
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılOf ne kadar varoş tipler ya zihniyetlere bak kim bilir ne yaptılar sonrasında kıza, ne saçma sebeplerden dövüyorlar, z kuşağı tc nin geleceği olacakmış ya hic inanmıyorum bu kadar cahil insanların yetiştirdiği bu çocuklar mi bir ülkenin geleceği olacak yazık cidden
51 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılŞeriatı getirmedikçe hiç bir şeyi halledemeyeceksiniz, insan kanunları, Tanrı kanunlarının çok altındadır, 3-5 sene hapis cezası verip salacaksınız, daha bozuk psikoloji ile çıkan katil tekrar cinayet işleyecek, şunların tamamını vikinglerin kan kartalı metodu ile infaz edip taksim meydanında halka göstersen suç oranındaki düşüşü seyredersin. Türk Yargısı kimse alınmasın baştan aşağı çöp.
22 Yorumla- +1 yıl
Türk Yargısı baştan aşağı berbat. Devleti baştan başa yeniden kurmak gerek.
+1 yılülkenin geldiği noktaya bak ya kimse ceza almadığı için işlenen suçlardan, herkes cesaret almaya başladı. 7 sinden 70 ine herkes suç işliyor çünkü yargı yok hukuk yok sorguya alıyor sadece sonra serbest bırakıldı.
62 Yorumla- +1 yıl
başkanlık sistemi böyle işte malum şahıs ne derse bütün yetkililer onu uygulamak zorunda karşı çıkanı olursa da zaten hemen sürgün ediliyor. bu düzenin değişmesi için parlamenter sisteme geçmemiz gerekiyor. diktatörlükten kurtulmamız gerek, sonumuz iyi olur umarım.
- Gündem konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlık son demlerini yaşıyor
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekürler
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
64Cevap
+1 yılYa bakın ilçeler hep belli arkadaşlar..
Sultangazi
Gaziosmanpaşa
Bağcılar
Esenler
Esenyurt
Bu tarz yerlerde bu gibi işte "bedelci" dedigimiz veya hani siz deyin keko, ben diyim kezban, işte her neyse bu tiplemeler genellikle aşırı kültürsüz, erken yaşta evlenmiş.. kıt kanaat kavga gürültüyle geçinen veya gecinmeye çalışan, okul okumamış, kendini de iyi yetiştirmemiş anne ve babaların tohumları bunlar ! topluma hiçbir faydası olmayan asalak cahil ergen bozuntuları bunlar.. vericeksin hücre hapsi 20şer sene genclik diye bir şey kalmasın !!100 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAcilen idamın gelmesi lazım ve 18 yas altının işlediği her suçtan ailesinin de sorumlu olması lazım. Ama nerdeeee bizim hırsızbaşı anca kendi akkoyunlarını konsolide etme peşinde. Istediği her kanunu anında çıkartan hırsızbaşı seneler önce isine geldiğinde "meclis bana idamı çıkartıp göndersin hemen imzalarım " diyordu.
Ülke bitti be. Bu ülke düzeltilebilme sınırını çoktan geçti. Artık geri dönüş çok zor hatta imkansız.31 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu vahşi ve habis ruhlu insanlar, kendilerini serbestiyet ve hürriyet içinde gören yeni neslin istikbali hiçbir cihetle hayra yorulmaz, bunlar topluma daimâ şer getirir ve birbirlerine şerri telkin ederler, belki bunların ailesi dahi vahşi hayvanat gibi eğitmiş ve yetiştirmiştir.
Bâhusus bu yeni nesil hem hodbin hem hodgâm hem başıboş yetişmektedir..
Bence genel suçlar için daha ağır ve daha caydırıcı cezalar getirilmeli bence bu derece bir suç için katiller ve tecavüzcülerin gözleri kör edilmelidir!.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl17 yaşında diye çok yatmaz çıkar zaten 😡 hiç böyle kötü hissetmedim uzun zamandır. Yasaların değişmesi lazım. Ayrıca suç işleyen 18 yaşından küçükse anne ve babasına da fatura kesilmeli. Milletin serseri çocuğu için 15 yaşındaki çocuğun şu başına gelene bak ya. Allah ailesine sabır versin. Biz o yaslardayken sokakta köpekleri taslayan akranlarimizi döverdik. Köpeğe dahi zarar verilmesi bizi olumsuz etkilerdi. Nasıl bir anne baba yetistirdi ki böylesine vahşi oldu o varlıklar
70 Yorumla
+1 yılşimdi ki Çocuklar çocuk değil canavar. Dün evime mahalleden 4 tane erkek çocuğu girmiş 15-16 yaşlarında ikinci katta oturuyorum neymiş saklambaç oynuyorlarmış gecenin on biri şikayet ettim oradan anası babası atılıyor benim yaptığım edepsizlik miş komşuluk hakkı varmış sokarım senin komşu hakkına 15 16 yaşındaki veletler 1.90 boyunda çocuk değil ergendir bugün gerdeğe soksan çocuğu olur
50 YorumlaDoğal seçilim deniyor buna. Fakir ve eğitimsiz anne-babaların çocukları, başka bir fakir ve eğitimsiz ailenin çocuğunu katlediyor. Böylelikle hayatı mafyavari yaşama özentisi içinde olanlar yavaş yavaş tükenirken, evinde ders çalışan akıllı ve uslu çocuklar gelecege güvenle ilerliyor.
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOhhh, salın bakalım devam edin siz böyle. Adalet var diye söylenen gereksizler neden çıkmıyor ortaya‽ Ölenlerin ailelerine bu reva mı‽ Bu kararı verenlerine evine en yakın zamanda ateş düşsün inşallah. O zaman anlarlar nasıl bir duygu olduğunu. İğreniyorum sizin gibilerden!
11 YorumlaGündem konusunda 374 cevap paylaştı. Bu ülke neye döndü böyle ya. Biz bir aralar sadece kocanın eşine uyguladığı şiddete dur diyorduk şimdi durum kadın erkek karışık ve yaş sınırı olmadan zulüm almış başını gidiyor. Ciddiyim ülke insanın kafasına acilen reset atılmalı. Çocuk yetiştirmeyi beceremeyen ailelerin elinden çocukları alınmalı. Daha bir çok katı yöntemler uygulanmalı artık halk üzerinde. Bu nedir arkadaş ya
20 YorumlaAllah belanızı versin köpekler bakım bakın da görün genclik nasıl oluyor hadi kızları gectik oradaki adi köpek erkekler telefonla cekeceklerine niye ayırmıyor hemcinsine bunu yapan o kızlara yazıklar olsun o seyreden erkeklerinde ta gelecegini gecmişini skm yeein gidin hapiste yatın la varya o kızın babasına acırım sizi ciy ciy yese hak mustak şerefsiz adi köpekler bide arkasından iftira atıyorlar
20 Yorumla
+1 yılergenliklerini ağır geçiriyorlarmış belli. Birbirlerinin üzerinden güç gösterisi yaparak havalı olduklarını zannediyorlar. görüntüleri izledim de içim gitti. anne babasını düşünemiyorum. en ağır cezaları almalılar.
32 Yorumla- +1 yıl
aynen almalılar kesinlikle..
Normal bir sey demeye gerek yok daha bunlar iyi günler boyle devam ettigi sürece daha kötuye gidecek ama seviyoruz biz sonrada kalkip ortaliga cikip bagirip cagiriyoruz kendini düzeltiyor musun hayir duzeltmiyorsun buna destek cikiyorsun ve meydana cikip bagirip cagiriyorsun boyle bir kafa var bu millet kendini düzeltmedikce maalesef daha kotu gunlere gidecez çocuklar hic iyi yetismiyor
21 Yorumla- +1 yıl
15 yaşında bir oğlum var görüşmüyoruz böyle şeyleri okudukça aklım çıkıyor Allah'a emanet olsun cümlesi... geçen bana onu bakıp büyüten herşeyiyle ilgillenen sevgiden başka birşey vermeyen babasına insan olmayı öğren dedi. beynim döndü... ne yapacağımı şaşırdım... uzak duruyorum... anne baba ayrı.. annesiyle kalıyor... kahroluyorum ama elden birşey gelmiyor...
Gencecik kızı öldürebilecek caniliğe nasıl geldi bunlar... böylelerine ibreti alem için ağırlaştırılmış müebbet vermek lazım bunlar dışarda her an tehlike saçmaya müsait varlıklar...
70 YorumlaUlan biz ergenken maksimum tekme tokat falan yapıyorduk bunlar insan öldürmeye başladı. Git gide daha da berbat bir dünyaya merhaba diyoruz, Allahım sen sonumuzu hayreyle...
11 YorumlaBu liselerde çıkışta dövme olayı çok yaygın. Ve o kadar boktan sebeplerle kavga çıkarıyorlar ki. Ergenlik tamamen.
22 Yorumla
+1 yılVaroş ergenler erkek kavgasına girip kıza saldırmışlar pis.. kler böylelerini asıcaksın ki başkalarında bunları örnek almasın.
24 Yorumla- +1 yıl
Ne cocuğu canım çocuk olan böyle yapar mı? Bu yaşta erkek davasına gitmişler bunlara ceza haktır. Bunları ibreti alem için asacaksın ki bidaha böyle ergenler böyle şeylere cesaret edemesin arada masumlar ölüyo sonra.
- +1 yıl
Ne bilim biz o yaşta bir pilotonik felan olursa olurdu onun haricinde en büyük dertlerimiz derslerden düşük alınca evdeki aileden korkardik karne günü simdikiler canavar gibi ya çok şaşırıyorum her yerini deldiren mi dersin cinsiyet değiştiren mi böyle erkek kavgasına giren mi
- +1 yıl
Hiç sorma ya hayır arkadaş olursun konuşursun ama bir erkek için kavga edip adam öldürmek nedir
+1 yılMaksat çoçuk yapmak değil bakmak önemli olan allah evlatlarımıza vicdan versin yazık çok yazık , böyle videoları cani bir ile keyifle izleyenler de var , koz erkek farketmez internete dolaşıyor sevgisine bakan kız arkadaşını kıstırıp döven kızlar var , erkeğin kavgasından kızların kavgası daha korkunç daha acımasız görüntüde kim var ise hepsi ceza almalı aileler de ceza almalı...
20 Yorumla
+1 yılKnk sevgilime Instagram'dan like atmış nö dömök yooooooo
Gibi ergence bişidir kesin, kodumunun ergenleri12 Yorumla- +1 yıl
Haklısın, bunlar yamyamlar. Bizim ergenliğimize kurban olsunlar :(
Başıboş bırakılan çocukların özeti böyle zorba insanlar yetişmesi tek açıklaması bu.
Herkes çocuk doğurup dünyayı bu hale getirmemeli.50 Yorumla
+1 yılÇocuk dedıklerının kız kaybolduktan sonrakı konusmalsrını dınledınmı. Tıpleri kayık bildiğin kekolar kafası guzeldi falan gbi degısık degısık sokak agzıyla konusuyorlar Ölen kıza çok uzuldum nasıl bagırıyor kızcagız
312 Yorumla- +1 yıl
Tiplerinden bellı ne mal oldukları bunları yetıstirenlerde suc. 15 yasında sevgılılerı var kımyasal kullanıyırlar erkeklerle dag bayır gezıyolar yazık gercekten su ülkemın genclerının geldıgı duruma bak gordukce uzuluyorum bızlerde ölüp gidersek yenı nesıl hıc ıyı gelmuyor
- +1 yıl
kanka allah aşkına senin 15 yaşındayken hiç kız arkadaşın yok muydu? sen ve senin gibi insanların klişe bi lafı var o da "o yaşta erkek arkadaş olur muymuş" yav arkadaşım 50 yıl önce bile milletin kız arkadaşları da vardı erkek arkadaşları da 25-30 lu yaşlarda, hatta ve hatta 50-60 yaşlarında çoğu insan bundan şikayetçi de e kardeşim siz hiç kızlı erkekli takılmadınız mı? nedir bu karın ağrınız
- +1 yıl
@anonimHate Kızlı erkekli takıldık hala da gezdigimiz insanlar var gerçekten bunu mu sorun ettiğimizi düşündün ay hicbisey demiyorum artık okuduğunu anlamayan ve bu halde saptıran bir kitle var sende onlardansin
- +1 yıl
@anonimHate Bizim de 15 yaşındayken erkek arkadaşlarımız vardı ama çoğu sınıf arkadaşımızdı, 22 yaşında adamla nerden tanışıyor da arkadaş oluyor? Bunun aman canım nolacak kız erkek arkadaş olabilir denecek bir tarafı yok, ne kadar böyle olay varsa kendinden yaşça büyük keko tiplerle takılan kızların başına gelmiş oluyor. Burda kızı suçlamıyorum çünkü neyin onu böyle bir şeye ittiğini bilemem ama böyle ilişkileri de normalleştirmeye çalışmayın. 15 yaşında kızın 22 yaşında arkadaşı olamaz, hele bir de böyle insan geçmeyen bir yere onlarla gitmesinin normal bulunacak hiçbir tarafı yok. Kendi yaşıtı erkek arkadaşlarıyla starbucksa gitmesinden bahsetmiyoruz burda.
