Yanarım yanarım da KPSS kursuna yanarım. Hafta sonu gittiğim kursa, 2 hafta daha gidemezsem kaydımı sildireceğim. Totalde 4 hafta gittim. Geçen hafta, uzun bir aradan sonra açıldı. Derse başladık.
Hoca; “Konular yetişmez, kitabın ortasından başlıyoruz” benzeri cümle kullandı. Eyvallah, dedik.
Yasak ile birlikte yine bu saatler ders saatlerine denk geliyor. 2 hafta sonra hoca; “Dersimizde konuları bitirdik” diyecek. Ne anlattı? Koca bir, “Hiç” 😄
Ben böyle işlenmeden konu geçilen kurs görmedim. Çok verimli oldu! 🙄50 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılArkadas hala ogrenciler disardayken niye biz evde olalim, mantiksiz bir karar banane sinava giren ogrencilerden diyen var. 3 saatcikte cikamayiverin dışarıya. 3 saatte olmezsiniz ya. Hani ev daha guvei zaten virus acisindan. Onca ogrencide bu olaganustu durumda sinava girmek istemiyorlar ama mecburlar hani. Azicik saygi gösterirseniz 2 gunlugune ne olur? O cocuklar cani pahasina, kiminde kronik rahatsizlik olmasina ragmen girecek. Sizde 3 aydır evdesiniz zaten. Bir kere gelecegin mimari olan ogrenciler icin evde oturun ne olacak? Kimse 48 saat boyunca da surecek demiyor. Sinav saatleri icinde olacak diyorlar buna bile laf. Onlar gelecegin doktorlari, hemsireleri, ogretmenleri avukatlari olacak. Yeri gelince bu cocuklara ilerde işiniz düşecek. Bu kadar da ben merkezci olunmaz. Saygi gostermek zor degil. Hepimiz gectik bu yollardan. Zor bir yol. Sinavlar zor. Psikolojisi zor. Bu sene ekstra zor. Bu seneye kadar boyle bir sey istendi mi sinav zamani? hayir. Olaganustu bir durum var. Saglik söz konusu. Bu öğrenciler milletten ilk defa dışarı cikmalarini istemiyor devlette öyle. Hemen bu tepki niye anlamadim. Yok oyle sey olmaz, banane, benim sinavim mi sanki diye cumleler havada uçuşuyor. Azicik saygı. Zor bir durumdayken daha da zorlastirmanin ne anlami varm cok iyi olmuş. Ben 48 saat boyunca yaparlar sandım ama hangisi daha rahatsa, hangisi uygunsa o yapilsin. Madem sinavlar ertelenmedi. Ekstra onlemler sart. Halk olarak gelecegimizin mimarlarini disarda 3-5 saatliğine yalniz bırakalım hepimizin sagligi için.
30 Yorumla
Mantıklı bulmadım açıkçası ki ben de Kpss ' ye gireceğim bu dönem.
Bizim en büyük korkumuz sınava girecek olanların kendilerinde ya da ailelerinde enfekte olan varsa aynı kapalı ortamda bulunacakları için virüsün bulaş riskinin artması iken alınan bu önlem göstermelik ya da sus payı diye tabir edebileceğimiz bir şekilde kalmış bence.
Msü ' de olan durumu gördük hep birlikte, sınav esnasında fenalaşan çocukla beraber olanlar karantinaya alındı, bu sınavlarda da böylesi durumlarla karşılaşmayacağımız ne malûm?51 Yorumla- +1 yıl
Ayrı binaya alınacak ateşi yüksek olanlar
+1 yılYerinde bir karar.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
- https://youtu.be/eqwPgnzQ9Rs
sınavın ertelenmemesini haklı bulanlar savunanlar şu videoyu izlesin de gerçekleri görsün. Para için nasıl harcıyorlar insanların canını farkına varın
242 Yorumla- +1 yıl
Ama becce ertelenmesi daha kötü
- +1 yıl
Adam şu tarihe ertelensin demiyo. Önlemler alınsın diyo. Sınıf sayıları okul sayıları aynı. Yine 20 kişilik sınıflarda yapıcaklar sınavı. Astımı olan solunum yetmezliği olan binlerce öğrenci var onlar ne yapıcak peki. Durumlara tek yönlü bakmayın ve anlamak istiyorsanız şu videoyu izleyin. Adamın ne kadar haklı ve öğrencileri düşündüğünü görürsünüz.
