AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Haberi görene kadr iyiydim okuyunca nefesim kesildi tek çare en az iki dil bilip yurt dışına gitmek
Ülkemizin gelismesini çekemeyenler iftira atıyorlar.
Yazık ama intihar çözüm değil. Ama şu da var evet ülkenin gidişatı iyi değil. Belk i bi 5 10 sene sonra sonumuz suriye gibi olması muhtemel
Çok üzücü. Bu sadece medyaya yansıyan ya yansımayan kaç kişi var acaba. Ölüm kararı çok zor verilir. Çaresizliğin son noktası 😔
3 çocuk tavsiye ediliyor hala. 😀 Millet artık tek yapmıyor bile. Tabi bilinçli olanlar. Yorumsuz, bir şey demiyorum artık.
Keşke gitmeden önce bir zenginin evini ateşe verseydi en azından haberi yapılırdı böyle kimse görmez bu adamı fakirler bitmez yenisi gelir
intiharlar inançsızlıktan kaynaklanıyor. olayı siyasi malzeme yapmak adilikten baska bişey değil. ayrıca müzisyen diyosun 1 yldır virüsten dolayı müzisyenlerin iş bulamaması normal değil mi? giden insana üzülmek olsa keske derdiniz.
Can her şeyden daha önemli ama bu ülke sona yaklaşıyor aslında tek bu ülke değil tüm dünya sona yaklaşıyor
Olur mu canıım. yol yaptı köprü yaptı... bekle 2023 ben geliyorum
Valla hayat zor çoğumuz çoook zor durumdayız. Allah bereket versin. Bu günümüze şükür yine de ama birseylerin köklü şekilde değişmesi gerek. Allah rahmet eylesin
haklılar yaşamanın bir anlamı var mı
bence yok ama intihar edicek kadar cesur degilim malesef
Malesef sadece üni diplomasi yetmiyor artık is bulmak icin
Azerbaycanda da intihar olayları çok artdı son zamanlarda
Ülkede anormal her şey normal olmaya başladı düşünmesi gerekenler düşünmüyor ki
yaşlı siyasetçilerin banka hesapları ile ülkeye ne kadar çok fabrika açılır?
Gidip bir atölyeyedemi girememiş vasıfsız olarak? Ben onun beğenmeyip intihar ettiği parayla geçimimi sağlıyorum.
Böyle gülüşlerin solup gitmesi çokk üzücü 🙁 Allah rahmet eylesin
Gençler olarak bir sendika VS. Dernek birşey kurup birleşip sesimizi yükseltmemiz lazım
Bu isin sonu is degil bu gidisatlarla , İs kollari artmali mekanlar acilmali bir sekilde biran evvel
Ülkenin sürekli bir yerlerinden intihar haberleri gelmeye başladı.
Siyasiler için büyük utanç tüm millet için büyük utanç
Youtube dan bes para etmez insanlar milyonlar kazanirken ne kadar aci bir durum degilmi yazik
İnsan nasıl iş bulamadi diye intihar eder bunu anlamaya çalışıyorum su an
İşsizim 2 aydır kira elektrik su ödeyemiyorum yarı aç yarı tok yaşıyorum ailemden maddi destek alamıyorum atanamadım da. Allah sonumuzu iyi eyler inşallah ne olursa olsun cana kiymamak gerek
Neye atanamadınız merak ettim kusura bakmayın rahatsız ettim
Akp genclik kollarina uye ol atanirsin
Besyo mezunuyum antrenör olarak atanmak istiyorum ama yok yani. Normal bir işe girmek istiyorum yaşadığım yerde oda yok kafayı yemek üzereyim
Yazık ne diyebilirim ki bu duruma. Kelimeler bile yetersiz kalır. Saten anlayan olmaz...
Zihniyet aynı kanka x gider y gelir y gider z gelir insanlarımızın zihniyeti değişmedikçe bu ülkeden gir seveyim olmaz affedersin.
Yazik, eger boyle bir sey olmussa gercekten
Oldu yalan haber paylaşmayız biz hatta televizyonda şu an
Durumu kotu olan cok insan var
Herkes işsiz bu devirde üniversiteyi bile boşuna okuduk torpil. Allah rahmet eylesin
Acaba toz pembe bir tablo çizen meclis uyelerinin umurundami
Bu ulkede iyiler degerlendirilmiyor maalesef kit beyinlilik var.
Bu ülkeden tek kaçış yolu yurt dışında çalışmak kesinlikle burada işsiz issiz dolaşmaktansa orada asgari ücretle dahi krallar gibi yasarsin
mahsur aday olmaz ise erdoğan götürecek yine ister inanın ister inanmayın
İntihar etmek doğru değil. Herkesin sıkıntısı var. Ama sabır ediyoruz.
Çok üzgünüm. Ben de iyi hissetmiyorum kendimi. Umarım belli düzenimiz olur.
Olsun yollar köprüler yaptı Ayasofya yi açtı
gün geçtikçe daha kötüye gidiyoruz..
Hem ekonomi hemde insanlar arasındaki kutuplaşma aldı başını gidiyor
Herkes birbirine düşman
Ne kadar çok arttı bu intiharlar yaa
Üzücü
Ben bu yuzden almanyaya geldim yurdumdan pek umidim kalmadi malesef her gun daha kotuya gidiyor
İşsizlik var diye illaki intihar etmesimi gerekiyor?
İntihar etmek aptallıktan başka birşey değil.
yinede ısrarlı üç çocuk tavsiye ediliyor , gençler bile nelerle mücadele ederken.. mekanı cennet olsun😔
Neden bu insanlar hayattan solup gidiyor? Yok yere. Neden kimse destek çıkmıyor anlamıyorum anlayamıyorum
İşsizlikten degil dir. Pkk medyalar ının yala3haberi dir yine. Abd de 60 milyon6evsiz aşevi NDEN yemek yiyor hiçbiri etmiyor. Türk çok iyi durumda
Allah rahmet etsin kelimenin bittiği yer
Bırakın bu batık bittik edebiyatıni, hepsinin altindan başka bir hikaye çıkıyor, siz se battik bittik yeter
Siz A haber dinlemeye devam edin..
Dünyanın berbat bir yer olduğunu
Sadece işsizlik vesaire değil mevzu. Genel olarak müthiş bir umutsuzluk, tükenmişlik mevcut.
Uzuluyoz elden bir sey gelmiyo
Yapma be 😭😭😭 Allah rahmet eylesin...
Ortalik kötü olsada cana kiymayi gerektirmiyordu..
söylüyoruz ama artık ümidim yok benım ve ılk secıme 2023 kadar daha kötü olcak acilen muhalefet toplanıp bastracak ama onlarda sesisiz
zaten amaç bizi dahada zora sokmak acilen erken secım olmalı dıyorlarkı baskası glese napack mansur yavas gelınce artık yandası yundası yıyemıycek gariban halka dagatacak o parayı sarayı kütüphane yapar o adam ama ınsanlar cahıl ve mutlular nedıyımkı
Devletin başındakiler nerde soruyorum?
Türkiye nin mallıklarında bugün
Ülkede gence verilen değerde bugün
Beyin yok saman var bu akkoyunlarda
Çok üzüldüm durumumuz içler acısı
3 çocuk yapın ama hee
Bu başlıkta geleceğimi görüyorum
Allah rahmet eylesin.
intihar etti eylemez
@SyOzonE mal
@düşünmektükenmektir has m
@SyOzonE din değil, bilim kazanacak. belki yıllar sonra ama ka za na cak!
din bilime mi karşı ne yaşıyorsun sen?
Müslümanın boş durması câiz değildir Müslüman da bilim için çaba göstermeli gelişmeli
@SyOzonE ahali toplanın. Din bilime mi karşı? diyen biri var burada. 😳🥵😱😱😱😱
Hz. Muhammed'in Bilime Verdiği Önemi Gösteren 15 Hadis-i Şerif
1. "İlim öğrenmek kadın-erkek herkese farzdır."
2. "İlmin yarısı soru sormaktır."
3. "Kim ilim talep ederse; bu işi, geçmişteki günahlarına kefaret olur."
4. "İlim Çin'de bile olsa gidiniz."
5. "Alimin ölümü alemin ölümü gibidir."
6. "İnsanların en kötüleri, ilmini kötüye kullanan alimlerdir."
@düşünmektükenmektir Lütfen İslam'ı tanımadan yorunlamayınız Ülkemizdeki çoğu insan kendini müslüman zanneder onlarlada kıyaslamayınız
Nitekin kendimde bilim ile uğraşan gelecekte Ülkeyi kalkındıracağını düşündüğüm dünyaya yarar sağlayacak projeler yapıyorum
Neden Din'i sevmediğinizi açıklar mısınız?
Bana bir tane İslam'ı yalanlayabilen kaynak gösterebilir misiniz?
@SyOzonE kuranı kerimi okuyan ateist oluyor.
@SyOzonE kimsenin yaşamına hayatına görüşüne tercihlerine hiç kimse burnunu sokamaz. Olay üzücü fakat , intihar etti rahmet eylemez diyemezsin sen. Terbiyeni takın. Bildiğin boş beleş küflü bilgileri kendine sakla. 👊
Dediğin gibi bu benim görüşüm seni hiç alakadar etmez sen bilmeyip bildiğini sandığım bilgileri kendine sakla 😏
En az üç çocuk isterük (!)
Mesela bana Z kuşağı deniliyor ama çocuk yapmayı bırak evlenmeyi düşünmüyorum 😂
@YiğitAkkoyun
Babam müteahhit değil, torpilim de yok. Ben de yapamam 3 çocuk.
Hayaldi gerçek oldu.
Ben evlenmeye bile sıcak bakmıyorum düşün artık. Ben çalışiyim didiniyim elin kızı çatır çutur yesin yok öyle dünya kimseye güvenemiyorum.
bende intaharın eşiğindeyim iş bulamıyorum