Emniyet güçlerimiz bizleri korumak için sanal bekçilik de yapıyor, bu yüzden ben buradan teşekkür ediyorum, teşekkürlerimi sunuyorum biz kadınları koruduğunuz için...❤
Olay 12 Nisan gününü meşru bir şekilde kendilerince ilan edip 12 Nisan 'ın yani bugünün kadına cinayet ve tecavüz günü olarak adlandırılmasından buralara kadar geldi. Kimisi kara mizah dedi kimisi böyle mizah olmaz..
Ben de diyorum: Irz ve ölüm oyuncak değil! Bu kara mizah değil!
Bunlar mizah değil!Şeyda Erdoğan'ın story'sindenInstagram mizah, edit sayfası story'sinden🇹🇷Türk Polis Teşkilatı sesimizi duydu ve o dengesiz kişilere haddini bildirir bir genelge yayınladı!
Polislerimiz bizi koruyor, içimiz rahat olur umarım😊, o tag'ları açan kişilerin birçoğunun IP adresi ve kimlik bilgilerine ulaşıldı ve soruşturma başlatılacak🙃 Haydi buna da mizah deyin bakalım. Sen ne düşünüyorsun KS'can? #TPTsoruşturma#12Nisan#benkendall
12 Nisan sosyal medya terörüne Türk Polis Teşkilatı'ndan açıklama geldi! Ne düşünüyorsunuz?
Hiç haber izlemem ama dün KS'de soruyu gördüm ve gece gece çok kötü oldum. Sonra da rüyamda bu olayı gördüm ve korkarak uyandım. Bilinçaltımıza bunları yapan ve ne kadar kötü niyetli insan olarak yaratılmış ama fıtratı bozulmuş mahlukat varsa hepsini Allah'a havale ediyorum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
bedavayamı koruyorlar? onların işi bu zaten yaani (asker) er olsalar hadi anlarım vatan hizmeti derim ama polisler maaşlı çalışanlar sonuçta hem bir olay olur biter polis öyle gelir birde şimdiki polisler ve bekçiler çok kendilerini beğenmişler bende güvenlik görevlisiyim ona bakarsan bizde emniyete bağlıyız ama bizi görevli olarak bile görmüyorlar o yüzden bende onları tanımıyorum yaani biz her egm güvenlik sınavında emniyet teşkilatını güçlendirme vakfına para yatırıyoruz adamların hayatı beleş toplu taşıma beleş her şey beleş her şeye rahat ve kolayca ulaşıyorlar biz daha indirimli bile toplu taşımaya binemiyoruz ve güyaa sözde 5188 sayılı kanuna göre güvenlik görevlileri kamu güvenliğini tamamlayıcı mahiyette görev yapar diyor yasada ama bizi kaale alan yok saygınlığımız yok sosyal haklarımız yok bu gidişlede bir b-ok olacağıda yok zaten neyse en iyisinin... yaani 😂😁
1
4 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
asgari ücrete hiç bir özlük hakkın olmadan haftada 6 gün günde 12 saat güvenlik görevlisimi olur a.. q.. yaani? birde çalıştığın yerde sana angarya işler vermeye çalışırlar falan tam bir rezalet yaani güvenlik görevlilerinin olmayan sosyal haklarını kim iyileştirirse bizim oyumuz ona ben böyle söyleyeyim yaani 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Şu an mağduriyetine yapabileceğim bir şey yok. Mesleğinde atanıp daha iyi yerlere gelmeni dilerim. Burada konumuz emniyetin sosyal medya da olsa bu tür polemiklere haddini bildirmesiydi. Yorumun için teşekkürler.
