Turistlerin ülkemizde eğlenmesi canımı sıkmaya başladı anormal mi?

küçük bir yerde yaşıyorum. bugün düğüne gittim kızlı erkekli genç bir turist kafilesi pistte oyun havası oynuyor 10-12 kişi varlar. tabii diskoya gitmiş gibi bir havaları var yaptıkları hareketlerin. deli deli oynayıp gülüyorlar aşırı eğleniyorlar belli yani millet de ilgi gösteriyor erkekleri ortaya alıp zeybek oynattırmaya çalışıyorlar falan. türk kültürünün sadece eğlenceli yanlarını görüp yiyip içip sıçıp dönüyorlar. ben şort giymek için 2 kez düşünürken bikiniden hallice üstle gezebiliyorlar. bir tişört almak için 3 kez düşünürken alışveriş sepeti dolduruyorlar. güneş kremi çok pahalı derken her şey dahil otellerde güneşlenip yüzüyorlar. tabii ki toplumun kafa yapısının ve ekonominin suçlusu onlar değil ama eğlenmeleri beni artık uyuz etmeye başladı tatlı bulmuyorum eskisi gibi
Turistlerin ülkemizde eğlenmesi canımı sıkmaya başladı anormal mi?
Cevapla