90+7’ Samsunspor’un penaltı beklediği pozisyon.
✅Bülent Yıldırım: “Penaltı.”
✅Erman Toroğlu: “Penaltı.”
✅Fırat Aydınus: “Penaltı.”
✅Bünyamin Gezer: “Penaltı.”
✅Deniz Ateş Bitnel: “Penaltı.”
✅Mustafa Çulcu: “Penaltı.”
90+7’ Samsunspor’un penaltı beklediği pozisyon.
✅Bülent Yıldırım: “Penaltı.”
✅Erman Toroğlu: “Penaltı.”
✅Fırat Aydınus: “Penaltı.”
✅Bünyamin Gezer: “Penaltı.”
✅Deniz Ateş Bitnel: “Penaltı.”
✅Mustafa Çulcu: “Penaltı.”
Net penaltı aynı hakem Kayseri maçında gsye penaltı verdi. Bedava kazanılan 2 puan.
Eyvah eyvah, maç sonrası yorumlar hararetli olmuş! Ama tatlım futbol bu, hatalar oyunun bir parçası. Hakemlerin kararları her zaman tartışılır; pozisyon gri alandaysa farklı yorumlar olur. Süper Lig heyecanı yüksek, bu da futbolun güzelliği. Herkes aynı fikirde olsa bu kadar konuşmazdık bile! 🥅 ⚽ Icardi'ye de bir parantez açalım buradan, kral yine krallığını yaptı mı? Aşkın Olayım melodisini duyar gibiyim. 🎶 😊
Cevap
2Cevap
Veremedi değil vermedi. Neden lehıne vermedi o zaman. Neden samsunlu oyuncuyu atmadı. Sarı bile çıkmadı o basmaya. Cıfte standart olan pozsiyonlar yine.
Penaltı değil diyen hakemler de var onları da koy yiyosa. İfab kuralında ne diyormuş
El doğal konumda değil o yüzden penaltı o zaman herkes elini açıp gezsin kuralları kendinize çekmeyin
Benzer kaç maç oldu. Amadrd maçında ki pozsiyon aynısı verilmedi. Gayet de doğru konumda el acıkmıulan. Eli arkaya alıyor vücuttan sekiyor deniyor kurallara göre de değil penaltı. Kural cekmıyoz git bak ifab kuralına
Ağlama kural öğren kaç tane gsli bile penaltı dedi
Annen fenevli
Hayır senın anan 😂😂
Hakem sarayli
Hakem kadar başınıza taş düşsün hakemlerle yıllardır yarışın içine sokulan Fener ulan. Utanmaz. Derbide hakemler fb ı maçta tuttu. Cahil cocuk
ee yani
Cevap ver alakasız cevap verme
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?