Cevap sahibi
+1 yıl
teşekkürler artık hayattan umudum kalmadığı için öyle yazdım senle bir ilgisi yok en baştada bizi bu hale getiren içişleri bakanlığına söyledim bizim sorunlarımızı görmezden gelenlerin ALLAH belasını versin İNŞALLAH çok bir şey istemedik sadece insan gibi yaşamak istedik şu hayatta yaani 👮🏻♂️👮🏻♀️ bir gün çok bunaldığımda artık dayanacak gücüm kalmadığında görev silahımla kafama sıkacağım belki de haberlerde görürsünüz bellimi olur yaani 🦸♂️❤
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
33
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bunlara nasil inanayim? Öz kizina yillarca tecavüz eden amca Öz yegenine tecavüz eden baba Filanca 13 yasindaki kiza sirayla tecavüz eden bilmem şu kadar sapık? Ormanda kacirilarak yakilan kesilen vahsice öldürülen? X X X kadar kisi serbest bumu arkamizda durulmasi? İstanbul sözlesmeside AYAK? Tüm masum canlilari korumak kollamak evela biz tüm insanlarin ve sonrasindada kanunlarin görevidir Fakat bi canliyi korurken saldirgani yaralayan ya da kendini kollarken saldirgani öldüren ŞEKER olayinda oldugu gibi en agirindan ceza aliyor hal böyle oluncada insanlar artk masum insanlari korumaktan bile korkar hale geldi Yaziktir günahtir zaten ekonomimiz öldü Bari rahat birakinda huzurlu olarak acliktan ölelim 3 kuruşa yasam savasi veren bizlere bari sürünürken huzuru cok görmeyin Ve ŞİDDETİN HER CANLIYA yapilanina karsı olmaliyiz siddeti KADINA HAYVANA COCUGA diye ASLA siniflandiramayiz Şiddet kendini savunamicak kadar aciz olan her canlıya yapildigi an TEK VÜCUT olup saldirganin ya da saldirganlarin gereken cezalari almalarinin pesinde ve takipcisi olmamiz gerekir. İnsanligin günümüzde geldigi acınası duruma cok üzülüyorum ve kanunlarin artk zalimleri suçlulari korumaktan öteye gecip masum canlıların müdafalarinda üzerine düsen asli görevi yerine getirmesini hayal ediyorum 😟
Dün neredeyse kızlar arası bütün gruplarda "kızlar dikkat edin, çıkmayın dışarı, korkuyorum" gibi şeyler yazdı arkadaşlarım. Bizler bu pisliklerle birlikte yaşamayı hak etmedik, bu iğrenç varlıklarla yaşamak zorunda da değiliz. Başları sıkışınca mizah deniyor, yok ya! Hepsine soruşturma açılsın. Bizleri tedirgin etmeye hakları yok. Bizleri öldürmeye, şiddet uygulamaya, kısıtlamaya da hakları yok.
Sosyal medya maalesef daha çok ruh hastalarının mekanı oldu. Üç beş lavukk yorum yapmış görsellerde prim için ne için artık bide beyler demeleri mide bulandırıcı bunlar mı bey ya? Yazık oluyor gençliğe. Bence telefon kullanımı denetlenmeli artık.
ben sahsen gittim bir konu hakkinda.. kahve bile ismarladilar sagolsunlar
hacker gibi yurtdisi saldiri yapiyordum igrenc seylere tanik olup sikayette bulundum.. siteler kapatildi.. herneyse yani yardimci oluyorlar.. taciz suc ve kötü niyetli degilseniz bilgisayardan iyi anliyorsaniz ne mutlu..
Şu an klavye dahi kullanmiyorum teknolojiden nefret ederim... heves edilecek bisey degilmis.
yok be 70 bin tl ekran kart var.. ben turkiyede 5 binden asagi bilgisayar bulamam teknoloji asiri ilerledi ve artik yapilacak is degil.. tesekkurler destek icin teknoloji parasi olana guzel bana degil
Ciddiyeti bu yüzden seviyorum, mizah nedir ve nasıl yapılır daha iyi anlıyorsun, kendini mizah yapıyor zanneden aptallardan daha iyi görüyorsun neyin mizah neyin zorbalık olduğunu...
İyi oldu. Mizahmış da bilmem neymiş. Başlarım öyle mizaha. Bu kadar hassas konular üzerine mizah yapılmaz.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gerçekliği olduğunu düşünüp de korkmadım bile muz cumhuriyeti mi burası? Ama kara mizah adı altında bu tür paylaşımlar katledilen kadınlarımıza ve içinde katledilme korkusu olan kadınlarımıza buyuk saygısızlık. Awk ergenleri
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ne mizahı ya bir tarafları sıkışınca mizah oluyor tabi adı. Gerçekten böyle insanlara nefes almak bile haram, nasıl bu kadar şeref ve haysiyet yoksunu oluyorlar anlamıyorum.
mizah mizahtır kişiye özel yapılınca gülersiniz ne de olsa tanımıyorsunuz ama konu kadınlara gelince zorunuza gitti sadece kendinizde kırıcı bulduğunuz konuları takıntı ettiiniz bu zamana kadar mizaha karşı koymadınız şimdi mi zorunuza gitti ben gülüyorum bu mizaha ardında artniyet aramıyorum
Hangi erkeğe tecavüz edildiginde ya da dayak atıldığında bunun mizahi yapildiginda güldük? İşin ciddiyetinin farkında değilsiniz böyle kolayca alaya alanlar toplum gülüyor diye bundan umutlanip bunu icraata dökerler ha bak yarın bunu kızında denerler o Zaman ciğerin yanmasın bu yazdıkların aklına gelsin gül geç mizah sonuçta ;)
Ben kürtlere kara mizah yapıldığında kimsenin buna tepki verdiğini görmedim veya aşırı kusurlu olan birilerine yapıldığında hep gündem oldu makarası yapıldı mizah altında o kadar kişinin kalbi kırıldı kendimde gördüm bunu
Bizim ailemiz de Kürt nerden biliyorsun karşı çıkmadığımi o ayrı bir saçmalık adi müslümanız birimiz kürdü ayrı tutar biri kadına tecavüzde destek verir hepsi mide bulandırıcı bu yüzden bölünüp dagiliyoruz saçma sapan bak sırf böyle birşey yapıldığı için sen bu pis ırz düşmanligi besleyen şeye destek cikman gerekmiyor Kürtvb. Böyle pis mizah yapanı görürsen yapıştır cevabı ama destek çıkma seninde onlardan farkın olmuyor bölünüp birbirimize çamur atarsak herşey kötü olur sonuçta bu ülkede senin benim çocuklarım yaşayacak
Emniyet sadece twitterda değil her yerde yalnız @uomoitaliano haddini bil yoksa arkanda kelepçe takılırken abi mizahtı abi diyenler gibi olursun asıl biz güleriz. Kimsenin türk kürt ayırdığı yok, hele ki bu ülkede türk kürt ayrımı dediğin şey terörist protestosunu destekleyenlerin işidir. Kimse ayrım yapmıyor. Haddinizi bilerek konuşun yoksa bu görüşü hukukçuların yürüttüğü sosyal platforma iletip hakkınızda soruşturma başlatılmasını sağlarım.
Ben seni anladım sen mizah de geç diyorsun hayır abi her şeyin mizahı olmaz. İzahı olmayan şeylerin mizahı de olmaz. Duyar falan kasmıyorum haksız olmasa yorumun yazmam bile. Ama haksız.
"Seninde ölmen lazım aslında da işte yaşıyosun" Tdk madde 106: Alenen tehdit suçu (Bir başkasını, kendisinin veya yakınının hayatına, vücut veya cinsel dokunulmazlığına yönelik bir saldırı gerçekleştireceğinden bahisle tehdit etmek). Cezası: 6 aydan 2 yıla kadar hapis istemi. @Miinervaa yerinde olsam mahkemeye başvururdum. Hapis cezası alması olası.
@Miinervaa hangi erkek mizah konusu olmus diyorsunda kadından dayak yiyen erkeklerin haberlerine genelde gülücük atan oh iyi olmuş diyen kadıncıklar çok
Hayır yani neden haklı çıkmaya çabalıyorsun bir kişi bile sana katılmamış niye aykırı olmak istiyorsun amacın ne onu merak ediyorum. Zaten eğer kötü niyetliysen bir yerde kodese tıkarlar ama bu inat niye onu çözemedim.
@UykuSuz_KapTan abi ben şuna anlam veremiyorum ülkece mükemmeliz her şeyiz prof hiç bir sıkıntımız yok bi buna takılıyoruz ya virüste bile günde 250 den fazla kişi ölüyor belki daha fazla şuna çıldırıyorum haberde sırf ilgi gördüğü gündeme gelen ama aslını araştırınca farklı olarak görebildiğimiz her şey bize yansıtıldığı gibi okuyoruz biliyoruz bunları yapan 70-80 yaşındaki yaşlılar olsa neyse dicem 14-15 yaşındaki çocuklar olsa neyse dicem hepiniz yetişkinsiniz ya adam kızı öldürüyor serbest kalıyor zaten tipinden kızı öldürceği belli kız adamın belalı biri olduğunu biliyor ama takılıyor kendi iradesiyle sonra kızın canına kıyıyor serbest kalınca diğer kızlar bu adama instadan nude atıyor falan yakınlaşmaya çalışıyor hatta üstüne üstlük benim yaşımda bir kızla takılıyor story atıyorlar kız safa yatıp bilmiyordum diyor başka haberde zorla tehdit edip takıldı diyor bunların hepsini yapan bizim insanımız önce neyi kötülediğinizi bilin sonra savunursunuz
Internet özgür olunan tek alan tabi insan yanlış yapabilir ama o kişiyi engellersin konu kapanır ama netteki olaylara polis el atmışsa biz bittik gayet net
Allahım polislerimizi korusun , onlar bizim canımız herşeyimiz 👏😇
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu kötü mizahi yapan herkesin ciğeri yanar inşallah ya anlarlar şakasinjn bile nasıl kötü olduğunu
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Adamlar artık acik acik anlatiyor internetde sinsilikte gitmis. Arsizlik baslamis. Genc kizlar gorsunde dikkat etsin. Gercek yuzlerini gostermis enayiler. Yazik.
@Azerbaijani_Girl dediğim gibi ifade özgürlüğü var bunların hiçbirinin cezası avrupada yok çünkü sadece dalga geçiyorlar gerçekten yapacaklarından değil amaç milleti kızdırmak duyar kasmak