AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Nasıl bir fotoğraf bekliyordunuz? turistler için can atan bir ülke turistler için hizmet etmesi zorunlu kalacak ülkedir
Bu fotoğraf Türk tarihinin yüz karasıdır. Biz parise zürihe romaya gitsek orda yasaklar varken turist olarak bize torpil geçecekler mi?
Eve kapanmasak ne yapicaz bos gezme disinda ksede harcayacak parada yok evde kalmak bu aralar iyi
Yahu ne yakın geçmişi her zaman böyle değil mi? Memleket kan revan iken Türkler harbe olrtalık güllük gülistan iken gayri türkler sefa sürmeye
Maske takmıyor mu çalışanlar bana provakötörlük geldi
yapma Allah aşkına, takılacak en son yeri buldun. Bu fotoğraf provakatörlük için yapılmış olsa da hayatın içinde fotoğrafı çekilmemiş binlerce insanın bu bayramda böyle bir konumda olduğunu biliyorum.
fotoğraf eski ama yabancıların dışarda türklerin içerde olduğu bir yasak var
türkiye de zaten turistler icin cennet bir yer türklerlere hersey yasak orda ne turist düskünüler yabanci düskünüler haksizlik bu
ben kürdüm. nolur amerikan olayım allahım çok istiyorum
Kürdler cansız
*Cansınız
Türkler zaten bu ülkede hep ezilen bir milet olmuştur. Suç bu ülkeyi yönetende
Merhabalar, onların sağladığı kazancı siz kendiniz verin, madem şikayetçisiniz. İyi günler dileriz.
Evet, çünkü bizim hükemet halkını eğitici değil hizmet sektörü için yetiştirdiği için
Dünyanın 17. ekonomisiymiş iz hadiyin ordan yalan dolan
Değil zaten, olay yanlış hesaplanıyor, paranın değeri azaldıkça, ülkedeki her şeyin fiyatı artıyo, daha fazla maaş veriliyo bu sefer de, sayı olarak daha fazla harcama gözüktüğü için ekonomi büyümüş gibi gözüküyo
Görünüşe göre böyle gözüküyor biz bu gidişle doğru düzgün birşey goremicrz kanka
bizi bu hale getirenlere oy veren herkes allahın dan bulsun
Ekomomi bozuk kardeşim ülkeye döviz lazım bir o taraftan bakın ülkeye sıcak para lazım türistler olmazsa ülkeye nasıl para girecek
bunun sorumlusunu söylemen yerine para girmesi gerektiğini söylüyor olman oldukça saçma
@ruletci03 Cumhurbaşkanımızı kararamaktan vazgeçin
Senin hayatını kararayayım ben iyi mi
@Minnoşumbne Cumhubakanım buna asla izin vermez direk seni içeri atar
Şaka mısın sen ya
Ben yemiyorum al sen ye yıllardır olan bu ülkede
Zaten Türkiye'de vatandaşlar olarak 2. sınıfız
ne kadar acı verici...
Böyle saçmalık görmedim ya
ne farkeder bayrsm bayramdır
Ya yemin ederim şu ülkede her şey haksızlık
Kölelik, uşaklık bu halkın kaderidir.
Boş boş gelsinler her yer kapalı ne zevk alacaklar
Turist kızlar çok güzel, umarım bir şeyler yaşatırım
Turist erkekler de 😁yani bende turist olarak geliyorum Türkiye’ye zaten ama
Sen kim onlara güzel şeyler yaşatmak kim, olsa olsa fiyasko yaşatırsın
Onlar mutlu olsun istiyorum.
Türkiye'nin acı durumu tam da bu fotoğraf 😤
Sabredin hanımefendi güzel günler yakın
Kendi ülkemizde yabancı olduk ya
Bence bayram turistlere ve suriyelilere :d
Türkiye özeti bu fotoğraftır net..
