Recep Tayyip Erdoğan resmi sonuçlar henüz gelmemesine rağmen kazanmış görünüyor.. Dışarıda acayip kutlama var. Bizim burada da korna sesleri susmuyor.

Recep Tayyip Erdoğan resmi sonuçlar henüz gelmemesine rağmen kazanmış görünüyor.. Dışarıda acayip kutlama var. Bizim burada da korna sesleri susmuyor.

Ben köyde yaşıyorum çobanım. Ben bile neyin ne olduğunu biliyorum üniversite falan da okumadım şehirde yaşayanlar köylüleri cahil görür ya genelde. Şehirli kesim okumuş neyin ne olduğunu görebilir. Ama körler göremiyorlar
Ben köyde yaşıyorum benim tuzum kuru kira derdi yok 3 günde bir et yiyorum küçükbaş hayvanlarımız var. Hayvanların sütünden etinden daha saymadığım birçok şeyinden yaralanıyorum hayvan satıyoruz. 8.000 TL'ye oh mis istediğimi yiyip istediğimi giyiyorum daha da et pahalı olacak zam üstüne zam görürsünüz. Ben size üzüldüğüm için Kılıçdaroğlu kazansın istedim. Malesesef olmadı.
Bı yandan iyi ki olmadı Kılıçdaroğlu kazansaydı her şey ucuzlayacakti et fiyatları düşecekti. Sız makarna yemeye devam kendinize sıktınız. Gerekirse soğan ekmek yerim dediniz yiyin şimdi kana kana afiyet bal şeker olsun
Buradan akrabalarıma seslenmek istiyorum bizden beleş et istemeyin artık Erdoğan'a oy attiniz işte istediğiniz oldu illa et istiyorsanız 6.000 TL den başlıyor boy boy onlar küçükten büyüğe 8.000 TL'ye kadar yolu var. Gelin buyrun parayla beleşe yok sevgilerimle 🎊🎉🎉🎉❤️❤️
Bu arada sokağa falan çıkmadın evde kutladım kardeşimle karşılıklı oynadık et daha da pahalı olacak. Allah size yardım etsin amin inşallah dualarım sizlerle ❤️
😂😂😂 yorumun basitliği de benim midemi bulandırıyor diyecek birşeyi yook midesi bulanıyormus 😂😂😂😂😂
siteye Teşekkür ediyorum süper görüş için bazılarına kapak oldu ❤️
Vatan elden gidiyor onu kutluyolar. Onlar karma yapılı tipik yeni bir ortadoğu ülkesi profiline girmiş, fakirleşmiş, çoğunluğu afgan, suriyeli, pakistanlı olan bir demografik yapıda yaşayacakları geleceği kutluyolar. Kutlasınlar onların hakettikleri bu zaten.
Bu zincir kırılmaz bu kadar çoğunlukta böylesi akıl tutuması yaşayan insan varken olmaz. Yazık bu vatan için ölen savaş veren insanlara ve bizlere...
Acaba bu dışarı çıkan insanlar sosyal hayatlarında ne gibi kolaylık göreceklerini zan ediyorlar. her şey referans ve torpil olmuş. Ekonomi diplerde. Şaşıyorum gerçekten
Neyi kutluyorlar kendileri bile bilmiyor. Yakında elim kirilaydi da vermeyeydim diyenlerin sayısı oldukça artar. Ama umrumda mı? Kesinlikle değil. Her verdiğim zam sonrası geçinemiyorum abi deyip yeni zam isteyen personelimin hepsi AKP'li. Bense ekonomik olarak gayet iyi muhalifim. Kişisel olarak baktığımda en büyük AKP'li benim olmam gerekir ama ben kendimi değil ülkenin geleceğini düşündüğüm için muhalifim. En kral arabaya binip yılda bir kaç kez yurtdışına tatile giden ben , benzin parasi olmadığı için memleketine gidemeyenler adına üzülüyorum ama onlar kutlama yapıyor. Yapsınlar bakalım 😂
Geçinemiyorum diyenlere 5 kuruş fazla verme... zam zamanıda asgari ücrete gelen zam yüzdesinin üzerinde zam verme... bunlar ancak bundan anlar patron
Cevap
55Cevap
Hangi parti kazanırsa kazansın ben kutlama filan yapmam bu takım mı? ya da milli bir bayram mı? Kutlama yapayım. Benim için önemli olan ülkemin 2023 yılındaki halidir seçilenler görevlerini başarı ile yapar ne zaman ki bu ekonomik sorunlar düzelir, alım gücü eski yerine gelir, fiyatlar makule düşer o zaman kutlama yapılır...
Hayır neyi kutlayalım ortada kutlanacak bir şey göremiyorum.
Neyi kutluyorlar mültecileri mi, adaletsizliği mi, tecavüzü mu, yoksulluğu mu neyi kutluyorsunuz adam ülkenin ağzına sıçtı niye akıllanmıyorsunuz bundan sonra bu ülkeye ne olursa müstehak artık. Kimse ağlamasın haline inşallah celladınız sizi bin pişman eder.
Neyi kutladiklarini ben soyliyim 2 ay sonra 10 liraya alacakları ekmeği kutluyorlar, yarın bir gün sokakta kızı kardeşi karısı bir Suriyeli tarafından tacize uğrarsa onu kutluyorlar, hayat pahaliligini, genclerin elinden alınan umutlarını hayallerini kutluyorlar. Hüdaparı kutluyorlar. Sahiplendirecekleri kadınları kutluyorlar. Atatürk'ün ülkesini araba afgana Suriyeliye hediye edilmesini kutluyorlar. Etimle kemigimle nefret ettim ben bunlardan
Hak ediyorlar boş ver. Tebrik ederim Rte yi de kilicdari da halkımızı da
Yemin ederim oturdum ağladım hiç bu kadar çaresiz kaldığımı hatırlamıyorum. Umutlarımız her şeyimiz saçma sapan insanlar yüzünden yıkıldı. Hakkımızı helal etmiyoruz.
Bize olan oldu. Artik hiçbir şey umrumda değil. Bundan sonraki hayatımda sadece kendimi düşünüp yaşayacağım. Çocukta yapmayıp keyfime bakıp gideceğim. Çocuk yapacak, onlara yeni bir dünya hediye etmek zorunda olanlar düşünsün
demek ki onlar ülkenin halinden memnunlar
her şeyi geçtim deprem bölgesindekilerin aklı hiç mi yok, Maraş ın %70 i vermiş ya
Bende memnun olucam. Sugar daddy muessesi ucuza gelecek. Benden mutlusu olmaz heralde jdhdjsj
Akıl kimse de aramıyorum beni ilgilendirmiyor. Kilicdar tarafını sevmiyorum. Tek borçlu olduğum kişi umit ozdag. Oyumu ona kullanıp apolitik takılıcam. Ülkemiz orta doğu ülkesi. Bırakalım istedikleri gibi yaşasınlar
ne kutlamasından bahsediyorsunuz yaa... bir gurbetçi olarak utanıyorum bunu söylemekten ama Allah hepsinin de belasını versin. özellikle Avrupadan gelen oylar. gerek almanya gerek avrupa geneli yüzde 99u tayyipci. yaw TRde yaşamıyorlar ama TRnin kaderini onlar bellirledi resmen. bu kadar saçmalık olabilir mi? avrupa oy verme haklarını kaldırmalıydı (ben bunu hep dedim) hakları yok. yaw bir insan mobilyasını 5 senede bir 10 senede bir değiştirir ama bizim üstün zekalı halk 20 senedir bir Cumhurbaşkanı değişim yapamadı. millet uyuyarak kutlamayı devam etsin bakalım. bu saaten sonra acımayacam kimseye, her şey müstahak!!!
Senin tuzun kuru orada pkk feto ülkeyi parcalasin senin umrunda olmaz cunki sigindigin bir ülke sizin gibileri icin namusdu serefdi onemsiz o ülkeyi kuranlar senin gibi kokonalar degil uzum hosafi ile savas kazananlardir , bu arada kendi adina konus senin ben de bir gurbetci olarak orası ölene kadar benm vatanim ve soysuzlara verecek vatanim yok
Hay ağzın bal yesin kardeşim. Valla ben ve benim gibi nice düşünenler yurtdışından kimsenin oy kullanmasını istemedik amma velakin adamlar öyle bir yüzsüz ki " bize TC kimlik kartı nasıl verildiyse oy kullanmak en doğal hakkımız" diye karşı savunmaya geçtiler. Sorsan hepsi vatansever ama biz biliyoruz onların tek derdi Euro düşmesin de Türkiye'de nolursa olsun umutlarında değil. Madem çok seviyorsun ülkeni çık gel desek " bazıları emekli olup gelecem" diyor, diğerleri de " kurulu düzenimiz var nasıl gelelim" diyorlar.
Milyonlarca insanın ahını aldılar ama farkında değiller.
İnşallah kendilerinden çıkmazsa onların çoluk çocuğundan çıksın diyorum ben de
Avrupalılar her ne kadar Erdoğanı sevmezlerse bile Erdoğanın seçilmesine sevindiler çünkü muhalif Avrupayla yakınlaşmak istiyor Avrupa istemiyor ve Avrupa veriyor parayı hükumete suriyeliler, mülteciler avrupaya gelmesinler diye ve erdoğanada yarıyor oylar geliyor onlardanda.
İşte budur!!! ülkemin % 52.1 oranı zengin dertsiz evleri kirada değil aylık gelirleri 30-40-50 bin TL
Padişahım çok yaşa!!! ulan saraylarda yaşayanlara gecekondularda yaşayanların
buğday üretenin, fındık üretenin çay üretenin bu kadar biat edeceğini rüyamda görsem inanmazdım ama eeee celladına aşık toplum oldu bu toplum
Boşuna demiyorlar deveye diken insana... yaranır diye🤷🏻♀️
@BubiiBubii bunu ben de söyledim şikayet yedim 3 gün ev hapsi aldım :D :D :D
😂😂😂😂
Doğru söyleyeni de hiçbir yer de istemiyorlarrr
@BubiiBubii karar aldım 20 yaş ve altına yorum yapmayacağım ergen çocuk bunlar :d
😄😄😄😄😄Güzel karar abi
Ben hakaret etmeyeceğim sitemde sadece şunu soylemek istiyorum bunu kendine yapan türk toplumu bu yüzden bu saatten sonra ne olursa oh olsun size diyeceğim yine adaletsiz bir oylama yine adaletsiz yöneticiler ve yine yirmi yıldır devam eden mahkumiyet tek diyeceğim aferin hakettin Türkiye şimdi öde bedelini...
Ben kutlama yapmadım bu herife değmez millet de ne cahil arkadaş ekonominin içine eden adalet sağlayamayan herifin seçilmesine mutlu oluyorlar kutlamaya gelirsem silahli kutlama yapanları Allah bildiği gibi etsin hiç düşünmüyorlar birine kazara kurşun gelir mi diye
Aday açıklandığı gün seçimin kaybedileceğini cümle alem biliyordu zaten kimse kendini kandırmaya çalışmasın yirmi senedir kazanıyorsa beceriksiz muhalefet yüzünden kazanıyor iktidarı değişmiyorsa demek ki muhalefetin değişme zamanı gelmiş
Zihnen ve giyimen EGOİST kapalı süslümanların
Kendi vatandaşı yaptığı Suriyelilerin
başa getirdiği bir adam hiçbir şekilde
adaletli olmadı ve göreceksiniz
yavaş yavaş damadını getirecek
Kendi keriz milletine onu alıştıracak
Ondan sonra birde ona tapmaya devam edecekler.
Neyin kutlamasını yapıyorlar anlamış değilim zamların mı geçimsizliğin mi olmayan adaletin mi
Alllah akıl fikir versin..!
Ben bu halkı artık anlayamıyorum. Ülkedeki mülteci sorunu TL nin geldiği durum ekonomi her şey ortada kutladılar yarın öbür gün zamları kutlarlar Arapların söz sahibi olmalarını kutlarlar
burada da kutlamalar var ama ne yazık ki ülkenin ekonomik, sosyal, siyasi, demografik pek çok problemi var düşündükçe ben sevinemiyorum. Beyin gocuyle bir sürü insanimizi kaybettik , daha da kaybedeceğiz gibi gözüküyor.
Geleceğinin karanlık olacağını bile bile kutlamak ta ne bileyim.
Elhamdulillah. Rabbim kâfire fırsat vermedi.
Bundan sonra ekonomi ya da ülkenin durumuyla ilgili olumsuz eleştiri yapan herkese ağzım varken başka bir tarafımla güleceğim.
Dışardayken denk geldim arabayla geçenler, bayrak sallayanlar. İzledim
Kazandılar. Sorunsuz olaysız seçim oldu bildiğim kadarıyla hayırlısı olsun daha güzel günler görelim inşallah
REİSİN balkon konuşmasını dinleyeceksiniz dedim günlerdir 😁
Ilk defa kutlamaya gittim nasıl mutluyum anlatamam. Diğerleri nerde diyordum meğer eve kapanıp dil öğreniyorlarmış😀
Almanya'da da kutlamalar yapılıyor, hepsi mercedes audi ve bmw'leriyle sokaklarda! Pardon almanya batmamışmıydı? 😅
Hadi onları anlarım Euro 30-40 lira olacağı için, gelip Türkiye'de yeni gayrimenkul, arsa alacakları için seviniyorlar peki bizim ayda 8.500 alan açlıktan ağzı kokan halkımız neyi kutluyor?
@_MelisYıldız_ Onlarda kafayı yandaş medyayla bozmuş, her halta inanıyorlar! Sabahtan akşama kadar a haber izleyip devamlı iha siha ve chp'nin terörle beraber olduğunu söylüyorlar. Bu millet hiç mi ekonomiye bakmıyor hayret ediyorum! Hadi o nu geçtim bu depremde ki kızılay rezilliklerini veya bu mülteci sorunlarını görmüyorlar mı? Yakında ekmek 10 soğan 50 tl olacak bunlar hala aynı isimlere destek veriyor. Gün gelicek hepsi pişman olacak ama iş işten geçmiş olacak! Türkiye'yi önümüzde ki 5 yıl boyunca çok ciddi ekonomik ve mülteci krizi bekliyor. Birde deprem üssü kahramanmaraş yüzde 75 ile akp'ye verdi, o zaman bu saatten sonra kimse bize yardım etmiyor çadırlarda sürünüyoruz diye çıkıp ağlamasın! Madem ki mevcut yönetime oy verdiniz o zaman demek ki herşeyden mutlu ve memsunuz...
Neyin kutlaması onu anlamıyorum. Takım tutar gibi parti tutulursa böyle olur. Bunun ceremesini 10 yıl 20 yıl sonra belli olur. Bunlar iyi günlerimiz dkdkkd
Demokrasinin olayı bu zaten. Eğer demokratik bir insansan , oyunu verirsin sandıktan çıkana da razı olursun. Demokratik değilsen hiç oy bile verme.
Konserlere eglencelere gelince depremden dolayı iptal ediliyordu ama CB kutlamalarina gelince bı sorun olmuyor sanrm
Evet olmuyor
Bell
Tabi ki
Neyi kutluyoruz? İflas etmiş ülkemizin durumunu mu? Saçmalıklar ülkedi
Ulan bu adam zenginlere yarıyor ama Ne gariptir ki oyun çoğunluğunu fakirler veriyor
Ülkenin batışını ve yeni mülteci dalgasını kutlayacak halim yok
Milletin burdan zekaısnı ölçebilirsin bir akpli de çıkıp hayat pahalı demesin bizahmet her şey müstahak bu koyunlara
her şey çok pahalıııı diyenin ağzına kürekle vururum
Ne kutlamaya çıkıcam yazın bileyim aldım Rusyaya temelli gidiyorum 😂
Ne halleti varsa görsünler hak ediyolst her şeyi :D
Kılıçdaroğlu kazansaydı büyük bir ziyafet verecektim
Bir hafta sonum var onu da evde dinlenerek geçirdim asıl kutlamayı Fenerbahçe maçına saklıyorum yıkacaz İstanbulu
Çıkmadım. Arkadaşlarla Kütahya'ya gezmeye gittik, oradan Eskişehir'e döndük. Şehirler arası yollardaydık yalnızca.
Yok ya hiç işim olmaz evde oturuyorum
Türkiye kazandı. Hepimiz kazandık. Bugünün bayram ilan edilmesi lazım
Suriyeli değilim. Kılıçdaroğlu'da gelse onları göndermezdi. Sizi canım yerine koyuyordu. Siz de inanıyordunuz
Ortadoğu da sıradan birgün... Afganlarla çiftleşin bizden ufak durun beter olun
Hep havai fişekler var mehteran bile geldi susmuyorlar
Mehteran mı oha 😃 Bizim burada şimdilik kornalar falan var sadece o bile rahatsız edici
Mehteran tutmuş zenginler havai fişekler asla susmuyor
Neresi orası ki?
Manisa
Biliyorum orayı orası zaten akpnindi galiba
@Külyutmaz22 manisa yıllardır akpnin bu seçim yine akp aldı
Manisayı
@Blackblue03 Biliyorum bro annemin memleketi orası
@Blackblue03 Çok ilginç bulduğum durumlardan birisi aslında.
@Külyutmaz22 bende bursa balıkesir ve manisaya şaşırıyorum niye akpli diye. Balıkesir bu seçim chpye geçti bu arada. Yani bu saydığım illerde hayat tarzı İzmir gibi avrupai rahat modern
. Izmır chpliyken bursa manisa ve balıkesir niye akpli anlamak güç
Yoksa izmirden aşağı kalır yanları yok modern rahat geniş olma konusunda
@Blackblue03 Ben de anlamıyorum valla enteresan gerçekten
Manisa da köylerden kazanıyor akp yoksa ilçelerin çoğu chpye veriyor.
Zaten burun ucuyla kazandı akp 50'ye 49.
İsabet oldu. Ağanın devam edeceği belliydi. Akıl ve tarih şuuru sahiplerince...
Gelecek olan zamları mı kutladılar anlamadım olayı?
Hayr. Dozunu abartan saklabanlar olur basimiza bişey gelir
Ahahaha, neyi kutluyorlar bunlar pardon? Biri bana da anlatabilir mi lutfen !!
Kutlama falan işim olmaz. Zaten beklenilen bir şeydi.
Rte ye mi attınız?
Seçimi benim kadar umursamayam yoktur sanırım. Arkadaşımla oppa konuşuyorduk en son😄
Dolar ve euronun yükselişini, yoksulluğun artışını, sığınmacıların gelişini mi kutlayacağım?
Dolar ve euroyu erdoğan mı yükseltti?
@Blackblue03 Türk lirasının dolar ve euro karşısındaki değerini o düşürdü.
@Blackblue03 İffetli bir kızın namusuna dil uzatmaya utanmıyor musun?
Zeka sosyolojiktir arkadaşlar.
Onların bi suçu yok biat etmeyi seviyorlar
Bi sahile gideyim dedim yeniköyden beşiktaşa kadar konvoy vardı kaçtım ama komple İstanbul şu an sahili kapatmışlar yani
Çıkmadım çıkmam da Kılıçdaroğlu kaybetti diye CHP liler çok haksızlık ediyor.
Batan şirketleri işsiz kaldımcıları görücez buraya yazıyorum.
Çıkmadım ben.. İzlemek güzel.. Tv’den de yorumlara bakıyorum..
sesleri duymamak icin saatlerdir yuksek sesle the weekend dinliyorum
Bu cehalet yaşayacağı sefalete hazırlanıyor!
ulkeyi perisan eden akp'yi kutlayan halka diyecek bir sey bulamiyorum yazik ulkeme cok yazik
S. a. l. a. k. la. ar sürüsü kutlama adı altında havaya ateş açan zavallılar
dolar 25 TL olduğunda devam ederiz umarım kutlamaya
Çıkmadım. Doğru da bulmuyorum. Magandalar yüzünden çok kişi etkilendi.
ben yabancı dil ögreniyorum'dum azcık da akasya duragı izliyorum. öyli diyim ehüg :)
Neyi kutluyorlar ne kazandık halk olarak?
Kudurmayın Pkk kaybetti Türkiye kazandı! Kemal Kılıçdaroğlu kazansa Mülteciler gidicek Pkk gelicekti. İnsanların sevinmesi normal
Böyle kutlamalar bana gereksiz geliyor
Kutalanacak bir şey yok. Yararı mı var bize
Yenilgiyi kabullenemeyenlere inat💡🇹🇷
Yıllardır seçim kaybetmeyince maç kazanmış duygusu yaşıyor insan👌🏻😄
Kim kazansa bunu yapacaktı zaten
Kutlama değil bizim yasımız var
Evet rte kazandi sabaha kadar eglence devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?