Hoş Geldiniz! Hükümet: - Hastaneleri özelleştirilmek istediğini açıkladı. - Karşı çıkanları terörist ilan ederek, polise "vur" emri verdi. - Ülkede önce elektriği, sonra interneti kesti. - 100'ü aşkın insanı emriyle öldürttü.
Dünya yavaş yavaş yok oluyor.
#Wesley
Kolombiya'da kanlı gece! Olaylar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kolombiya hükümeti polise halkı vur emri veriyorsa madem halkında güç kullanması meşrudur. Sen silahsız halkı vur emri veremezsin. Bu dünyanın her yerinde böyle olmalı.
Evleri içinde insanlar varken evleri bile ateşe vermişler.. Resmen iç savaş yaşanıyor. İnsan hakları diye bişey kalmadı. Yeni Dünya dedikleri şeyde hepimiz sadece birer piyonuz.