Kız arkadaşına laf attığı için tartıştığı kişi tarafından öldürüldü kızlar sizin derdiniz ne?

Ben bu olayda 2 katil görüyorum.

1. O piskopat ve karaktersiz insan müsveddesi

2. Kadın zihniyeti.

Biz erkekler asla hem de asla böyle bir olayda belanın üzerine gitmeyiz. Çünkü biliyoruz ki ülke manyak dolu uğraşsan ve kendini savunmayı başarsan bile içeri bile atılabilirsin. Ya da arkası vardır uzar da uzar yani.

Ama abi kadın zihniyeti şöyledir : Bu bana laf atanın bile hakkından gelemiyor bu beni sahiplenmedi ıyy kıytırık bi erkek bu.

Ve seni bir ateş çemberinin içine atar bu katil zihniyet.

Ne yapması mı gerekiyordu? Bulaşmaması lazımdı hocam, 23 Yaşındaki genç bi olay yüzünden ölmemesi gerekiyordu. Ama şartlar onu mecbur tuttu geçip gidebilirlerdi!

Güncellemeler
+1 yıl
Şu kadınların artık erkekleri tasmalı köpek olarak kullanmaktan vazgeçmesi gerekiyor
Onlar başkalarını bulur ama bir anne erkek çocuğunu bir daha bulamaz
Güncellemeler
+1 yıl
Kız arkadaşına laf attığı için tartıştığı kişi tarafından öldürüldü kızlar sizin derdiniz ne?
Cevapla