AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Bu ülke hep gericiydi. Aynı şiddet kapalı insanlara da yıllarca uygulandı daha beteri..
Çok doğru
canım ülkem ne hale geldi ya, şort giyerse giysin abi size ne ki, şort giyen birinden tahrik oluyorlarsa gitsinler doktora tedavi olsunlar
Teşhirciliğe gerek yok adamlar haklı her kıyafetin giyileceği var kütüphane orası plaj değil insanların dikkatini dağıtmaya hakkı yok bravo müdür beye güvenlik görevlisine
Şort giymek ne zamandan beri teşhircilik oluyor?
Orada ya kitap okur ya ders çalışır arka tarafının yanakları görünen şort bile var plajda giyse kovulmaz her şeyin yeri var insanların dikkatini dağıtır öyle bir ortamda
Ne saçma düşünce. Biz de ofis de çalışıyoruz. Oraya sevişmeye değil, çalışmaya gidiyoruz... Ama gel gör ki, sıcaktan biz de giyiyoruz şort. Teşhirci mi oluyoruz? Ofis de yeri değil...
Bakışlardan rahatsız olmuyorsanız bulunduğun yerdeki erkeklerin iki de bir wc ye gitmesini fark edemiyorsan eve gittiğinde seni hayal ettiğine akıl erdiremiyorsan istediğini giyebilirsin tabi
Sizin zihtiyetiniz yerin dibine batsın. Burası Laik bir ülke karışamazsın.
Ben erkeğim zaten. Bu dediklerinin hiçbirini de şort giyen insanlara yapmadım. Hayır sen bir "erkek" olarak kaç kere yaptın bunları da biliyorsun? Bakışlarına bir şey diyemem tabi öküz çok. Ama o sapkın bakışlara maruz kalmak için şort giymeye gerek yok. Kadın olman ve hareket etmen yeterli.
katilihohm kızlar gotlerinin yanaklarını gösteriyor bunun bir sınırı olmalı tabi ki, sonhevesbukucu farz edkeim ailenden bir kadının kısacık şort giyip poposunun ortada olması seni rahatsız etmiyorsa sana diyecek sözüm olmaz
@Mirza-Love_13 O kadar empati kurabiliyorsun da, kendi ailenden birine bu tutumun sergilenebileceğini düşünemiyor musun? Senin ailende kot giyen kadın yok mu? Kot giyen kadınlara da aynı muamele yapılıyor. Hatları ortaya çıkarıyor diye. Ayrıca benim ailemden biri giyse ben tabi ki hoş bulmuyorsam söylerim. Ama adı üstünde AİLEM. Elin kızına siz kim köpeksiniz de karışıyorsunuz? Anan mı, kardeşin mi, eşin mi? Kendinize bakın size ne milletten.
@SonHevesBükücü Arkadaşım çıplak giyinmek hak değildir karışıp dövmek demiyorum uyarmak doğru
@Mirza-Love_13 Şort giyinmiş insan çıplak mı oluyor? Nerede geçiyor bu? Anayasada var mı? Yoksa kütüphane kurallarında mı geçiyor? Tamamen bozuk bir zihniyet algısı. Zihniyet bozuk olunca o kadın ferace giyse göze bir şey batar.
Ülke iranlaşma yolunda hızla yol alıyor. Demek o güvenlik görevlisi p. şt bakıyor ve iştahı kabarıyor.
E haklı kitap okuyanların dikkati dağılır keraneye döner kütüphane
Yukarda yorumumu begenmişsin benimle aynı düşüncedesin ve seni ekliyorum hemen. Harikasin dostum 👍 @yargıdağıtmayageldim
Ya şunu diyim hiç kimsenin şunu giy bunu giy diye karışma hakkı yok çünkü insanlar laftan anlamıyor bırakın kendi günahı ama bir erkek eğer öküz gibi bakıp rahatsız etmiyorsa da ona bir şey diyemezsiniz yani kadın açar erkek bakamaz diye bir şey yok ama zarar veremez.
