ilk zamanlarında biz bütün dünyaya maske ve teçhizat dağıtmadık mı..
Aaaaa olur mu nasıl olsa kıskanılan bir ülkeyiz? 3 uçağın olmasıda buna dahil...
Aya gidiyoruz ama bir yangın ile mücadele edemiyoruz
Yazık
gidip gidip arabın kıçına yapıştık hani kim destek verdi yardım etti biz akıllanmayız
Karşı çıkanlar salaktır. İtibar meselesi değil bu yangın var yangın rezil olursak olalım
İyide , devlet yardımı reddediyorsa nasıl yardım etsinler? ülkeye uçaklarla gelseler bizimkiler düşürmezmi " ne işi var bunlarin burda "diyip.
Beceriksiz yönetilen ülkede bunlar normal şeyler. Araştırın. Hangi bakanlıkta müdürlükte o işi bilenler çalışıyor.
Ortada değilmi herşey açın bi şu gözünüzü tek bir şahsın bile 4, 5 uçağı varken Türkiye’nin ( koca ülkenin ) 3 uçağı var 100 yerde yangın var hangi birine yetişsinler...
Bence şu an saçma oldu yangın kontrol altına alındı ve Azerbaycan kardeş ülke de desteğe geldi onlar da seferber olmuşken yangını söndürmiyoruz yardım edin ifadesi çok yanlış olmuş
Yangın kontrol altına falan alınmadı , her saat başı başka ormanları yakıyorlar her yer alev alev , Antalya da artık ilçeye gelmiş durumda ve kontrol altına alınamıyor , Allah yar ve yardımcımız olsun
Biz yardım istiyoruz da adamlar yok ya o kadar abartilcak birsey yok deyip geri cevirmesin yardimlari. Belli de olmaz. A haber sonuçta dünyanın bizi taktir ettigini filan düşünüyo
Yardım almak son derece medeni bir durum bence. İhtiyacımız var ve yapmalıyız.
İçtiğim alkolun vergilerini dinciler yiyor bunu anladım
Sırf bu yüzden alkol almayacam inadına
Lanet olsun. Umarım Avrupa yardım eder
Bu çağrı devlet izin vermediği sürece hiçbir işe yaramaz. Millet oturduğu yerden 85 milyon tweet atsın isterse. Lol?
Çaresiz öylece seyretmek daha mı iyi yazık her yer yanıyor kül oldu ben Marmaris i görmedim bile çok yazık oldu
yardım talep edecek merci devlet makamlarıdır kendisi değil.
Öyle deme tayip bir keyif çayı atsın içelim Avrupa da bizi kıskansın her şey tamam bir çayımız eksik
Devletlik bişey ülke hepimizin bunu yapmak zorundayız yoksa durdurulamıyor
Tüm insanlik birdir tektir , o bu su diye ayrımı yapmam yanlış bana göre , israil , ermenistan , amerika tum ülkeler akrabamız , kin kavga bize göre değil.
Eğer ülkece halledebileceğiz sorun ise başka ülkelere kendimizi acınası hale getirmek saçma. Onun dışında halledilemeyecek bir sorunsa gayet normal...
terör örgününün çıkardığı yangını söndürmek için yardım istemek abes. yardım istediğiniz ülkeler teröre yardım eder. ülkemize değil!
Bu sitede neden bu kadar cahil canım insan var arkadaş cahillerden geçilmiyor ekşi sözlük böyle değil
*cahil canım insan
G e r I z e k a l ı I n s a n
Ya kül oldu her yer ne oyununundan bahsediyorsunuz oyunsa oyun acilen yardım gerekli kül oldu her yer ya
Yangınlar tamamen bittiğinde asıl felaketi göreceğiz zaten her yer yok oldu şimdi belli olmuyor delircem ya
Bence olması gereken budur. Çünkü birlikten kuvvet doğar. şu an bize yardım eden ülkelerin gün gelir ihtiyacı olur, biz onlara yardım ederiz.
Sıkıntı Yok dedi Reis çay için iban yayınlandı toplanan para nereye gider ayrı bir muamma 😎
Mevlam yağdır yağmurunu kimseye muhtaç etme lütfen lütfen 🙏🏻
Her ülkeden bir uçak gelse coktan bitmisti yangın yetersiz kalıyoruz..
Bu durumda yapılacak bişey yok uçak yok ve hala yangınlar devam ediyor
ABD Türkiye'ye demokrasi özgürlük getirir umarım özellikle helpturkey tagini açanlara ve destek verenlere
Yazik. Bu kadar düştük mü lafa gelince koskoca turkiyeyiz herseyi yapar kimseye boyun egmeyiz. Bu yangin sarayda ciksa bir kac saatte sönmustu
Ülke alenen yardım istemedi diye biliyorum spekülasyon olabilir
iyi oldu bence ama bizden Başka ulkelerde de yang8nlar vr
Kenidmize hayrımız olmayınca başkalarına bakıyoruz destek istiyoruz ne yazıkk ki mecburuz
Bizim suya ihtiyacımız yok.
ulkeyi kundaklayan o... c lari kimse eğer onların temizlenmesi gerek.
Fazla gurur göte vurur
Bu duruma düşürenler utansın.
Çok doğru kimseye muhtaç etmeyeceklerdi halkı.