AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Biz kadınlarımızı el üstünde tutalım derken tabuttan bahsetmemistik gerçekten artık bu kadın öldüren şerefsiz kesimden nefret ediyorum verseler gözümü kırpmadan hadım ederim onlari
Cocukken evlendirilmesi hata degil,
Hamile kalmasi hata degil,
Imam nikahiyla basgoz etmek hata degil
Ama oldurulmesi hata.
Bu isin basida sonuda hata zaten.
Akli basinda olan bir insan, ne diye cocuk yasta bir kizi gelin eder?
17 yasında hem evli hemen hamile buna musaade eden aile devlet ve kadınlar oldugu surece bu caniler yeteri kadar ceza almazsa bence sonuc degişmez anneler erkek cocuk yetiştirirken bunu ogretmeli kadına degeri bilmeli
İnsan öldüren öldürülmeli. "Yok efendim o zaman haklıyla haksız karışır da suçsuz olanlar ölür de bilmem ney de.. " İstanbul sözleşmesiyle suçsuz erkekleri mağdur bırakmaya göz yumanları @kadınkatillerineidam sloganlarını kullanmaya davet ediyorum... ! Yüreğiniz varsa haydi buyrun...
Hiç kimse ölmeyi ya da öldürülmeyi hak etmiyor insanca Yaşamak lazım ama öyle bir iyiliğim içine giren ile affetmemek lazım
Kadın katillerinin yaşamaya hakkı olduğunu mu söylüyorsunuz? Kadın katili değilseniz benimle aynı fikirde olmalısınız?
Tabikide desteklemek. kimse kimseyi olduremez
Vallaha bu işin sonunu çok iyi görmüyorum bir kaç kendini bilmez şuursuz zihniyeti bozuk bu erkek müsveddeleri yüzünden bir çok erkeğin başı yanacak bu cinayetler yüzünden kurunun yanında yaşta yanacak!
Kadın erkek ilişkileri kutuplaşacak
Ne içiriyorlar bunlara bir insan bu kadar canileşemez var bu iste bir iyi aile çocukluğu
bahar dalı gibisin be Sezencik... ne kadar da yakışmış sana hamilelik. öyle üzüldüm ki gençliğine, güzelliğine, doğmamış bebeğine, yaşanmamış yıllarına, yaşadığın acılara, hayal kırıklıklarına... ah be kızım. ahh... ah be canım...
Nerden baksan rezalet.
17 yaşında evli olması rezalet
Hamile olması toplumsal yara
Öldürülmesi vahşet.
Elle tutulur hiçbir yanı yok
Millet kafayi yemiş ülke boka sardi ya. bi yandan fakirlik bi yandan cahillik irkcilik bi yandan ülkeyi yonetemeyen soytarilar hepinizin ya
Ve kimsenin umrunda değil.
Kadın şiddetine ve cinayetine ağır bir ceza gelmedikçe, bunun sonu gelmez. Umarım Recep Tayyip Erdoğan'ın reform paketinde buna benzer bir cezanın gelmesi vardır.
Bıktık artık bu haberlerden birileri buna dur desin kafayı sıyıracağız artık. İdam gelsin yeter ulan biz mi keselim katilleri illa ki kimse korkmuyor artık kanunlardan.
Ah be! 17 yaşında hamile olmasına mı üzülsem? 17 yaşında canının alınmasına mı? Doğmamış bebeğinin katledilmesine mi? Moralim çok bozuk. Bitmiyor. Bitmeyecek...
Onedio da görmüştüm. Babası demişki biz hakkında şikayetçi olmuştuk, eğer tutuklansaydı kızım yaşıyor olacaktı. Diyecek bir sözüm yok. Artık türklüğümden utanmaya başladım.
Türk lükle bunun ne alakası var... İyice mala bağladınız
Evet, sizlerin yaptığı gibi :d
Size yetişemeyiz... Nirvanadasınız...
Canım 17 yaşında da evlenilmez ama bu kızın anne babası yok muydu ne acelesi var daha çocuk yaşta evlendirip bi de hamile kalıyor bunun bütün sorumlusu anne babasıdır
Bu nasıl adalet sistemi anlamak mümkün değil. Sırf bu yüzden idam olsun istiyorum yeminle varya
Bunu haberde izlediğimde iç çekmiştim. Bir insan neden birini öldürür? Nasıl cürret eder buna? Aslında her şey çevreye bağlı, anneler babalar çocuklarınızı insanoğlu olarak değil insan olarak yetiştirin.
