AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
143Cevap
Küt böregide vardir biz gormedik herhalde montaj şantaj iftira
ZinaVar
Kumar var
UYUŞTURUCU VAR
onlara Allah emrediyor =)
Bari şerefinle yaptığını kabul etde adam bilsinler.
Arkanda kaçak saray varsa ne yapsan sana serbesttir kaçak saray yoksa hemen hapise
Benim sevmiyorum öyle şeyleri kullanmam börek için bile kullanmam
Öyle diyorsa öyledir Paşazade, Vedat Milor da demiş ki "pudra şekerinin burundan içilebildiğini bilmiyordum" adam kaç yıllık gurme ve bunu yeni öğrendi. muhteşem
Yok canım ben kenevir yetiştirmiyorum o marul aslında...
Pudra şekeri çekmeden yapamıyorum. Her sabah kendime gelmek için mutlaka pudra şekeri çekerim 😂
Tabi bizde inandık bari karbonat deseydin daha inandırıcı olurdu.
Bunun partisi yok. Dayısı olan borusunu öttürüyor. Olan garibana oluyor ne yazık ki.
kesin öyledir. biz de arkadaşlarla toplanıp pudra şekeri çekiyoruz.
Salak yerine koymasın kimse kimseyi pudra sekerini pipetle kağıtla kim şeker? Deliler diyimce onlar bile yapmaz bunu elini kolunu salaya salaya bırakmışlar bunu arkasinda kimler var belli
Ya bizi salak yerine koymuyor ki ifade verdigi birimlerle savcı hakimle dalga geçiyor dediği aslında bu yalan olduğunu bildiğinız halde ben elimi kolumu sallayarak çıkacam
Yoo basbaya salak yerine konuluyoruz bakın bir adam seker diyip çıkıyorsa ne devlet devlettir nede adalet terazimiz hasastır seker diyi elini kolunu salayarak adalet dairesinden çıkıyorsa suç oranları neden cogalıyor diyemeyiz devlet yok demektir ayrica siyasi bir partiye baglı olan biri suc işliyorsa o siyasi parti onu haklıyorsa dalga geçer gibi şeker diyorsa tüm kamuoyunu salak yerine koyuyor demektir
Polislere de bir çizik ısmarlamıştır aralarında anlaşmışlardır ne var bunda...
Dayıları sağlam olursa, elma armut olur, para pul olur, bir yalan uydurulur, millette yer.
Yapanlar var. Veya un çeken ama gençken yapılan bir şey di bu.
Bu da genç, pudra şekeri çekiyor
Devlet sattırıyor zaten izin veriyor devletin kasasına giren paranın haddi hesabı yok eroin denen bişey bilmezdik herkes eroin kullanıyor kokaini onlar içiyor fare zehirini insanlar
Bunlar varya bunlar Alayını gazoz şişesine dolduracaksın kapağını kapatacan başlayacan çalkalamaya çalkalayacan çalkalayacan sonra kapağını açacan çıkanı s... çıkanı s...
Eğer bunu muhalefet kanadından biri yapmış olsaydı ve pudra şekeri dahi olsa bile sabahtan akşama kadar bunlar uyuşturucu bağımlısı müptezel diye yayınlar yaparlardı.
adamı yakından tanıyan bir arkadaşım uzun zaman sonra gördüğünü ve normalde sıradan arabalara binerken lüks arabayla görünce şaşırdığını söylemişti. Yani belliydi patlayacağı ama bu kadar beklemiyordum dedi😬
milletin ne cektigi beni ilgilendirmez. Yolsuzluk yapiyorsa arastirilmasi gereken konu o. nolmuş yani biri kokain kullandiysa. yapan kendine yapiyor. ticaretini yapiyor mu o arastirilsin.
Bu işlerin tıbbi testleri olduğunu biz biliyoruz mahkeme bilmiyor ve arabasında kokain ile gezeni serbest bırakıyorsa daha denilecek bir şey yok. :)
tutuklu
Tamm pudra şekeri olduğuna inandık memur maaşı ile o kadar araba koleksiyonunu nasıl yapmış onu soran olmamış mı peki
Davaları buysa demekk:) alp mhp kokain uyyşturucu maddeler ile ilgili önergeleri hep reddediyordu. Sebebi belli :))
Akp*
Pudra sekerini burundan mı alıyormuş? Chpli olsa bi ton dava açılırdı akpli olduğu için sorun etmiyorlar
Başsavcılık yalanladı sizin gibi araştırmaktan aciz insanlarda hemen inanıp paylaşıypr bide bize koyun dersiniz demi? Adamın yaptıgıjı dogru bulmuyprum asla ama direk partiden atıldı ve sol gazetelerin paylaştıgı haber üzerinden binlerce kişinin bu yalana inanması akıl karı degil
Fakiroğlu fakir hala konuşuyonmu sen :)
Yalan olan ne? Uyusturucu icti iste
@hosgeldimks uyuşturucu içmesine yalan demedik farkındaysan? Pudra içtik demiş ya güya ondan setbest bırakılmış bu yalan sadece içici oldugunu söylediginden serbest kalmış aslında sonra arkadaşları o bize veriyordu diyince tekrar içeri alındı
Bide eksilemişler asdkjfldjdösn
Çulsuz fakir konuşma daha fazla, şu adamların hala neresini savunuyorsunuz ya
@AgentKid salakmısın nurdam bunumu çıkarttın nesini savunucam ortaya biriis bi yalanatıyor pudra lekeri diye sizin gibilerde inanıyor hala akıl fikir diliyorum size biraz araştırın
Daha yazmayı bile beceremiyorsun, neyse iyi geceler.
Herkes salak bi akıllı sen maşallah, ailenin zeka küpü...
cahille etme sohbet gul gec cancagizim
@Tirtirlibiskuvi Bunun gibi AKPye oy verenler sağ olsun Milyoner olup gittik, Tayyibin bir sözü vardı ; Fakire şükretmeyi öğreteceksin ki, zenginin rahatı bozulmasın.
@AgentKid asdbgch ne zaman söylemiş atsana?
https://youtu.be/pzymE4VuiBk
Özelden adres bırakta Almanya'dan gelirken 100 kilo yağ getirelim size, malum alamıyorsunuzdur şimdi fakirlikten.
@AgentKid e ne var bu attıgın videoda? Başkasının söylemini anlatmış ve senin dedigin gibi fakire şükretmeyi öğreteceksin ki, zenginin rahatı bozulmasın dememiş?
Ah ahh, anlamadın sanırsam. Anlatmaya uğraşmayacağım.
Pudra şekeri çekmeden uyuyamıyorum.😂 Ailecek en sevdiğimiz etkinlik 🤪
Bi çizikte bana versene
Kürt böreğinin üstüne kokain pardon pudra şekeri çoksel oluyor deneyin
hayir 🤣
Eksik kalmışsın :)
Porçay parodi müzik yapar hakkında 4 yıl 2 ay hapis istenir akpli zengin çocuk koko çeker bir şey olmaz...
Pudra şekeri çekiyorsa delidir direk tımarhaneye yatırın arkadaşı. Sonra su diye çamaşır suyu da içer bu.
ya ne olacaktı birde adama cezamı vereceklerdi adam zengin görmüyonuz mu bir de akp li neden şaşırdıgını anlamadım :D
Bir kişinin hangi maddeyi kullandığı beni ilgilendirmez, onu ilgilendirir. Milletin hakkını yiyip yemediği ancak beni ilgilendirebilir.
Pudra şekeri, yeşil çay, antibiyotik falan hepsini severim
Olayın üzerinden ne kadar süre geçmiş bilmiyorum ama yakalanan çocukları bir hastaneye goturup geçmişe dönük bakıyorlar tahlil den tahlil sonucunu medyada isteriz
pudra şekerede zam yapında şimdi bunu duyup çekmeye almaya giden çok olur :D jaghjgaxhjgajh
Gecen bol olsun dost :)
@JediMaster-Plokoon seninde :D
Muhafazakarlar pudra şekeri çekiyor demek iyiymiş 😂
Aklıma karbonat erol geldi🙄
İyi hatırlattınız
@RRRaskoInikov 🙄🙄
Filmden bahsediyorum
@RRRaskoInikov bende öyle düşünmüştüm🙄
Bu pudra şekeri Kürşat
Artik lakabı ömür boyu bu olur😏
Evet, sana da dümenci dediğim gibi :)
Beni karıştırma bozuşuruz😏
İyi miyiz de bozuşacağız sanki, çek kılıncını
Pekii bunu sen istedin😏🤺🤺
Karabiber olur mu pudra şekerini denemedim hiç😬
Hapşurtur o yahu :)
Ee faydalı işte sinüsleri falan açar😬
Pudra şekeri beyni açıyor, hem de içeri filan düşersen kurtarıyor, büyük oyna :)
Türkiye böyle bir yer
Eğlenceli ama dışardan bakınca
Pudra şekeri çekmeyende ne bileyim
Bizden değildir :)
Pudra şekerinin buruna cekilebildigini öğrenmiş olduğuma mi sevinsem yoksa verdiğim vergiler... neyse siz konuyu anladiniz
Vay anasına be bizde leblebi tozu yakalasalar eroin diye içeri atarlar
Hic denemedim pudra sekeri bi bakalim nasilmis 😄 ya sabir. Iste adalett! Yersen 😒
Kokain içenler kendilerini böyle savunsun bundan sonra
Evde kalmamış gittim aldım deniycem birazdan 🤣🤣🤣
Bunu sıradan bir vatandaş yapıyor olsaydı şu an hapise gitmişti... Yazık ki ne yazık..
Pudra şekeri niye çekeyim ki çekilecek bişey varsa onu çekerim bunun direk içeri alınması lazım ama güzel ülkemde bu mümkün olmuyor yazık
Uyuşturucu madde çete mafya. Dikkat et neredeyse % 💯 Hepsi aynı parti adamları. (Akp+mhp)
Gelsin ona şeker vereyim bendeki şeker daha tatlı 😊
Komik bile değiller artık
Pudra şekeri burundan mı alınıyor?
Yeter ben bu ülkeden bıktım şaka gibiler ağğğğğğğğğğ sevicem hepsini şimdi
Pudra şekerinin oranına. Bağlı hergece bi kaç gr alırım tabi
Ülkede bir tane adam gibi siyasetçi yok hepsinde bir bokluk var
Ben desem de gerçek olsa da kim inanır ki arkamda devlet mi var 😃
hayır çekmem
inandırıcı gelmedi bana
cezası verilmeliydi
şimdi anlaşıldı zeka seviyelerinin düşüklüğü..étaparsan herşey sana serbest"diyen zihniyet
https://youtu.be/C1SVJMTAofQ
Ülkeyi bu yüzden güzel görüyorlar😅
@Cailleach düşünsene"Abi ağızdan değil miydi o? " dediklerini😂yoruma kapatmışsın o yüzden buraya yazdım 😂
Ahahahah of ya. Filmi de defalarca izledim bu sahneler efsanedir
kafalar böyle işte 😂😂😂
Bazı şeylerin çivisi çıkmış...
Rayından da çıkmış...
Kurt böreği yedım pudra şekerini atmayı unutmusum 😁
keyif çayı yerine pudra şekeri dağıtılsın !
On numara teklif, abartıyorsun al bi keyif pudrası çek...