• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

17 günlük kapanmanın 1 hafta uzama ihtimali hakkında ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 2)

kaanartan
kaanartan Takip Et
Xper 6 Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
129
Yapay Zekaya Sor
17 günlük kapanmanın 1 hafta uzama ihtimali hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Tatil Soruları İş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

129

Cevap

127

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Ragnar_Lodbrok
    Ragnar_Lodbrok Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 913 cevap paylaştı.

    Bıktım mk ülkesinden. Pandemi yüzünden bir senedir buradayım. İlk fırsatta temelli olarak ayrılacağım

    0
    0 Yorumla
  • armstor
    armstor Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Yav üff herkes dışarıda biz ecde kalıyoruz ne işe yarıyor o zaman. Doğru düzgün ceza kesin de herkese ona göre durduğumuz bir işe yarasın kardeşim

    0
    0 Yorumla
  • siirbass
    siirbass Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 73%
    +1 yıl

    1 hafta daha uzarsa izin belgem olmadığı için işe gidip gelemem, şu an geçici belge ile gidip geliyorum

    0
    0 Yorumla
  • SunPower
    SunPower Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Türkiye'de zaten tam bir kapanma söz konusu değil ki şu an... Nerede hani tam kapanma? Trafik curcuna, insanlar hep dışarıda...

    0
    0 Yorumla
  • Maviskadir92
    Maviskadir92 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Uzaması isabetli karar ölüm vakalarin oldukça düşmesi ve akabinde acilmanin baya bir kontrollü yapilmasi sart

    0
    1 Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      mobile.twitter.com/.../1389676054588047363

      Kapanma olmalı diyorsun ya izledikten sonra hâlâ olmalı diyebiliyorsan vicdanına tüküreyim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kapanmasın fakir fukara napıcak kimsenin umrunda değil tabi yorumlara bakın psikolojileri bozulmuş evde oturmaktan. Sokayım psikolojinize millet yiyecek yemek bulamıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Helheim
    Helheim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Esnafa insanlara adam gibi destek olsunlar kimsenin sesi çıkmaz. Ama işçi kimin umurunda dimi?

    1
    0 Yorumla
  • SinemNederlandse
    SinemNederlandse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Kapatsınlar. Turizm için önemli bu kapanma. İlerleme göremiyorum son 3 gündür

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Her şeyi politiğe dökmeyin. Uzaması taraftarıyım ama bu şekilde uzasa kime fayda. Millet keyfi dışarı cıkıyor. Bilinçsiz insanlar, bilinçsiz devlet. Kimsede iş yok. Ben aylardır doğru düzgün dışarı çıkmayım. Annem babam insanların ağız kokusunu ceksin başkalarının sağlıkları uğruna. Salak, bencil, özürlü insanlar maske takmıyorlar. Uzasa neye yarar böyle bilinçsiz olduktan sonra.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bence 17 gün yeterince fazla evlere sığamıyoruz sürekli bi kavga oluyor. Millet sıkıntıdan depresyona girdi. 1 hafta daha uzatılacaksa en azından dışarı çıkmak için belli saatler izin verilse.

    1
    0 Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Kapanma falan yok boşuna uzatıp bizi yormssinlar bati

    1
    1 Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      denize giremion türksen yazıyorlar cezayı

      Yorumla
  • Saricaa344
    Saricaa344 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Allah topyekûn belalarını versin diyorum tez zamanda.

    1
    1 Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      Vallahi sonuna kadar hak veriyorum.

      Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    kapanmayı takan yokki neredeyse millet halen dışarda

    1
    0 Yorumla
  • bettyplus
    bettyplus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Hiçbir şey düşünmüyorum atalım topluca kendimizi trenin önüne bi s*ki yönetemiyolar

    1
    0 Yorumla
  • ELLIE223
    ELLIE223 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Siyasi Otel sahipleri zengin olsun canım sizdekl kapalı duruverin

    1
    0 Yorumla
  • CatJiJi
    CatJiJi Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Ohooo millet dışarda fink atiyo balkondan görüyorum.

    1
    2 Yorumla
    • ELLIE223
      ELLIE223
      +1 yıl

      Ya yazliktakiler bizim gibi 1 haftadır denize giriyorum etrafımız Zengin aileler dolu olan fakire oluyor

      Yorumla
    • CatJiJi
      CatJiJi
      +1 yıl

      Aynen öyle valla

      Yorumla
  • Gezegen0000
    Gezegen0000 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    İhtimal olarak kalacak demi 19 u icin plan yapmıştık

    0
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Çığlık atasım bas bas bağırasım var özgürlük diye😬😬😬😬😬😬

    0
    0 Yorumla
  • alenalena
    alenalena Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Yasakları ciddiye alıp uyarsa insanlar, belki işe yarayabilir.

    0
    0 Yorumla
  • VişneliBrowni_
    VişneliBrowni_ Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 370 cevap paylaştı.

    Herşey yine aynı seyrinde devam edecek. Bu gidişle azalma falan olmayacak boş yere yasak koyuyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • SomurtkanŞirin-2
    SomurtkanŞirin-2 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben bu konu hakkında birşey düşünmekten'de inanılmaz derecede nefret ediyorum nefffreeeeett.

    0
    0 Yorumla
  • Soyersoyer
    Soyersoyer Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl

    Mayıs ayı komple bitsin bari olmuşken tam olsun bitsin bu esaret

    0
    0 Yorumla
  • RubbieRolePlayy
    RubbieRolePlayy Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl

    Uzasın. Zaten psikolojik olarak çok yorulduk, biraz daha uzasın hepten delirelim.

    0
    0 Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Uzayacagini zannetmiyorum
    19 mayıs tatili dikkate alınmış olmali ilk başta

    0
    0 Yorumla
  • RüciQUEENN
    RüciQUEENN Takip Et
    Xper 4 Yaş: 126 , eic 88%
    +1 yıl

    Uzamayacak eminim bu kadar uzun kısıtlama olduğu için!

    0
    0 Yorumla
  • Seymanur858
    Seymanur858 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Hiç fark etmiyor biz evde oturuyoruz ama herkes bizim gibi değil sokaklar insan kaynıyor.

    0
    0 Yorumla
  • xhamdtar
    xhamdtar Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 64%
    +1 yıl

    Olsun tabi ya her şey turistler için. Gelsinler gszsinler rahatça biz dururuz evde

    0
    0 Yorumla
  • Sesindekuşlaryaşıyor
    Sesindekuşlaryaşıyor Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 47%
    +1 yıl

    Yasak mı? Herkes dışarda yahu! Şaka mı yapıyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • AtılganPonçikMen
    AtılganPonçikMen Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 49%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Valla bana farketmiyor ben çıkıyorumda şehirde değiştiriyorum 😏

    0
    0 Yorumla
  • Neslihürvicdanıhür
    Neslihürvicdanıhür Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Zaten millet mahvoldu uzasa bir şey değişir mi bakıp görmek lazım.

    0
    0 Yorumla
  • Malvavisco
    Malvavisco Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana 17 24 farketmiyor açıkcası bir an önce şu günler bitsin başka bişey istemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 981 cevap paylaştı.

    Zaten olan oldu, ilk günden ben nakavt, ha bir hafta eksik, ha fazla...😏

    0
    6 Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      mobile.twitter.com/.../1389676054588047363

      Kapanma olmalı diyorsun ya izledikten sonra hâlâ olmalı diyebiliyorsan vicdanına tüküreyim.

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      @Bendora sen önce büyü, okuduğunu anlamayi öğren de sonra ben senin beynine tükürmeyeyim. Bu 17 gün lafı çıktığında da olmaz diyordum ben, bugüne kadar tam kapanma olmadı, bu da safsata kalır derken oldu ve en büyük mağduriyet yaşayanlardan biri de benim. Hem de ilk gün yüzünden. Yani senin kıt beynin anlayana kadar, bunu yapanlar bu millete onu da yaparlar, boş istesek de ıstemesek de. Bu yüzden laf atmadan önce, okuduğunu iyi anlamayı öğren, gerekirse 10 kere oku, belki anlarsın...

      Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      Sen istesen de benim beynime tüküremezsin zaten merak etme

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      @Bendora haklısın olmayan şeye tükürulmez...

      Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      Yok ondan değil aşağıdan yukarıya tükürmen fiziksel olarak mümkün değil de ondan

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      @Bendora ben seni al aşağı ederim sen rahat ol bücür

      Yorumla
  • abduş6134
    abduş6134 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 82%
    +1 yıl

    zaten kısıtlama yok ki uzatsalar ne olacak çokta tın

    0
    2 Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      denize giremion nasıl yok

      Yorumla
    • abduş6134
      abduş6134
      +1 yıl

      @Deliyimbendeliyim valla giren öyle bir giriyorki eğer hava sıcak olsa ben bile giriyorum ama şu an soğuk

      Yorumla
  • Lapadula
    Lapadula Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Uzaması taraftarıyım en azından hatta Mayıs sonuna kadar.

    0
    4 Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      bi sus

      Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      mobile.twitter.com/.../1389676054588047363

      Kapanma olmalı diyorsun ya izledikten sonra hâlâ olmalı diyebiliyorsan vicdanına tüküreyim.

      Yorumla
    • Metehankka
      Metehankka
      +1 yıl

      Normal şartlarda uzaması olumlu etki yaratır ama Türkiyede gibi bir yerde işler değişiyor e devletten izin belgesini alırken bile site şirket soruyor esnaf e devletten izin alamıyor zenginden yana bir devlet var

      Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      @Metehankka malesef öyle

      Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 532 cevap paylaştı.

    umurumda değil ne halleri varsa görsün kapanma yokki zaten

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Millet ana avrat sover taa en bastakinden en sondakine kadar.. Bu kadar net söylüyorum.

    0
    7 Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      Sovmesine sövüyoruz ama ne çare? Ne geçiyor elimize, ne elde edebiliyoruz. Biz uyudukça sustukça 17 ay da kapatırlar bizi itiraz etmek ses çıkarmak uymamak lazım.

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      @Bendora 1 hazirandan itibaren kendime herşeyi serbest yapacağım. Sadece kapali alanda maske takarim.

      Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      O zaman zaten muhtemelen izin verecekler biz yasaklara karşı gelebilmeliyiz asıl

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      @Bendora Ben çözüme taraftarim. Yasak adi altinda milletle dalga geçilip çifte standart uygulamaya değil. 13 aydir milleti maddi manevi yiprattilar. Hep yalan dolanla milleti uyutmayi adet edinmişler.

      Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      işte ben de bundan bahsediyorum bu yüzden boyun eğmemeliyiz daha fazla

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      @Bendora Milletin fe taşmasına fazla kalmadı zaten. Yakında avrupadaki gibi olaylar olur.

      Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      Keşke olsa, sesimizi duyurabilirsek biraz rahat ederiz

      Yorumla
  • jaapoonnkızz
    jaapoonnkızz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 74%
    +1 yıl

    Uzayabilir alıştık artık ama ne kadar faydalı olur orası tartışılır.

    0
    3 Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      mobile.twitter.com/.../1389676054588047363

      Kapanma olmalı diyorsun ya izledikten sonra hâlâ olmalı diyebiliyorsan vicdanına tüküreyim.

      Yorumla
    • jaapoonnkızz
      jaapoonnkızz
      +1 yıl

      @Bendora Uzatılmalı demiyorum. Zaten benim dememle veya görmemle olmuyo devlet uzatabilir devletin elinde olan bişey bu neyi tartışıyoruz ki saçma

      Yorumla
    • Bendora
      Bendora
      +1 yıl

      Herkes benim elimde değil diyor halbuki birlik olsak, karşı çıksak, hickimse uymasa ne yapabilirler

      Yorumla
  • serbestişçi
    serbestişçi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl

    valla benim umrumda değil nasıl olsa çalışıyorum ben

    0
    0 Yorumla
  • SarıSakallıKumral
    SarıSakallıKumral Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Millet dışarda gezmeye devam ederse bitmez. Suç bu sefer devlette değil halkta

    0
    0 Yorumla
  • TanrıçaNemesis
    TanrıçaNemesis Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Eğer öyle olursa bildiğin mayıs ayını çöpe atmış oluyorum. İş maaş derken dibin dibini görürüm 🤦‍♀️

    0
    0 Yorumla
  • noyansgt
    noyansgt Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 30%
    +1 yıl

    Gerçekten kapanabilsek işe yarayacak ta herkes dışarıda işinde gücünde

    0
    0 Yorumla
  • Bayolric
    Bayolric Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    şu olaya net bir karar verseler artık ya bayramda çalışmak istemiyorum 26sı kdv nin son günü

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yeter yaaaaa babam köye getirdi zaten beni hayir uzamasın yaa zaten bi bka yaradigi yok kimse uymuyo

    3
    0 Yorumla
  • öylesineeq
    öylesineeq Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Off evet öyle bı ihtimal varmış 1 hafta daha uzarsa belki bı faydası olur ancak insanlar artık sıkıldı ve esnaflar çalışamıyor ama tüm faturaalri kiraladı ödüyorlar

    3
    0 Yorumla
  • Zahid12
    Zahid12 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 49
    +1 yıl

    Tam kapanma değilki zaten bu tam kapanma dediğin market acil iş kolu hariç kapatırsin devlet kapıya kadar özel önlemlerle hizmet yapar... Yoksa bu tarz kapanma üst türban altı afedersin otoban tarzı bir yalandan kapanma oluyor uzatsan nolcak

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yemin ediyorum bileklerimi kesme isteği geliyo bu haberi görünce. Hayatımdan koskoca bi mayıs ayı çaldılar ya

    1
    0 Yorumla
  • Sinsirella47
    Sinsirella47 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    izin kağıdım var bana yasak yok:) yasağı takan da yok bence

    1
    5 Yorumla
    • Angelo_x
      Angelo_x
      +1 yıl

      Nerden aldin izni

      Yorumla
    • Sinsirella47
      Sinsirella47
      +1 yıl

      Calısıyorum kurumumdan :)

      Yorumla
    • Angelo_x
      Angelo_x
      +1 yıl

      Anladim bende cikabiliyorum ama gerek gormuyorum belcika vatandasiyim

      Yorumla
    • Sinsirella47
      Sinsirella47
      +1 yıl

      bende amerika

      Yorumla
    • Angelo_x
      Angelo_x
      +1 yıl

      Ok

      Yorumla
  • Sorumvaarrrrr
    Sorumvaarrrrr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben ortada tam kapanma göremiyorum. Herkes dışarıda. Polisi arıyorum ilgili ekip gondericez diyorlar korna sesi duyuluyor kendisi yok geçip gidiyor. Herkes yine dışarıda yine dışarıda. Bi biz enayiyiz galiba evde duruyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Gladyatorx
    Gladyatorx Takip Et
    Guru Yaş: 47
    +1 yıl

    Neyi kapatmışlar anlamadım. Valla bu kapanmaksa yıl sonuna kadar yapsınlar. Değişen bir şey yok.

    0
    0 Yorumla
  • umursamazadam1
    umursamazadam1 Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Uzamayınca ne olucak gene aksam 9 kısıtlaması ve hafta sonu pazar mutlaka olucak acılınca bar konserlere mı vuracak kendını mıllet

    0
    0 Yorumla
  • elegecewotte
    elegecewotte Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bu kadar uzun kapanmanin bir daha olacağını sanmıyorum. insan hayatının önemi ekonomiden sonra geliyor.

    0
    0 Yorumla
  • duygusuzduygu112
    duygusuzduygu112 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Abi millet açlıktan gırra gidiyor bari destek verinde öyle kapatın ne kadar kapatrsanz hurdacılar var adam çöpten ekmek yiyor ne yapacaklar onlar haklarını nasıl verecekler

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kim takıyor kapanmayı. Millet sokakta parkta geziyor.

    1
    0 Yorumla
  • Carpediem2029
    Carpediem2029 Takip Et
    Yoda Yaş: 105
    +1 yıl

    Esnaflar ic savaş cikarir kesinlikle sabrımız kalmadi isci memur burvsey yok esnafi bitirdiler

    0
    0 Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Uzasın uzasın belki vaka sayıları eksilere falan düşer

    0
    0 Yorumla
  • anti_tez
    anti_tez Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    10 gün tam kapanma uygulamak çok zor olmamalı 10 günlük resmi tatil bir kararnameye bakar
    10 gün de bu ülke batacaksa yöneticilerin oldukları yer de durma hakkı yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    nr hayır olmaz dayanamam ben gidicem bu evden gün sayuyorum eğrr böyle yqpwtlarsa oy kaybederler

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Amaç siyasal. Noldu? 23 Nisan kutlama olmadı. Sırada 19 Mayıs var. Bu böyle gider. Pandemi bahane

    0
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Gündem konusunda 915 cevap paylaştı.

    Uzamasin ! Esnaf aç , millet aç hazır para mı var herkeste

    0
    0 Yorumla
  • Hüseyin_33
    Hüseyin_33 Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Bu kapanmadan sonra gene vaka sayıları artacak değişen bir şey olmayacak

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (136)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > 17 günlük kapanmanın 1 hafta uzama ihtimali hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

18 günlük tam kapanma kararı sizce yeterli mi? 44 cevap verildi
Sizce ramazan ayında 21 günlük tam kapanma olur mu? 11 cevap verildi
Sizce 2 haftalık kısıtlamalar sonrası tam kapanma mı olur yoksa yasaklar kalkar mı? 10 cevap verildi
17 günlük tam kapanmayı nasıl geçirmeyi planlıyorsunuz? 352 cevap verildi
Kulis: 17 Mayıs’a kadar tam kapanma! Sizce tam kapanma olmalı mı ve olursa ne kadar olmalı? 101 cevap verildi
29 Nisan-17 Mayıs arası tam kapanmaya geçiliyor. Karar hakkında ne düşünüyorsun? 55 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