AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
17 yasinda ve ustelik resmi nikahli da degil ve de hamile. Eyvah eyvah. Yeni nesil nereye gidiyor!
Bu bir kısırdöngü.. 17 yaşında ne hamileliği.. her şeyin başı aile.
Bir gün bile sevindirici bir haberle karşılaşamayacak mıyız ya?
Ya cidden son yasadigim bi seyden sonra iyice tırsmaya basladim yemin ediyorim bi kadin olarak bu ülkede her an leş bir pisligin egosu icin ölebilirim. Cidden korkuyorum ya en iyisi iliski vs yaşamamak gerci yolda ki tacizciler bile ölduruyor kadinlari ne de olsa sokak elini kolunu sallayan seri katillerle dolu
Kesin doğudan birisidir kocası olacak srefsz Doğulular kadına değer vermez şiddet uygular aldatır üstüne birde kuma getirir bir doğulu olarak üzülerek soyluyom
Doğulular kadını köle görür her türlü srefsizliği yapar kadına karşı hizmetçilik ten turta şiddete aldatmaya kadar.
bu kadar ön yargılı olma. mevzunun doğulular ile hiç bir alakası yok. olay ülkenin en batısında izmirde gerçekleşmiş.
Ne olacak bu cinayetlerin sonu her gecen gun daha beter oluyor ülke
Bence sadece katil değil her iki tarafın ailesine de ceza verilsin.
Herkes nikahsız olmaya takılmış pardon da nikahsiz olmak ne zamandan beri tuhaf oluyor 18. yüzyıldamıyız
Aslında Her Zaman Suç Erkek Te Oluyor Peki Ya Bilmediğimiz Bi Sebep Varsa Onun İçin Ön Yargılı Konuşamayın.
Pislik insan öldürmenin sebebi mi olur serefsiz hasta ruhlu pic siz niye böylesiniz olum
Lan Ben Vicdansız Falan Değilim Öldürmek Nedir ya Sadece Bazıları Namussuzluk Yapıyor Onları Söylüyorum
Lan Ben Vicdansız Falan Değilim Öldürmek Nedir Ya Sadece Bazıları Namussuzluk Yapıyor Onları Söylüyorum...
Halâ namussuzluk diyor ya biz erkekleri "namussuzluk" yaptiginda oldursek dunyada erkek kalmaz insan ol kendine gel
Adam kiza tecavüz etmiş namussuz olan adam!
Tabi Öyleyse Namussuzdur!
Kadını öldürdüğü için namussuz zaten!
Sonu olmayan bir durum. Paylaşım yaparak katkı da bulunmuş olmuyorsunuz! Bırakın artık prim kasmayı lanet olası yaratıklar 🖕
Kiskancliktan cinayeti islemis... sizin kiskancliginizinda pislik kafanizin da aşkinizin da sevginizinde gelmisine gecmise...
Bu işin sonu gelecek gibi durmuyor. Develer aksiyon almak yerine, geri çekiyor bazı şeyleri. Bu kafa ile bu işler yürümez. Lanet olsun hepsine. Bunları yapanları da Allah bildiği gibi yapsın.
Elalem öldü diye izinsiz fotosunu yayma hakkını kim verdi bu millete? ayıp! günahı sevabı öldürenin boynuna. Kimse imam övladı değil
Orda bir Kadın ölmüş birde Bebek sen hala fotosunu izinsiz atmış derdindesin senin ben kafanı seveyim
Ailesi bunun farkında değil acıları var diye.
kafanız karbonla çalışıyor galiba iyice sapıtdınız tv bile izinli kullanıyor haberiniz yok diye kolayca yayıyorsunuz ailesini akrabalarını ne durumda bırakıyorsunuz farkında değilsiniz. Olayı farklı boyuta getirmeğe ne heveslisiniz el el geziyor foto gerçekte ne olmuş kimse bilmiyor kafadan sallama bilgiler uzman bile olmayan insanlar tarafından, ağzı olan konuşuyor.
devam edin ülke ne hale gelmiş. Yabancı ülkede yaşıyoruz sanki. Duyar kasmadan önce akıl kullansalar keşke.
Keşke bu haberler yapılmasa arkadan o kişi halletseler ve bir daha kadına el kaldıramasa
Allah belasini versin boyle erkeklerin utaniyorum artik!!!
Selam!
Listeye yenileri eklenecek.
Belki yarın beni yazarlar ne malum...
senin ne sikintin vardi.. evlimisin
Aga bu ne yaa. Benim kızım olsa bir aile kursam. Şahsen bu ülkeden gitmek isterim
Git Avrupa Abd ye bakalım şiddet Türkiye den kaç kat daha fazla gör kendi gözlerinle bunun ülke ile alakası yok kardeşim 😏🙂
Gittim buradan daha iyiydi
Bende gittim Ülkemiz den çok beter durumda olduklarını gördüm
O senin gittiğin yere bağlı yigidi.
Yigidim*
Allah onu 7 kat cehennmin en dibindeki sonsuz kere diriltip yaksın amin
Son mu bulacak? Daha yeni başlıyor katliam sözleşme kanun devlet yoksa kan şiddet bozgunluk olacak
Bi kiz vardi serseri erkek candir diyordu diyecek soz yok
Şu izmire bir şeyler olmaya başladı şu son günlerde
İzmirde yaşayan çoğu kişi doğudan vb yerlerden göç etmiş kişiler. Pis zihniyetleriyle geliyorlar
@Kızistenebilem fark etmiyor izmirlilerin zihniyetide aynı zaten değişen bir şey yok
Kadına değer veren ilçelerin başında bayraklı var üçüncü sırada bornava var.
Ama tabii ki de ille alakalı değil
Pis zihniyetler oldukça kadına şiddet devam edecek
Şu İzmire bir şeyler olmaya başladı demek yerine insanların zihniyetine bir şeyler oldu demek daha doğru
@Kızistenebilem kadına değer vermenin ili ilçesi dini dili ırkı cinsiyeti olmaz. Ona bakılırsa Doğu karadenizde Ordu Artvin arasıda aşırı derecede değer verir. Ama biri gelipte reklamını yapmaz
@Kızistenebilem Terbiyesizlik yapıp doğulu insanlara çamur atma... Kendini doğululardan üstün zannediyorsan çok aldandığını bil.
@aerolite biri izmire laf etmiş birisi doğuya sallamış size herşey müstehak ya gerçekten oturduğunuz yerden heryere sallayın.
Boş yapmayın arkadaşlar doğu da daha yeni başlık parası kalktı. Kadınları mal gibi alıp satan insanların zihniyetinden bahsediyorum. Doğulu komşularımız da var bazıları çok iyiyken bazıları kadınlara miras bile verilmemesini savunuyor, kadın boşandığı an öldüreceklerini söylüyorlar. Ben bütün doğululara laf atmadım zaten sonradan belirttim bunun ili yok zihniyeti var diye. Ama şunu hepiniz kabullenin ki doğu da yetişen zihniyetler %80 kadına değer vermiyor.
@Kızistenebilem kafatasçı kardeşim. hayatının geri kalanında içi dolu konuşmalar yapmanı öneririm sana. Irkçı ve saldırgan bir yapıya sahip bir insan olarak yetiştireceğin çocuklar da yol göstereceğin insanlar da senin gibi olacak. Ve bu bir erkek çocuğu olduğu zaman saldırgan tavırlarıyla şiddete meyilli bazı durumlarda şiddet göstermenin doğru olabileceği düşüncesini savunan birisi olacak. senin ceddinde 1 tane kadın padişah yokken doğu diyerek örselediğin bölgede hanımağaların yönettiği bir çok aşiret bulunuyordu. Boş yapmayınmış ceddini mi savunuyorsun ırkını mı milletini mi savunuyorsun hiçbirşey belli değil. elle tutulabilecek bir cümlen yok.
@Kızistenebilem %80 mi? Sen biraz iç anadoluyu doğuyu gezmeni tavsiye ederim gezmeden yargılamak zaten bir batılıların işidir. Ben doğulularla dahi yaşadım yeri geldim yemeklerini yedim yeri geldi onlar bize yardım etti ama söylediğin bu durumla zerre karşılaşmadım duymadım edenide görmedim. Biraz izmirden çıkmalısın bence
Sizle tartışmaya girip IQ mu düşürmeyeceğim.
@Kızistenebilem IQ un yerlerde zaten
@Kızistenebilem kaç kaç en iyisi git biraz kahvede falan takıl kulakların dolsun başkasının zihniyetiyle burda konuş sonra kadınlar eziliyor de. kendi görüşün olmasın kendi özgürlüğün olmasın başkalarının özgürlüklerini yaşa başkaları gibi düşün. insan ez hor gör örsele seni örselediklerinde kadın hakları diye anır.
Okey
@Kızistenebilem okey bir kondom markası konumuzla bir alakası yok. Irkçılık yaptığın Türk diye övündüğün benim de mensup olduğum ırkın dili olan Türkçe de böyle bir kelime yok.
Tamam en Türk sensin. En zeki senin. En ırkçı olmayan sensin. Her şeyin en'i senin. Allah aşkına rahat bırak
@parçaçı10 kardeşim izmire laf maf etmedim ama konya yobazsa izmirin insanıda bağnaz ve tutucudur dediğimde izmirlilerin etmediği laf yok. İzmirin yerlisi bağnaz fikirlidir. Bunun hakkında da kim ne diyorsa desin izmirliler bağnazdır ve öyle olmayada devam edecekler. Yani kendi karşıt görüş olduklarından daha beterler. İzmirde de yaşadım gezdim dolaştım övdükleri ve sövdükleri insanlarda zerre farkları yok.
@Kızistenebilem kabullenme yok kendini geliştirme yok düzeltmeye çalışma yok. kadınların haklarının korunamaması kadınların suçudur kadınların senin gibi olması da erkeklerin suçudur. Sana hayatında başarılar umarım kendini geliştirirsin. Benim herşeyin en iyisi olmam gibi bir durumum hiç olmadı bunu bu şekilde algılaman değişik saygı duyarım.
haklısın hocam tespitlerinde. Bahsettiğin olay türban gibi nasıl o türbanlı insanlar zamanında zulüm gördüyse bazı Türkiye problemlerinde şimdi o türbanlı insanlar da açık insanlara o şekilde zulümlerde bulunuyorlar. Gibiye benzetiyorum ben. İnsanoğluyuz hiçbirşeyden ders almıyoruz hiçbirşeyi kabullenmiyoruz. Fakat kadın cinayeti ile ilgili bu olayı bu düşüncenden tespitinden buraya bağlaman beni rahatsız etti. yoksa bağnaz tespitine şuanda katılıyorum.
@parçaçı10 şu kronolojiye bakıldığında izmirde işlenen kadın cinayetleri oldukça fazla ondan İzmir dedim yoksa umurumda değil yani
Bruh. Doğu da işlenen kadın cinayetlerini duymadığımız için böyle bir istatistik çıkarman gayet doğal.
@Kızistenebilem www.umut.org.tr/.../
www.umut.org.tr/.../
www.urfanatik.com/.../iste-2020-yilinda-oldurulen-kadin-sayisi-sanliurfa-da-listede-var
@Kızistenebilem bruh nedir? benim dönemimde de bir batılılaşma vardı bazı giren cümleler vardı fakat daha sonra sanırım herkes kullanmaya başladığı için sen de kullanmaya başladın bruh lol gibi yabancı kelimeleri.
@parçaçı10 kardeşim istatistiğe gerekmi vardı şu son 1 haftada bile işlenen 10 kadın cinayetinden 6 sı izmirden sadece. Gündemi takip etse millet az çok memnun olucam.
Nedeni vardır elbet yargılamayalım adalet yargılar gereken olur kimse nedensiz bir şey yapmaz mk
Cinayetin bir nedeni mi olması gerekiyor?
@benmigeldim nedensiz olmasını mı tercih ederdin? lütfen tepkinizi bile , anlaşılır bir dille dile getirin.
Cinayetin bir sebebi olamaz. Hiçbir sebepten dolayı bir insanın hayatını kimse sonlandıramaz. Kadin veya erkek fark etmez. Ama öyle insanlar var ki özellikle kadin tecavüz ve cinsyetlerinde sürekli suçu kadına atmaları gerçekten inanılır gibi değil.
@benmigeldim Bu kardeşimiz kendini doğru bir dille ifade etmiş olsaydı aksi kanıtlanana kadar kimse suçlanmamalı tarzında birşey yazmış olsaydı ya da sebepsiz yere bir insan bir insana nasıl bunu yapabilir deseydi kimse böyle haldur huldur eksiyi basmayacaktı. çok hassas bir konu insanlarımız doldurulmuş durumda dolayısı ile dikkatli konuşmaya çalışacağım. bugün senin evine gelip birisinin ailene zarar verdiğini gördüğünde onu öldürmeyecek misin sevdiğin insanların acı çekmesini mi bekleyeceksin? nedir öldürme sebebi? yani sen bunu yaptın ama cani misin manyak mısın şu mu zoruna gitti ölümle mi tehtid ettiler baskı mı yaptılar. sen de çok haklısın yani ülkede abuk subuk cinayetler abuk subuk nedenlere bağlandığı için tepkin çok fazla bu tarz nedenlere bağlanmasındansa cinayetin sebebi olamaz denmesi çok mantıklı. Ama şöyle enine boyuna düşündüğün zaman olayı farklı şeyler de çıkamaz mı sence?
Haklısınız anlatım tarzınız güzel ama söylediğinizi desteklemiyorum. Kadınların hiçbir suçu yokken can veriyorlar. Aile meselesi bile olsa benim işim can almak değil. Onu adalete teslim ederim çürür orda. Fakat ortada olan bir "ADALET" sadece 6 harften oluşan bir kelime. Yani kısaca birini öldüremez kimse. Yapmaya hakkı yok.
Yarın hangi birimizin ölüm haberini alacağız merak ediyorum doğrusu. Korkuyoruz.
17 yaşında ya 😔 onun ölümünden Annesi ve babası sorumludur !
Ben artık diyecek laf bulamıyorum desek ne olacak ki hiç bir şey değişmiyor.
Katil zanlısı ceza evinde ve cehennem de ona büyük ders verilmeli bence
Onu bize değil bu alçaklığa müsade eden göz yumanlara hazmedenlere sor!!!
Sözün bittiği yer. Kısasa kısas yapacaksın en temizi
Şahane ülkeyiz maşallah. Kıza mı üzüleyim mi kızayım mı :(
Son bulmayacak. Bu ülkenin fıtratında var bu. Gezelim görelim programındaki sevimli insanlar yok gerçek hayatta bu topraklarda.
Gerçekten bu olayın sonu hiç iyi yere gitmiyo kadınla ne derdi varmış acaba 😡
Kız tecavüze uğradı hamile kaldı aileside evlendirmiş onla
En ağır kimyasal deneylerde kullanacaksın bu mahluku!! Ağır ağır ölmeyi bile yalvartacak cinsten.
"İslâm'ın ipine sımsıkı sarılın" yazıyor Kur'an'da.
Allah rahmet eylesin...
Artik sozun bittigi yer
Buna üzüldüm de şu kötüler ve biz acı hastalık çekerken zevk peşinde koşan vurdumduymaz zibiler ve kşlarda aynısı olur. Kadın şiddeti ise zor son bulur, dünyanın çivisi çıktı.
Bunların en az tanışma Vs bir buçuk yıllık mevzu kıskançlık krizi falan geçirmiş olmalı
Tanisma falan olmamis kiza tecabuz edip hamile birakmis.
Tanımadığı birine Nasıl tecavüz etmiş acaba🤔 hee Yoldan geçer ken Rahmetliyi gördü Elin oğlu geldi Çöktü Rahmetli nin elli armut topluyor Bağırıp çağırmıyor. da Yaa Bi git Böyle saçma bir şey mi. Olur. Bunlar Bir birini tanıyor Aile öğrenince. İmam nikahı kıyılıyor Ev de de Oğlan çocuğu nun Ve kız kavga geçim derdi derken Gitmiş Bıçağı almış kıza saldırmış
Aralarında bir şeyler geçmiş. Biz de kızı vermek zorunda kaldık
demeye devam ettikçe böyle vakalar da azalmaz.
Namusunuz uğruna kızınız, torununuz gitti şimdi.
kadina siddet haberlerinden artik millet bayiliyor. duyarsizlastiran medya ve sizi alkisliyorum. adaleti begenmeyen sandikta adalet arasin.
O bayılanlarin a*k ben serefzler o bayılanlar umursamazlar o Şerefsizler işte merhameti olan Duyarsız olamaz canı parçalanır üzülür
@TheCollectorKiller şehit haberleri bile 1 dk da gecip gidiyor eskiden öyle miydi insanin içı ciz ediyordu. bu onun yaninda hic kaliyor bizimkiler icin.
Aynen maalesef ki öyle ya bizim topluma ne oldu böyle biz nasıl ülkede yaşıyoruz ya ne Merhamet var ne Müslümanliga dine uymak var toplum gavurlara özeniyor onlar Gibi Oluyor kendi irkimdan utanmaya başladım tabi bütün toplum böyle şerefsiz vicdansız değil çok iyi Merhametli olanlar da var onlar canım kardeşlerim benim ama genel olarak Bakıyorum serefszllik daha çok var Allah sonumuzu hayır etsin Kızın ölümüne çok üzüldüm ya nasıl olurda eşi olacak g*avat kızı öldürür canına kıyar ya hiç mi Allah korkusu yok hadi onu geçtim karnında ki kızın kendi canı ya can parçası ona nasıl kiydi Allah Bin Belasını versin o itin İnşallah kendisi de geberip gider varya elime geçse ciddi söylüyorum o iti ben öldürürüm
Yazık ya gencecik kız keşke şöyle adamlara idam hükmü çıksa bari böyle olaylar azalır
Dünyada son kadın kalana kadar devam edicekler. Sırayla kuş avlanır gibi hepimizin ölümünü bekliyorlar sanırım.
Çok ağır cezalar verilmediği sürece bu katillerin sonu gelmez.
Kızı 17 yaşında evlendirenler utansın önce. 23 yaşımdayım hala evlilik için erken olduğunu düşünüyorum
Erkeklerin hepsinin kökü kurusun her sey cok guzel son bulur merak etme
2019 un birinci ayın 1 inden itibaren başlayıp bugüne kadar ne kadar cinayet olayı varsa o şahısları toplayıp asacaklar herkesin gözü önünde bunun başka yolu yok
Oof of çok doğru bi karar bu ama rüyamızda olur ancak :/
@Dolabımıyeniliycemm Hangi konu olursa olsun gidişat hiç iyi değil. Allah sonumuzu hayır etsin.
Amin
Neden evlenilmemeli nedeni bu. 30 yaş öncesi evlilik yasaklanmalı.
Devlet bunların önünü açmayarak. 6284 ve İstanbul sözleşmesi uygulanarak. Katillerin cezası verilerek onlenir. Resmen kadın soykırımı oluyor ve yapın edin ceza vermiycez deniyor
Ayrıca 17 yaşında 5 aylık hamile bi genç kızdan bahsediyoruz.. Sorun çok derin ve büyük..
Yazıklar olsun, pislik insanlar. Umarım bu pislik insanlar üzerine lanet yağar. O kadar çok üzgünüm ki...
Diyecek birşey bulamıyom artık son bulsun kadın cinayetleri
17 yasında derdin ne ya evleniyorum oku ayaklarının üstünde dur koca eline bakan kadınlardan nefret ediyorum
İmam pamuğu tıkar yenisi yenileri. Katledilen kadınlar çoğalarak devam eder
Aman Allah’ım son zamanlarda bu kadar kötü bi şey okumadım,17 yaşında evli olmasına mı yanayım hamile olmasına mı yoksa onu bu çocuk yaşında zevk için alan ve sonra ona kıyan cani kocasına mı
@elamizgin Pekı böyle bır pıslıgı koca olarak tercıh eden kadının hıcmı kusuru yok acaba
Ölmüş gitmiş nasıl suç bulalım sadece saflık işte çocukmuş o daha kandırılmış resmen
@elamizgin Yanlıs neden dersen elın gavuru dedıgımız kızlar 17 yasında dunyayı 5 tur atıyorlar başlarına bırsey gelmıyor. bEN bunu kızlarımızın asırı cahıllıgıne ve koca delısı olmalarına baglıyorum koca olsun camurdan olsun kafasını acılen terk etmek lazım secıcı olmak lazım tabıkı aılede kızına cocoguna sahıp cıkacak yoksa bu cınayetler asla bıtmez
Koca delisi olduğundan değil saf olduğundan. Onun bi suçu yok bu kadar kötü konuşma
@korman ölmüş birinden suç araman:/
@fahur Suc aramak degıl benımkı dıyorumkı bır olayı çözmek ıcın tum detayları masaya yatırmak lazım bu işin çözumu taaaaa aıleden başlar. Erkek cocugu olan aıle ona göre bılınclı olmalı kız cocugu olan aıle ona gore olmalı. Evrendekı her olay rekasıyon karsılıklı etkılesım ıle gerceklesır. Ben buraya okadar cok örnek yazarımkı aylar surer yazmam. Benım tandıgım bır kız var mahalelden daha sızın yaşlarda bır gun denk geldım sahılde erkek arkadasınla tartısıyor lar cocuk buna öyle agır kelımeler kullanıyorkı buda sırıtıp onu dahada sınırlendıren tavırla yapıyor sonra cocuk tuttu sacından itti bunu sonra neyse ben aaraya gırdım dedım ne oluyor. Çocuk aynen şunu dedı ilk kelımesı abi biz bunla 2 aydır cıkıyoruz bır cocukla yakaladım ve bana erkek olda çocuğu yanıma yanastırma madem dedı dıyor şimdi şimdi nerden tutsan elınde kalır şimdi bunlar evlı olsa belkı cınayatle sonculanırdı kızı tanımama ragmen %100 kusurlu oldugunu söyledım yanı demem okı kadınlar farkında olarak ya da olmayarak bazı şeylerı tetıklemeye musaıt hatalar yapabılıyor zaten kadın cınayetlerıne kurban gıdenlerı ıyı arastırın karslıklı ıkı tarafta ruhen sıkıntlı ınsanlar. Ben bır erkek olarak nıye ılskılerım 5 yıl gecıyor nıye hıc bır kız arkadasımla tek tartısmam olmadı sebebı cok baıt ben kendımı ıyı bılıyorum ve sectıgım kızlardada kendım krıterlere bakıyorum yanı gecmıs forumlardakı yorumlarda hpe belırttım mısal ben asla sokak agzınla konusan agresıf negatıf bız kızla dunya güzeli olsa cıkmam ve aslada cıkmadım fınalde kendı kreterlerınız bılırleyıp secıcı olmaz ısenız bu sonuclar asla degısmez
Bu yüzden erkeklerden nefrtediyorum
güzel kadınların gülüşünü kıskanıyolar
Insana zarar verebilen bir yaratik haline dönüştük insanlikdan çıkıyoruz
tecavüze uğramış babası o yüzden nikahlamış diyorlar
ülkemizde bu cinayetler son bulmaz bence kendimizi kandırmayalım adalet konusuna hiç girmiyorum bile
maalesf hergün ayrı bir kadın cinayeti. bunu yapanlara ömür boyu hapis verilip her türlü haktan yoksun bırakılsa belki bişiler değişir
yazık... 17 yaşında okuması gereken kızın başına gelenlere bak. okuyun kızlar. başka çareniz yok.
yalnız bu kıza tecavüz etmiş. zaten kız okuyormuş
Allahım herkese yardım etsin hepimizin gideceği yer kara toprak ama böyle şeyler yaşanmasın, umarım bir daha da yaşanmaz. Allah herkesin yar ve yardımcısı olsun
ya 16 kere 16 nasıl bıcaklıyorsun diyorum aklim almiyor