Kadın Futbol Ligi'nde 2020-2021 sezonu Beşiktaş'ın şampiyonluğu ile noktalandı. Ancak sezonun en iyi teknik direktörü, ikinci olan Fatih Vatanspor'u çalıştıran Efe Mehmet Aydın'a verildi. Kadına şiddet davası devam eden ve TFF tarafından hak mahrumiyeti cezasına çarptırılan Efe Mehmet Aydın'a ödül verilmesi tartışma yarattı. Mahkemeye taşınan olayda iddialar ise skandal niteliğinde...
Kadına şiddet’e plaket veren ilk ülke olduk‼️
Nasıl mı? Buyurun 👇🏼
18 Nisan 2019 tarihinde Kütahya’da oynanan Türkiye Genç Kızlar maçından sonra 2 sporcu “Yarı Çıplak” bir halde “7 saat” boyunca şiddete maruz kalıyor! pic.twitter.com/9yRDw4IPaZ— Burcu Eken (@burcuekentv) May 6, 2021
Kadına şiddet davasından yargılanan kişiye plaket verildi! Bu gözler daha neler görecek?
Bu gözler şehit yakınını tekmeleyen başbakan müşavirini gördü , milletin orasına k. yacagiz diyen Cengiz inşaat sahibinin vergi borcunun silindiğini gördü,çiftçiye ananıda al git diyen bir başbakan gördü , mecliste ekmek bulabiliyorsa aç değildirler diyen halk oyuyla seçilmiş milletvekilini gördü, açız cumhurbaşkanım diye serzenişte bulunan esnafın kafasına keyif çayı fırlatıldıgini gördü . Daha da göreceği çok şey var. Allah beterinden korusun.
İnsanların öldürüldüğü bir yer değil, insanların güldürüldüğü bir Dünya istiyorum. Kadınlar ölmeye devam ediyor. Hangi hakla? Hukuk düzeni artık değişmeli ve cezalar ağır olmalıdır. Aksi takdirde Anne günü bile olmayacak.
O plaketin yanında verilen belgeleri alacaksın rulo yapıp tümüne basacaksın ama sadece basıp bırakmayacaksın çekip tekrar iteceksin kadına şiddeti meşrulaştırmaya çalışıyorlar saf nefret kaynakları😡
Bu ülkede maalesef ki adalet denen şey asla olmadı ve olmayacak da. Şu insanların hapisten çıkmaması gerekirken tebrik etmek plaketle buda bize yakışır anca 😂
Hsdfshndvj şaka demi bu yeminle bunlarin alayını kazığa oturtmak lazım, sonra da olur erkeğe şiddet hadi gel de sus şimdi mk hadi, adilik bedava yvsklar
Ne kadar çok küfredersen, nefret saçarsan, ruhunu satarsan, Şiddet yanlısı olursan, irkçı olursan bu hükümet ve yandaş tüm kurumlar o kişiyi ödüllendiriyor.
Beşiktaş'ı şampiyon yaptı diye değil, kadına şiddet uyguladı diye plaket verdiler öyle mi? Asdfg. Cinsiyetçilikte üst düzey boyut atladınız yanına koyayım, erkek düşmanlığının böylesi.