Aşı karşıtlarının çoğu neden seviyesiz ve saldirganca davranıyor?

Şimdi bu terim olmayacak ama aşı sorularında bi nefret kusma, bi kuduz gibi davranmalar falan. Köşe başına böyle üniversite açılıp böyle tek tip insan yetiştirilerse olacağı budur.

Neymiş aşıyı biz olmuşuz, neden korkuyormuşuz bla bla bla Böyle hatalı bir savunma şekli görmedim. Korktuğumuzdan değil sizin sorumsuzluğunuzdan başka insanlar ölecek kısıtlamalar yine gelecek. Sizin yüzünüzden biz eve kapanmaya mecbur değiliz. Umarım devlet devletliğini gösterir bir kez aşıyı zorunlu kılar.

Şimdi 2. Doz biontech aşısı olmaya gidiyorum umarım size de bu zorunlu kılınır. Korkmayın aşı yemez sizi.
Aşı karşıtlarının çoğu neden seviyesiz ve saldirganca davranıyor?
Aşı karşıtlarının çoğu neden seviyesiz ve saldirganca davranıyor?
Cevapla