Bilindiği üzere Amerika'da belli eyaletler için esrar artık yasal. Büyükler gençlerin bu tür bağımlılıkları olmasından rahatsız. Ancak gençler esrarın rahatlatıcı etkisinden dolayı bağımlı kalma konusunda ısrarlılar. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce Türkiye'de de yasal olmalı mı?
Türkiye'de esrar kullanımının yasak olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
arkadaşlar kullanan kullanıyor ve buluyor vede bunu terör örgütleri kazanç olarak kullanıyor devlet denetiminde yetiştirilip belli bir dozda vede vergisinin alınması yönünde ben evet diyorum kimyasalların satılması ve cezai işlem yapılmasınında taraftarıyım...
yasak olmasi cok daha iyi.. millet ayık kafayla kendine sahip cikamayip en igrenc seyleri yapiyorken birde esrar kullandiktan sonra neler yaparlar kim bilir.
disardan baktiginda oyle gorune bilir ama ismini hatilamadigim bir cok yabanci film oyle anlatmiyor konularinda. ayrica esrarla refah seviyesini ayni kefeye koyman da cok komij
bence 18 yas ustune serbest olsun stresten sinirden saclarim beyazladi. dusunmekten yoruldum. hic degilse kafam dinlenir. bir saglikci olarak soyluyorum.
İçen her türlü içiyor valla. Senin gibi sağlıkçılar bir sendika falan kurup başvuru yapsa bir referandum olsa sandıktan evet çıksa ne güzel olur. Mesela Hollanda gibi yapsınlar sadece Kadıköy'de serbest olsa içmek Maçka parkında Cihangir de falan belli semtlerde olsa fena olur
türkiye de esrar yasak kanka alkol pahalı sigara pahalı ama bonz ucuz =D= çok mantıklı dimi? aşdalasişlasi aslında esrar ve alkolun yasal ve ucuz olması lazım millet ne boh yiyecekse yesin sigaaradan bonz gibi şeylerden uzak dursun
Şu yasal olmalı diyenlerdeki kafa yapısına hayranım. Elalem ayıkken her pisliği yapıyor. Birde kafa bir milyon iken neler yapar kim bilir. Ondan sonra ay bu insanlar çok sapık iğrenç.
Suç konusunda Amerika'yla yarışıyoruz Adana tek başına hallediyor zaten 😄 şaka bir yana suçla doğrudan bir bağlantısı olduğunu düşünmüyorum Hollanda'ya bak mesela en az suç işlenen ülkelerden biri. İsviçre ye bak İsviçre refahta bir numaralı ülke adamların ülkesinde adam akıllı ceza evi yok
Ayrica esrar bazi akciger hastaliklarinin tedavisinde, bazi goz hastaliklarinin tedavisinde (glaukom gibi) kullaniliyor ve de en etkili dogal yontem. Hatta ve hatta bilmem kacinci Ingiltere kralicezi Elizabeth taa o donemlerde daha adet agrilari icin kullaniyormus. Kadinlarda goruler adet agrilari/sancilarinda en etkili bitki.
@soran onu bilmiyorum ama herkesin gelisi guzel kullanmasinin dogru olacagini dusunmuyorum. Yani alkol'de de oldugu gibi bazilari pisirik kedi moduna gecer, bazilarinin icinden zombi hortlar oyle. Bir arkadasim ilk kullandiginda daha halusinasyonlar gormustu ve intihar vs dusunceleri belirmis aklinda bir suru. Yani psikolojisi zayif ve de bilinc alti cop olmus insanlarin uzak durmasi gerektigi kanaatindeyim.
Ama bunların hepsi neden oluyor biliyor musun? İnsan esrarı kafasında çok büyütüyor yasak çok gizli çok ayıp gizli olması gerek falan diye psikolojik olarak bir sıfır yenik başlıyor
Etki var orası tartışılmaz Ama o etkiye doğru yön verebilmekte mesele. Bu da deneyimlerle mümkün oluyor. Ortamda tecrübeli biri varsa konuya yön verebiliyorsa herkes için keyifli saatler olabilir. Kimsenin kötü bişey düşünmeye gitmez kafası
Nevet ne sandin. Cevremde bir donem sigara icen yoktu sadece ot icen vardi. Ustelik etki de etmiyordu sanirim onlara pek nedense yillardir her gun sigara gibi iciyorlarmis. Bir cogu bir sure sonra elini etegini cekmis hayattan boyle hippi tarzi bohem "hepimiz kardesi" modunda yasiyorlardi. Kotu mu? Yo degil ama fifti fifti gocebe hayati yasamak da... ne bileyim ya asdfgh
Çok saçma bir hayat yaşadım ama hiç öyle bişey yaşamadım. Bizim arkadaşlar falanda kamp alanlarına gidiyorlardı haftalarca kalıyorlardı konserve falan yiyorlardı sürekli. Eğlenceli çok ama sürekli yapamam 😄😄😄
Ahahahahaha 😄 Doğru ama mucitlerin bilim insanların sanatkarların yazarlar ressamlar müzisyenler falan bunu kullandıklarını hep itiraf ediyorlar. Algıları açıyormuş sağlığa bilmem ne kadar yararı beyin gelişimine etkisi falan
Sağlık olsun. Bende epey araştırdım yurt içi yurtdışı bilim makalelerinde falan hep dediğinin tersi yazıyor. Neyse sana yine de +1 verdim bol experli kandiller
Seviyesizleşmene gerek yok. Ben zorla mı içiriyorum beyin fakiri. Yasal olunca içmek mi zorunda herkes. IQ seviyen ayakkabı numarandan düşük yemin ederim
En İyi Cevaplar