AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Açıkcası daha etkili bir şey yapılabilirdi diye düsünüyorum
bir işe yaramayacak diyorum. fsrkındalık önce ailede başlasın hele
Protesto, farkındalık derken yine yapmışlar şekillerini.
İyi adamlarla evlenip güzel çocuk yetiştirdiğinizde biter. Dünyaya bir pislik salmayın yeter.
Bence artık bu şiddet anca şiddet ile çözülür böyle yapanların cezası ölüm olmalı idam gelmeli yani
Siyah Beyaz fotoğraf koyarak cinayetleri bir şeyin değişeceğini düşünmüyorum.
Bence saçma bir şey. Eee n'olucak bu akımla. Haberlerde bangır bangır veriliyor cinayetler, şiddetler, tehditler..
Bu gibi saçmalıklarla hiç bir yol katedilemez. Bir çözüm var ise o da ağırlaştırılmış yaptırımlardır.
Sosyal medyada paylaşım yapılarak hiçbir suçun önüne geçilemez. Yine millet prim kasma derdinde.
Adam sanki “aa siyah beyaz fotoğraf paylaşılmış dövmekten vazgeçeyim” diyecek.
Çok mantıklı ve dikkat çekici. Özellikle sosyal medya bu derece yaygın kullanılırken beğendim.
Bence çok güzel farkındalık olmuş. Umarım bir daha olmaz :(
Herkeste birşeylerin akımını yapmak için iyi zaman kolluyor..
Az önce kadın cinayeti işlemeye çok kararlıydım, bu siyah beyaz paylaşımları gördükten sonra vazgeçtim.
Beni bu büyük hatadan döndürdüğünüz için teşekkürler akımın neferleri.
Ne boş işler. Resimle engel olunmuyor dolu işler yapın.
Ben de katıldım buna. En azından safımız belli olsun
Keşke faydalı işler yapılsa bunlarla ugrasilacagina
Akıma katılanlardanım bir çok arkadaşım, hocalarım da katılmış. Ben taraftarıyım.
Bunu yapma potansiyeli taşıyan ultra cahil erkekler görmeyeceği için, anlamsız.
Çözüm değil insanların zihinlerini değiştirmeliyiz toplumun çoğuna bu konudaeğtime ihtiyacı var.
Emin ol en çok onların umrunda değil.. fotoğrafı paylaştıktan sonra ya süt banyosuna girecekler ya da ellerinde şarapları havuz başı keyfi yapacaklar iki yüzlü şerefsizler
Bir bokaa yarayacagini sanmıyorum. Bu gibi şeyler anca duygu masturbasyonundan başka birşey değil
Farkındalık çalışmalarını seviyorum... 🙏🏻😌
etkisi ihmal edilecek kadar az olur diye düşünüyorum vahşet daha büyük bir vahşetle bastırılır.
Ne kadar ses çıkarabiliyorsak o kadar çıkaralım. Susmaktan , kabullenmekten iyidir.
Cahil ve zalim beyinleri hiçbir şey kurtarmaz, değiştirmez maalesef.
Olayı kökten çözmesi mümkün olmasa da çözmek adına güzel bir adım olduğunu düşünüyorum🌺
farkındalık yaratmak için güzel bir eylem. fakat işe yarar mı bilemiyorum.
akımın etkisini insanlara göstermek gerekiyor sebebini bilmeliler çoğu medyadan bir haber devletin bu konuda sokaktaki reklam tabelalarına bir şeyler yapıştırması gerekiyor bence
duracaksaa ben komple siyah yapmaya razıyım profil fotolarımı :( maalesef bitmiyor
Bu fotoğraflar paylaşınca kadına şiddet azalıyor mu yani? Farkındalık yaratmaya çalışıyorlar anlıyorum ama tam anlamıyla saçmalık.
çözüm değil çözüm olmayacak sadece basit bir akım ve bu akıma ayak uydurmaya çalışan kuklalar görüyorum hepsi bu.
Valla çözüm değil hicbi ise yaramicak kadınları bilinçlendirmek ten başka O da iyi oda bişey sözleşme cinayeti arttırmayı cinsiyeti bozmuyo sözleşme bı kere zaten uygulanmiyo birebir uygulanmıyor uygulansa azalır ckadin cinayetleri oda değil bak şuanda bilinçlenmesi lazım ve halkın inf. z etmesi lazım böyle inssanlari
İyi insanda var kötü insanda bu her yerde böyle takıldıgın kişilere dikkat etceksin kimse öldürülmeyi haketmez ama kötü bir kişiden de iyi bir davraniş beklenmez
Bu akımı başlatanların ülkeyi yönetmek ellerinde olsaydı bugün burda bu akımı konuşuyor olmazdık. Herkes elinden geldiği kadar sesini duyurmaya, farkındalık yaratmaya, adaleti sağlamaya çalışıyorlar. Sessiz kalmayacağız sessiz kalmayın..
Yine söylüyorum. Hadım cezası çıkmalı... Ölümden beterdir o işte..
ŞEHİTLERİ DE KONUŞUN BUNLARI KONUŞTUĞUNUZ KADAR ŞEHİTLERİ...
SİZ GEZİN TOZUN TAKILIN DİYE O ADAMLAR ÖLÜYOR LAN ORDAA..
saçmalık siyah-beyaz foto paylaşılıp son mu bulunacak zannediliyor keşke öyle olsa ama dünya o kadar pembe değil işte
Hiç bir işe yaramaz. Anca duyarlı insanlar duyarlı insanlara duyarlı olduklarını gösterirler.
Saçma sapan birşey hayatı reklam milletin ortada bir somut eylem yok cinayetti önlemek isteyenler afrikaya gitsin açlıktan çocuklar ölüyor
Bu akımı kadınları öldürenler desteklemiycek bu onlara ders olmuycak devam edecekler o yüzden gereksiz idam olmadiği sürece o korkuyu vermediğimiz sürece daha çok gülller koparilacak
Bu kadar çok söylenmesinin şiddeti normalleştirdiğini düşünüyorum.
Artık zaten herkes bir akım yapıyor anca reklam baska bisey degil bu
Kendini sergilemenin başka yolu. kadın derneklerine bağış yapın makyaj değil.
Çok saçma, erkekler bu siyah beyaz fotolara baktıktan sonra cinayet işlemekten vazgeçecek zannediyorlar.
çok saçma ve gereksiz bir algi operasyonu rusça bir laf var bunun için (Если женщина не принимает презрение от нее.)
Bunlar somut bir önlem olmuyor. Daha ses getirici tepkiler gerek
Olumlu bir tepki bu farkındalığı hayatın her alanına yansıtarak etkilemek önemli
Saçma bu benim için hiçbir ifade etmiyor ülkenin yasa çıkarması gerekiyor
akım guzelde hafızalardan silinip gider yarin birgün
keşke azcık bunun için önllem alsalar siyahla beyazla olucak gibi degil
Kadın cinayetleri akımlar challenglar imza kampanyaları ile bitmez.
Valla çözüm bulsunlar buna fotoğraf tan anlamayan onlarca insan da var
Durdu mu peki? Duracak mı? Hayatınızı renklendirecek işlere imzanızı atın zaten yaşadık siyah_beyazı
Siyah beyaz akim olunca siddetten vaz mi geciyorlar sacma
Siz kadinlari peçeye sokup erkeklere meze ettiğiniz müddetçe kadin cinayetleri bitmez
Keşke bu kadar kolay dursaydıda bu paylaşılanların bir manası olabilseydi
Güzel bir farkındalık ama yeterli olmayabilir. Acaba katılım oranı nasıl?
Boş iş.
Ataerkil aile yapısını yıkmak gerekiyor önce.
Gülşen favorim. Ezgi'yi sevmem, Selin'i sevemedim, Hazal'la alıp veremediğim yok. Ama Gülşen her zaman favorim. ❤
Boş işler devlet ciddi ilgilenmeli
Akım ile olacak iş değil