Yapilan kabine toplantısı sonrası 16-17-18 ve 19 Mayıs tarihlerinde sokağa çıkma kısıtlaması geldi. .Ek olarak 9 ile seyahat yasağı kaldırıldı. Adana, Diyarbakır, Mardin , Trabzon, Ordu , Denizli, Kahramanmaraş, Şanlıurfa ve Tekirdağ illerinde seyahat yasakları kaldırıldı.
Siz bu kararları nasıl buluyorsunuz?
16-17-18 ve 19 Mayıs'ta sokağa çıkma yasağı geldi. Nasıl buldunuz?
Yioo yasaklar büyük şehirlerde galiba burda yalnızca bazı yerlere gitme yasağı var. Dışarı çıkanlar ya da top oynayan, seksek oynayan çocuklar hâlâ mevcut.😅 🤔
Bu sokağa çıkma yasağı gayet nantıklı. Galiba bayramda da sokağa çıkamayacağız. Olağan üstü günler yaşıyoruz. Sağlığımız için biraz edakarlıkta bulunalım. kaybedeceğimiz bir şey yok fakat kazancımız sağlığımız olacaktır.
Yapacakları işinde düşüncelerinin de... mantıklarının daa.. 4 gün evde sonra yine sokakta.. oyuncak oldu iyice koskoca ayda 10 gün çalışa bildik kimse sormuyor ödemelerin ne durumda diye.. alacaklı sabah 8 de arıyor ödeyeceksin çeki dimi diye.. hadi zaruri durum de çekin %10 nu yatır gerisini ertele sonra alırsın bir daha 3 ün 1 ni mal.. madem yasak yapacaksın yap 1 ay komple bıtırelım şu işi. Al sana skandal sakarya da https://www.haberturk.com/sakarya-haberleri/77871826-akyazida-bir-kadinin-bircok-kisiye-korona-virus-bulastirdigi-iddia-edildi Virüslü olduğundan haberi yyok taziyeye git mevlüde git sonra rahatsızlan hastahaneye git. Yakında Akyazıyı komple karantinaya alırlar..
Mersini de ekle seyahat yasağı kalkan illere. Ayrıca 23 Nisan , 1 Mayıs, 19 mayıs🤔🤔ilginç. Ben hafta sonu diyet yap * hafta içi bırakcam, hafta içi bazı günler, özel günlerde diyet yapacam diğer günler bırakcam. Diğer günler yapacam, yo yalmıcak mıydım. Offf diyet işini de elime yüzüme bulaştırdım. Dünyada nasıl oluyordu...
Ben Aydın da oturuyorum burda yasak yok ve çok saçma, seyahat yasağı kalktı diye sokağa çıkma yasağı niye kalkıyor bütün ülkeye uygulanması lazımdı böyle bir şeye benzemiycek
Bayramla birleşseydi daha iyi olurdu. Bir de kisitlama degil, yasak olmasi lazim ilk hafta sonu oldugu gibi. En yakin marketti, pastaneydi, postaneydi derken yine çıkan oluyor. Herkeste bir rehavet ve rahatlik var, umarim yanilan ben olur7m ama boyle daha cok cekeriz bunu:(
Sadece 1 iş günü kaybımız var, ancak, araç trafiği olmaması yüzünden şehrin havası temizleniyor, polislerimiz daha az yakıt ve enerji harcıyor, insanlar izole oluyor daha ne olsun
Madem yine yasak gelecekti neden her yer açıldı. Resmen virüs tekrar yayılsın diye milleti 4 gün sokaga çıkartıp tekrardan evleri hapsedecekler. Bu kadar saçma bişey olamaz.
Galiba virüs hafta sonlari resmi bayramlarda tatile gidiyor..20 mayısda insanlar yine sokaklarda olacak sosyal mesafe yok.. maske yok.. çok zor işimiz..
Sokağa çıkma yasağı olduğunda pek haz etmezdim ama geçenlerde Evin balkonuna sokak kedisi doğum yapmış 4 tane yavrusu var onlarla vakit geçiriyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güzel. 31 ilde mi yine yoksa 24 mü? Seyahat yasagi erken kaldırılıyor. Simdi insanlar bayram zamanı yasak gelecegini biliyor. Ailesinin yanina gitmeye simdiden başlıyor bu kısıtlama kaldirmalarindan dolayı.
Şehirler arası yasak kalktıysa o yüzden kapsamamıştır sizin şehri, neresi bilmiyorum ama ben aydın da oturuyorum burda da öyle maalesef. Bence de tüm ülkeyi kapsamalıydı
Sen ben 2000 Şubat doğumluyum ve sıs Teme doğum tarıhı gırdınde yaşını otomatık hesaplıyor ve farkındaysan yaşım yıröı yanı yadak 21 için gecerli değil
Elbette uygulanmalı ama özel sektör düşünülmeli malum ülkede herkes memur değil maalesef bizi çok kötü etkiliyor ödemelerimiz var çekler var gerçekten zor durumdayız
mantıklı, 7/24 olmasından ziyade kısıtlı günlerde uygulanması daha makul zaten kontrol altına alınmışken komple olmasına gerek yok. Ayrıca yasak yok diye aptalca sanki virüs tehlikesi geçmiş gibi davrananların aklını başına alır biraz