AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Bıktım mk ülkesinden. Pandemi yüzünden bir senedir buradayım. İlk fırsatta temelli olarak ayrılacağım
Yav üff herkes dışarıda biz ecde kalıyoruz ne işe yarıyor o zaman. Doğru düzgün ceza kesin de herkese ona göre durduğumuz bir işe yarasın kardeşim
1 hafta daha uzarsa izin belgem olmadığı için işe gidip gelemem, şu an geçici belge ile gidip geliyorum
Türkiye'de zaten tam bir kapanma söz konusu değil ki şu an... Nerede hani tam kapanma? Trafik curcuna, insanlar hep dışarıda...
Uzaması isabetli karar ölüm vakalarin oldukça düşmesi ve akabinde acilmanin baya bir kontrollü yapilmasi sart
mobile.twitter.com/.../1389676054588047363
Kapanma olmalı diyorsun ya izledikten sonra hâlâ olmalı diyebiliyorsan vicdanına tüküreyim.
Kapanmasın fakir fukara napıcak kimsenin umrunda değil tabi yorumlara bakın psikolojileri bozulmuş evde oturmaktan. Sokayım psikolojinize millet yiyecek yemek bulamıyor.
Esnafa insanlara adam gibi destek olsunlar kimsenin sesi çıkmaz. Ama işçi kimin umurunda dimi?
Kapatsınlar. Turizm için önemli bu kapanma. İlerleme göremiyorum son 3 gündür
Her şeyi politiğe dökmeyin. Uzaması taraftarıyım ama bu şekilde uzasa kime fayda. Millet keyfi dışarı cıkıyor. Bilinçsiz insanlar, bilinçsiz devlet. Kimsede iş yok. Ben aylardır doğru düzgün dışarı çıkmayım. Annem babam insanların ağız kokusunu ceksin başkalarının sağlıkları uğruna. Salak, bencil, özürlü insanlar maske takmıyorlar. Uzasa neye yarar böyle bilinçsiz olduktan sonra.
Bence 17 gün yeterince fazla evlere sığamıyoruz sürekli bi kavga oluyor. Millet sıkıntıdan depresyona girdi. 1 hafta daha uzatılacaksa en azından dışarı çıkmak için belli saatler izin verilse.
Kapanma falan yok boşuna uzatıp bizi yormssinlar bati
denize giremion türksen yazıyorlar cezayı
Allah topyekûn belalarını versin diyorum tez zamanda.
Vallahi sonuna kadar hak veriyorum.
kapanmayı takan yokki neredeyse millet halen dışarda
Hiçbir şey düşünmüyorum atalım topluca kendimizi trenin önüne bi s*ki yönetemiyolar
Siyasi Otel sahipleri zengin olsun canım sizdekl kapalı duruverin
Ohooo millet dışarda fink atiyo balkondan görüyorum.
Ya yazliktakiler bizim gibi 1 haftadır denize giriyorum etrafımız Zengin aileler dolu olan fakire oluyor
Aynen öyle valla
İhtimal olarak kalacak demi 19 u icin plan yapmıştık
Çığlık atasım bas bas bağırasım var özgürlük diye😬😬😬😬😬😬
Yasakları ciddiye alıp uyarsa insanlar, belki işe yarayabilir.
Herşey yine aynı seyrinde devam edecek. Bu gidişle azalma falan olmayacak boş yere yasak koyuyorlar.
Ben bu konu hakkında birşey düşünmekten'de inanılmaz derecede nefret ediyorum nefffreeeeett.
Mayıs ayı komple bitsin bari olmuşken tam olsun bitsin bu esaret
Uzasın. Zaten psikolojik olarak çok yorulduk, biraz daha uzasın hepten delirelim.
Uzayacagini zannetmiyorum
19 mayıs tatili dikkate alınmış olmali ilk başta
Uzamayacak eminim bu kadar uzun kısıtlama olduğu için!
Hiç fark etmiyor biz evde oturuyoruz ama herkes bizim gibi değil sokaklar insan kaynıyor.
Olsun tabi ya her şey turistler için. Gelsinler gszsinler rahatça biz dururuz evde
Yasak mı? Herkes dışarda yahu! Şaka mı yapıyorsunuz
Valla bana farketmiyor ben çıkıyorumda şehirde değiştiriyorum 😏
Zaten millet mahvoldu uzasa bir şey değişir mi bakıp görmek lazım.
Bana 17 24 farketmiyor açıkcası bir an önce şu günler bitsin başka bişey istemiyorum
Zaten olan oldu, ilk günden ben nakavt, ha bir hafta eksik, ha fazla...😏
mobile.twitter.com/.../1389676054588047363
Kapanma olmalı diyorsun ya izledikten sonra hâlâ olmalı diyebiliyorsan vicdanına tüküreyim.
@Bendora sen önce büyü, okuduğunu anlamayi öğren de sonra ben senin beynine tükürmeyeyim. Bu 17 gün lafı çıktığında da olmaz diyordum ben, bugüne kadar tam kapanma olmadı, bu da safsata kalır derken oldu ve en büyük mağduriyet yaşayanlardan biri de benim. Hem de ilk gün yüzünden. Yani senin kıt beynin anlayana kadar, bunu yapanlar bu millete onu da yaparlar, boş istesek de ıstemesek de. Bu yüzden laf atmadan önce, okuduğunu iyi anlamayı öğren, gerekirse 10 kere oku, belki anlarsın...
Sen istesen de benim beynime tüküremezsin zaten merak etme
@Bendora haklısın olmayan şeye tükürulmez...
Yok ondan değil aşağıdan yukarıya tükürmen fiziksel olarak mümkün değil de ondan
@Bendora ben seni al aşağı ederim sen rahat ol bücür
zaten kısıtlama yok ki uzatsalar ne olacak çokta tın
denize giremion nasıl yok
@Deliyimbendeliyim valla giren öyle bir giriyorki eğer hava sıcak olsa ben bile giriyorum ama şu an soğuk
Uzaması taraftarıyım en azından hatta Mayıs sonuna kadar.
bi sus
mobile.twitter.com/.../1389676054588047363
Kapanma olmalı diyorsun ya izledikten sonra hâlâ olmalı diyebiliyorsan vicdanına tüküreyim.
Normal şartlarda uzaması olumlu etki yaratır ama Türkiyede gibi bir yerde işler değişiyor e devletten izin belgesini alırken bile site şirket soruyor esnaf e devletten izin alamıyor zenginden yana bir devlet var
@Metehankka malesef öyle
umurumda değil ne halleri varsa görsün kapanma yokki zaten
Millet ana avrat sover taa en bastakinden en sondakine kadar.. Bu kadar net söylüyorum.
Sovmesine sövüyoruz ama ne çare? Ne geçiyor elimize, ne elde edebiliyoruz. Biz uyudukça sustukça 17 ay da kapatırlar bizi itiraz etmek ses çıkarmak uymamak lazım.
@Bendora 1 hazirandan itibaren kendime herşeyi serbest yapacağım. Sadece kapali alanda maske takarim.
O zaman zaten muhtemelen izin verecekler biz yasaklara karşı gelebilmeliyiz asıl
@Bendora Ben çözüme taraftarim. Yasak adi altinda milletle dalga geçilip çifte standart uygulamaya değil. 13 aydir milleti maddi manevi yiprattilar. Hep yalan dolanla milleti uyutmayi adet edinmişler.
işte ben de bundan bahsediyorum bu yüzden boyun eğmemeliyiz daha fazla
@Bendora Milletin fe taşmasına fazla kalmadı zaten. Yakında avrupadaki gibi olaylar olur.
Keşke olsa, sesimizi duyurabilirsek biraz rahat ederiz
Uzayabilir alıştık artık ama ne kadar faydalı olur orası tartışılır.
mobile.twitter.com/.../1389676054588047363
Kapanma olmalı diyorsun ya izledikten sonra hâlâ olmalı diyebiliyorsan vicdanına tüküreyim.
@Bendora Uzatılmalı demiyorum. Zaten benim dememle veya görmemle olmuyo devlet uzatabilir devletin elinde olan bişey bu neyi tartışıyoruz ki saçma
Herkes benim elimde değil diyor halbuki birlik olsak, karşı çıksak, hickimse uymasa ne yapabilirler
valla benim umrumda değil nasıl olsa çalışıyorum ben
Millet dışarda gezmeye devam ederse bitmez. Suç bu sefer devlette değil halkta
Eğer öyle olursa bildiğin mayıs ayını çöpe atmış oluyorum. İş maaş derken dibin dibini görürüm 🤦♀️
Gerçekten kapanabilsek işe yarayacak ta herkes dışarıda işinde gücünde
şu olaya net bir karar verseler artık ya bayramda çalışmak istemiyorum 26sı kdv nin son günü
Yeter yaaaaa babam köye getirdi zaten beni hayir uzamasın yaa zaten bi bka yaradigi yok kimse uymuyo
Off evet öyle bı ihtimal varmış 1 hafta daha uzarsa belki bı faydası olur ancak insanlar artık sıkıldı ve esnaflar çalışamıyor ama tüm faturaalri kiraladı ödüyorlar
Tam kapanma değilki zaten bu tam kapanma dediğin market acil iş kolu hariç kapatırsin devlet kapıya kadar özel önlemlerle hizmet yapar... Yoksa bu tarz kapanma üst türban altı afedersin otoban tarzı bir yalandan kapanma oluyor uzatsan nolcak
Yemin ediyorum bileklerimi kesme isteği geliyo bu haberi görünce. Hayatımdan koskoca bi mayıs ayı çaldılar ya
izin kağıdım var bana yasak yok:) yasağı takan da yok bence
Nerden aldin izni
Calısıyorum kurumumdan :)
Anladim bende cikabiliyorum ama gerek gormuyorum belcika vatandasiyim
bende amerika
Ok
Ben ortada tam kapanma göremiyorum. Herkes dışarıda. Polisi arıyorum ilgili ekip gondericez diyorlar korna sesi duyuluyor kendisi yok geçip gidiyor. Herkes yine dışarıda yine dışarıda. Bi biz enayiyiz galiba evde duruyoruz
Neyi kapatmışlar anlamadım. Valla bu kapanmaksa yıl sonuna kadar yapsınlar. Değişen bir şey yok.
Uzamayınca ne olucak gene aksam 9 kısıtlaması ve hafta sonu pazar mutlaka olucak acılınca bar konserlere mı vuracak kendını mıllet
Bu kadar uzun kapanmanin bir daha olacağını sanmıyorum. insan hayatının önemi ekonomiden sonra geliyor.
Abi millet açlıktan gırra gidiyor bari destek verinde öyle kapatın ne kadar kapatrsanz hurdacılar var adam çöpten ekmek yiyor ne yapacaklar onlar haklarını nasıl verecekler
Kim takıyor kapanmayı. Millet sokakta parkta geziyor.
Esnaflar ic savaş cikarir kesinlikle sabrımız kalmadi isci memur burvsey yok esnafi bitirdiler
Uzasın uzasın belki vaka sayıları eksilere falan düşer
10 gün tam kapanma uygulamak çok zor olmamalı 10 günlük resmi tatil bir kararnameye bakar
10 gün de bu ülke batacaksa yöneticilerin oldukları yer de durma hakkı yok
nr hayır olmaz dayanamam ben gidicem bu evden gün sayuyorum eğrr böyle yqpwtlarsa oy kaybederler
Amaç siyasal. Noldu? 23 Nisan kutlama olmadı. Sırada 19 Mayıs var. Bu böyle gider. Pandemi bahane
Uzamasin ! Esnaf aç , millet aç hazır para mı var herkeste
Bu kapanmadan sonra gene vaka sayıları artacak değişen bir şey olmayacak