Eksi koyan kim anlamıyorum arkadaş ne yaptık küfür mü ettik yani niye gerçekler işinize gelmiyor ben kadınları da savundum yani başka bir şey demiyorum
Ahahahahahahhhaha🤣🤣🤣🤣😂😂😂
Dikkatim dağılıyor kapat oranı buranı ahahahahhaha 😃🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Millet uzaya çıksın biz hala bunlarla uğraşalım aynn aynn dewamke
Biz sizin gibi aklını götle çükle bozmuş çarpık bir gençliğin yüzünden uzaya gidemedik' yok yetişmiyor son 90 yıldır akademisyen''
Amcaaa ne bu asabiyet? Madem aklımızı onlarla bozduk siz neredeydiniz o zamanlar? Olsaydınız ya akademisyen...
Sevgili madam' ben kendi branşımıda akademisyenim' ne dir bu? İstanbul devlet senfoni orkestrasında piyanistlik' 15 yıl! ve İtü den mezunluk dahası can sağlığı sevgili madam''
Sevgili akademisyen amca madem akademik kariyeriniz var işsiz değilsiniz o zaman buralarda o değerli vaktinizi harcamayınız. Vallahi billahi tebrik ediyorum. Onca iş güç arasında nasıl da o değerli vaktinizi ayırıp bütün yorumları tek tek okuyup kadınların bütün yorumlarına cevap verebildiniz. Vallahi helal olsun. Keşke o değerli vaktinizi uzaya çıkmak için bir şeyler yaparak kullansaydınız. Saygılar efenim, saygılar...
re zil lik başka hiçbir şey değil gerçekten nefret ediyorum böyle insanlardan
abi siz niye bana sövüyorsunuz ki yanlış anladınız "uyaran" insandan bahsediyorum ben
Hayir yakismiyor bu kişilerin zihniyeti bozuk eğitimci falan değil bu kütüphaneler senin benim vergiyle açılıyor onların keyfi irzi için degil
Herkes özgürdür.. Kimin ne giyeceğini nasıl giyineceğine kimse karışamaz..!
Tamam da orası yeri değil be zaten kitap okuma oranı az
Be alaka kitap okuma oranı ile şort beyefendi?
Şort ile gelse, erkeklerin gözü kitapta değil bacaklar da olur
Ya bir git.. Sizin gibi vizyonsuzlar bakar ancak.
Ben olanı diyorum seviye 1 olduğun için
@ersen91 sen gibi sapıklar dan illallah geldi artık
@Neyzenahmet sen ölmedinmi yahu, konu üzerinden siyaset yapma, rant bulamazsın
@ersen91 niye ölecem la çomar sen Çok yaşa
@Neyzenahmet sana karakolda gösteririm çomarı
Senelerce basörtülüler okuyamiyor diye aglasanlar bunlar iste. Görün zihniyetlerini...
Bu ülkede zihniyet çok kirli. Özellikle kütüphane gibi ''bilgi yuvası''bir ortamda böyle bir şey beklemiyordum. Çok yazık, çok.
şort giyip kültürün tam ortasında kültür şipşaklığınızı yemez esas medeniyetliler'' siz hiç öyle ortamlarda erkekleri şort başşak görebilirmisiniz' akıl bu akıll' sizlerin çok azında mevcut olan bir olay'
@Asabimen sen ilk önce türkçeyi öğren ondan sonra kültürden bahset.
@Asabimen noktalama işaretleri kullanıp kültürlü görünmeye çalışmışsın ama hepsini yanlış yerde kullanmışsın, ne dediğin ise hiç anlaşılmıyor.