Kızın anne babası yerinde olsam o adamı öldürürdum bu kesin nasıl dura biliyor bu aile diye düşünüyorum çok kötü bir pic evladı gelecek benim yavrumu öldürecek Allah biliyor ya onu yüz defa öldürürüm diye
Yaşına laf edenler ve suçu kıza atanlar boşuna kadınların tarafını tutmasın. Gerçekten artık şu haberleri görmeye dayanamıyorum. Adaletin hiçbir zaman yerinde olmayacağından korkuyorum. Ve inanın bu ülkeyi terk etmek için en yerinde sebep olabilir.
Bazen bile bile katile yurumek diye bisey var. Nerden tutarsan tut elinde kaliyor yas 17 imam nikahi ustune cocuk yazık cok yazık
Yüreğimin kaldırmaya alışamadığı tek şey bu kadın cinayetleri.
Çok üzgünüm Sezen, güzel kardeşim. Mekanın cennet olsun...
17 yaşında evlenmesi için aile izni gerekli bu kızı bu yaşta evlendiren ailesine de katil kadar suçlu benim gözümde
Idam gelmeden siddete hırsızlığa dolandırıcılığa vs cok agir cezalar ve acik 9fsalar gelmeden bitmez bitemez
İnsanlar öyle günler görecek ki, katil niçin öldürdüğünü, maktul de niçin öldürüldüğünü bilemeyecek." (Müslim, Fiten 56) Bunlar ahir zaman alametleri olabilir. Allah akıl fikir versin.
17 yasinda neden evlenirsin ya derdin neydi de o yaratikla evlendinn!!! Nasil bir cani ki bu!!! Biktik artikk!! Bitmiyo kadin cinayetleri, siddeti bitmiyoo
Böyle bir insanlık yok 17 yaşındaki bir kızı göz göre göre okulundan mahrum bırakıp koca eline veriyorsanız bu bir rezalet kocasına sıra gelincede Allah uzun ömür versin aynı duruma sende düş.
Pardon klavye hatası
imam nikahı varmış neyseki
17 yasinda cocugun evlendirilmesine musade eden hemde imam nikahi ile hala 2 yasa cikartip bunun onune gecmeyen zihniyete sokayim ben
Hiç bir zaman son bulmayacak ya arkadaş hayatı tanımadan insanları tanımadan sevgili olup üstüne evlenip o da yetmezmiş gibi çocuk yapıyorsunuz. Artık erken evliliğin kötü sonuçlara sebep olacağını anlayın. Kimseyi iyi tanımadan hayatınıza sokmayın.
Onlar 3 seye tav olur tipi varsa direk guvenirler sorgulamazlar oarasi da varsa ayni sey son olarak serseri itse onlara yuz verirler sonra oturup aglarlar
Kiza tecavuz edip hamile birakmis kiz da ben bu utancla nasil yasarim diyip evlenmek zorunda kalmis bilmeden konusmayin biraz empati
@Dolabımıyeniliycemm İYİ oku o zaman bak ne yazmışım.
Bu olayda suçsuz olan yok.
Kizin da sucu yok.
@Dolabımıyeniliycemm hadi ordan oradan
17 yaşında ve hamile? Bu da en az ölümü kadar vahim.
Aynen oyle
O adamın ALLAH BELASINI VERSİN kadına kalkan eller kırılsın
Yine ceza ceza, idammmmm diyenler gelcek. Gören de bu adamları 3-5 yılda salıyorlar sanır. On milyonlarca insanın bu konudaki tek çaresi ceza vermek olduğu müddetçe bu olaylar hiç bitmeyecek. Eyy bu görüşü okuyan atarlanma. Senin potansiyel tecavüzcü, katil olabilir ama benimki öyle olmayacak
İslam hukukuna göre eşini öldürene kısas uygulanır. Şehirlerin meydanlarında ibreti alem için idam edeceksin...
İslam hukukuna göre kısas sadece eşini öldürene uygulanmıyor. Her katile kısas uygulanıyor. Bizim kanunlarımız da İslam hukukuna göre şekillenseydi katil olacak delikanlı ara ki bulasın diyeceğim ama delikanlı işi değil zaten birini öldürmek, birine eziyet etmek.
Islam hukukunda kadin bir tek öldürülmüşse asılmaz
Pislik insanlar var olduğu sürece bitmiycek kadın cinayetleri onlar yüzünden ne yetim çocuk bitecek nede kadınlar kalıcak dünyada
Bu işin yaşla alakası olduğunu sanmıyorum. Temelde kisisel hayata ve tercihlere saygıyı öğrenmeli. Bedensel dokunulmazlığın anayasası okullarda okutulmali. Ayrıca ekonomik açıdanda erkeğin banka gibi kullanımına son verilmeli.. Erkeksin yapacaksın bulacaksın yerine eşit sorumluluklar olup, Paylaşılmali. Kadının erkegi ekonomik ve sosyal istismarına erkeginde Kadını fiziksel istismarına son verecek çözümler üretilirse, bu kötü haberler son bulur diye düşünüyorum
Ne diyebilirim ki kız kendi başını yakmış 17 yaşında evlilik hamilelik nedir ya işte cahilliğin bedelini canıyla ödemeseydi iyiydi.. böyle adamları anlayamıyorlar sonradan zarar verebileceklerini
Resmi nikahsız yaşamak kanunen cezası olmalı.(nikahsız yani zina bütün dinlerde günah ve cezai ehli karşılığı vardır.) Bunun asıl sorumlusu devlettir. Zina suçunu yasadan kaldırdı. Boşanmaları kolaylaştırdı.
Evliler olmayacak bahanelerle boşanıyor. Bu da aile ortamını ortadan kaldırıyor ve zina ortamı hazır hale geliyor. Suçun karşılığı kadın ve erkek için aynı olmalı.
Kimbilir daha duyulmayan şiddet gören nice kadınlarımız var.. kanım donuyor artık bebekler, çocuklar, kadınlar, hayvanlar canlının her türlü şiddet görmesine dayanamıyorum.
17 yaşındaki birinin evlenmesine nasıl izin verilebilir nasıl hamile kalmasına izin verilebilir o yaptığı hatanın farkında değildi ama ailesi? Bu resmen kızını bile bile yok saymaktır
Babası evlenme okulunu bitir demiş ama adam kızla birlikte olmuş kız da laf söz olur diye evlenmiş kız dayanamayım babasını aramış babası kızı almış polise gitmişler darp raporu almışlar adama ceza verilmemiş...
@tantanaya biri tecavüz diyir biri sevgiliymus kazayla çocuk olmuş diyir hangisi doğru kızın mutlu paylaşımlarından yola cikarsak sanki yanlışlıkla hamile kalkışta evlenmiş gibi
@HelloBitches Katılıyorum ne olursa olsun insan kızını korur hatta çocuğu aldırır evlendirmek ne demek ya akıl var mantık var adları çıkacak diye ne kadar gözleri görmüyor evlatlarını
@HelloBitches @fahur ne olursa olsun reşit birinin 18 yaş altında birisi ile birlikte olmadı istismardır rızası vardı falan filan gibi bir durum olamaz ayrıca adamın gene bu tarz bir suçtan sabıkası varmış dediğiniz gibi kız isteyerek de evlenmiş birlikte olmuş olabilir ama o kızcağız gidip darp raporu alıp polise şikayette bulunuyorsa gereğinin yapılması lazım eğer yapılsaydı bebeği de kendisi de yaşıyor olacaktı
Eğer o adam 2 gün yatıp çıkarım en fazla çıkar gene döverim asarım keserim gibi bir rahatlığa girmeseydi ben bu kıza bir şey yaparsam bu devlet benim hayatımı kaydırır korkusu olsaydı o kız yaşıyor olurdu burdaki suç ne ailenin ne devletin ne olursa olsun devlet vatandaşını korumalı
@tantanaya asla böyle bir söz kullanamazsın tamam mı o kızı ailesinin ilk başta böyle bir şeye izin vermemelilerdi bu bir devletin suçu belli zaten bu iki her iki tarafında suçu var asla suçsuz suçu yok diyemezsin bal gibi de var sen 17 yaşındaki çocuğunu evlendirir misin boş konuşma iyi niyetli olucam diye bokunu çıkarmayın bu iğrenç bir şey
@tantanaya zaten kendi düşen ağlamaz gibi bir şey söylemek istemedim sadece evlilik rıza ile olmuş cahil cesareti de diyebiliriz allah kimseyi böyle bir duruma düşürmesin ailesi de bilememiş hamile napalim gitsin evini bilsin demişlerdir kim boyl3 son bekler tahmin eder
Defalarca şiddet uygulamış kıza. Babasının röportajını gördüm "Eğer kızımı dövdüğünde tutuklansaydı şu an kızım yaşıyor olacaktı " diyor adam. Sonuna kadar haklı. Ne denebilir ki...
Şeriatın tek işe yarar kısmı olan idam gelince ve kız kardeşlerimiz daha az canım erkeklerle takılmaya başlayınca bu cinayetlerin azalacağını düşünüyorum
Canım değil KS geri akıllı olacaktı beni düzeltme
tüm kızlar kapanıcak, göz önüne çıkamıcak ve daha çok kısıtlama gelicek ama sen bilirsin. d
Şeriat gelsin demedim fark ettiysen idam dedim sadece
Seriate ben de karşıyım
idam kötüdür.. emin ol iyi bişey değil kim vurduya gidenlerde olur ve ortalık iyice karışır, hele şu "özgürlük" saçmalığında
Böyle de pek iyi olduğu söylenemez 65 günde 68 kadın öldürülüyor
En doğrusu insanların 16 yaşından sonra akıl sağlığı yerinde raporu alması bence
17 yaşında ki kadına neden kıydıki şerefsiz daha yaşıda küçükmüş güzelmişte yazık gerçekten insanlar niye bu kadar kadınlara zıt giderler anlamış değilim ne yapmış ki kız kocasına
Medyanın bu işi körüklediğini ve gerekli cezanın verilmediğini düşünüyorum, eğer bir gün devlet bize bu o.çocukları için idam ister misiniz diye sorarsa ilk evet diyecek kişi benim.
Ampul patladığı zaman bu zihniyet ve böyle katil bacım çocukları son bulacak
Kızın daha 17 yaşındayken, çocukken hem evli hem hamile olmasına mı üzüleyim, bu haldeyken bir de 16 yerinden bıçaklanarak bebekle beraber öldürülmesine mi?
Onu o yaşta evlendirene ne demeli kocası olacak yaratığın bir daha güneş görmemesi lazım
Birde burdan yak haklısın
@Cmn24 Bilgi eksikliğinden aileye laf söyledim ama bu açıklama onları suçsuz yapar hatam yüzünden özür dilerim
Kızıma tecavüz etmişti. O nedenle dini nikahla evlendirmek zorunda kaldım. Olayı öğrendiğimde kızımı karşıma alıp, 'Namus önemli değil, sen okulunu bitir' dedim. Kızım ise, 'Bu halde gezemem' dedi ve o kişiyi eşi olarak benimsedi.
Eğitim yok doğal olarak adalet yok adalet olmayınca kanunda yok.. üzücü bir durum
Yeterrrrrrrrrr, artık ne istiyonuz kadınlardan , yeterrrrrrrr ,
Midem kalkti kizin yasinin kucukluğumu desem oldurulmesi mi desem neyse
17 ile 18 arasında hiç bir fark yok kanunlar saçma bence ha 17 ha 18 23 falan desen neyse ama 17 18 arasında hiç bir fark yok ki
@UDixon aynen bro
Kadınlar sustukça ve dindar görünen bu yönetime ortak oldukça bitmez üzücü olsa bile hatta artar bile.
2 büyük mesele var...
1. Cinayet...
2. 17 ysındaki kızın 5 aylık hamile olması nikahsız olması.
Eşi değil sevgilisi
İdam gelmeden bu iş çözülmez.
Maalesef ki bunun başka bir çözümü yok. Çünkü cezalar caydırıcı değil
İstanbulsözleşmesi ne olucak bu olaydan sonra git gide olay fazla oluyor. Biz bayanlar sürekli bu olayları yaşamak çekmek zorunda mıyız.
Esas suçlu ailesi. Bu kadar küçük yaşta evlenmesine müsade etmemeliydi. Katil kadar ailesi de çok suçlu.😎
@UmutSuzvakaM1 normal değil ki
@GeriDöndümBebek seven insan öldürürmü
@GeriDöndümBebek o zaman sevmeden evlenmişler demekki. Yaşları büyük olsaydı sevmeden evlenmeye itirazları olabilirdi. Onu demek istedim. Yaş o yüzden önemli.
@GeriDöndümBebek tecavüz ettiği için mi genç yaşta sevmeyen ili kişiyi evlendirmişler?
@GeriDöndümBebek sebebi ne olursa olsun ben cana koyulmasına toptan karşıyım. Ama küçük reşit olmayanların da hoca nikahıyla dahi olsa, tecavüze maruz kaldığı için de olsa, kendi rızası dolunda ana- babası nın rızasıyla evlendirilmesine karşıyım.
Tecavüze uğradığında, evlendirilmekteler o şerefsizliği zorla yapan katil o zaman ağır bir cezaya çarptırılsaydı, kızımız bebeğiyle yaşıyor olabilirdi. Hatalar, çarpıklıklar, toplumun yanlış kuralları çok fazla. Bunlar canımı sıktı ondan. Senin görüşlerine bir kastım yok. Seninle tartışmak istemiyorum. Görüşlerini kendi görüş alanında çokça yaz. Benim görüşümün altına yazma lütfen. Teşekkür ederim.
Bu tür olayların yaşla veya sevip sevmrmekle alakası yok ama elbette sirf tecavüze ugrandi diye evlenmek doğru değil
@GeriDöndümBebek 👍🙏🌸
🙏🌸🌸
ARTIK BİRİ BUNA DUR DESİN
daha ne kadar devam edecek bu?
Kaç kadın daha katledilecek bu vahşetin son bulması için
Hapis cezası artık caydırıcı değil. Herkes yatarım çıkarım kafasında. Daha katı kurallar ve kanunlar şart bu ülkeye.
Onla hiç alakası yok kanka yanlış anlama ama zerre alakası yok
Yani katı kurallar olsa bile yine suç oranı olur.
Aynen öyle olur kanka
17 yaşındaki biri nasıl evleniyor?
Anne babası yok mu?
Neden hamile kalınıyor?
Araların da ne geçti buralar geldi bu konu?
vb gibi gibi gider bu sorular
düzğün soruları sormayın boş boş konuşmaya devam edin
Arkadaşım bunlar önemli değil, her aralarında ne geçmişse ne olmuşsa hiçbir şeyin çözümü cinayet degildir. Evlenmelerine veya çocuk sahibi olmalarını doğru bulmasam da hiçbir ruh daha 18 yaşından gençken ölmeyi hak etmez.
@ErenTurkkan cinayete kimse olumlu bakamaz orda ben de sana katılıyorum
Kiza tecavuz edip hamile birakmis bu pislik
Allah belasını versin karaktersiz insanın. Bu şiddetin son bulması İstanbul Sözleşmesiyle iyice ertelendi maalesef.
Kandil günü bela okumak istemiyorum ama Allah belalarını versin ülkemizde gereken cezalar verilmiyor elini kolunu sallar dolaşır aramızda iki güne.
Dogmadan oldurdu o minik yavruyu... Daha gozunu dunyaya acamadan😔 17yasindaki bir annenin hayallerini oldurdu bebegini oldurdu.. İkiside melek oldu..
17 yaşında hamile nasıl oluyor imam nikahlı nasıl oluyor? yeni nesil ergenlere laf anlatamıyorsun aşkımda aşkım der birşey demez. diyelimki zorla evlendirildi. ailesde cinayet işlemiş kadar olmuş. ama resimdeki hayatından memnun gibi poz vermiş.
Bilip bilmeden konusmayin. Kiza tecavuz edip hamile birakmis. Kiz da ben bu utancpa nasil yasarim diyip evlenmek zorunda kalmis. Biraz empati yapin. O yasta kizin arkadaslari cevresi vs o kiz nasil bir bunalima girdi, intiharin esigine bile gelmistir mutlaka. Biraz empati ve anlayis birakin artik su kadin dusmanligini
@Dolabımıyeniliycemm nerden biliyorsun bunları? Gülerek poz vermiş üstelik
Peki sen neye dayanarak böyle kesin konuşuyosun? Kızın o enkaz hayatında tek umut ışığı karnındaki bebeği olmuş bebeğine bağlanmış, bu yüzden gülmesi suç mu
@Dolabımıyeniliycemm kendin bi senaryo yazıp bana gelme. ülkedeki kızların ne oldugunu bilecek yaştayım senin gibi 18 değilim 35 im. daha gecen gün kızın katiline tiktokta ilanı aşk eden kız doluydu
Ne s. k kafalisin sen ya tersimiyicam daha fazla guzellikle anlatmaya calistikca daha da gotunden atiyosun
@Dolabımıyeniliycemm bende güzellikle cevap verdim ama agır bi ergen oldugundan kalkıo bana ergen kızı savunuyorsun e tabi a ynı poku sende yiyortsun aşıgımda aşığım. ayrıca bunu yazan kızlarda var ama sen erkeğim diye gelip bana çatıyorsun sektir git aynını yazan kızlara çemkir. coluk cocukla ugrasamam
Dayi mal mal konusma mk git biraz su siteden uzaklas beynini gelistir
@Dolabımıyeniliycemm sen önce ağzını topla konusmasını öğren sokak kızı ağzıyla konusacak kadar asker arkadaşın değilim. site 15 yasındaki cocuklara uygun değil uza hadi
Hele hele diyene bak hele sen once kendine bak sana kalsa kadinlar ölsün kafasindasin ama onlara sarkıntılık etmeden de duramazsin, hala bana laf atiyosun. Seviyen bu kadar. Zeka seviyen
@Dolabımıyeniliycemm sarkıntılık? camur atacak başkasını bul. işinize gelmeyince çamur. altında ferrariyle sarkıntılık etsek salyalarınız akıcak hadi uza ergenlerle vakit kaybetmem
@Dolabımıyeniliycemm alla alla benim mi haberim yok. hahah :D fake resimle size mutluluklar. siz birbirinize atmaya devam edin :D
Böyle yapınca beni yalanlayabileceğine mi inanıyorsun? Birsuskuncicek diye bi fenomen vardı, ona bile yurumustun be abaza. Karsilik bulamayinca onun dedikodusu yapip cekistirmistin her yerde daha fazla konusturtma beni
@Dolabımıyeniliycemm o kızın bana yavşadığını gösteren whatsapp kayıtları resimleri elimde duruyor. bu 1. ikincisi ben ona yavşamadım ya da abazalık yapmadım. insanca neden üzgünsün dedim. kendisi telefonda sesimi duymak istedi wpdede aynını dedi. ama begenmedi görünüş olarak o kızla cinsel muhabbetimde olmadı. merak etme bende kimin ne mal oldugunu biliyorum. böyle fake hesaplarla gelecek kadar ezikde olmayın
@Dolabımıyeniliycemm benle oynayan beni kötüleyen kızada ben laf ederim heryerde o kezban önce kendine baksın millete yavşicagına.
@Dolabımıyeniliycemm ben elimde ssleri cektim diyorum bana yalanlar diyor. asıl sizin ne mal oldugunuz ortaya cıktı kendi ağzınızla arkamdan yalanlarla fake hesaplarla dedikodu yaptıgınız. ben size güvenip kendimi niye atayım nette resim bol sec sec yolla. selam nasılsınız dediğimiz kız yanıyorum derse netten bol bol resim yollarız hahaha konuştukca ne mal oldugunuz cıkıyor ortaya en azından arkamdan ne şerefsizler şerefsizlikler oldugunu görüyorum :D
Arkanda ayna mı var? Serefsizler serefsizlikler goruyorum demissin ya
@Dolabımıyeniliycemm camur atmaya gelip kendi çamurunuzu ortaya cıkardıgınız için sağol benim ne olfdugumu bilen bilir fakeler anca babayı bilir
@Dolabımıyeniliycemm noldu fake kardeş engelleyip kaldırıyorsun ne fakelikler peşindesin
Senin gibi bi asalakla tarisilmiyo da ondan. Sen once benim yazdiklarima cevap ver kivirma
Tartisilmiyor*
@Dolabımıyeniliycemm cevap verdim ama tek dediğin aynaya bak. sen kim oluyorsunda sana hesap vercem? karşında tecavüzcü katil cani yok. dünkü bebek hesap soruyor. tartışılmıyorsa engellersin fakelerle uğraşamam
Aptal zaten engelledim sonra haalaaa yaziyosun diye cevap verdim kopege bak sana tecavuzcu katil falan mi dedim ben idrak yollarinda sorun mu var? Şu sorunun olayında o pislik pici korumuşsun bi de nude almissin kizlardan diye sanal yapmissin diye tecavuzcu katil niye diyeyim ki
@Dolabımıyeniliycemm 1. si ben şerefsiz erkeği savunmam yazdıgım görüşte asla adamı savunucu birşey yok. 2. si benim özel hayatımla bunların alakasıda yok. laf sokunca başkasının hayatıyla ilgili sallama. buraya camur atmaya gelmişsin sadece kimin fake hesabıysan artık