16-17-18 ve 19 Mayıs'ta sokağa çıkma yasağı geldi. Nasıl buldunuz?

Yapilan kabine toplantısı sonrası 16-17-18 ve 19 Mayıs tarihlerinde sokağa çıkma kısıtlaması geldi.
.
.
Ek olarak 9 ile seyahat yasağı kaldırıldı. Adana, Diyarbakır, Mardin , Trabzon, Ordu , Denizli, Kahramanmaraş, Şanlıurfa ve Tekirdağ illerinde seyahat yasakları kaldırıldı.

Siz bu kararları nasıl buluyorsunuz?
16-17-18 ve 19 Mayıs'ta sokağa çıkma yasağı geldi. Nasıl buldunuz?
Cevapla