- +1 yıl
@Acılıkoala Bak sana çok hak veriyorum tam da düşündüklerimi yazmışsın. Bende buna anlam veremiyorum yahu. 15-16 yaşında kız 20-25 yaşında adamlarla geziyor. Tamam erkeklerle takılsın sorun yokta 25 yaşında adamla gezmek nedir yahu? Sorsan onu abim olarak görüyorum derler. Ama bu tarz erkeklerin iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum. Koskoca adamın küçücük bir kızla takılma amacı ne olabilir?
- +1 yıl
@Acılıkoala Dediğim gibi haklısınız o zaman ben anlattığınızı tam olarak anlayamamışım. 22 yaşında bir adam zaten 15 yaşında ki bir kızı kardeşi olarak görmez. O yaşta ki bir kızla ne konuşacaksın yahu? Küçücük çocuk yani hangi amaçla bu koskoca adamların 15-16 yaşındaki kızlara baktığını da biliyoruz
- +1 yıl
@Acılıkoala 1999 Sonrası nesil aşırı bozuldu kızıyla erkeğiyle berbat bir nesil. Herkes kendini kanıtlama derdinde. Bu küçücük kızlar da yüksek ihtimalle internetten tanışıyor kendinden büyük erkeklerle fakat bunu doğru bulmuyorum. Acaba eskiden böyle şeyler yokken neden artık böyle şeyler görmeyede başladık
- +1 yıl
@anonimHate Büyük ihtimalle erkeklerin yaşına bakmamışsınız, ifadeleri de okumamışsınız. Kızlar canımız sıkkındı ormanda 3 bardak viski içtik falan diyor. Kimden görüp de özendikleri ortada, büyük erkeklerle takılmayı bir halt sanıyorlar.
- +1 yıl
Sosyal medya her türlü pisliği normalleştirdiği için görmeye başladık. Eskiler utanırdı, şimdikiler gurur duyuyor çünkü böyle hayatları olan insanların hep övüldüğünü görüyorlar.
- +1 yıl
@Acılıkoala Aynen öyle kesinlikle katılıyorum 👍
Açıkçası olaya şahit olanların Halk önünde idam edilmeleri lazımdı ve şüphe duymuyorum halkın %99u bunu onaylardı. Ha reşit değiller ama beyinlerinin olmadığı anlamına gelmez canları cehenneme.
31 Yorumla- +1 yıl
Ayn öyle ona yaptıklarının daha beterini yapmaları gerekiyor
+1 yılNe gibi bir kötülük yapmış olabilir? İnşallah bir an önce yakalanırlar da hak ettikleri cezayı çekerler. Çocuk veya genç olmaları umrumda değil. Nefsi müdafaa olmadığı sürece suç suçtur kimse kusura bakmasın.
10 YorumlaBöyle insanlar beyinlerini yemiş bir kişiliğe sahipler bir insan bir karımcaya bile zarar veremezkwn bunların ki canilik kim bilir o an nasıl bir zev duydu şerefsizler bu şekilde davranan heekezin asılması lazım
10 YorumlaNe olumsuz birşey varsa bu z kuşağından çıkıyor özenti hadsizlik rahatlık cahillik daha birçok şey bu hepsinin bileşimi çevreye insanlığa zarar veriyor
22 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHerkes o yaşta erkeklerle takılmasına laf etmiş. Benim bir tek sorum var o da şu; bunu diyenler 15 yaşındayken hiç kızlarla arkadaş olmuyorlar mıydı? Bunu yaşı 30'dan tut 80'e varıncaya kadar herkes söylüyor da. E kardeşim sizde kızlı erkekli arkadaş oluyordunuz çocukken. Bu kadar insanları kıskanmayın ya nedir bu çekememezlik. Herkesin illa kendi hemcinsiyle mi arkadaş olması gerekiyor? 2021 yılında tartıştığımız şeylere bak. İnsanlar karşı cinsine sizin gibi sevgili gözüyle bakmıyor. Bir erkek ve bir kız yan yana gelince aralarında c*nsel birşeyler olmuyor yani anlayın artık. Bir diğer söyleyeceğim ise herkes ergen falan diyip alay etmiş. Bunu diyenlere soruyorum siz 15-16 yaşındayken ne yapıyordunuz? Gerçekten siz hiç ergen olmadınız mı? Bak şu ergenlik muhabbetini yapanların ergenlik zamanları bu çocuklarınkinden daha kirli değilse bende bir şey bilmiyorum :)
11 Yorumla
+1 yılOyasalarda herşey yapilabilir kucuk diye gorulmemeli yeni yeni herseyi ogreniyorlar buyuduklerinin farkindalar yetiskin gibi hisediyor isteeiklerini yapıyorlar
10 Yorumla
+1 yılailelerinide yargılasınlar bu katillerin. Katil yetiştirmişler😒İsimlerini niye gizliyorlarsa.
40 Yorumla
+1 yılEn ağır cezayı versinler, kıza suç bulanlara da gerçekten diyecek birşey bulamıyorum onlara da ceza versinler..
20 Yorumla- Gündem konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılYazık valla yazık ülkecek ne hallere düştük böyle ülke mi olur…….. keşke cumhuriyetin ilk kurulduğu yıllara dönebilsek
20 Yorumla
+1 yılTerbiye yok ki. Hayatları böyle şeylerden ibaret. Hatırlıyorum da Ben 7. Sınıftayken kızlar bıçaklı kavga etmişlerdi bir kere sevgili diye : D
20 YorumlaEğitimsizlik (okula gitmek eğitim aldık demek değildir, kalite yok)
Huzursuz aile ortamları
Kendilerinin de şiddete maruz kalması
Amaçsızlık10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılvideoyu izlemedim biliyorum izlesem daha fazla üzülürüm Allah ailesine sabır versin çok zor bir de böyle videosunu görmek çok daha üzmüştür onları bunun için mi büyütüyorlar anne babalar gerçekten çok yazık suçlular umarım cezasını alırlar
10 Yorumla
+1 yılGenelde sevgili-kanka paylaşamaması oluyor. O yaşlar kendini ispatlama yaşlqri nasıl bir çevre öyle bir gelecek malesef
10 YorumlaSosyal medya da böyle salak salak videoları izleyenlerdir kesin o kadar canım insan var ki hayret ediyorum
10 YorumlaÖzgürlük istiyorlar kimse bana karışmasın annem babam bile bana karışmasın diyorlar ee fazla özgürlüğünde bir bedeli olacak
20 Yorumla
+1 yılMal oluyor ergenler
Dünyayı çocuklar gençler yönetsin nidalarını bıraksınlar20 Yorumla
+1 yılYeni nesilin yüz karaları, ahlaksız edepsizler. İnşallah böyle çocuğum olmaz
20 Yorumla
+1 yılHaberi görmüştümde öldüğünü bilmiyordum üzüldüm aga insanlıktan çıkmış insanlar yazık
20 Yorumla
+1 yılDarp, cinayet vbde yaşa maşa bakmadan hapiste çürüteceksin. Başkaları da görüp ibret alır belki.
31 Yorumla
+1 yılTek yolu kısas
Hatta genel anlamda İslam hukuku
...10 YorumlaHiçbir şey demicem allah rahmet eylesin kıza sadece şunu söylicem sorumsuzluk
10 Yorumla
+1 yılbunlar nasıl çocuk onları yetiştiren nasıl anne baba hiç birşy ögretmemişler
10 Yorumla15/15/17/21/22, yaşları ortada...
Muhitler ortada...
Bazen çok gaddar olmak istiyorum ben, insanlar geçmişi mumla arasın diyorum...
Ülke ülke değil Sin City anasını satayım...10 Yorumla
+1 yılAllahım sen görüyorsun adaleti en iyi sen sağlarsın diyecek tek sözüm yok😳😔😔😔😶😶
10 YorumlaAile eğitiminin önemi işte gerçekten kız daha çok küçükmüş duyduğumda çok üzüldüm
10 Yorumla
+1 yılGerizekalılar Allah bilir ne konuda anlaşamadılar bizim gençler tam gerzekalı
10 Yorumlabağımlıymış Arkadaş çevresi... Elife üzüldüm Allah rahmet eylesin... eften püften konu yüzünden bir can gitti... insanın canına kast etmek ne kadar kolay ya... acınası bir durum... Ailesine sabır diliyorum
20 YorumlaBiz hangi ara buraya geldik bu nasıl arkadaşlık nasıl dostluk!!! insanlık tamamen öldü nedir bi insanı getirip dövmek zarar vermek içler acısı halimiz gerçekten!!
00 Yorumla
+1 yılKıza tecavüz etmeye çalışmış olamazlar mı kız fırsat vermeyince de saldırdılar? Bilemiyorum ya insanlar vahşileşti
06 Yorumla- +1 yıl
Wp yazismalari ortaya çıktı planlı bir şekilde dövmek öldürmek için götürmüşler piknik bahanesiyle dövüp videoya alan iki erkek hala ortada yok
- +1 yıl
inş yakalanıp en ağır cezayı alırlar tabi zor...
- +1 yıl
Yaşı küçük felan dememeliler ilerde daha kötülerini yapacaklar
- +1 yıl
Öyle tabii ki bu yaşta bunu yapan ileride neler yapmaz. Hak ettikleri cezayı da alacaklarını sanmıyorum bir bahane bulup hafifletirler belki de salarlar...
- +1 yıl
Büyüklere ne ceza veriyorlar ki küçüklere ne versinler...
- +1 yıl
İşte...
Çocuk diye bakılmamalı, en ağır cezalara çarptırılmalılar.
32 Yorumla
+1 yılCahillik baska birsey degil neyi paylasamiyorsunuz ki
30 Yorumla
+1 yılHiç bir anne baba çocuklarının kötü olmasını istemez ama arkadaş ortamı ne yazık ki çok kötü bu devirde
00 Yorumla
+1 yılO yaşlarda ailemize yük olmayalım diye koca yaz çalışırdık. Yazık. Ne emeklerle yetişmişti, o yaşa gelmişti.
30 Yorumla18 yas alti cocuk filan degil. Yasalar degismeli.
33 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya, çocuk kavrami bunlar değil ki... artık 13 yaşindan sonra çocuk sayilmamali bence , neden dersen baksana 15 yaşında adam ceza falan almicak 18 yaşından küçük olduğu için
+1 yılO tutukladıkları diğer 2'sinide serbest bırakırlar
31 YorumlaTakip edeceksin arkadaş takip takip takip!!! Sokak köpeği değil evlat yetiştiriyorsun elin çakalının eline vermeyeceksin.. Yazık ne diyeyim Allah rahmet eylesin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle film vardı sanki ona özenmislerdir gerizekalılarr
10 Yorumla- Gündem konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılkorkunc bir çağ her geçen gün daha kötüsü ortaya cıkıyor kafayı yedık bıttık
10 Yorumla şu haberi izlerken sinir krizi geçirdim o kıza öyle vurması.. beynime kan fışkırdı gördükçe sinirleniyorum umarım hapiste çürürler
20 YorumlaÇocuklara paradan başka hiçbir şey vermeyen ebeveynler...
Cehennemde ebedi olasiniz...01 Yorumla- +1 yıl
Keşke para verseler bana para bile vermiyorlar
+1 yılBizde bu yaşlardaydık tek derdimiz annemizin babamızın eve erken çağırmamasıydı
30 Yorumla- Devamını Gör (47)
Devamını Gör(92)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer