“Hiçbir Türk mahkemesi Ayasofya’nın karakterine hakaret edemez. Buna karşılık olarak Yunanistan, Mustafa Kemal’in evini bir müzeye çevirmeli” ifadesi yer aldı. Açıklamada müzenin sözde Pontus soykırımında yaşamını yitirenlere adanması gerektiği de iddia edildi.
Siyasal İslamcıların ülkeye ve milli değerlere verdiği zararın farkında mısınız?Şuraya sayın Cumhurbaşkanımızın geçen seneki konuşmasına da göz atmakta fayda var.. İyi dinleyin şu konuşmayı, deli gibi savunanlar..
Yunanistan, "Ayasofya'ya karşılık Atatürk'ün evini soykırım evine dönüştürelim" dedi! Bu sorunların sorumlusu kim olacak şimdi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Vatan hainliği illa eline silah alıp dağa çıkmak değildir, görüldüğü gibi
Yaşadığı, kimliğini taşıdığı devlet önceden beri cami olan Ayasofyayı tekrar cami yapma kararı alıyor
Bu sözde solcu, sözde vatansever, sözde kemalist cahil, ekmek yediği ülkeyi değil Yunanların tarafını tutuyor
Partizanlığı gözünü o kadar kör etmiş ki atasına soykırımcı diyenlere laf edeceğine kendi devletini suçluyor
Her zaman dediğim şeyin ispatı işte Solculukla terör arasında incecik bı çizgi vardır, çoğu vatana ihanet eder farkına varmaz
hiçbir b*k yapamazlar selanik türkiye başkonsolosluğu ile aynı adreste olduğu ve konsolosluk binasının arazisinin o ülkenin toprağı sayıldığı için sıkar biraz. hatırlayın kaşıkçı cinayetinde bile arabistan konsolosluğuna bizimkiler giremedi yapacakları şey aşırı milliyetçi ve faşist oldukları için yunanistan ve adalarda yaşayan türk azınlığın sıkıştırılması ve rahatsız edilmesi olacak. sizin burada hiçbir şeyden haberiniz olmayacak ve kiliseyi camiye çevirdik diye böbürlenmeye devam edeceksiniz. iki tarafında aşırıları aslında kendilerine zarar veriyor farkında değiller.
Burada bir sorumlu yok! Ayasofya 1453 yılından beri Türk toprakların da ve herhangi bir imha olmadan ibadethane yapıldı. ( daha önce de ibadethane olduğundan mütevellit). Yunanistan'ın yaptığı kaçıncı tehtid bu yapacağı birsey yok hadi yapacak diyelim sıkar biraz.
Hiç kimse birsey yapamaz biz bu işin bedelini ödedik dısardaki söylemler kendi iç politika malzemeleri papa bile sadece üzgünüm dedi kararı eleştiren en ufak cümle kurmadı... CÜnkü papa biliyor işin iç yüzünü üzgün ama çaresiz
İnan varya bunun sorumlusu yunanlılardır sanki Yunan edebiyatı şiiri yazdın bana Erdoğan mı dedi Atatürk ün evini müze yapın öyle bir şey olsa karşılığını veririz nerde Türk düşmanı batılı varsa Ayasofya nın cami olmasına karşı çıkıyor kusura bakma soruyu yazan arkadaş senin anne bana veya dedelerin hiç mi camiye gitmedi Bulgaristan daki tarihi camilere yapılanlar unutuldu herhalde işte beni üzen Avrupalıların tavrı değil ülkemizdeki cami karşıtları hiç kusura bakma yazdığın soru bir müslüman genci olarak sana yakışmadı
Yorum dan hoşnut değilsen engelleyebilirsin ben seni zaten engelledim Atatürk de olsa aynısını yapardı Ayasofya’yı cami yapardı sizin gibi unicef sözcüsü olmazdı
Vallahi güzel kardeşim umrumda değil fenomen olmuşun işime gelmedimi engellerim, şunu da belirteyim allaha şükür Ayasofya cami olmuş Atatürk de Olsa Aynısını Yapardı
Şimdi kimse kusura bakmasın ama 10 metre ötedeki camiye gidip namaz kılmayanlar gider Ayasofya da namaza dururlar. Milletçe şov peşindeyiz. Ayasofya 1000 senelik klise geçmişi 500 yıllık camii geçmişi 85 yıllık ta müze geçmişi olan bir yapı. Atamiz Fatih fethetmiş camii yapmış iyi de yapmış o zamanlar kan hakkı vardır toprak fethediyorsun istediğini hak iddaa edersin fakat sene 2020 ülkede sanki dert yok tasa yok bir Ayasofya dir gidiyor. Şu zamanda oranın camiye dönmesi tamamiyle kışkırtma işlevi görür başka da bir işe yaramaz. Sadece yunani da değil tüm hristiyan alemini kapsar. Neden saygı duymuyoruz bir takım degerlere anlamıyorum. Tamam kalsin müze olarak değerli bir katedral. Atam'in doğduğu evi Rum kırımı evi yapacaklar ne ekersen onu biciyorsun. İtibar verilmez, kazanılır. Yazık resmen. Ha bu arada hayatinda camiiye gitmemiş guruh şimdi Ayasofya dan çıkmaz he sanki Allah' in vip evi gibi çıkar a haberden biri Ayasofya doldu taştı der.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yunanistan'ın kendi mülkü istediklerini yaparlar. Fakat biz kendi ülkemizde bişi yapmak için bizim milletimizin kafasını kesen tecavüz eden katleden Yunanistanlılara mı sorucaz? Yunanistan böyle yaptıysa eğer doğru hamle yapılmış. Akpyi sevmesem de karar doğru çok önceden olması gerekliydi. Ayrıca yunanlılar böyle yapıyor diye geri adım atarsak yarın öbür gün yunanlılar bunu fırsat bilip bizden ada toprak filanda isterler. Her ülke kendi topraklarında istediğini yapabilir diğer ülkeleri zerre ilgilendirmez.
Heh şunu bileydiler... yüzyıldır tasmayı bir çıkaramadılar, cumhuriyet kurdular yine aynı kafa yine aynı sömürü sistemi "ya bize ne derler sonra?(!)" Ataları yunan ne der diyerek istanbulu fethetmıs sanki... Allah akıl fikir versin diyorum, bir de omurga...
Onlar yapamazlar. Yorumlarda okudum bir üyenin görüşünü. Yapsalar bile baştakiler buna sevinir. Gerçekten çok doğru söylemiş @mistyprenses_ Ayrıca biraz geniş düşünmeniz lazım. İnceldiği yerden kopsun, sıkıyorsa gelsin alsınlar savaş mı istiyorsunuz? Zaten bir turizm var elimizde onu da bu iktidarın o ülkeye bu ülkeye sallamasıyla yavaş yavaş kaybediyoruz. Ayrıca ekonomi kötü. Hala da ABD gibi reis gibi davranıyoruz. Bu ülkeyi seven bu karara olumsuz bakar diyorum. Görüşüm sabittir.
Atatürk'ün evi resmi olarak Türk toprağı sayılıyor. Ellerini kollarını sallayarak böyle pis işler yapmazlar. Ha Ayasofya Yunan topraklarına bağlı olsa tamam karışmakta haklarıderim ama böyle durumda Yunanistanın hiçbir haklı yönü yok
Bunu yapamayacaklarını sende bildiğin halde provokatif sorular soruyorsun Atatürk'ün evi TC ye ait Ayasofya ya gelince de önce den alınması gereken bir karardı özüne geri döndü ve siz muhalefet yapmaya devam edin
Birşey sorucam özüne döndü diyorsun ya oranın özü kilise değil mi anadoludan gelen Osmanlı orayı kılıçla kazanıp camiiye çevirmedi mi bir tarafta olmak için demiyorum sadece soruyorum :))
Benim için tarihte kalması ve müze olarak devam etmesi mantıklı artık dinlerin hükmü olmamamlı dünyada hristiyanlıkta müslümanlıkta tarihte kalmalı tabi bu görüşüme toplum olarak hazır değilsiniz oyüzden camii olsun bakalım anlamsız kavgalarınızın bedelini biz ödeyelim :))
Kavga konusu olması evet anlamsız sonuçta zaten camiydi ve tekrar cami oldu bunu bu kadar büyütmenin anlamı da yok Ayasofya Türk topraklarında ve bu karara hiç bir ülke de karışamaz şunu da ekleyim İslam dini hiç bir zaman tarihte kalmayacak 😊
Kalmaya başladı artık insanlar dinden uzaklaşıyor gör bak 50 seneye ne kadar zayıflamış olacak tahmini 200 yıla dinler etkisini kaybeder neyse sen bu dediğime inanmayacaksın o yüzden anlamsız. Evet 500 yıldır camii daha uzun zamandır kilise herseyin bir bitişi var 1000 senede müze olsun bana göre. Çünkü İsrail Filistine girip kutsal yerleri havraya çevirse kızma hakkın yok fetih ettim yıktım dese ne diyeceksin ki yapıyorda
1453 te istanbula giren Osmanlı işgal etmedi mi Viyanaya kadar gidip altınları ve karıları almadı mı biraz tek taraflı bakmayı bırakmak lazım avrupalılara görede Osmanlı işgalci 1071 de kılıçla anadoluya gelen Türkler araplardan aldığı dinle beraber viyanaya kadar gitmiş İstanbul Hristiyan kentiydi kılıçla işgal edildi kiliseleri camiiye çevrildi vergiye bağlandı. Hristiyanlara hoşgörü sağladı fatih diyeceksin senin şehrine hristiyanlar girip camiini kiliseye çevirip istediğiniz gibi namaz kılın dese ne dersin
İlk önce işgal ve fetih arasındaki farktan bahsedeyim o zaman İşgal: Bir Devletin veya bir ülkenin kendi çıkarları doğrultusunda kendi egemenlik sahasını genişletmesi için diğer devletin veya ülkenin topraklarını ele geçirmesidir.
Fetih: İ'lây-ı Kelimetullah (Allahın dinini yüceltmek maksadıyla gerçekleştirilir). Ayrıca Fetih, İslam’ın önündeki engelleri kaldırmak hasebiyle düzenlenir. İslam terimi Arapça'da barış anlamında kullanıldığı için aynı zamanda fetih barışın önündeki engelleri kaldırmak amacıyla gerçekleştirilir.
Fethin misyonu mazlumu zalimin elinden kurtarmak, vizyonu ise fethettiği bölgede adaleti tesis etmektir.
Bunun dışında fethi işgalden ayırt eden en önemli özelliği ise fethin davet üzerine düzenlenmesidir. Dediğin gibi İstanbul işgal edilseydi tek din İslam olurdu ve tek adalet sistemi olurdu Fatih Sultan Mehmet böyle bişey şey yapmadı Filistin'e gidip gelmiş biri olarak söylüyorum İsrail'in yaptığı tam olarak işgal tecavüze uğraması kadın kalmamış çocuk katili bir ülke Filistinlilerin hiç bir hakkı yok sen bir Türk olarak Osmanlıyı nasıl olurda İsrail'le karşılaştırsın
Fetih kelimesi işgalin kılıf uydurulmus hali müslüman olmayan birisini fetihin kelime anlamını umursayacağını sanmam. Hristiyanlar topraklarında yaşarken Osmanlı geldi erkeklerin kafalarını kesti hristiyanların kiliselerini camiiye çevirdi karılarını cariye yaptı altınlarına el koydu Türküm atalarım osmanlıya dayanıyor diye gördüğümü söylemekten vazgeçemem. Tarihte olan olmuş sınırlar belirlenmiş bu saatten sonra 2020 dünyasında din ve toprak kavgaları bırakılıp huzurlu bir biçimde yaşanmalı dünyadaki abd ve sağcı devletler bunu bozuyor. Atatürk akıllı adammış 100 yıl önce benim gördüklerimi görmüş müzeye çevirip tarihin raflarına koymuş bu eseri ancak Erdoğan siyasi kariyerinin sonunda son kez koz olarak bunu kullanıyor siyasal İslamın yok olurken attığı son mermisi
Anladığım kadarıyla tarih bilgin çok zayıf tarihten bihabersin sana tek tavsiyem gerçekten İstanbul'un fethini geniş çapta bir araştır tabiki yalanlayacagin çok açık da sen yine de araştır Atatürk evet müzeye çevirdi bu konuda eleştiri yapicak değilim o zaman ki durumlar bunu yapmaya zorlamış olabilir yalnız Erdoğan'ı sevmesem de bu yaptığını taktir ettim tabiki bir müslüman olarak daha da yorum yapmıyorum hayırlı günler sana ama bir kardeşin olarak tavsiyem at gözlüklerini çıkartıp geniş çapta araştırma yapmalısın tekrardan hayırlı günlerin olsun 🙋
Al işte elin yunanlilarinin diline düştük. Bizi bu kadar düşürenler utansın, ve bizi bu durumdan kurtarsın. Nasıl ki konuşurken mangalda kül bırakmıyorlarsa şimdide aynısı yapsınlar da gorelim..
Atatürk'ün evi resmi olarak TC toprağı sayılıyor. Sakin ol şampiyon 😊 Nasıl ki gelip İzmir e İstanbul'a saldiramazlarsa Atatürk'ün evine yönelik de bir şey yapamazlar direkt toprağa saldırı sayılır. Biraz araştırsan keşke.
Saldiramazlar tabi bunu biliyorum ben zaten herseyi arastiriyorum tatlım, benim hakkımda bisey bilmeden bence bana laf atma derim. ayrıca farkındaysan ben bize bisey yaparlar demedim. Nasıl ki başka ülkeler bizimle dalga geçiyor ve bunu engelleyemiyoruz. Yine bir sebepten bu ezik yunanlıların diline düştük her zamanki gibi. Her zaman başka ülkelerin diline düşüyoruz zaten hangi salak 'almanya, amerika bizi kıskanıyor' diyosa zaten başta söylediğim gibi kendileri salak da ondan öyle diyorlar. Bence bana soyliyecegine sende biraz araştır derim şampiyon..
Dalga geçen yok hatta buna cesaret ettiğimiz için şaşkınlık icindeler. Ayasofyayi açarak megalo idea düşü kuranlara gözdağı verdik. Bu daha ilk adım. İnşallah yunanistanda kilit vurulan Osmanlı camilerini de actiracagiz. Yunanistan'da yaşayıp camiden mahrum kalan 200 bine yakın Batı Trakya Türkü var. O insanlar da ordaki ibadethanelerine kavuşacaklar.
Ya bak ibadet önemli tabikide, yüce rabbim herkesin hakkini versin inşallah, müslüman olan dini bütün olan her insan inşallah ibadet eder ama kardeşim bizi niye insanların diline düşürüyorsun benim sinirimi bozan durum bu. Bide gelip diyorlar ki o ülke bizi kiskaniyi bu ülke bizi kıskanıyor çok afedersin ama n*h kıskanıyorlar yani, cami olsun tabiki, buna da karşı değilim asla. Hep yanlış anlaşmıyorum ama demek istediğim birazcik hastane ve okullarımıza da camilere gösterilen özen gösterilsin. Sen araştırma yapabiliyorsun biraz da bilgilisin bende öyleyim ayşe de mehmet de ama herkes öyle değil eğitim sistemimiz iyi değil ve cahil kesim çok fazla o yüzden çoğu insan ne dediğini bilmeden kör savunma yapıyorlar ben bunların da gelişmesi için çaba sarf edilsin istiyorum derdimi anlatabiliyor muyum güzel kardeşim. ?
Hiç yunan hayranlıgina soyunmayın, once kendi tarihinizi öğrenin, Ayasoyfa 577 yildır Cami dir ve tekrar ibadete açiliyor bu Yunan ı ne ilgilendirir. Ayrica Atatürk'ün evi T. Cumhuriyeti toprağıdí. G. tü yiyen yunanlı dokunsunda görelim.
Ayasofyanın aslına dönmesinden rahatsız olanlar türemiş burda da hadi bakalım.. Zorunuz varsa kiliseden camiye dönüştüren Fatih Sultan Mehmet Han a anlatın derdinizi, sizi de takmaz da neyse..
Tabi ki de rahatsız olacağım. Ülkede kaç cami dolup taşıyor? Ayasofya’yı açtıracak kadar insan namaz mı kılıyor? Güç gösterisinden başka ne? Zaten Anti-Türk propagandaları yapılırken bu hareket gerçekten çok iyi oldu. Ama anti-Türkizm propagandası için iyi oldu. Diğer devletler için onların planlarını biz gerçekleştiriyoruz.
@berkaynope varsay ki güç propagandası. Kime karşı? yunana. Senden neden ses cıkıyo? 80 sene önce camiyi müze yaparlarken bu kadar rahatsız oldun mu acava?
Cumhuriyet de Atatürk’ün mirası ama işte. Ayrıca tüm bu propagandalar ülkemize zarar veriyor. Ne zaman anlayacaksınız? Gözünüzü açmanız için illa ülkenin çökmesi mi gerekecek?
@berkaynope Atatürk cumhuriyeti kendi sınırların ıcınde özgür kararlar veresin diye kurdu. Hâlâ daha kendi sınırların ıcınde istediğin gibi Hreket edemeyip "el alem ne det" diye sümsük sümsük hareketler edeceksen egemenlik ve bağımsızlık anlayışını tekrar sorgula!!!
Bu ülke ihracat ve ithalat yapıyor. Dünya’da bir yeri var. Tabiki de el alem ne der diye düşüneceğiz. Ne yani? Irkçılık zaten yaygın diyorum. Kültür Bakanlığı ve Dışişleri uyuyor diyorum ama hala sen Türkiye olarak dünyada her istediğimizi yapabileceğini savunuyorsun. Yapamayız güzel kardeşim yapamayız. Şimdi bunu dedim diye vatan haini ilan edileceğim sen ve senin gibiler tarafından ama ben sence bu gibi şeyleri söylemekten hoşlanıyor muyum sanıyorsun? Ekonomi her şeyi belirler. Her şeyi yapmana imkan verir. Bir ülkeyi savaşta yenersin, soykırım yaparsın vs. kimse sana bir şey diyemez. (Diğer paralı ülkelerden bahsediyorum.) Ama sen bir bişey yap, ekonomin olmadığı için hep ezilirsin. Umarım benim de bu ülke için en iyisini dilediğimi anlarsın. Bu umutla yaşayacağım. 😂😂😂
@berkaynope merak etme bizim onlara ihtiyacımız olduğu kadar en az onların da bize ihtiyacı var. Ekonomi karşılıklı ticarettir. Tıcaretı bırak en son son 100 ülkeye sağlık malzemesi dağıttık hepsi ekıpmansızlıktan geberıyodu. Çinden amerikaya kadar hepsi bizden solunum cihazından maskeye kadar 20 çeşit malzeme aldı. Türkiye eften püften bir ülke değil. Artık gözünüzü açın 1 yüz yıl daha ileriyi yaşıyoruz. Eski çağda kaldınız olan size oluyo geriden gelmek iyi bişey değil...
Ya haha ulan kendi ülkesine maske dağıtamayan devlet var.. Sen ne diyorsun.. Ha yabancıya yardım yapıp kendi halkını ihmal ettiğini kendi ağzınla söyledin.. O zaman bunlar millet düşmanı..
@Bayİtici Kudurun kardeşim ağızlılar. Ayasofya cami oldu nereden geldiği bellı olmayan tarihsiz vatansız itler. Kudurunca ağzına küfür alan gevşekler. Küfür etmekten başka bok bildigınız yok. Bir de ülke bok yoluna gidince mutlu oluyorsunuz. Memnun değilseniz de bir hadi ordan olup da gitmediniz ki şu ülkeden siz de kurtulun biz de...
Lan onun bunun altinda heba olan fahise ben ulkeye verecegimi kat ve kat veriyorum verdim de yaprak sandin cigniyon kelimeleri de bana islemez senin gibileri cok gordum ben 😀Icinizden gecerim ruhunuz bile duymaz senin gibi yalama olmus asalaklarin.
@Bayİtici O yüzden mi gönderimın altına yorum yaptın agzı bozuk pislik. İnsan gıbı de konusmayı bilmiyorsunuz illa bokuny cıkarıyosunuz haksız kalınca tek secenej domuzlar gıbı küfretmek. Kapasiteniz bu. Dsar kafalısınız. Tahammulsuzsunuz. Cağ dısında kalmıssınız. İğrenc mahluklarsknız. İslami yasayan insanlara laf ediyorsunuz islamin kadına verdiği değerin zerresini verin hadi, kadına duyduğu saygı bu kadar İşte. Demokrası zırvalarını kendınıze yutturun kendiniz gıbı düşünmeyene tahammülünüz yok. İnsan değilsiniz siz.