@Abcdefgd valla türkçede sizin gibi devşiriklere kavaşe deniyor''
Sende nokta kadar akıl olsa kızmam uyarına saygı ile cevap verirdim' sizin için saygı hiç görmediğiniz bir medeniyet madam'' ayrıca sol elimle klavye sağ elimlede parti yazıyorum' olsun bu kadar nokta atışlarım''
@Asabimen Cahille muhabbeti kestim. Ugrasamayacagim
İnsanların bu şekilde karışması kesinlikle doğru degil ister şort giyer ister kapanır öyle girer hala bu tarz insanlarla ugraşıyoruz
Yapma ya' iyi bizde çük başşak medeniyet diye babandan seni istemeye gelelim' kanınızda var sizin Bozukluk' Türk' ırkı bu tarz sapıklaşmaya doğru varacak tehlikeye asla izin vermez işte böyle' bir yerde duvar olur yığılırsınız''
@Asabimen hadiya ciddimisin bir şortmalı ırkımız sapıklaşıyo burda adamlık taslayıp sokakta gördüğünüz içine düşüyosunuz dimi ozaman sapıklık olmuyo kimse kimseye karışamaz anladınmı
Sen git newyork ara sokaklarında o şortunla bir dolaş bakalım' zenciler şortuna kadar düzünce konuyu salak aklın bir ihtimalde olsa çakabilir''
@Asabimen mal mal konuşma istersen madem soruyosun saygılı yorum yapmayı ögren herkes senin gibi düşünmek zorunda degil ben giyerim giymem bundan sanane
Ben değil madam' Türk toplumu sizin gibi azınlıklara müsade etmiyor' bu ülkenin inancı müslümanlık' laiklikse bir edep muazzam bir medeniyet' bunları anlasaydınız şuradaki amcalak fikirlerinizden utanırdınız'
@Asabimen senin fikirlerin çok mu aydınlık bilip bilmeden atıp tutuyosun kardeş hayırdır biz yapılan muameleden bahserderken sen kınuyu nerelere getirdin işine böyle geliyo çünkü
He bu sıcak havalarda patlasın o zaman sırf sizin iğrençliklerinizw mağdur olmamak için ne beyinsiz insanlar var ya
İlginç olsa da bir yandan da mantıklı.
Daha dün trafikte normal giyinmiş kadına bön bön bakan bir mala denk geldim. Az kalsın kaza yapacaktı. 😂
Şimdi ben aynı şekilde her yerimi belli eden bir şortla gitsem ve beni almasalar herkes haklı bulur ve birçok kişi mizaha alırdı. Ama bunu bir kadın yaşayınca bir anda herkes medeniyet elçisi kesiliyor. Ne tuhaf..
1970 li yıllarda yaşayan insanlar bizden çok daha özgürdü onları bize değil aslında biz onlara özeniyoruz bu devirde o rahatlığı o özgürlüğü istiyoruz..
Böyle diyenlerin büyük bölümü potansiyel sapık çıkıyor. Bu müdür de büyük ihtimal sapıktır. Kadının bacaklarına baktığına göre.
Kütüphanedeye de şort giyilipte gidilmez ya. Amaç dikkat çekmek teşhir etmek başka bişe yok. Nerde nasıl giyilmesi gerektiğini öğrenmesi gerekiyor.
Hergun yeni bir olay ne zaman bitecek bu sorunlar bilmiyorum
Normal. Minibüste darp edilen kızlarımız da olmuştu. En azından bu hödük sadece uyarmış.
Gördüm bu haberi. Vakıflar da tecavüz eden hocalar, imam olup taciz edenler varken bu konuların gündem olması bile acınası
Okullarda da, üniversitelerde de taciz oluyor. Bizzat öğretmen, profesör yapmadı mı? Ortaokulda bizim beden hocası da sapıktı. O zaman okula da gitmesin millet. Sapık heryerde sapıktır. Yani bir vakıfta bir adam bunu yaptı diye bütün dini müesseselere neden mal ediliyor?
Evet taciz her yerde taciz. Doğru her yerde bunu inkar etmedim. Lakin dinin arkasına sığınarak yapılması benim midemi bir tık daha bulandırıyor.
burası iran mi guvenlik gorevlisi ve guvenlik muduru acilen isten cikarilmali
Yobazlık ve bağnazlık bu ülkede hiç bukadar artmamıştı.
Yazık güzel ülkemizin haline bak
Doğru bir karar bence. Kütüphaneye gidenler kafa dinlemeye kitap okumaya gidiyorlar. Şort giyinmesi kendi bileceği birşey ama orda dikkat çekeceği için kimse okuduğu kitaba motive olamaz
Uzucu yaaaa kime ne kimin ne giydiginden 🤦♀️🤦♀️
Body yapıp daracık tişört giyen hergelelere de aynı muamele yapılsın o halde
Gençlik ve spor bakanlığı birde yeşilayın kamplarına katıldım. Haremlik selamlıktı ve kızların çoğu da kapalı tercih edilmişti. Yani şaşmamak gerekir.
bu kafa yapısı olduğu için gram ilerleyemiyoruz... güvenlik görevlisi olacak kereste işssizlikten milletin şortuna sarmış.
eğitim şart ama bu okulda verilen değil de ailede verilenden ama çoğu aileden de almamış kara cahiller
Bu sapık düşünceyi oraya oturtan, bu sözü söylemesinden rahatsızlık duymayan, bu tip sözlerle daha iyi yerlere gelenler oldukça, normal.
Yanlış anlamasınlar ama böyle davranmasınlar. Beyinsizlikleri belli oluyor. Ey allahım olaya bak. Daha neler göreceğiz çok merak ediyorum.
Türkiye değil sanki İran’da yaşıyoruz. Böyle zihniyet yerin dibine girsin, sanane ne istiyorsa giysin. Şerefziler...
Kızın yerinde olsam sikayet ederim giyimine karışmak onun ne haddine
Kız mı zuhahaaaa' kavaşe kültürü madam
@Asabimen Senin zihniyetini ben...
Sie devşirme kırıntısı
@Asabimen sen sie benim görüşümün altına yazıyosun
@Asabimen gerikafalı pislik mal beni ailendekilerle karıştırma bir kız istediği gibi giyniyorsa bacım mu oluyor? Senin ben zihniyetine tüküreyim begenmiyorsan yallah arabistan senden ve senin gibileri yüzünden kadınlar kızlar rahat edemiycek mı? Sorsan Allaha inanırsın ama küfürde edersin senin muslumanligina ben... Sen müslüman değilsin geri kafalı comarin tekisin şimdi uza git hoş yine yazarsın embesil embesil nasılsa boş insanın tekisin
Üniversite sınavına giretkende böyle üstü altı açık bir kız gelmişti sınavdaki bütün odağım gitmişti ders çalışırken sıradan olacaksınız ki dikkat çekmesin parti veya düğüne gitmiyorsunuz
Zihniyet bozuksa o kişiye birsey anlatamazsın giyimle insan yargılanmaz
Ay yetti artık bu geri kafalılıkta isteyen istediğini giyinir kardeşim. şu an şortlu değilde tesettürlü bir kişi alinmasaydı gündem olurdu
Bir zamanlar tekerrürlere yapılanlar simdi acik giyimlilere yapiliyor. Ya ne sig kafali insansiniz siz abi. Yobazin sagi solu yok yobaz yobazdir sadece kisiler degisiyor dusunce ayni. Allah islah etsin.
Resmi kurumlarda kılık kıyafet yönetmeliği bellidir. Herkes buna uymak zorunda. Şortla işe gitmek isteyen havuzda cankurtaran olsun.
Ozaman neden Türbaninizi cikartip kamu binasina girmediniz? Neden Türbanli memur olmak istiyorum okumak istiyorum diye biryerinizi yirttiniz?
@MakinaTR Türban bir inanç meselesidir. Kılık kıyafet kanunu okursanız tarifler bellidir.
Siz neden insanları hedef alıyorsunuz? Kuyruğunuzu dik tutun ki insanlar basmasın :)
O kız memur değil ki yönetmeliğe uysun. Kişi hak ve özgürlükleri bellidir. Hem o müdür olacak züppenin hemde o tasmalı güvenliğin hakkında soruşturma başlatıldı merak etme.
@zeytin_peynir06 Bunu ben merak etmiyorum. Zaten vatandaş olduğunu sonradan farkettim. Sizde merak etmeyin. Dilediğiniz şekilde kütüphaneye girebilirsiniz.
Gereken yapılsın o yüzden merak ediyorum.
@zeytin_peynir06 Bu ülkede gereken hep yapılıyor. Kimse kendince kanunlar dışında hareket edemez. Personel olarak bize belirlenen izinler var. Ama. vatandaşa ait hiç bir engelleme yok. Aksine, vatandaşı haksız yere rahatsız etmenin cezası çok ağırdır.
Evet ağır şekilde çeksin cezasını.
@zeytin_peynir06 Şahsi fikrim, halkı kin ve nefret oluşturacak şekilde aşağılamak suçundan yargılanması. Tabi, bu fikir kimin ise o kişi yargılanmalı. Bu da kamera kayıtlarından ortaya çıkacaktır.
Şimdi baktım da Milli Eğitim Müdürlüğü sadece kibarca uyarmış gibisinden bir açıklama yaparak olayı ört bas etmeye çalışıyor. Bence gereken yapılmayacak. Çünkü bu ülkede adalet yok
@zeytin_peynir06 o hanfendi ailesi ve baro ile birlikte MEB dahil hepsini mahkemeye vermeli.
Atatürk ülkesini ne hale getirdiler al işte sonrada diyorsunuz neden Dine Baş örtülülere linç nefret var bunlar gibi yobazlardan olabilir mi ülkede kapalıları yüceltip Açıkları dışlayan millet çok olursa böyle olur
hacım oranı buranı açtıktan sonra bakana da niye bakıyosun demiyeceksin evdeki büyüklerine sor onların fikirlerini al bakalım onlar ne diyecekler?
İnsanların birbirine saygısı da tahammülü de kalmamış bunlar insan olmaz kaldiki eğitimci
Bu da geri kalmış bir ülkenin saçma gündemi malesef 2020 yılının muz cumhuriyetinde hala bu konular konuşuyor avrupa en son bu muhabbetleri orta çağda yapıyordu galiba
Lan ne kadar cahil kesim ya hemde direk cinsellik filan düşünüyor adamlar
Bu kafaya sahip olmadığım için yatıp kalkıp Allah’a dua ediyorum
takmışlar şorta ben şortu çok severim çok estetik duruyor
Sizin evinize misafir gelenlerde eminim' cükü daşşağı açık gelenlerdir' senin kanın çürümüş'' vatanımıza' toplumumuza üç kuruşluk şortunla mı medeniyet dersi vereceksin' devşirme tohumu'
Kütüphane yönetimine yalnız kitabın kapağını okuyan adamları atarsan sonuç bu oluyor işte
Bu tarz olaylar hep yaşanıyor şahit de oldum haber şaşırtmadı ama hoş değil tabiki...
Ben olsam madem şort sıkıntı, çıkarıyım o zaman derdim
o da burası yeri değil sonra bana özel çıkarırsın derdi :)
@sekerparee95 Özel olduğunu çok güzel hissettirdin, sana kıbrıs eşşeği özel olarak çıkarsın derdin
2020 yılında uğraştığım konulara baktıkça acıyorum halimize.
Çıldırıcam ya bu zihniyete kileri görünce dahadamı geriye gidiyoruz
Ne giyiniyorsa giysin kişilerin bakış açılarına saygı duyulması gerekiyor. Davranışlarında sorun varsa uyarılsın veya alınmasın.
Herkes özgürdür , giyiminde kuşamında çok yalnış bir davranış olmuş
Dindarların cumhuriyetçilerden aldığı intikam. zamanında başörtülü kadınların çektiklerini şimdi onlar bu gibi adi davranışlar ve kurallar içinde aldığı intikamdir.
of of hala şort giydi ya da başı kapalı ayrımı yapan cahillere savaş veriyoruz hey allahım..
Şortla tesettür'ü aynı kulvarda olmadığını göremeyen bir kör daha yuhaaa akla bakın''
Aklı fikri cinsellikte olan bağnaz yobaz zihniyeti kınıyorum.
Daracik pantolon giyip bamyasi gözüken erkeklere de aynısını yapın yiyorsa
Erkekleri katma
@Nidakeskin 😂😂😂
@Nidakeskin düzgün konuş canım
@serüven__ tamam canım 😂
@Nidakeskin aslında canım yazmamıştım 😉
Nidakeskin sen kes
@serüven__ bende canim 😀
@serüven__ sebeo
@Nidakeskin komik buldum sizi oyüzden
örümcek beyinli insanlar böyle resmi kuruluşlar da olduğu sürece bu tip vakalar bitmez
Görevli utanmadan nasıl uyardı inanamıyorum. ne haddine !
Sen olsan vurursun tekmeyi