Sayın. Ünal Ceviköz'un konusması 1.38 ve 1.50 arasinda.
Ordan daha net bir fikir yürütebilirsiniz.

İttihat Terakki'nin itlerinden olan dedesi
Ermeni komitacılarla bir olup
İmparatorluğun içine etmişlerdi
Halife Abdülhamid Han'ı hâl ederek...
Şimdi de torunları iş tutuyor
Ermeni itleriyle...
Niye şaşırıyorsunuz ki
CHP'nin, İttihat Terakki'nin devamı olduğuna dair şüpheniz mi vardı yoksa?
Daha çok şaşıracaksiniz
Durun hele bir...
Az kaldı kimin hain kimin kahraman olduğunu görmemize...
Belgeler dökülecek 3-5 yıla dek.
O zaman göreceksiniz asıl
At diye kakalananların "it" olduğunu...
Peki şaşırdık mı? Ben şahsen şaşırmadım. Hepimiz Ermeniyiz diyenler nerelerdeler acaba. Tabiki aramızdalar. Boş lakırdı. Sihada verecek onada gerekirse Azerbaycan için savaşacaksa. Kardeslik bağlarını geçtik. Cikarlarimiz bile bu yönde. Ermeniler az pkk yi desteklemedi asalanin devami niteliğinde çalıştığı ortada. Hoş bunlarda ermenistanın Türkiye şubesi gibi konuşuyor
Gerçekten Chp'nin bu politikasını anlamıyorum erdoğan ne yaparsa resmen zıttına yöneliyorlar, ben erdoğan destekcisi bir insan değilim ama gerçekten chp ye oy verirken de üzülüyorum.
Klasik CHP zihniyeti Ermenistana verseydi alkışlarlardi çatlasınlar Azerbaycan'ın arkasındayız o öldükleri yularlari ellerinde olan soysuzlarinda sonunu getirecekler Allah'ın izniyle
Rica ederim.
Cevap
15Cevap
Azerbaycan bizim kardesimizdir yardım etmeyip napacak peki ermenilere o kadar yardım eden var kimse sesini çıkarmıyo biz yardım edincemi herkes ağzını açıyo dostun senden yardım istemez sen dostunun yardıma ihtiyacı olduğunu anlayacan
Zoruna gitmiş. Azerbaycan’ı değil Ermenistan’ı destekliyo demek ki. Ermenistan’a Rusya’dan tut bütün Avrupa Yardım ediyor ve Ermenistan PKK lılarla iş birliği yapıyor. Buna özel de bir konuşma yapsaymış kendileri...
Artık kim zerre ağırlığınca bir hayır işlerse onun (dünya ve ahirette) mükâfatını görecektir. Kim de zerre ağırlığınca bir kötülük işlerse onun (dünya ve ahirette) cezasını görecektir.” (Zilzâl, 99/7-8) bunlar domuzdan daha necis.
Adam maalesefi bu silah yardımı için kullanmıyor yalnız. Uluslarasi yayın organlarından gelen haberleri söylüyor ve neden yapıyoruz da demiyor. Azcik düşünerek dinleseniz ne demek istediğini anlarsınız da işinize gelmiyor.
Kimse yardım yapıyorsun diye suçlamıyor kulakla dinleyin dediklerini. Adam diyor ki bizler azerbaycana silah yardımı yaparken diğer yandan rusya ermenistanA yardım yaptığına dair bilgiler geliyor yanı ortalık kizistirilmak isteniyor bu tehlikeli durum anlamında diyor. Adam gibi başından sonuna dinleyin youtuba da. Ulan ne mal insanlarsınız be
Nwden garipsedin hepimiz ermeniyiz diye slogan atmadilar mi
Yaaa biri şu adamları sustursun. Eminim Atatürk yaşasaydı bunlar için istiklâl mahkemesi benzeri mahkeme kurardı
Biz gerçeği görüyoruz ama işte partilileri seçim kazanacağını zannediyor. Yazık bunlara..
üzücü olan bu adamın azerbaycan eski başkonsolosu olması daha acı kimleri ne mevkilere getirmişler düşünün monşer kılıklı batının truva atları
Haklı Nerden Baktığınız Önemli Demek İstediğini Yansıtamamış Buraya Demek İstediği Eğer Böyle Giderse Ruslarda İşe Muhalefet Olur Sonrasında Amerika olay büyümesin diye ve BOP Haritası olmasın diye
Hicbir şey göründüğü gibi değil.
Diğer yandan bir çıkar o olmasa söylemez bunu.
Maalesef Ermeniler Avrupa'dan yardim alıyor demedi ama.. pes
Zor günde bizim yanımızda duracak tek devlet Azerbaycan. O yüzden yardım kardeşlerimizi yalnız bırakmamak lazım.
Cihatçıların gönderildiği yalan değil.
Cihatçıların gönderilmesine maalesef tabii ki denir ama silah yardımına neden maalesef dedi onu anlayamadım
Aslında yaptigi ne biliyormusun. Sag soldan duydugu yalan haberleri dillendirmekti.
Onun bu konusmasindan sonra Ermenistan ve Fransa da bu soylemleri kullanmaya basladi.
Hmm bilemedim olabilir
Pkk ya yapana sesi çıkmaz neden acaba
evet azerbaycan canımız ciğerimiz, tabiki yardım edeceğiz...
Yapacaz tabi gardaşımızın yanındayız
Ekonomi bitti daha sağa sola yardım
Yapsa bile zoruna mı gıtmış
Biz savaşta mıyız yapmamalı bizi ilgilendirmez
Lafa bak "Malesef"?
Ne olacak parti Ermeni dolu?
zamanında 7 kere Türkiyenin başına geçen başkan, Azerbaycana yardım yerine Ermenistana "100 bin ton"bugday bagışlsmıştı.
Ne yapacakti peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?