AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Doğru demiş üniversiteye başlayıp hemen kız arayan ya da erkek arayan tipler herzaman mevcut... Libido tavan o yaşlarda
Üniversiteler fuhuş yuvasıysa senin ne işin var orada amcaa?
içki sigara esrar çoğu üniversitede başliyor öğrenci evlerinin çoğu da böyle millet özgurlesince sapitiyor orda saçma sapan bölümde cok millet üniversite için degil üniversite hayatı için gidiyor. Tabi bunun yanında işinde gücünde dersinde insanlarda çok fuhus yuvası demekte terbiyesizlik
Öğrencilere hakaret etme lüksünü nereden buluyor acaba?
Uslup yanlis olsa da adam hakli. Ana baba uc kurus maasindan cocugunu ojutmak icin para gonderiyor ama kizinoglu seks alkol ot pesinde ve ogrebcilerin cogu boyle. Lan okusalar ne olacak ki. Sanki bilim var ülkede
Videoyu izledim adam üniversitelere bir şey söylemiyor üniversite etrafındaki yapılarla ilgili öğrenci apartları, evleri gibi yerlere yapıyor bu yorumunu.
Madem fuhuş yuvası sen neden buradasın, demek ki sen de söylediğin kategoriye giriyorsun derim.
katıldıgı bir programda atatürk yerli ve milli degildir diyen biridir aynı zamanda. hayal dünyalarında şöyle fanteziler vardır. https://www. youtube. com/watch? v=mtjg2mzPUug&t
Rahmetli Süleyman Demirel bile gerçeği görmüştür. Genelevleri kapatalım da millet birbirine mi hallensin diyerek o yüzden insanların ne yaptığından sanane.
Hayırdır profesör üniversitede tecavüze mi uğradınız?
Adam doğru söylüyor. Elbette bunu kendinin söylemesi doğru değil. Bu zamanda kimse kimsenin bekçisi olamaz ilk önce kendini kurtarmalı çünkü. Ama bakıyorum da çoğu kişi psikolog kesilmiş. Nitezche ci Freud çu kesilmiş. Ne oldu zorunuza mı gitti? Bu arada Akp ye oy veren biri değilim. Böyle olayların siyasallaştırılması kadar saçma birşey yok.
doğru söylüyorsun hocam, peki ne yapmak lazım gençliği bu rezalet'den kurtarmak için derdim. buraya bakınca adamın doğru söylediği anlaşılıyor. ama ben görmedim.
Kendi evinden bahsediyor olabilir. Dili sürçtü sanırım.
Bunu diyerek üniversite okuyan kadınlara fahişe demiş isteyen istediği gibi yaşar
Üniversite kapılarında kolonya uzatıp mendil mi tutuyormus kendisi?
Tipi cano zaten ben olsam sen orada bilet mi kesiyordun gavas derdim.
Doğru söylemiş, neresi garip? Şimdi çoğu üniversiteli öğrenci masraflarını yüklemek için erkeklerle birlikte oluyor.
"Haklılık payı var diyen arkadaşlar hangi çağda yaşıyorsunuz siz? Millet izin mi alacak sizden yaşayacağı şeyler için"
Güncellemen ile olayı çarptırıp farklı bir boyuta taşımaya çalışıyorsun. Mevzu izin mevzusu değil bunu çok iyi biliyorsun.
Mevzunun ne olduğunu herkes biliyor. O yüzden rahat olun.
Rahat olmayan sizsiniz bence, madem ki bu memlekette kimse kimsenin ne yaptığına karışamaz, sorgulayamaz bırakın ne derse desin adam, siz de müdahele etmeyin
Fuhuş artık heryerde var devlet daireleride buna dahil bunu sadece üniversitelere mal etmek yanlış olmuş.
çok yanlış buluyorum, tamam yapan var yapmayan da. Ama bu alayı yapıyor anlamına gelmiyor. Daha da önemlisi :bu lafı söylemesi acaba kendisini ne olarak gösteriyor? 😂 😂 😂
Doğru söylüyor ama bu hale getiren kimler? Neredeyse 20 yıldır ülkeyi kim yönetiyor?
hükümet gidin fuhuş mu yapın diyor. uçak düşse adam ölse hükümetten biliyorsunuz. Sizde haklısınız 2000 li nesiller hiç bişey bilmediği için boş yere konuşuyorsunuz işte.
pastacı değil ulaaa fatsali fatsaliiiii 😂😂
😊😊
Genel olarak üniversiteler maalesef böyle. Kimin eli kimin cebinde belli değil
Sakarya mezunuyum valla o prof nerde takılıyor bilmiyorum ama sakaryada öyle bir ortam yok yani
Sevgilim sakarya unide arkadaslarinin evinde icmeye gidiyorduk her ida da bir cift bam bam
Bazı kesimler için haklılık payı var. Her öğrenci aynı değil tabi ama.
Herkesin fikri kendine yani niye abartılıyor ki bu kadar o öyle dedi diye öyle olmayanlar da mı öyle oluyor sanki
Dava acilmasina sevindim. Ahlak ve namus bekliciligi yapan kimse o en namussuzdur
Doğru söylemiş. Namus kavramı anca klavye delikanlılığında kaldı bu devirde.
İstisnasız demesi yanlıştı. Bir noktada haklı. Fuhuşun pazarlik yapıldığı gurbetteki kızların ağa düşürüldüğü kısaca ülkedeki her kurum gibi yozlaşmış bir hale geldi.
Doğru söylemiş okumaya değil sevgili yapmaya metres olmaya gidiyolar
sende kıskanmışsın ha bu arada resim çektirmek haram degil mi? ne işin var ksde otursana evinde
Kişi kendinden bilirmiş karsısındakini !!!
Tecrübelerinizi paylaşıyorsunuz sanırım!
@lapadula yaklasik 3 senedir kullanıyorum KS yi soru yorumları hep okuyorim dogru veya yanlış
Ama sorulan sorular hem üniversite kızları arasında geciyo
Bütün kızlar yapiyo demiyorim ama bazıları okumayı bir kurtuluş birilerine kacmayi bir zafer zannediyo
Herkes için hayırlısı
İnsanlar neyin ne olduğunu biliyor dönen dolapları da biliyor. Ama kalkıp ta genelleme yapılamaz, hele de bunu bir profesör hiç diyemez. Oraları eğitim kurumu, bu oraları zan altında bırakmak demektir.
Fuhuş onun beyninde bence
Saudeyim iktisat okuyan türkmenistanlı meşhur bir kız var birden yükseldi lüKS yaşamaya başladı mercedes aldi kendine çalışarak nasıl alacak ki bu kiz 21 yaşında daha tabii genelleme yapmak hoş değil bunu tv'de söylemek yanlış
O kızın bölümünü yanlış biliyorsun sanırım
Belki ailesi zengindi
@Berivann6 ailesi zengin olsa bastan beri öyle olurdu dimi estetik yaptirmadik yeri kalmadi
@AstronotJuliettt hm anladım
Üniversiteli kızlar yüzünden eskortlar işsiz kaldı...
maalesef dostum kısmen haklı gibi
üni de dönen şeyler pavyonda yok su an gerçekler acıdır
Doğru söylemiş haklı sonuna kadar üniveristeye adam akıllı okumaya giden çok çok az kişi vardır zaten
Biraz argo konuşmuş ama.. yalanmi sence bütün igrenclikler var üniversitelerde.. malasef genellemiyorum ama kimse kendini aklamasın doğru bu
Biraz mı sence düpedüz haddini aşmış. Sıradanlaştırmayın ya böyle sözleri.
Haddini aşmış olabilir cümlelerde ama gerçeği söylemiş sonuçta.. asmasaymis başka dille söyleseymiş uygun şekilde tabikide iyi olurdu ama gerçekte bu.. sonuçta herkes biliyor oralarda neler döndüğünü iğrençlik ötesi
Genelleme yapmam ama kimse kendini aklamasın mı? Bu ne cahilce bir laf?
Ünüversite etrafında yaşayan biri olarak gördüğümüz bu kendilerini ispatliyorlarsa suç devletin mi... ve evet genellemiyorum.. her üniversiteye gidende hepsi aynı değil ki neden zan altında birakalimki
kendisi de 'kar haneden' mezun oldu o halde..
hatta bu konuda prof dahi olmuş..
Toplumun ahlak bekçileri oldular. Herkes hesabını Allah’a verir sizene
lafi dogru bile olsa ne olmus? millet seks yapamaz mi yasak mi.. bunu demesinde amaç ne yani bir sonuc cikiyor mu?
ve guncellemende karsit göruslere o tarz bir yorum yapamazsin.. her ailenin yetisme sekli farklidir. sen uzay caginda yasarsin kimisi hala magara devrinde kalmistir
Ebubekir diye isimden de ne demek istediğini analiz edebiliyoruz evet 😃
Fuhuş evleri benzetmesi biraz tuhaf olmuş. Ama haklılık payı var.
Direk dikkatimi çeken husus madem öyle olduğunu açıklıyor kendisinin orda ne işi vardır acaba?
dogru diyor simdi tum universiyeliler adami topa tutar ama oyle herkes kotu degoldir elbette ama kesinlikle dindar veya dinine bagli bir aile kizlarini universitete gondermez gonderende surekli iletisim halindeler
Bir yüksek lisans öğrencisi olarak adama katılıyorum. Elbette ki genelleyemeyiz ama öğrenci evlerinin neredeyse çoğunda sürekli s*kiş dönüyor. Bunların dışında da bazı hocalar not veya yüksek lisans vaadiyle öğrenci kızları yatağa atıyor.
Haklilik payi var bir cok kisi uni de seks bulasiyor veya kullaniliyor
Genelleme yapması olmamış ve biraz abartmış fuhuş yuvası diyerek
Neymiş kimse kimsenin hayatına karışamazmış. Üniversite eğitim yeridir seks yeri değil. Üniversitede ilişkiye girilmez
Dava açılması iyi olmuş
Çok saygısızca bir açıklama. Üniversitelerde -toplumun genelinde olduğu gibi- gayri ahlaki işler de oluyor demek ayrı fuhuşevine döndü demek ayrı. Hem kul hakkına girmek bu.
Üniversiteye gidemeyip kıskanan insanlar var sanırım. Herkesi kendileri gibi biliyor olabilirler.
İslâm kurallarına göre evlilik dışı ilişki zinadır ve üniversite ortamında yaşanıyor bu tür şeyler ne yazık ki.
Bunu beğenmeyen adamın zihniyetini az çok anladım😅
Bu platformda bir sürü üniversite öğrencisi var sen karar ver... buradaki durumun belki daha fazlası normal bir yaşantı gibi üniversitede devam ediyor...
olmayan beynine tüküreyim senin ben üniversite vasıtasıyla aldığın O PROFESÖR UNVANINI BIRAK O ZAMAN APTAL ADAM
fuhuş evlerini çok görmüşse demekki. ayrıca kimin ne yaşadığı kimseyi ilgilendirmez. yıl olmuş 2020 konuşulan konular hep aynı, kafalar aynı. eski.
sen kızını veya oğlunu yolla üniye. kızın yatsın kalksın oğlunda i-t gibi yatsın kalksın bakalım aynı şeyi düşüncek misin.
üniversiteye giden her birey reşit olmuş oluyor kendi kararlarını verebilecek yaşta oluyor ayrıca bende üniversite okuyorum ailem bana karışmıyor. çünkü reşit bir bireyim ne annem ne babam hayatıma karışamaz bu saatten sonra.
@OdunKokanAdam feminist işte bro fazla uğraşma laf anlatamazsin. Çağa coluk napcan bırak öldürüp atsınlar bir köşeye yolu belli bunun.
o kadar kötüsünüz ki. asıl ben size laf anlatamam.
Zorunda mıyız abi çam ağaçlarının altında yiyisen insanları görmek? Özgürüm de şu da bu da 27-28 yaşına gelince o duduklettigin adam güzel güzel hayatını kurduğunda kafana vurursun ya da iftira atarsın senden beklenir 15 16 yaşında çağa çoluga laf anlatıyoruz anasını satayım. Benim ne zararım var bu işten? 1.86 boyun da esmer kaslı arabası olan biriyim şekilci toplum da gayet yeterli kriterler. Canıma minnet horoz gibi takar geçerim de kız n'olacak? Gel açıkla bana nolacagini eyvallah diyeyim.
Doğruları söylemek ne zamandan beri kötülük olmuş? Senin gibi saftirik , mal olacağıma kötü olurum daha iyi en azından kazanırım. Sonun belli senin hadi selametle ne yaparsan yap çok da umrumda " ilk sensin , senden başkası yok " der geçerim nereden anlayacaklar? Sen de hastane hastane gezer ameliyat olmaya çalışırsın o da paran olursa. Sonra da erkekler şöyle böyle essege semer vuran çok olur.
@nedenbenlancyzz feministlik 0r0spuluk yapmake değil ki. Yanlış anlamış olayi o zaman
@OdunKokanAdam Ben de onu diyorum zaten olayı carpitip alakasız yerlere getiriyor. Yolu belli , özgürlük adı altında icinde ki pislikleri kusarken ya cezaevine , ya mezara gider bu zaten salla gitsin muhattap olmaya değmez.
@nedenbenlancyzz bence tam tersi zihniyetin çok kötü herkesin kendi hayatı baskıladıklarını bu kızdan çıkarman komik
@Berivann6 @n@nin @mina kadar yolun var aga banane senin hayatından 3-5 sene sonra pişman olan siz olacaksınız
@nedenbenlancyzz benim hayatımda böyle şeyler yok ben genel konuştum
Kimsenin hayatına karışamaz kimse.
çok doğru söylemiş daha sınavı kazanır kazanmaz başlıyorlar
Genelleme yapmaaı hoş değil ama böyle bi durum varsa da engellenmeli, okula siyaset ticaret ve seks sokulmamalı
Sanane yobaz vs diyenlerin de gavvat kafasına boşalayım orrrrrrrrrospu lar ve piççler sizi
Zaten üniversite fuhuş evi genel evden farkı yokki bunu daha yenimi biliyor ebubekir sıddık bey...
Doğru söylüyor farkı yok ama kendisini alakadar eden bir durum değil
İlahiyat mezunu adamı rektör veya dekan olarak atarlar ise olacağı o
Cemaatlerde çocuklar bademlenirken aklın nerdeydide ünilere dil uzatıyon diyip dilini keserim
Grup mu yapmış onlarla diyesim geldi
O gruba karşı
Bu adamın derhal meslekten men edilmesi gerekir.
Yakında terfi haberi gelir
doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar boşuna dememişler
Doğru demiş yemin ederim Ukrayna'da yaşıyorum türkler buraya sevişmek için geliyor Türkiye'de de aynı Antalya da uniler hepsi fuhuş yuvası kaç tane bakire kız bekaretini bıraktı bu üniversitelerde
Haklılık payı yok değil. Fakat üslupta sıkıntı var.
unıversıteye gıden herkez verıyormuymus sasırmadım :D
Doğru demiş yaşayan gören bilir yani. Okuyanların yüzdesi 10 gibi bir rakam