11 Haziran 1868 tarihinde "Osmanlı Yaralı ve Hasta Askerlere Yardım Cemiyeti" adıyla kurulan Kızılay, 1877'de "Osmanlı Hilali Ahmer Cemiyeti", 1923'de "Türkiye Hilaliahmer Cemiyeti", 1935'te "Türkiye Kızılay Cemiyeti" ve 1947'de "Türkiye Kızılay Derneği" adını almıştır. Kuruluşa "KIZILAY" adını büyük önder Atatürk vermiştir..Günümüzde Kızılay kuruluşu olmasaydı ne durumda olurduk?
Bugün 11 Haziran Türk Kızılayı kuruluş yıl dönümü. Kızılay olmazsa neler olurdu?
Bagış yapamazlardi insanlar kan bulmakta zorlanirdik babamda cok kan verir 3 ay da bir bu sene gitmedi hiç ameliyat oldu madalya alicakti altin madalya az kalmisti
En İyi Cevaplar