Adana'da alkollü olarak araba kullanırken trafik ekiplerine yakalanan hakim polislere küfürler ve hakaretler yağdırıyor. Ve o derece sarhoş ki ayakta durmakta zorlanıyor. Olay bir polisin cep telefonuna çektiği görüntülerle de belgeleniyor. Hakimler ve savcılar kurulu söz konusu hakim için soruşturma açılmasına izin veriyor. Buraya kadar sorun yok. Ama ayakta duramayacak kadar sarhoş olan bu şahıs görevden el çektirilip açığa alınmak yerine geçici olarak Van hakimliğine atanıyor.Hakimler ve savcılar kurulu bu şahsı neden açığa alıp görevden al çektirmiyor da Van hakimliğine görevlendiriyor? Sayın hakim sarhoş vaziyette kaza yapsa ve birilerinin canına zarar verse ya da ölümüne neden olsa acaba sonuçları ne olurdu? Habrin linki burada. https://www.hurriyet.com.tr/gundem/hakim-alkollu-yakalandi-ortaligi-birbirine-katti-41617008
Adana'da alkollü araç kullanan ve polise küfreden hakim neden açığa alınmaz?
Kendin yazmışsın Soruşturma açıldı diye Soruşturma ne demek bilir misin? Trafik polisi tutanakları, yazılı sözlü ifadeleri, adamın kan tahlili raporları, kaç promil alkollü olduğuna dair hastane raporu, kamera kayıtlarının incelenmesi tamamlanır, hakimin ifadesi ve savunması alınır ondan sonra gerekli ceza verilir
Küfür ve hakarete maruz kalan polisler şikayetçi olacak mı belli değil, suç duyurusunda bulunurlarsa dava uzar, kanuna göre meslekten ihraç edemezler
İdari ceza alır, görev yeri değşir, kınama uyarı ve terfi durdurma cezasıyla cezalandırılır
Bu ülkede adalet sadece kişilerin tekelinde. Bunun aynısını ben yapsam muhtemelen şu an hapiste idim. Onu da geçtim, o polis arkadaşa geçmiş olsun diyorum. Dediğim gibi ben düşsem "Kalk ayağa bir şey yok" diyip kelepçe yemiştim. Yere düşen bir hakim ve "Kendi düştü" diyor. Ne kadar acı değil mi?
idare hukukunda mevzuat geregi sorusturma devam ederken adamı açığa alamazsın sorusturma sonunda alınır mevzuat giriyor orda araya ama büyük olasılık görevden alınacaktır çünkü 657 sayılı kanunda memura yakışmayacak hal ve hareketler başlıgından gider bu adam
Şu İstanbul'da arabasıyla terör estiren bir çocuk vardı hani. Babası baş savcı, annesi hakim. Oğlanın en az 20 tane vukuatı var ama baba başsavcı, anne hakim ve ne anne babaya birşey yapılıyor, ne de oğlan hakkında hukuki işlem yapılabiliyor. Adaleti olmayıp bakanlığı olan ülkede yaşıyoruz vesselam.
İşte tam bende ondan bahsediyorum. O adalet heykelinde gozleri bagli bir kadin bir elinde kiliç bir elinde terazi tutuyordu. Hatirladin? Bu ulkede onu ormana goturup tecavuz ettiler.