Toplumda bu kadar çok üfürükçü neden var? Neden bilimden doktordan uzağız? Neden üfürükçülere bel bağlayanımız bu kadar çok?

😎
😎
Güncellemeler
+1 yıl
🍃🌸🍂
Felak Süresi:
De ki: "Yarattığı şeylerin kötülüğünden, karanlığı çöktüğü zaman gecenin kötülüğünden, düğümlere üfleyenlerin kötülüğünden, haset ettiği zaman hasetçinin kötülüğünden, sabah aydınlığının Rabbine sığınırım." (Ayet 1-5﴿
Toplumda bu kadar çok üfürükçü neden var? Neden bilimden doktordan uzağız? Neden üfürükçülere bel bağlayanımız bu kadar çok?
Cevapla