Bugün 26 Ağustos!
Türk Ordusu'nun Afyon'da Yunan ordusuna karşı Büyük Taarruz'u başlattığı günün 100. yılındayız.
Bugün Diyanet, Cuma Hutbesi'nde Atatürk'ün adını anmadı. Metnin içinde bu zaferi kazanan Türk Milleti'nin de adı yok.
Ali Erbaş sen Türk Milleti’nin düşmanısın!
İşte Türk gençliği, bu nedenden dolayı ; dini terk ediyor. Çünkü İslam dini; Türk milliyetçiliğine günah deyip, Arabı sevin hadisiyle arapları kutsayıp ve şeriat istemeyen lideri (Atatürkü) anmayı da kafir olarak görüyor. (Maide 44). Bu yüzden, Türklerin 11.000 yıllık inancı olan ; Gök Tanrı inancına sahibim.
Ancak, ibadetini yapmakla sınırlı kalıp laik Türk devletine karşı olmayan ; müslümanlara karşı hoşgörülüyüm. Ama onlar, bize hoşgörülü değil ve ellerine fırsat geçse, öldürmeyi bile denerler;Alevi katliamları en bariz örneği..
Özetle; Suriyeliler, Afganlar, Afrikalı Müslümanalar ve Pakistanlılar sınır dışı edilse ; İslam dini on yıl içinde, Türkiye 'de azınlık olacak. Çünkü çok hızlı, deistleşme var. Zaten Almanya gibi, gelişmiş ülke olabilmemiz için de insanların din uykusundan uyanması şart.. Zira Avrupa, dinciliği bıraktıktan sonra gelişti ve bizi 2. VİYANA Kuşatmasında, boğdu. Laiklikten, huzur var.
Türk Ordusu'nun Afyon'da Yunan ordusuna karşı Büyük Taarruz'u başlattığı günün 100. yılındayız.
Bugün Diyanet, Cuma Hutbesi'nde Atatürk'ün adını anmadı. Metnin içinde bu zaferi kazanan Türk Milleti'nin de adı yok.
Ali Erbaş sen Türk Milleti’nin düşmanısın!
İşte Türk gençliği, bu nedenden dolayı ; dini terk ediyor. Çünkü İslam dini; Türk milliyetçiliğine günah deyip, Arabı sevin hadisiyle arapları kutsayıp ve şeriat istemeyen lideri (Atatürkü) anmayı da kafir olarak görüyor. (Maide 44). Bu yüzden, Türklerin 11.000 yıllık inancı olan ; Gök Tanrı inancına sahibim.
Ancak, ibadetini yapmakla sınırlı kalıp laik Türk devletine karşı olmayan ; müslümanlara karşı hoşgörülüyüm. Ama onlar, bize hoşgörülü değil ve ellerine fırsat geçse, öldürmeyi bile denerler;Alevi katliamları en bariz örneği..
Özetle; Suriyeliler, Afganlar, Afrikalı Müslümanalar ve Pakistanlılar sınır dışı edilse ; İslam dini on yıl içinde, Türkiye 'de azınlık olacak. Çünkü çok hızlı, deistleşme var. Zaten Almanya gibi, gelişmiş ülke olabilmemiz için de insanların din uykusundan uyanması şart.. Zira Avrupa, dinciliği bıraktıktan sonra gelişti ve bizi 2. VİYANA Kuşatmasında, boğdu. Laiklikten, huzur var.
Diyanet yanlış yapıyor ve islamcı değilim
Diyanet doğru yapıyor, islamcıyım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar