Cadılar Bayramı Türkiye’de iyice yayılsa hoş olmaz mı?

Düşünsene… kapı çalıyor, “şeker mi şaka mı?” diyorsun, komşu sana lokum veriyor 😂 ya da balkabağı oyup içine mum koyuyoruz ama yanında kabak tatlısı da hazır… fena olmaz hani. Bir yandan eğlence, kostümler, partiler; öte yandan “bizim kültürde yoktu” tartışmaları.

Cadılar Bayramı Türkiye’de iyice yayılsa hoş olmaz mı?

Açıkçası bana göre güzel bir bayram ama kültürümüzde yeri yok. Yine de giyinip eğlenmek, biraz kafa dağıtmak fena olmazdı. 🎭👻

Peki siz hangi kostümlere bürünürdünüz, daha çok korkunç mu yoksa eğlenceli mi?👻

Cadılar Bayramı Türkiye’de iyice yayılsa hoş olmaz mı?
Cevapla