Gizli üye yazdıklarını okurken gözlerim kanadı Atatürk ayasofyayı müze haline çevirirken klise olarak yapılmış bir yapıyı camii olarak tapuya geçirmiş bir adamdır senin o poponu yaladığın ama sana 5kr faydası olmayan reis dediğin adamın suratına sıçmasından bile keyif alırsın çünkü eğitilmez bir yobazsın hala zannediyorsun ki olay din meselesi ayasofya hakkında rte kendi agzıyla diyor sultanahmeti dolduramıyorsunuz ben ayasofyayı neden açayım siyaset olayıdır bu ben girmem diyor ama zavallı ve aciz bir durumda tüm yalanları teker teker dökülüyor o kadar çaresiz ki sizin gb salakların oylarını kaybetmeyeyim bari diye oda vuracagı yeri biliyor tabi biz kudurmuyoruz zaten sadece üzülüyoruz seninle aynı oyu kullandığımız için rreisin eline alıyor kur-anı sallıyor din tüccarı mitinglerde soruyorum sen kur-an inanan bir insansın eline alıp sallayıp buna inanıyorsan beni seveceksin oy vereceksin diyebilir misin tek bildiğiniz şey yol yaptı hastanede kuyruk beklemiyoruz hastanede çalısıyorum ama eskisi gb hastanın problemiyle ilgilenecek zaman bile yok 2dakıka içinde tanı koymak tedavi belirlemek mümkünmüdür birde sıra beklemiyorsun ama 2hafta belki daha fazla agrınla sızınla kıvranıyorsun yol yapıyor köprü yapıyor ama senden onun parasını kat ve kattt çıkarıyor babanın hayrına değil yani askeri ücret aynı zamlar günden güne bindiriliyor maaşının yarısı sırf bindirilen vergilere gidiyor aç bir faturanı kontrol et amaaan neyse gördüm sana acıdım biraz anla diye yazıyorum bir şeyler amaa reisin hitap ettiği kitlenin ıq tek haneli olduğu için ya hakarete geçip çemkirirsin yazık kafana
İslami yaşayan insan demişsin birde utandım adına eline kuranı alıp sallayan bana oy veren cennete gider diye vicdan masturbasyonu yapan karısı emine erdoğanın 40bin dolarlık çantasının ve bir gün giyip birdaha giymediği ultra lüks kıyafetlerin belki kuşaklarca erdoğan ailesinin ultra lüks yaşantısının hayalini gece yatmadan kur ve avcunu yala çok inandığın dinin munafıkları ve din tüccarlarını hırsızları yolsuzları ve israfı sevmiyor bu özelliklerin hepsi reisinde mevcut yani aynı cehennemde görüşürsünüz umarım
👍🏻olanı yazıyoruz ama anlamıyorlar ne yazık ki bizde Türküz atamızın memleki Selanik göçmeniyiz sevgilim kayserili yani amerikalı değiliz yok siz Türk değilsiniz Müslüman değilsiniz diye çemkiriyorlar ama Ateist diye küçümsedikleri adam bile daha delikanlıdır eminim müslüman gb görünüp milyonların hakkına girenlerden dünyanın en zenginlerine baksalar gelişmemiş veya gelişmekte olan ülkelerin liderlerinin başı çektiğini görürler ama bakmıyorlar ya da baksalarda işlerine gelmiyor torpille girdekleri işlerinden atılmaktan korkuyorlar onca diplomalı ise sadece hırsızın yanında olmadığı için aç kalıyor bir ülke lideri bu büyük adam herkes üniveristeli olmak zorunda değil diyor neden çünkü okuyan insan bir şeyleri farkeder uyanır diye korkuyorlar bu parti oylarını hep uyuşmuş zihniyetten alıyor çünkü okumayan araştırmayan zihniyettin ekmeğini çok yediler yemeğe devam etmek istiyorlar eminim burda islamdan bahseden ablamız bir kere eline kuranı alıp türkçe mealini hatim etmemiştir ya da göz gezdirdiğinide zannetmiyorum ama bir kaç saat sonra çemkirir bilmem kaç defa okudum hafızım diye ama bizde yiyecek göz yok onu külahımıza anlatsın
Gizli hanım bir halt bilmeden gelip burda zekiymiş gibi klavye delikanlılığı yapma herkes herşeyin farkında 23 adan ele geçirildi yunanlar ele geçirdi ağır silahlarla silahlandırıldı neyin gücü bu
Rahatsız olan kesimler şunu hiç sorguluyor mu ne kadar müslümanım nekadar milli değerlerime sahip çıkıyorum diye cami fazlaymış nerede fazla, avrupanın her sokağında kilise var ama halaaa kilise açılışı yapıyorlar, israil hala batı şeriayı ele geçirmek için elinden geleni yapıyor, kendi toprağı olmadığı halde halaa yahudikler kuruluyor, sen ilk önce şanlı tarihine bak ve baktıkça türkiye'de sayısız tarih bıraktılar, avrupaya tarih bıraktılar, 3 kıtada tarih bıraktılar, gelelim Atatürk meselesine atatürkte bir Osmanlı subayıydı ve bizim ecdadımızdan geldi, sıkıyorsa yunanistan öyle bir hareket yapsın dünyayı dar ederiz dar
@doğruözuğur16 ahaha güldürme beni dünyayı dar edermiş 23 tane adan ele geçirilip silahlandı neredeydin niye dar etmedin onlara dünyayı dar etmedin öyle lafarla peynir ekmek gemisi yürümez bu arada hiçbir insan caminin açılmasından rahatsız değil elhamdülillah müslüman insanlarız islam ülkesinde yaşıyoruz elbette bir sebebi var bir bildiğimiz var ama buraya dökemiyoruz zamanında açmak istemeyen kişiler laf eden kişiler ne oldu da şimdi açma kararı aldı bir sorgula biz bu tuzağa düşmeyeceğiz akıllı olacağız diye istanbula 5 6 ayasofyayı içine alabilen çamlıca camisi yapıldı neden şimdi açılması söz konusu yanlış anlaşılmasın bir müslüman olarak gurur duyarım ama bunlarında sorgulanması gerekir
Pardon da Ayadofya bizim topraklarımızda ve bizim mülkümüz olmuş durumda, neye dönüştürürsek dönüştürüz. Yunanistanın bunun medelesini yapması çok alçakça. Kurtuluş savaşında yunan askerlerini denize döktüğümüze soykırım diyorlarsa canları cehenneme
Kim mi olcak.. En başta Ayasofya'nın cami olmasına karar veren Tayyip bey ile onun yandaşları olcak tabi ki de.. Ayasofya kararina sevinenler sonradan sevindikleri şey için üzülecekler farkında değiller!
Senin hukumete olan dusmanligin yuzunden yunan kopeginin tehtidine papucmu birakalim yani? Kendi ulkemizin sinirlari icinde bulunan birşeyi ne yapacagimiza kendimiz karar veririz başkalari degil. bunu o kuş beyninize sokun artik sirf hukumeti sevmiyorsunuz diye neredeyse yunan bayragi opeceksiniz
İyide benim bildiğim kadarı ile Atatürk'ün evi türk toprağı tapusu bizde diye biliyorum. Öyle bir şey yapmaya kalkarsa da savaş sebebi bu o yüzden sanmıyorum öyle bir şey yapamazlar.
Atatürk'ün evine dokunamazlar. Onlar bunu spekülasyon için kullanıyor. Atamızın evine el atmaları savaş sebebidir ve seve seve bu savaşın en ön safında yer alacağımı şimdiden taahhüt ediyorum.
Kaçıncı yüzyıldayız koruyucu melek değiliz artık araplar bile uluslararası politikalarını islamdan bağımsız belirliyor. Bu hamlenin Türkiye Cumhuriyeti ne getirisi nedir?
Ayasofya fethin sembolüdür. biz Ayasofya'yı fethedebilmek için gemileri karadan yürüten bı ecdadın torunuyuz. Kimse boş yapmasın 1453'ten beri camidir. Bundan sonrada cami olacak Sıkıyorsa gelsin alsınlar
Yapma yaa, sen Istanbulu Feth et Ayasofyayı Camiye cevir, 577 yıl Cami olsun, şımdi g. tü boklu yunan hayranları agliyor diye vay be içimizde ne yunanlilar varmıs, şimdi maskeler düsuyor iste, Ayasofya'nin anlamini iste simdi düsünun.
Atanın evi yunaniye’de Türk konsolosluğu sınırları içindedir ve konsolosluklar o ülkenin toprağıdır. Yani atanın evinin tapusu Türkiyenin olduğu için heçbir bol yiyemezler. Bir manyak kuyuya bir taş atmış. 40 akıllı çıkaramamış..
Bir manga bordo bereli gidip alalım şu Selanik’i, tüm dünyaya inat yapalım Türkiye’nin başkenti. Çok pis yükseldim, hadi desinler hazır Avrupa yakasındayım Selanik’e doğru koşmaya başlarım.
Yapacakları belliydi, ayrıca ne deseler haklılar zamanında adamların topraklarını işgal edip kiliselerin çökmüşüz ondan sonra tatava yapıyoruz gerçekten komiğiz.
Merak etme bir ... Yapamazlar. Sen Ayasofya dan rahatsız olmuşsun. Ayasofya Fatih Sultan Mehmed HAN ın mirası vakfiyesidir. Camii dir. Asırlık camii 1934 te uydurdukları saçma sapan bir evrakla müzeye çevirip 86 yıl boyunca Tamirat ta tutup Hristiyan ların hoşnutluğunu kazanmaya çalışan embesillik bitecek sevinmelisin zoruna gitmemeli.
Daha çok büyük bir bedel değil merak etmeyin atatürkün emaneti de değil bize en büyük emaneti kurulan cumhuriyet ama ayasofya camii onlara daha çok koyuyor ve ortadoksların merkezi hala burada onca kilise var birbir kapatırız dermi sanki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sıkıntı yok. Atatürk'ün evi, Türk toprağıdır. Şöyle ki, Türk konsolosluğuna ait bir evdir. İsteyen konuşsun, denemesi bedava 😂 Ayasofya zaten camiydi. Artık resmen cami, kimsenin ibadethanesini dönüştürme yok yani...
Ataturkun evı konsolosluk içerisinde. yani Türkiye toprağı sayılır. bu savaş sebebi yunanlıların arkasındaki fransanında yunanlıların da buna ne haddi ne gücü yeter..
Erdoğanın da dediği gibi ayasofya camiye çevrilirse bunun bedeli ağır olur. Bizim yurtdışın da bir sürü camimiz var onları kapatırlar diyen ta kendisi! Fakat şimdi söylediğinin tersini yapıyor. Bunun bedelini ağır ödetirler
Bu kaçıncı paylaşımın kardeş o evin tapusu Türkiye cumhuriyetinde ve selanik konsolosluğunda felaket tellalı gibi aynı şeyleri söylüyorsun milleti galyana getirme
Tamam iktidarı sevmeyebilirsin eleştirmek en doğal hakkın ama yalan yanlış şeylerle milletide galyana getiriyor çok kez bu arkadaşın paylaşımlarına denk geldim çoğunda doğruluk payı yok
Yunanistan'ı bitirmek sadece 3 saatimizi alır. O da hazırlık filan işte. Böcek kendine dev muamelesi yaptırmak istiyor. Gülüyorum hallerine. Biz Nato'nun ikinci, dünyanın 9. büyük ordusuyuz. Sadece sayı bakımından değil, nitelik bakımından da
Yunanistan hiç bir halt yiyemez Avrupa’nın artığı bir ülkeyi ciddiye alabilecek kadar boş beleş bir konu olamaz, nasıl ki camilerimizi kiliseye çeviren insanlar ülkeler olduysa Ayasofya dan önce benim ülkem de istediğini istediği gibi çevirebilir.
Oyle bir zoruna gitmis ki lavugun yunanin bile bu kadar zoruna gitmemistir 😂 Ne mutlu türküm diyene, ne mutlu müslümanım diyene ve ne mutlu fatih'in toruyum diyene✊
Kendı ülkenın topraklarında istediğin kararı da verirsin. Ayasofyayı fethedeli 567 sene olmuş kimse anırmasın herkes önüne baksın. Sen de su halinle bağımsız bir devlette yaşadığını, kurulmuş cumhuriyetin bağımsız olduğunu iddia ediyorsun öyle mı? Bırakın artık birileri ne dedi diye köle hayatı yaşamayı. Şu tasmayı çıkarın artık özünüze dönün..!
Kahpelik yapıp milleti saptirmayın mk hainleri Ayasofya zaten camii di fatıh sultan mehmet han sayesin de sonra muze yapti Ataturk şimdi tekrar Cami zoruna gidenin taaaa A. mk
Dünya olarak yeni bir savaşın üstüne doğru gidiliyor zaten bu kaçınılmaz bu olmasa başka bahane olcak. Her seferinde olduğu gibi yunanlıları üstümüze salacaklar sonra kendileri gelecek
Roma'daki Katolik koca gavur Papa, içimizdeki yerli gavurlar kadar tepki göstermedi. Kemalizm'in zihinleri nasıl skip iğdiş ettiğinin resmisin çocuğum. Başka bir şey değil...
Selanikli yahudilere kurban olmak Türk'un işi değildir. Bunu ancak bir getto faresi yapar. Dur hele dur Ankara 'daki maşatlık da yikalayacak bekle sen bekle. Ayasofya'nın açılışı ile yeni bir devir başladı. Putun da yıkılacak. Bunu göreceksin. Yaz bunu bir yere
Onun dışında şunu gerçekten çok merak ediyorum ayasofya camii durumundayken neden müzeye çevrildi amac neydi niçin böyle bir adım atıldı yoksa Şu an bu durumdan rahatsız olan Ülkeler mi böyle bir şey talep ettide dönemin yöneticileri böyle bir adım attılar?
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Yunanistan, "Ayasofya'ya karşılık Atatürk'ün evini soykırım evine dönüştürelim" dedi! Bu sorunların sorumlusu kim olacak şimdi?