Ya neden olmasın, bir insan kendini geliştirebilir. İlkokul mezunu olanlar lise mezunu olanlar bilgi paylaşımı yapamaz mı profesör akademisyen ya da doçentlerin önünde. Bence yanlış düşünce hemde çok...
Bu ülke de zaten okumak zaman kaybı, okuyanı da cahil okumayanı da cahil genel olarak. Kendini geliştiren, bilgi sahibi, vasıflı kişiler de zaten fırsatını bulup ülkeden gidiyor bunları görüp. Acınacak haldeyiz.
Cahil ve aptal toplumların kaderi... Ha gerçi bugun prof. dediklerimizin çoğu içi boş cahil tipler olunca Emine hanimin onlara kürsüden hitabina sasirmiyorum.
Okumak ile öğretim farklı şey, aynı konuları kütüphaneden internetten rahatça bulup okuyabilirsin çalışabilirsin senin dediğine bakarsan bugün teknolojileri icat edenlerin hepsi cahildi
Hahahahha. Üniversite mezunu dağda mağarada saklanmaz. En üst düzeylerde işleri idare eder planlar çizer hesaplar yapar. Geri kalanların çoğu zavallı cahil ilkokul seviyesindeki kendini geliştirememiş kimseler.