Afganistan’dan ocak ayından beri 270 bin kişi göç etti, çoğu da ülkemize kaçtı. Birleşmiş Milletler 3.5 milyon kişinin daha yola çıkacağını açıkladı. Hedefleri Türkiye üzerinden Almanya’ya ulaşabilmek.
Birleşmiş Milletler: Türkiye'ye 3.5 milyon Afgan geliyor dedi. Ülke olarak ne yapacağız?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Almanya almaz. Almanya dışardan birinin vatandaslik almasi icin bile insanin burnundan getiriyor. Bizim gibi bedavadan vatandaslik vermiyor kimseye. Hepimizde vardir illaki almanyaya giden, hollandaya giden tanidiklarimiz. Duzenli yerlesik bir hayata gecene kadar burunlarindan geliyor. Devlet bizdeki gibi de cok yardimda bulunmuyor. Is bulmak zorundasın, calismak zorundasin yoksa 5 parasiz kalirsin oralarda. Oturma izni alman gerek. Onlar kendi vatandasi disindaki kisilere vatandaslik vereceğim diye burnundan getiriyorlar, kac prosedurden geciriyorlar. Öyle işe yaramaz adamlari da almiyorlar. Vatandaslik verecegi, ulkede kalmasini istedigi kisilerde işe yarar, ulkeyi kalkindiracak, adini duyuracak, eğitimli kişileri alıyorlar. Aziz sancar abd de olmamis olsa bugun Turkiye de aziz sancar olabilir miydi? Ozlem tureci ugur sahin. Almanya da degil de turkiyede olsalardi bu konumda olabilirler miydi? Adamlar göçmen alirken bile işe yarayanları aliyorlar. Bir suru firsat sunuyorlar önlerine. Bizimkilerde hala multeci almaya devam etsin. Sacma sapan universite sinavlarini yapmaya devam etsin. Bir siralama sinavi yuzunden nice zeki turk genci kendini aptal sansin, kendi cevherini gosteremesin,önüne firsatlar sunulmasin. En iyilerimiz gitti zaten. Birkac iyiler kaldi elimizde onlarda gitmek için caba harciyorlar. Yakinda bu ulkede turk nüfusu azinlikta olacak çünkü. Bizimkiler gidiyor, dalga dalga multeci geliyor, onlarda hunharca çoğalıyor. Multeci alıyorsak bari sanayide calisani degilde doktorunu, hukukcusunu vs alsakta ulkeye faydası dokunsa bizim yurtdışındaki turkler gibi ama nerde.
Memleket iyice zıvanadan çıktı. Neymiş dedelerinin dedelerinin neneleri altınlarını göndermişte bilmem ne yapmış millet aç be aç ay sonunu nasıl getiricez diye düşünüyor biz hala baskalarını besliyoruz. Millet tatillerde geziyor diyen yalamacılar gelmeden gorus yapmaya da kapataýım da laflari kalsın bogazlarında
Yalan Turkiye uzerinden diye.. Turkiyede kalmak amaclari.. Avrupa istemiyorki simdiden onlem almaya basladilar burda.. Bi bunlar eksikti Icine ettiler Ulkemizin …
Yav yeter kardeşim kendi ülkemizde yabancı olduk ya. Derhal ülke dışına çıkarılmalı. Evet yardım edelim ama yardım etmek, onları ülkeye alıp beslemek değildir.Ülkeye girmek isteyenler engellenmeli. Sınırdaki askerlerimize saldıranlara da daha sert karşılık verilmeli.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben daha alanyada denize girmedim alanyaya gidemedim elin afganı güya zorunluluktan geliyor ve alanyada denizde kalabalık erkek grubu allahu Ekber diye bağırıyor, İstanbul'da dolu afgan Suriyeli türlü huzursuzluk çıkarıyor anasını satayım bunları ülkeye sokakların da, bunların da... sk... trip gitsinler
Taliban ile müzakere yapan devlete tepki göstermek yerine, neden gelen mültecilere tepki gösteriyorsunuz? Yahu senin devletin kafa kesen aşağılık bir terör örgütü ile müzakere yapıyor şu an ve bir sürü insanin afganistan dan ayrılmasına ön ayak oluyor. Bunu göremeyecek kadar aptal mısınız cidden? Taliban denilen aşağılık terör örgütü, insanları güldürmek haram diye bir komedyeni katletti dün. Ve senin devletin bu örgüt ile işbirliği yapıyor. Buna neden ses çıkarmıyorsun dostum sen? Bu aşağılık devletine neden tepki göstermiyorsun?
Ülke kendine yetmiyor ama mülteci almaya devam ediyor. Bunları kimler besliyor? tabii ki vergilerimizle biz çalışanlar. Bu ülke benim değil zaten, sadece şans bu topraklarda doğmuş ve aynı dili konuşuyorum sadece.
Süper güç görünüyor avrupadan bakınca öyle diyorlar. Taliban katliam yapıyor bu insanları alanda yok Türkiye alsa ekonomi bozuk Tanrı yardımcınız olsun
dengesizler gelsinler bi onlar eksikti diğer ülkelere gitsinler bak nasıl vuruyorlar tr yol geçen hanına döndü bizi bu hale getirenlerin allah bin türlü belasını versin
ya bıktım ya acil önlem alınması gerekiyo gerçi akp umrunda mı alırlar suriyelileri aldıgı gibi halkı önemsedikleri mi var anca koltukları oturup millet parasını yesinler
Aga bu nedir ya. Mülteciler 10 sene içinde bizim ülke nüfusunu geçer bu gidişle. Almanya alacakmış. N. h alır. Gene bizim başımıza kalır az aklınız olsun ya 😔
Afganlar VE ozbeklere güvenemiyorum nedense İsid onlardan çok çıkıyo
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Iktidarvt8neticiler bostan korkulugumu biz ne yapalım bu ülke hakkıda iktidarı muhalefeti 5 para etmez başına gelen herşeyi hak ediyor yunanistan bulgaristan kadar dik duran bir ülke değiliz
Her zaman yaptığımızı yapacağız... Donumuzu indirip d*malıp bekleyeceğiz kısmetimizi. Zaten milyonlarca Suriyeliyi soktular, alıştık almaya.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
almanyada 19 milyon kayıtlı göçmen var Türkiye de kaçakları saysak anca 5 milyon eder almanyaya gitmeleri daha doğru zaten Türkiye önemlerini almalı bu gidişle bizde avrupa ülkeleri gibi göçmen ülkesi olacağız
anlamadim konu bize aşı olun diyip duruyorlar virus var diyorlar ama 3 m multeci geliyor olum erdon tayipcim ne ayaksin sen la😀
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Birileri bunların böyle serbestçe ülkeye girmesine göz yumanlara anlatsın. Artık imparatorluk değiliz. Ve Osmanlı'nın 10'da biri kadar bile toprağımız yok..
Herkes gideceğim diyor iyide gittiğin ülkede de sen yabancı mülteci işgalci ikinci sınıf... gibi görüneceksin ve hiç bir ülke Türkiye den kaçanlar buraya gelsin diye sırada beklemiyor.
tüm millet bulunduğu yere çıkarak aynı 15 temmuzda olduğu gibi sadece maksat sesimizi haykırmak tarihin en şerefli milletiyiz şu düştüğümüz durum ne kadarda acı
Etraflarında o kadar ülke var ama önüne gelen Türkiye'ye koşuyor sonrada Türkiye den o gavur kafir melun pislik... dedikleri Avrupalıların hizmetinde çalışmak için denizlerde ölümü bile göze alıyorlar.