Bugün, İstiklal Marşı'nın kabulünün 100. yılı! Neler hissediyorsunuz?

İstiklal mücadelesini derinden hissettiren bir marşa sahibiz diye düşünüyor ve Mehmet Akif Ersoy'u da anarak 100. yılını kutluyorum. Küçükken okulda okuduğumda da hep duygulanırdım nedense. Siz nasıl hissediyorsunuz dinlediğinizde, söylediğinizde? 😊
Bugün, İstiklal Marşı'nın kabulünün 100. yılı! Neler hissediyorsunuz?
Cevapla