AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
173Cevap
Tam kisitlama da telefon satan yerler kapali mi olacak?
Başta Çin gibi yapılsaydı şu an bunu tartışıyor olmazdık geç kalındı bunun için
hiç güzel bulmadıım bu ney a görürsünüz bayramdan sonra yine artıcak
Kötü yönetim kimse kusura bakmasın... İnşallah vakalar azalır da yaptıklarına değer..
Geldi tam kapanmada vakaları düşüreceğini sanmıyom yasakları çiğnerler
Bizim buralarda inadına çıkıyor inadına birbirine sıkılıyor insanlar kasıtlı yapıyorlar sanki
Sizin orası neresi inadına çıkan ne olursa olsun birbirlerine sıkarlar kasıtlı yapanda çok
İstanbul un bir semti işte. Markete on kişi birden gidiyorlar iki ekmek almak için. Serseriler çok burada mesela. O sedat Peker olayından yakalanan g... ü b.. klu ergen gençler oldu. O tip serseriler çok burada. Yasağa uymuyor. Geceleri çıkıp bir işler karıştırıyorlar. Polisler surekli bir orda bir burda geziyor.
İstanbulun semti çinçin gibimi markete o kişimi giriyorlar serserilere dikkat et sedat pekere ne bakıyosun olayları çok olmuştur ergen gençler tipni sevdiklerim yasağa uymayıp ortalığı mafediyorlar geceler onların mekanları polisler umurlarında mı acaba
Artık bokku çıkmadı mı bu karantinanin. Yeter artık. Benim hayatımı kısıtlamanın kimsenin hakkı yok. Benim ailemde de yaşlılar. Kader işte ne yapalım. Ölen ölsün kalan sağlar bizimdir.
Eski bayramları ve insanların sicakkanligi güler yüzlü bayram tavırlarını göremiycez belkide Hasret kaldık birazda bu konuda ama alınması konusunda kararlar vardı insanların hastalığı umursamamasi nedeniyle
Aynen yaa hiç sormaa.. Bayram içindeyken bile nerede o eski bayramlar derken,,, şimdi Bayram diye birşey de kalmadı.
Digru, bayramlaşma en azinda kuslerin son bulmasi azda olsa iyi seylerin oldugu bi zamn dilimiydi zamandı..
Vaka düşer nüfusta ve korunma yöntemleri de artış kaçınılmaz
bu kadar olayı yuvarlanan kartopu gibi büyütüp de zamanında yapmadılar? daha önceden yapılması lazımdı. saçma cmt pazar yasakları yerine
Aslında iyi ama durumu olmayanlar gündelik calısanlara destek olunsaydı daha da iyi olurdu.
Tam kapanma değil yine aynı kara düzen bakkal , manav vs.. açık insanlar yine bakkala diye sokaklarda dolaşacaklar bu tam kapanma değil !
İşe yaraması için kapanma bittikten sonra da bir süre daha dikkatli olmak maske ve mesafeyi ihmal etmemek gerekiyor
Çok bir etkisi olacağını zannetmiyorum cunki marketlere akın ediliyor evde canı sıkılan market bahanesiyle dışarıya çıkıyor ve bu nedenle marketlerde yığılma oluyor ne sosyal mesafe ne hijyen kurali var...
Kamu kurumlarındaki personel uzaktan ya da dönüşümlü çalışacak
Bunu açıklayabilcek var mı?
Kamu kurumlar kim ne oluyo?
Niye 👎 alıyorum Ki yabancıyım anlamadım için sordum
Millet az sabredip gereksiz çıkmadığı sürece sokağa düşer tabi vakalar.
Bıktık artık şu lanet olası pandemiden insanları korana öldürmesede evde hapis olmaktan kafayı yiyip intihara kalkisicaz en sonunda resmen ev hapsi bu ya Allah cezalarını versin yeter artık be bi salın insanları ya
CB hakaretten şikayet edecem
@rumuz257184 et g*t oglu g*t istersen 1000 kere şikayet et bana bi zararı dokunmaz sadece görüşüm kaldırılır inşallah tez vakit evinde hapis olur evinde geberirsin serefsizzz
@rumuz257184 pis koyun senin gibi aptallar yüzünden bu haldeyiz zaten
Şaka yapıyorum abla sakin ol bende muhalifim siz baya nefret ediyorsunuz kendinize zarar
@rumuz257184 Geri vites nasıl yapılırmış görmüş olduk. Ne erkeksin sende. Kız sana şerfsiz dedi sen kabullendin. Bravo.
İyi de zaten şikayet edilmiyor buradan yorum soru kalkıyor en fazla
Kadınlarin kolesiyim muhalif Feministlerin köpeğiyim
Fikrim kırgınım 4,5 aydır hazırladığım sınavda ertelenmiş oldu ve tarihi bile belli değil. Bu zamna kadar akıllar neredeydi acaba?
Hangi sınav
İş sağlığı ve Güvenliği uzmanlık sınavı.
Offf yine aynı terane lanet olsun ölen ölsün banane bıktım gençliğim bitti sanki bi halta yarıyor yazın yine artacak boşu boşuna eziyet çekiyoruz
Tam kapanmanın ilk başlarda yapılması gerekiyordu. Mutasyonlu virüs arttı, öğrencilerin halkın geleceği ile oynandı. Şimdi akıllarına geliyor. Yazık ya dicek birşey bulamıyorum.
Bence de öyle olmalıydı. Bana kalırsa yurtdışı giriş çıkışlarına önlem alırdım. Bi ateş ölçer ile insanların hastalığını kontrol altına alamazsın. Ayrıca yurda gelecek 3-5 turist için de hem ülkemi tehlikeye atmam, mutasyonu da sokmazdım.
Katılıyorum
Bir sağlıkçı olarak beni teğet geçti.
Keşke kapansa biraz uyusam.
Ama görev kutsaldır diyip sabah kalkıp yine gidicem. İnşallah tez zamanda rahata kavuşuruz.
bişy sorcam ya benim dişci randevum. vardi gidebilirmiyim. sizce?
Gideceksin
ayy umarim randevuluyum çünkü
Tam kapanan şey ne acaba oteller açık turist hala geliyo fabrikalar devam neresi kapanıyor
eğer tam anlamıyla kurallara uyarsak bu son kapama olacak..
Hayr vaka unutulacak açılma başlayınca yeniden uykudan uyanacak
Planlı bir kapanma bunun altından da kalkmayacaklar, vakalar azalsın yaz gelsin turizm çoğalsın, sonra tekrar artsın vakalar
Erdoğanın ya ben. şerefsiz bitirecek guzelim ülkeyi. hepsi dünyayı yönetenlerin köpekleri, piyonları. daha bu ne ki
Erdoğanın mkkkkkkk yazmisim neden çıkmadı. Kma Yi tersten okuyun anlarsınız. şərəfsiz arkadaşım erdogan
Şikayet edecem seni CB hakaretten
La ooolum bir. git
Sibere gönderim ekran görüntü aldım
hadi ordan
Senin gibi göt kıllari olduğu müddetce boyle kalacak ülke
Şaka yapıyorum kral bende muhalifim hsjsjs
Güzel ozaman kardeşimsin. ama bu erdoğanın mmmkkk ben harbi ha
Millete yazınca çok sinir oluyor ya komigime gidiyor ama zaten buradan şikayet olmuyor
Ben sinir olmadım ki zaten öyle birşey yok hem olsa çok ta tınlamam
Oyun bunlar oyun.. Amaçları haziran ayından itibaren yaz için komple açılış yapmak. Ee para lazım
Sınavlar ertelenecek derken hangi sınavlardan bahsediyor? Yks falan mı?
Yks Haziran'da ama
@Byn_Batuk hangi sınavlardan bahsediyor
Valla ben de anlamadım ki🤷🏻♀️ Birazdan Google'dan bakarım, sana haber ederim
@Byn_Batuk teşekkür ederim beklerim.
Baktım, 3 Mayıs'ta olan sınavmış... Keşke yks olaydı 😒😂
@Byn_Batuk hadi ya :( keşke yks olsaydı. İnşallah o da ertelenir. Bir umudum var :D
Ay umarım ama ertelense dahi en fazla 1 hafta ertelenir 😒😂
@Byn_Batuk hee essahtan bence bu ertelenmez :D
Aga korona çoğalsa da ertelenmez bence. Bu MEB biraz.. p. u. ş. t
@Byn_Batuk sorularda anamızı ağlatır
Valla benim pek umudum yok açıkçası, olmazsa seneye çalışırım. Mecbur, başka seçenek mi var🤷🏻♀️
@Byn_Batuk sanırım yenisin. Eski olsan umut ederdin 😂
Valla 1 aydır çalışmaya başladım, yeni mezun olduğum için biraz şeyim.. ııı tırsıyorum hafif diyelim. 😂 Ve yeniyim evet
@Byn_Batuk o yüzden rahatsın. Bizim gibi 23 olsaydın böyle rahat olmazdın 😂
Ah ah.. yakayım size bi dal 🚬😂 (sohbetin sarıyor yalnız)
@Byn_Batuk aga be ciğerlerine yazık etme.😂 Teşekkür ederim seninde öyle
🙃🙃
Lojistik şirketinde çalışıyorum
orası da kapanır mı?
Kapanmaz
@muratby bende şans olsa zaten
Bende uretim sektorundeyim bizde essek gibi calisacaz😊
@muratby MK böyle kaderin
😂😂
Bunlar yasak mı şimdi. Yasak nerde tam olarak ben göremiyorum da
Insanlar cikmacak disari temas olmaycak tabi ki dusecek vakalar. Yaza hazirlik
Mantıksız bitince gene aynı olcak 2 yıldır yapılan şey bı zaten hemen hemen bunun çözümü bu degil
hayır bu tam bir kapanma degil kamu kurum ve kuruluşları açık bankalar açık PTT şubeleri açık virüs azalmayacak
Bu tam kapanma değil vaka sayılarının düşmediğini görünce farkedecekler
17 sine kadar vakalar düşer sonra turizm sezonu hoop gelsin yine vakalar.
Tekstil fabrikaları da kapanıyor mu arkadaşlar kesin net bilgi verirmisiniz
Her yer kapalı
Belirli bir kesim için iyi, belirli bir kesim için kötü oldu umarım ülkemiz için hayırlı olur.
tabi ki dusurucek yani yine sinavlari yapsalardi bi 60 70 k olcakti
Vakaları kısa süreliğine düşürür ama nasıl olsa tekrar artıcak
Çok zor tam kapanma nerde ya iç işlerinin açıkladığı maddeler de herkes dışarda yine
17 mayıstan sonra gene pik yapicak bence bir anlamı yok🙁
Geldide çoğu yer yine açık iş yerleri ne anladık tam kapanmadan kime geldi bu tam kapanma :)
bizimkiler virüsü yönetemiyo millet maskesiz gezmeye başlamış aşılar tam
Geç kalınmış bir karar ama tabikide vaka sayisi düşecektir.
Çok insan işe gidemeyecek maaş alamayacak büyük sıkıntı
Bunun üstü ev hapsi zaten. Bıktık artık şu pandemiden
Peki Türkiye de ki işçilerde yararlanabilecek mi?
e bu tam kapanma değil ki?
Marketteki saatlerde değişiklik olurmu acaba ya?
Düşürmez daha çok artırır gibi
umarım cumaya gitmek serbestir.
Her tam kapanma vakalarda düşüşe neden olur 👍
Düşürür diye umuyorum.
Hastaneye gitme serbest mi yaa
Psikolojiler bozuktu daha beter bozulacak
Hiçbir işe yaramayacak
Tam kqpanma olmadan dusecek gibi degildi zaten
Geç alınan bir karar ve evet düşürür.
Daha da çok artar aileden aile hemde
Chp karşı çıkıyormuş şimdi de tam kapanmaya