Günlerdir Ordu tartışması üzerinden yaratılan gündem ile meşgul olurken ülke, bu sözler hakkında neden en ufak bir söz edilmiyor? Türkiye, Katar'a muhtaç olacak bir ülke mi? Bu çirkin ifadeler ülkemize yakışıyor mu..Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirs
AKP Milletvekili Mehmet Metiner: Katar, Türkiye'yi kritik dönemlerde besleyen bir ülkedir. Katar'a muhtaç mıyız gerçekten?
Aşağıda arkadaşın birisi katarın Ülkeye ve Türk borsasına yatırım yapmasının ilginçliğinden bahsetmiş. Evet o ilginçlik stratejik iş birliğinden geliyor. her fırsatta kuduran Türkiye düşmanlarının hedef göstermesinin aptallığı burada bile belli oluyor. Ülkeler yabancı sermaye ister yatırım ister ama bizim mallar bunuda eleştirir çünkü mal yani başka kelime yok tarif edecek 🤣
Katar babasinin hayrına bizi desteklemiyor bu gün borç veren yarın emir verir. Katarin amacı Türkiye'yi ele geçirmek yönetmek ülkeyi parsel parsel satıyorlar en sonunda satacak bir meta kalmayacak kamuoyuna yansıtılan kadar biliyoruz mustemlekeyiz efendi seçiyoruz sadece
Allah kimseye muhtaç etmesin bizi, özellikle araplara...
Geçmişte neler yaptıkları, gelecekte yapacaklarının teminatıdır ki günümüzde bile bize arkadan hançerliyorlar. Halbuki biz dindaşımız olarak onlara kardeş demişiz o kadar siyasi sosyal maddi ve manevi yardımda bulunmuşuz. En basitinden Allah bir daha bu necip milleti o sıkıntılı zorlu şartları yaşatmasın, ne 50 cent'e muhtaç etsin, nede arabın dolarına...
katarin global sirketi aslinda cogu abdli ve ingiliz ortaklari vardir QIA gibi global bri sirket londra borsasi gibi aylik 2 trilyon dolarlik bir borsaya ortak wolksvagen gibi global otomotiv devine ortakliklari hisseleri var.. Turkiye gibi imb 100 indexi bile toplam lot degerleri 10 milyar dolar anca olan bir yere neden yatirim yapmislar anlasilmaz.. ustelik imkb nin bi wall street gibi.. alman dax indexi gibi prestijide yok... ilginc bu adamlarin Turkiyeye yatirim yapmasi..
Valla bu hafiflerin yüzünden bırak katarı ya kuzey kutbunun en uzak köyüne bile muhtacız ak koca ülkeyi batırdı mecbur bıraktı bizi elaleme şimdide kendi yandaşları gibi o da başka ülkelere yalaklaniyor.. Karisina yeni canta lazim oldu heralde..(!)
Ya inan artık bu tarz haberlere yorum yapasım gelmiyor. çünkü buram buram cahillik kokuyor. Bunlar ne yiyiyor ne içiyor neyin kafası anlamakta zorluk çekiyorum
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > AKP Milletvekili Mehmet Metiner: Katar, Türkiye'yi kritik dönemlerde besleyen bir ülkedir. Katar'a muhtaç mıyız gerçekten?