Öyle olacak gibi görünüyor maalesef
Türk halki kapanmayi kendi istedi
Kapanma doğru idi fakat burda ayrımcılık var
Halk tam kapanma istedi ne turist gelip tatil yapıcaktı ne hiçbi işletme açık olucaktı tam kapanma budur
Şu resimde gördüğün olay tam kapanma değil çoğu işletme açıkken tam kapanma mı olurmuş tam kapanma dediğin güvenlik güçleri hariç kimse dışarda olmaz
Sırf halka maddi yardım yapılmasın diye çabaladılar başardılar bunuda buna tam kapanma diyebilenin samanlıktaki dünyasına davet ediyorum
Tayyip in umrunda degiliz ki kapanmayi istediler verdi gerisine karışmadı karışmaz da izinli olmayanlara cezasini kestirip çekildi aradan ne yardim ne bişey
Aynı ülkede yaşamıyoruz sanırım belli oldu iktidar halk istediii için tam kapanma yapmadı turist gönderen ülkeler türkiyeyi kırmızı listeye alıp turist göndermiceğini açıkladığı için yaptı bunu sadece ekonomik değerler için yaptı halk için değil bunu ya beyni olan biri anlar ya da türkiye de yaşayan biri umarım türkiye de yaşamıyorsundur demek istiyorum şu an
Halkın söylediğini asla kaale almadı iktidar şimdi mi alıcakmış sırf turist gelsin de para kazanalım derdinden hepsi
Halk hukumetin umrunda değil diyorum ben de zaten. Kapanma istediler alin size kapanma dendi olan bu. Kim nasil gecinir diye düşünselerdi zaten tamamen kapanma olurdu
En başta yaptığın yoruma cevaben söyledim tam kapanma vakti aralık ocak şubattaydı tam turizm sektöründe çalışanların işe başladığı bu vakitte değildi gerçi buda ayrı ironi de bu konuya girmicem hiç
Tuzu kurularin ağzına bal çaldılar ölen olsun kalan kalsin calisan çalışsın umurlarinda değil. Tam kapanma isteyenlerin agzina bal çalındı okan bu
Her zaman söylediğim gibi hakettiğini bildiklerimizin yüzü ölümü asla görmesin yaşlarını yitip çökene kadar gözleri her zaman keskin görsün çok net görebilsin ki en sevdikleri çocukları veya torunları kimlerse onların boğazında çıksın halkın parası öyle bi çıksın ki kurtulmak için ölümü istesinler asla göremesin onlarda ölümü bunlar o net gören gözlerle onları çaresizce izlesin istiyorum bunu gördüğüm anda acımadan keyif alıcam söz veriyorum asla vicdan yapmıcam görürken aklıma bunlar gelicek hakettiler diyecem umarım yaşanır bu çok istiyorum
Bu ülkeden umut gitti artık her zaman böyle olucak iyi olsa da o günleri biz göremicez bundan emin oldum toparlanması en az 20-30 yıl alır artık
Yunanistan ne de güzel almıyır kimseyi ülkesine
Yazık bize... çok kul hakkımız yeniyor
.
Ahlaksızlar. Ne biçim sözler bunlar
Garibanin yüzü gülürmü hiç
Ülkenin içine ettiklerinin fotoğrafı aslında
Köpeği oldular turistlerin.
Muz cumhuriyeti oldu ülke
Utansin bu devlet
Valla dogru
Öyle görünüyor
Neyine olay yaratıyo guzum. Ülkenin hali bu zaten
Bu ülke de hep onlar yaşadı / mutlu oldu ki zaten?
Bilmiyorum olabilir
Ülkemde turist olmak varmış valla
Rezalet
Evet
Zaten turistler geldi 28 Nisan 'da Ukrayna'dan
Ağam eğlenir bizimlen
Lütfen biri şaka desin
şaka falan yok herşey gercek yeni mi öğrendiniz
Evet
Geliverirsem turist oluvercem ahahaha 😀
Bizim ülkemizde misafir gibiyiz
Akepenin eseri
Çok üzücü bir fotoğraf. Çok zoruma gitti açıkçası.
evet.
Boyle sansa tükürem
Çok zor
Türkiye bize yasak
Kahretsin
Yazık.