AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
173Cevap
Elbette bir etki yaratacaktır ama yaz dönemi geldiğinde tekrar her yer açılacak ve virüs tekrar artış gösterecek..
Umarım insanlar biraz daha dikkatli olur...
Devletin uyguladığı yasaklar pandeminden dolayı yerindedir derim ama bu ülkede insanların ekonomik gücü farkı var. Hükümetin gerekli yardımları yapmasını istiyorum madem insanı yaşat ki devlet yaşasın bunu uygulasınlar ve halkımız tekrar bunalıma girmesin
Ülkemin her insanı değerlidir 🇹🇷
Hangi sektör kapalı olucak
Kesinlikle ihtiyac sahipleri gelirleri arastirilarak hatta dolayli veya direk vergilerden muaf tutularak bu insanlara kolayliklar saglanmali.
Bu karari destekliyorum.
en doğru kararın alındığına eminim ama yeterli değil 30 gün olması lazım ama ben türkiye insanına güvenmiyorum 30 günden sonra daha çok sokaklara akacaklar bu kafayla daha çok gelir bu kararlar
Baştan yapıcaktı bunları millet aç daha da aç kalacak yardım edicez işletmelere esnafa diyip türlü kılıflarla onu da etmiyolar çok zor ne bileyim Allah yardım etsin millete
Aşı süreci başlamadan önce kapanma yapılsaydı önce fayda etse bile sonrasında virüs tekrardan yayılacaktı şimdi önemli ölçüde aşı da yapılmaya devam ettiği için daha faydalı olacaktır inşallah
Kısmen işi yarar. Ama 17 mayıstan sonra her şey serbest olacak niçin çünkü malum turizm dönemi yaklaştı. O yüzden hiçbir şeye yaramıcak. Anlık düşürür vakaları sonra 2 katıyla hızlanır gene
Lebalep kongre olurken virüs yok kalabalık cenazelerde virüs yok ama truzim sezonu gelince virüs var ne hikmetse
Mayıs sonuna turizm çalışanlarını aşılamaya planlıyorlar azime bak kardeşim. Öğretmenleri aşılamadan açmıştılar okulları. Yine şaşırtmıyorlar.
Polis jandarma devriyeyi sıkı tutarsa evet bu da olmazsa zaten maskelerden kurtulamayiz cunku bir de aşı karsiti uber zekalar var
asi yok ki mk neden anlamiyorsunuz olnayan seyi karsit diyerek susturmaya calisiliyor
varsa cikar meydanlara oluyorlarmi izle
Dostum insanlar neye güveneceğini şaşırdı artık Uber zeka diyorsun ama onlara da hak vermek lazım ki asi da zaten çoğu kişiye yapılamıyor sıra sıra diye bekletiyorlar insanları
@Wiccan666 oyalama taktigi bu.. randevu vs vs
kizilay nasil kan almak icin meydanlara cadir kuruyor
yani isteseler yaparlar ama asi yok ortada
10 kisiden 1 ini yapip var demeye calismak sacma
bunun faz bilmem nesi varmis
1 yapsinlar 2 3 felan insanlar gidip randevuyla yapar
ama yok yani bos sistem dolabdiricilik
@Caner_psiko Sonuna kadar katılıyorum hocam
@Wiccan666 yine buyuk buyuk resimler gorulmus hic bir sey de gozunuzden kacmiyor 😂
Hayatinda faz kelimesini koronayla duyan adamlar bize aşı calismalarini degerlendiriyor... bababbababa😂
Aslında genel olarak bu yorumlara baktığın zaman bir tek aşıyı değerlendirmedik sistemin bok olması leş gibi yönetilmesini değerlendirdik brovski
Bence geçen seneki gibi açılınca tekrar pik yapacak özellikle yaza doğru girmemizden kaynaklı ve boş yere kapanmış olacağız.
Vakaları düşürür ancak embesil insanlar gizli buluşmalar yapmayıp gizli taşıyıcı konumuna düşmezlerse.
Baştaki embesil olmasa tam düşer aslında ve birtek buna bağlı değil adamım bu sadece geçici yani düşücektir açıldığı zaman tekrar yükselecektir
Açıldığında da dikkat etmek gerekir de zor zaten dsö nün dediği herkes bu hastalığa bi şekilde bağışıklık kazanacak ama nasıl olur bilmiyorum
İllaki kazanacaktır ama ne zaman bakalım 😂
ekonomk açıdan geliri düşük insanları küçük esnafı borcu olanı olumsuz yönde etkleyeceg kesin fırsatçılar içinde yeni gün dogar
Eğer doğru bir pandemi süreci yönetilebilseydi vaka sayıları böyle olmayacaktı. Geç kalınan bir karar.
Vakaların düşmesi için iyi oldu fakat ben bekar olduğum için böyle konusabiliyorum. Bu 20 gün içinde açlıktan toplu intiharlar olacak gibi gözüküyor
Neler yapacaksın. Bu günlerde
Ne yapabilirim evde oturup netflixe devam 😂 @oski35
Bence düşecek vakalar en başta yapılmalıydı en azından ilk başta yapılsa bu kadar sıkılmazdık ve buralara kadar bu şekilde artmazdı.
Siz beceremediniz biz zorla yaparız demek işte bu. İle yarayacak tabii de bu olmadan keşke bu noktaya getirmeseydik...
Yaza hazırlık modu bu 👍
Turizm patlayacak ufaktan.
Durum kötüye gidince biraz sıkıyorlar..
Ama bu daha hiç bir şey.
Umarım faydası olur bu pandemi bitsinde bir an önce bu kadar zamandır çekiyoruz 2 hafta daha sabrebiliriz galiba.
Hafta sonu yasakları gibi herkes dışarda olursa hiç bir işe yaramaz, herkes gerçekten uymalı ve polisler de daha disiplinli olmalı. Herkes markete fırına ayağına yine çıkacak, ne anlamalı kalacak o zaman.
Ben çalıştığım için beni pek etkilemeyecek ama. Umarım yararlı olur. Fakat evine ekmek goturen kesime oldu olan
İşini kapatmak zorunda kalanlar için ekonomik destek sağlanmalı. Yoksa insanlar virüsten değil, açlıktan ölür.
Bence vakalar düşse de söylenmesin, rehavete kapılan bir ülkeyiz zaten başımıza ne geldiyse ölüm sayısı 19 kişiye düştü hadi her yer açılsın dediler ölüm sayısı katlandı
insanlar suyu bilinçsiz kullanıyor
canlıları bilinçsiz yok ediyor
ve bunu onlara anlatmak artık imkansız çünkü anlamayacaklar dinlemeyecekler... tıpkı şu an beni dinlemediğiniz gibi
insan nüfusu fazla... bu nüfus bir şekilde azaltılmalı
virüsle.. aşılarla... kısırlaştırmalarla... kapanmalarla azaltılacak... yavaş yavaş ama istikrarlı olarak ve sizlerde bunu sadece izleyeceksiniz hayatta olduğunuz sürece
Millet market adıyla yine çıkıcak pek sanmıyorum vaka sayının düşeceğini
Bu işlerde rant var gibi geliyor bana iyice kabak tadı verdi ne saçmalıktır anlamadim
Bi nebze olsun düşürür diye düşünüyorum fakat bizim milletimiz yasakları çiğnemeye bayılıyor 17mayıs sabah 5ten sonra ortalık yine 56 olacak maalesef
bir lise ogrencisi kadar akil yok bu bilim kurulunda
hali saha macindan 3 kisi koy daha iyi yönetir ülkeyi
Taa en başından kapatılmalıydı. Esnaf, işçiler akla gelen herkes açlık ve sefalet arasında sürünecek. Kapatılması iyi de oldu. En azından 1 ay daha dayanırsa herkes bu virüsten kurtuluruz. Sonra eski düzenimize kavuşuruz.
Çiftçiler önlemlere uymuyorlar çalışan işçiler insan değil mi hala 30 kişilik arabaya 40 kişi biniyorlar
vakalar düşer mi bilemiyorum... insanların tedbirlere riayet etmesi gerek maalesef bu pek mümkün gözükmüyor gibi duruyor..
Bizim milleti zorla eve hapsetmeden olmuyor yazık. İşin kötü tarafı su kapanma bitince bunun acısını çıkarır bizimkiler
Vaka sayısını düşürebilir ama işe gidemeyen insanlar ne yapıcak, 1 senedir borçlanıyoruz zaten, maddi destek verirler umarım bu süreçte.
Geç kalınmış bi karar ama yerinde bir karar. Keşke daha sıkı önlemler alınabilseydi ama buna da şükür
Evet gerekliydi lakin bu 18 gün işçinin ne kadarına maal oldu devlet desteği var mı yoksa işçi ne halt edecek
Aklımda deli sorular
Yav lanet olsun böylesi sacmaliga insaatlarda çalışıyoruz 2gun çalışsan 10 gün boş geziyoruz bizim durumumuzda olan insanlar ne yapacak 7 nüfus bakıyorum zaten 15 gündür coronadan içerideydik ne ypcaz çalışmadan
Bi faydası olacağına inanmayı çok istiyorum ama inanmıyorum
Al bendende okadar
Yasaklarda da herkes dışarıda ki düşüş olacağını sanmam
Düşse nolcak ki tekrar açılınca tekrar yükselecek tekrar kapancak boyle gidecek 2 3 sene daha
Elbette düşüş olacaktır ama bu önlemleri yükselmeden yapsak daha isabetli olacak sanki
Kışın yapacaklardı Şimdi yaptılar
Bu iş bangır bangır geliyorum demişti
Ben artık bu sisteme güvenmiyorum
Seçimi bekliyorum
Olması gereken buydu zaten ama çalışanları yazık oldu
Çok güzel olmuş başı boş köpekler gibi geziyordu herkes
Milletin götünde pancar motoru var gibi gezerse zor
Allah affetsin çok güldüm 😄
😅😅 bende
geçici olarak evet iyi ama 17maystan sonra eskisinden daha da artış cok olacak telafi edilecek yani
Uzaktan çalışma olsa da biraz dinlensek 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Tam kapanma olduğunu kim söyledi özel sektörde kapanan kaç yer var bir öncekine göre?
Tam kapanma sayılmaz bu. Kısıtlamaların arttırılması sadece. Bu şekilde düşmez sayılar 5.000 altına.
Bence bir nebze olsa da düşürecektir ancak esnafa yardım edilmelidir.
kansere aspirin tedavisi ile yaklaşmak gibi geliyor bana
Özel sektör komple açık olacak bi halt değişmez lebaleb takılmaya devamke
Düşürse ne olacak tatili serbest yapcaklar yine aynı tas aynı hamam olacak
Elbette vakalar dusecek ama dustugu gibi haziranda yine yukselise gecicek 🤷🏻♀️
Şehir içi ulaşım nasıl olacak ya? Ben bu ameliyat olcam. O açıdan soruyorum.
Ameliyat randevunu alıp eline çıkarsın dışarıya, özel aracın varsa sorun olmaz diye biliyorum. Otobüsler çalışmayacak galiba çalışsa da çok az sayıda olur. Taksilere binmek zorunda kalabilirsin.
Ameliyat için gerçekten çok geçmiş olsun kardeşim. ALLAH sağlık şifa versin İNŞALLAH.
Tam kapanma olmaz burda gardaş
Yarıp geçerler bir kaç güne
Zaten 1 senedir evdeyiz bir ay daha dururuz değişen bir şey yok
Evet bu akşam iş dönüşü gördüm haberlerde
Şaşırdım bi an
tekrardan normale dondugunde vakalar tekrar artar diye bir endise icerisindeyim😕
zaten öyle olacak emin olun. kapatın azalsın açın çoğalsın bir daha kapatın bu döngü beş yıl gider biz bu kafayla gidersek
@albatrosibo avrupada ayni. norvec bir ay tam kapanma yapti vakalar hic azalmadi. tam aksine normale donunce dustu insanlar onu yasayinca bilinclendi gibi. umarim turkiye icinde oyle olur
türkiye olarak aykırı bir millet olduğumuzu hesaba katarsak çok düşük görüyorum iyimser görüşünü bilmiyorum meslek ne ama bu tabloda iyimser de baksak acı gerçek bizim millet tınlamaz net
Daha uzun olmalıydı ama çalışan insanlar için zor olurdu
Bi düşüş olur ama sanmıyorum tekrardan iyi bi çıkış sağlarız
Toplumun %70 ini aşılamadıktan sonra! Açıl kapan açıl kapan, gene de önüne geçemezsin!
Şüphesiz düşürecek. İyi olmuş. Ama sonrasında aynı duruma düşme ihtimaliniz çok büyük