17 yaşındaki kızını, sevgilisi olduğu için öldürdü ve bedenini "Ben öldürdüm!" diyerek sokakta gezdirdi. Olay hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hindistan'da yaşanan bu olay kanımı dondurdu. Baba, kızının sevgilisi olduğunu öğrendiği için kafasını keserek sokaklarda dolaştırıyor. Polisler geldiğinde ise bedeninin kalanını evde bulabilirsiniz diyor. Ülke fark etmeksizin kadın cinayetleri ne zaman son bulacak? Bu gidişatın sonu ne?
17 yaşındaki kızını, sevgilisi olduğu için öldürdü ve bedenini "Ben öldürdüm!" diyerek sokakta gezdirdi. Olay hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla