Ders kitaplarında yer alan "Başkomutan Erdoğan" ibaresi hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlkokul 4. Sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler ders kitabında "Başkomutan Erdoğan" başlığıyla başkanlık sistemi bir reform olarak değerlendirildi. Henüz dokuz yaşında olan çocukların yönlendirilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ders kitaplarında yer alan "Başkomutan Erdoğan" ibaresi hakkında ne düşünüyorsunuz?


Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapmadan önce rica ediyorum Cumhurbaşkanlığı ve Başkomutanlık arasındaki farkın ayrımına varın.
Ders kitaplarında yer alan "Başkomutan Erdoğan" ibaresi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla