AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
kadınlara şiddet acizliktir
Amma velakin kadınların çoğu efendi erkek dururken serseri erkeği tercih ediyor aksini kimse iddia edebilir mi yazık oluyor
Hangi akla hizmet o yaşta evlenir ki insna , yazık olmuş
Resmi nikah yok buradan pay biç memleket ne hale geldi ya erkek olduğumuza utanır olduk yazik
Kizin ailesinin sucu 17 yasinda evladini okul yerine koca evine gonderen aile bunu suçlusudur
kardeş laf dinlemiyorsa asiyse ailesi ne yapsın
Yemisim asiliğini bilader 17 yasindaki bi evlada her sekilde dur diyilir neyse
olmuyor işte öyle biraz baskı yapsan kaçıyor muhtalemen bu kızda kaçarak evlenmiştir başına umarım gelmez asi kız çocuğu sevgiylede yanaşsan olmuyor dövsen sövsende olmuyor erkek çocuğu olsa sal gitsin sokağa hapse mi düşüyor mezara mı ne yaparsa yapsın asi kız ne mezara düşüyor ne hapse hep aileye dert
Bu kiz bu cocukla sevgiliymis zaten hamile kalinca evlenmek zorunda kalyorlar nikah icin 18 ini beklyorlar ayrica daha onceden siddet goruyo cocuktan
ne diyim Allah rahmet eylesin, O katilde umarım en az 20 sene hücrede kalır ölmesin ama sürünsün
20 sene vermezler en fazla 8 sene oda cezanin 4 senesini yatar
yok direk mühebbet her iddaasına varım ama koğuşa düşmesin hücreye düşsün istiyorum koğuş ödül ona hücre ceza
Vermezler 20 yil gorursun
ceza açıklanırsa yazıcam buraya rez al
@cay6666 kiza bu pic tecavuz etmis sonra da zorlamis kizla evlenmeye
@Dolabımıyeniliycemm öyleyse hapise girmesi lazımdı
O piçi bana versinler öldürmicem ayağından asıp sallandırcam
resmi nikah belgesini görmeden imam nikahı kıyan imamlar meslekten atılmalı.. bye
O... çocukları yıldık artık beee böyle erkeklere idam şart
sallandiracan pici cezasini cekecek milletede ibret olacak..
Sözün bittiği yer. Kadın erkeğe ait değildir. Bunu anlamak anlatmak lazım
bence söylenebilecek bir şey yok. Ne yazarsan yaz değişmiyor bu talih
Son bulmayacak. Hatta artarak gidecek. Arttığını biz duymayacagiz duyurmayacaklar ne yazikki.
Böyle ruh hastası insanlara idam cezası gelmeli artık
Kanka bence de yaşamaya hakkı yok ama Türkiye bunun adaletini sağlayamaz önüne gelene suç atar idam verir çıkarına kullanır devlet
@LeydiStark Cezaevinde verirler ona cezasını :)
Evet inşallah
İnsanların öldürülmesi elbette kötü birşey ancak dünyada gerçekleşen cinayet kurbanlarının %80i erkeklerdir bu konunun abartıldığını düşünüyorum
Bu şiddet bitmez. Suçluya hak ettiği ceza verilmezse, bu tür olayların 'haber' adı altında reklamı yapılmaya devam ederse bitmez.
17 Yaşında eğitimini tamamlamamış bir kızı evlendirmek aileninde suçu var imam nikahı kıymış bide :D yazık böyle cahil ailelere eğitim vermek lazım
Kiza tecavuz etmis o it babasi istememis ama oglan zorlamis tam bilemiyorum ama tecavuz ettigi icin zorla evlenmis
Ailenin suçu toplumda zaten bir kız evlenmeden kimden hamile kalıyorsa adını çıkarmamak güya namus temizlemek için kimden kaldıysa evlendiriyor. Ailesi şikayetci olsaydı evlendirmeseydi o kız hayatta olacaktı belkide şu an
Babasi kizin arkasinda durmus fakat kizi bi dusunsene psikolojisini.. O yastaki bi kiz o cocugu aldirsa gunah, aldirmasa cocukla ortada kalicak. Cevresindeki ayiplayan gozler, olayi bilmeden konusanlar olunca kiz da haliyle boyle yapmjs
@Dolabımıyeniliycemm işin içine günah haram inşallah maşallah gibi kelimeler girince zaten böyle sonuçlar oluyor
Daha doğmadan katledilen bebeğe mi üzülsem... daha çocuk olanın çocuğu olmasına mı
hiç iyiye giden bir ülkede ve dünyada değiliz tahminim bu çok iyi günlerimiz
Allah belasını versin.
kadınlar olarak toplanıp ülke kuralım kendimize bu zihtiyetteki comarlarin olmadığı.
Böyle canilerin o şekilde ölmesini istiyorum önlerinden tutup tavana asılmalıdır. ADALET İSTİYORUZ
bilime karşı ülkeler bataklıkta çürümeye mahkumdur.
Insan nasil alir o bicagi eline de oyle birsey yapar ya
Bu ne ya bir tokat attım kendime kabusta mıyım diye?
o acıyı ben hissettim ya karnımda resmen off çok kötü
17 yaşında olmasına mi yanalım, katledildiğine mi yanalım
Böylelerini idam edeceksin elimde olsa kafalarını keserim
Bir cok yanlislar yapmis ama ne diyim
Allah yardim etsin
Hiçbir zaman son bulmayacak. Maalesef dünyanın hâli bu. Umudum yok.
Allah'ım ne yazacağımı bilemiyorum bu ülkede kadın çocuk ağaç hayvan olmayacaksın
Türkiye Orta Doğulaşıyor siz bu klasik Müslüman Kadın düşmanlarına izin verdikçe bu bitmeyecek
Aileler hâlâ çok cahil.
İstanbul Sözleşmesi feshedilmese böyle olmazdı.
Kısasa kısas getirilmedikce devam eder
Ne zaman ki cehalet son bulursa işte o zaman bu haberler de son bulacak...
Kıyamet kopana kadar daha da artacak
Of 17 yaş nedir ya. Daha kendi çocuk. Of of of
Kısasa kısas getirilmeli.
Allahım inanmıyorum bu nasıl bi vicdansızlık ya
Ben böyle dünyanın adaletini s. keyim
B8rde 17 yaşında bakya yazık yazık yazık.
Hatalar zinciri işte...
Kadın cinayetleri politiktir.
acilen bir çözüm bulunmalı
idam
başka yolu yok
Tükenmez bunlar ülkemizde cok zor
Kısasa kısas.
Başka çare yok
Ayy çok üzüldüm bir de fotoğraf çekilmiş :'((
Kızlar tek tek ölüyor
Kadına cinayet son bulmaz
İslam hukuku geldiği zaman...
Sağlam cezası olmazsa hiçbirşey olmaz
yazık ya vallaha yazık giden canlara
Serbest kalacak şimdi.. ne acı
canilik sadece başka bişi değil Allah ıslah etsin
KADIN CINAYETLERI DEVAM EDECEK BASKA NEBOLSUN
Allah belanızı versin şerefsiz erkekler
Insanlar beraber olmaya da korkuyor artik..
Çok kötü çok kötü çok çok çok :(
Yeter artık..
İdam gelsin. Can alınan canı gitsin.
Kurtulmuş bu pis dünyadan.