AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Alkol Yasağı Kalkmadı İçişleri Bakanı Yalanladı Bu Haberleri..
Doğru karar tabi şiddet olaylarının %90ı alkolden oluyor bir de böylesine bir süreçte alınması çok isabetli olmuş
iptal edilmesi yanlış
Alkolik biriyle evlenecek olan var mı? keske su zikkim komple yasaklansa sigarayi biraktım ALLAH'A ŞÜKÜR
Alkol kullanan kisileride alkol bagimlilik olasiligi binde birden fazla değil
Sigara kullananlarin neredeyse hepsi nikotin bagimlisi.
Yani aradaki farki anlayacak kapasiten yoksa hiç oksijen israfi da yapma gereksizce saçma yorumlar da yapma.
@aerolite Usta bunlarin hepsi kafada bitiyor ben tovbeliyim dirayetli olmayan adam dirayetli olsun banane o pis seyi agzina aldin mi pis kokuyor agzin
İnsanlarin sagligi onenli alkol ve sigara yasaklanmalı
Sana ne kardeş, benim sağlığımı düşünmek sana ya da devlete mi kaldı?
@RubbieRolePlayy evet devlete kaldı.
Süpersin kardeşim seni kutlarım 🙏
Sirpsindigi savasini izlede gör ne olmuş😂
Yoo, devletin görevi değil benim sağlığımı düşünmek. Ben bu yolla ölmek istiyorsam devlete ne?
Sırpsındığı Savaşı hangi TV platformunda oynuyor? Ya da hangi Youtube kanalında? İzleyelim de öğrenelim, cehaletimiz azalsın biraz. 😂
@RubbieRolePlayy olmek istiyorsan birader git kendini as direk cok merakliysan eger derdin varsa alkol sigara deet cozmuyor
@caramelmacchiato25 EYVALLAH
Ne derdi, zevk alıyorum. Nasıl öleceğime de mi karışacak devlet? Asmıyorum, alkolle öleceğim kime ne?
@RubbieRolePlayy yaz bi kanaldan izle alkol neye mal oluyormus gorursun😂
@RubbieRolePlayy kardeş intihar etsen bu bile devlete zarar biliyor musun? ölen insan- çalışmayan insan demek 😅
Bana ne devletten? İster zarar etsin ister kâr. Ne devlet ne başka bir insan benim nasıl yaşamak istediğime karar veremez.
Ya bir git, Sırpsındığıymış. 🤣
@RubbieRolePlayy Zamaninda devlet karar vermis nasil yasanacagina sen merak etme laiklikse laik yonetim padisahliksa padisahlik😂
@RubbieRolePlayy yani elbette öyle sanada hak veriyorum yani olaya sadece devlet veya din gözünden bakmamak lazım bu aynı çikolatayı yasaklamak gibi bir şey olur neticede şekerde sagliga zararli 🙄
Sadece abartmayın yeter bence bazınız çok saldırgan ve sinirli oluyor alkol yüzünden
Devletin kendi kendine verdiği karar beni bağlamaz. Ben istediğim gibi yaşarım.
Sinirli olan, saldırgan olan da çeker yaptığı hatanın cezasını. Devletin tek görevi de bu zaten. Başkasına verilen bir zararı tazmin etmek ya da cezalandırmak.
İçen zaten bir şekilde buluyor yasaklamak zaten boş iş. Sadece içkili mekanlar kapalı olmalı.
Alkol satışı ile tam kapanmanın ne alakası vardı zaten? Anlayan beri gelsin...
Akp ve yine bir nabız yoklaması. Şaşıranlara şaşıyorum :)
Ee şeriat nasil gelicek o zMan daha kara çarşaf giyecektik
Böyle bir yasak konulması kekoluk zaten. 1500 yıl öncesi Mekkesinde zannediyorlar kendilerini galiba yobazlar
Alkol satışları artırılmak istendi çünkü devlet için büyük bir kazanç kapısı başarılı olundu da
Ağam bizimle eğleniyor
Doğru karar tabii. Pandemiyle ne alakası var alkolün
Sizde Allah' a şikayet etsenize alkol yasağı var diye 😃😃
Bence Türkiye geneli tam kaldırılmalı satışa sunulmayacak şekilde ebediyen kaldırılmalı
Herkese hayırlı olsun mu 🤣🤣🤣 Alkolün ne hayrı olur Allah aşkına 😅
En çok vergi Alkol Ve Sigaradan Alınıyor dersek Doğru Karar. Yani Herşey Para Para Para
ben bir sey anlamadim ki simdi gidip alkolumu alabilir miyim
Hazır yasak kaldırılmışken yardım niyetine bi jb gönderseler ya bana
yasaga katilmiyorum ama "hayirli ugurlu" olsun mu 😐
Kaldırılsa ne kaldırılmasa ne kullanmıyorum umurumda değil bu durum.
bırakın geberene kadar içsinler vucud onların günah onların
ama icipde etrafa zarar verenlerinde ağzınaa edilsn.
Aşıya ulaşamıyoruz bari bırakın da alkole ulaşalım, biz koruyalım kendimizi.
İnsanların özgürlüğüne müdahaleydi iyi olmuş
Ayrıca tepki gösterilmese harbi yasaklanacaktı
İsteyen istediğini içer ne karışıyorlar?
kullanmadığım için kullananlar düşünsün
Hyr yanliş alkol içen kurallara uymaz uysa bile evde sarhoş olur karısına çoluk çocuga bulaşır vs
Zaten yasak yoktu sosyal medya da bir yalan paylaşıldı herkes bisey sandı yalanı ne çok seven oluyor.
Genelge de alkol yasağına ilişkin tek nokta zaten yoktu
Yanlis karar diyenlerin de insallah bir gün bütün kutsal değerleri saldiriya ugrar, yaşam tarzları engellenir.
Alkol kullanan bir insan değilim ama içen içebilir. Herkesin yaşantısı kendine. İçince kimseye zarar vermiyorsa bizi ilgilendirmez. Birde görünüşte dindar olup rüşveti cebe indirenler çıkıpta dinin savunucu gibi gözükmeleri beni ayrı bitiriyor.
Bence kaldırılmalı çünkü Türkiye çok güvensiz bir yer ve Güney Kore gibi bi ülkede bile suç oranı çok çok az ve bizde kadına şiddet? hayvana şiddet? araba kazaları? kanlı bıçaklı kavga? hepsi alkol yüzünden ve kaldırılması lazım
Mantığa bak almanyada adamlar günde 1 2 litre bira içiyor orda bu kadar kavga oluyor mu?
@xesilx22 Nasıl bir at gözlüğü taktıysan hemen onu çıkar lütfen. Evet Türkiye güvensiz çünkü insanları caydıracak cezalar yok ayrıca saydığın bütün bu suçları sadece alkolikler işlemiyor keyfi olarak adam öldüren bile var ülkede. Tüm suçları alkole bağlanan aşırı saçma ve mantıksız
Dini vakıflarda da alkol kullanımı çok fazla değil mi? O yüzden çocuklara tecavüz ediyorlar değil mi?
Alkol insanın kişisel zevkidir ve içmesi bilen kendine ve başkasına zarar vermez, gayet keyiflidir.
Esas tehlikeli olan sizin zihniyetinizdir...
Önce din adı altında yapılan sapkınlıkları düzeltin, alkol kullanan insanların yaşantıları sizi ilgilendirmez.
Şu içkiyi komple yasaklasalar o kadar iyi olacakki, millet içip içip bazı şeylerini kaybetmezler bari
Sizin aklınızı kaybettiginizin yanında...
Rüyanızda görürsünüz anca komple yasaklanmasını
@düşünmektükenmektir he gülüm he
@Aydın2133 içince neler oluyor benim sana söylememe gerek yok hep görüyoruz işte
Yav he he yaş büyümüş ama akıl büyümemiş
Bir daha söylüyorum bu ülkede içki yasak olmaz rüyanızda görürsünüz anca çatlayında patlayın
Gundem degistirmek
muhafazakar secmenini elde tutumak icin yapilan seyler. okadar rahatasizzsan alkolden tamamen kaparsin.
Bu doğru karar diyenler hangi mantıkla söylüyor bunu ya, Corona salgını nedeniyle yapılan kapanmanin alkolle ne ilgisi var
Ülke böyle oldukça gel de içme dedirtiyor insana 😂
Hayır kelimesi bu cümle içinde çok saçma olmuş
Bu milletten bir nane olmaz. İnsan sağlığı söz konusu burada, yok özgürlük, yok yasak olmasın. Rusya da bile yasak kondu.
benim için zaten sorun değilki..
evde çeşidim zaten cok..
bana en büyük yasak bir kadınla buluşmak. bu çok önemliydi benim için
Bence hiç alakası olmayan bir karar millet esnafına destek paketi yardım paketi beklerken böyle bir kararla karşılaşıyor. Bir gün uyandığımızda biz şeriatı ilan ettik derlerse kimse şaşırmasın.
Yanlış karar. Alkol Ramazan Ayında Kaldırılmalıydı En Azından 1 Ay Saygı Gösterin.
11 ay Allah yok mu
Pardon da kimse size saygı göstermek zorunda değil orucunuzu bizim için tutmuyorsunuz sonuçta
Ne alaka?
Ben şimdi sana " Bana saygı göster orüç tutma" desem ne kadar saçma olur değil mi?
Senin söylediğin şey de o kadar saçma.
@Zwynwpd 1 ayda yapmayan 11 ayda nasıl yapsın?
@Zwynwpd Her şeye saygı göstermeniz gerekiyor.
@Hüseyin_33 o zaman sen de insanların içki içmelerine saygı göster sanki dünya sizlerin etrafında dönüyormuş gibi konuşmaya ne kadar da bayılıyorsunuz. Herkes kendine baksın içki içmek istemiyorsan içme başkaları seni ilgilendirmez
@Zwynwpd Başka günler içebilir. Ama bu 11 ayın sultanı Ramazan ayı
@Hüseyin_33 sizler için öyle olabilir beyefendi herkes müslüman olmak zorunda değil ya da herkes sizin doğrularınız üzerine yaşamak zorunda değil.
@Zwynwpd Ben diğer dinlere saygı gösteriyorum ama onlar bize göstermiyor.
@Hüseyin_33 saygı gösterseydin eğer kalkıp burada laga luga yapmazdın. Bu saygı duymuş halin ise saygı duymamış halini çok merak ediyorum.
@Zwynwpd Sen ne tür bir aptalsın anlamadım her cümlemi çevirip kendini savunduruyorsun anlamıyorum zannetme ben ne diyorum ne ne konuşuyorsun. Defol git
@huseyin_33 Saygı göstermek nedir?
Ben senin dini inancına saygı duyuyorum ve orüç tutmana bir şey demiyorum, seninle dalga geçmiyorum ya da önüne geçip yemek yemeye kalkışmıyorum değil mi?
Sana kimse orüç tutamazsın demiyor değil mi?
Bu saygıdır.
Ama "benim inancımda içki yoktur, Ramazan Ayı'nda içemezsizniz " demek saygısızlıktır.
Benim içeciğim içki senin orucunu mu bozuyor?
Şimdi söyle bakalım, kim saygılı kim saygısız?
@H2__O Başka bir dinin ritüel ayında veya gününde onların istemeyeceği bir şey yapsam ne olur?
Onların ritueline engel olmayacak her şeyi yapabilirsin.
@H2__O Bizimde ibadetimize engel olup sokakta içki içerek dolaşmayın.
Senin ya da başkasının ibadedine engel olacak kadar terbiyesiz değilim.
Ama sende insan ol, başklarına saygı göster. İnsanların içip sokakta gezmeleri senin ibadetine engel değil.
Benim ya da başkasının ne içeceğine ve sokakta nasıl gezeceğine karşıymaya kalkmayı aklının ucundan bile geçireyim deme, haddini bil.
@H2__O Ya kes be kime laf anlatıyoruz ki Allah'sız biri bize laf söylüyor
Tamam sen bu tavrına devam et.
Hatta git içki içen birilerine müdehale et, Ramazan'da içmeyin de, içmelerine engel ol maçan yiyorsa.
Ama olacaklardan ben sorumlu değilim ona göre.
Başkalarının yaşam şekline saygılı olunması gerektiğini çok sert bir şekilde öğretiler adama...
Gerçek hayatta insanlara müdehale etmek internette insanlara Allah'sız demeye benzemez.
@H2__O Ya hadi kaybol ya
Doğru tabii ki. Pandemi ile alakası yok alkolün.
Ülkece alkol detoksu yaparız işte
yasak kaldirilmamis zaten, kendi calip kendi oynamis.
Aşı fiyaskoyla sonuclaninca ilk gunlerdeki alkol coronanin ilaci tezine geri donduler😄
rusyada alkol yasağı getirdi cıkıpta ruısyaya şeriat geliyor diye kım yırtınmadı. onlardamı müslüman
Doğru tabi verginin kralını alkolden tütünden alıyorlar kaldıracak tabi
Ula yanlışlıkla yanlış karar diye seçtim ödmfmd. Tabi ki de doğru karar. İnsanlarım yaşam tarzına müdahale etmeleri sınırları aşıyor artık
dogru karar olmasi gereken
Tek derdimiz böyle şeyler olsa keşke
İsteyen istediğini içer ya
Evet doğru karar. Tekel bayilerde çalışan insanlar da eve ekmek götürüyor. Yazık günah değil mi onlara?
Yani acikcasi her iş hayirli ve dine uygun degildir. Dinde haram olan isleri yapmakta günahtır. Yasağı onaylamiyorum ama bazen tekel bayiden tut yilbasi bileti saticilarindan hayat kadinlarina kadar ekmek parasi ve gunah kelimelerini kullaniyorlar. Komik geliyor.
@kaskarapam Yani ekmek parası deyince manevi bir anlam yükleniyor o yüzden de haram olduğunu düşündüğün şeyle ilişkilendirmek komik olabilir ama burada demek istediğim geçimini bu şekilde sağlıyor. Evet alkol tüketmek günah ama satan kişi hırsızlık yapmıyor. Herkes kendi rızası ile alıyor.
İslam oyle işlemiyor ama😅. Yaymakta gunah. Neyse insani olarak saygi cercevesinde isini iyi yapan herkese saygim var. Ama dini olarak mantık farkli isliyor tabi.
@kaskarapam ya tabiki inancın gereği böyle düşünüyor olmana saygı duyuyorum. Benim inandığım şey iyi insan kavramı.
Yanlış düşünüyor degilsin tabi. Iyi gunler ☺️
@kaskarapam iyi günler:)
Ben alkol kullanmasam bile yasak olması kadar saçma bişey yok
Kendilerinin 1 oda dolusu alkolü var hatta bu adam uyuşturucu saticisi
Soruyu yanlış okuyunca olay karıştı tabii. B şıkkını seçtim ama aslında A diyorum.
Sağlığa zararlı olduğu bilinen bir şey de yasak adı altında olunca insanlar kuduruyorlar.
Yasaklanması saçmaydı zaten
En büyük vergi kalemlerinden biri. Elbette doğru karar.
Aşırı dogru helal olsun 2 hafta sıkçam dişimi sonra içerim
içki hiç içmedim ama doğru karar
İçen içsin, içmeyen içmesin. Bi salın milleti.
Caiz değil
Karışmayın milletin içkisine cuğarasına
Hay sik im sizin alkolünüzü. millet can derdin de bunların derdine bak.
Can derdinde olmanın alkolle ne ilgisi var