- +1 yıl
Bide söyle bir durum var iki aya ertelendş diyelim o iki aya vaka sayısının daha atmayacapınn garantisi var mı ayrıca iki aya havalar çok sıcak olacak temmuz ağustos ayında sınava odaklanmak çok zor kaldıki uzmanlar 2022 ye kadar bu virüs hayatımızda diyor 2022 ye kadar sınav olmasın mı
- +1 yıl
İyide zaten önlemler alınıyor ki o ertrkemeyş ben mesela olarak verdim
- +1 yıl
Maske dezenfekte ilaçlama yapıldı havalandırma sınav süresi boyunda sokağa çıkma yasağı var daha ne yapılabilir sizce
- +1 yıl
20 öğrenci saatlerce kapalı ortamda kalıcak. Maskeye gelicek olursak daha önce de dedim astımı olan solunum yetmezliği olan öğrenciler var onlar ne yapıcak peki. Madem bu virüs kapalı ortamda bulaşmıyodu biz neden 3 aydır evlerdeyiz? İlaçlama yapıldı diyosun ne kadar ilaçlama yapılırsa yapılsın o sınıfta olan Bir kişide virüs varsa diğerlerine bulaşmıcak mı? Tekrar ediyorum kapalı alandalar! Sınav süresi boyunca sokağa çıkma yasağının olmasının öğrencilere ne faydası var tehlike zaten sınav oldukları sınıfta dışarıda değil. Körü körüne inanmayın bazı şeylere gözünüzü açın. Para için yok sayıyolar insanların canını.
- +1 yıl
Ya tabiii tehlikeli haklısınız da ama yapacak bir şey de yılki uzmanlar 2022 ye kadar bu virüs hayatımızda diyor 2022 ye kadar sınav olmasın mı açık alanda sınav olamaz ki zaten bu arada sınav olurken maskeyi çıkarabilecekler
- +1 yıl
Nasıl bir önlem alınabilir maske içinde o kadar öğrenci nasıl soru çözecek çözemezler mesafeli olacak koltuklr o yüzden isteyen çıkarabilir
- +1 yıl
Cahil cahil konuşan sensin maskeyle çözemezler ki isteyen çıkarabilir maskeyi isteyen takar
- +1 yıl
Sen korkuyorsan girme seneyeyi bekle
- +1 yıl
Kusura bakma ama sığ bakan sensin o maskeyle öğrenciler soru çözemez zaten ilaçlanacak sosyal mesafe korunacak dileyen öğrenci sınav esnasında maskeyi çıkaracak kaldıki dışarda cafede avm de gezip tozarkeb sınav zamanı mı başladı bu korku
- +1 yıl
Becce sen bişeyleri kafana sok sosyal medyada dışarda görüyoruz herkes evdeyse nasıl yayıldı bu kadar virüs tamam senın çözüm önerim ne ne yapılabilir sencr
- +1 yıl
Çoğu dışarda geziyor bunu bilmemek için de yani ne bileyim peki sen söyle nasıl bir çözüm önerisi olabilir?
- +1 yıl
Nasıl mı önlem alınır? Açık bir alanda sınav yapılabilir. Sınıf sayıları çoğaltılıp en azından daha az öğrenciyle sınav yapılabilir. Devletin buna maddi gücü yok mu tabi ki var. Ama kullanılmıyor. Tıp okuduğunu söylüyorsun ama aklın gram çalışmıyor ne yazık.(kopyala yapıştır yapıp uğraşmıcam bile artık. Laf anlamayana uğraşılmaz çünkü)
- +1 yıl
Kusura bakma ama gram aklın yok açık alanda sınav yapma fikri o kadar saçma ki sen bu zekayla bunlara fazla kafa yorma otur ders çalış 😀
- +1 yıl
Puhahsh beyni olmayan biri bana zeka yok diyor senın eşşek gibi çalışıp asla giremeyeceğin bölümde okuyorum cidi söylüyorum olmayan beynini fazla yorma zaten bozuk saat gibi çalışıyor hfgjgj
- +1 yıl
Milyonlarca kiminin girdiği Türkiye geneli yapılan sınav açık alanda yapılan biti zekiyim diyor puhaha cidi fazla kasma olmayan beynine yazık ertelensin diyorsun ne kadar süre ertelensin ertelenince bundan daha iyi durumda olacağımızıb garantisi var mı şuna kısaca çalışmadık sınavdan korkuyoruz desenize
- +1 yıl
Cümle kuruyorun da senıde anlayacak beyin yılki ayrıca burası sanal platform burda dikkat etmiyorum ama çok merak ettiysen ispatların tatlım 😘 https://hizliresim.com/R08NXh al canım
- +1 yıl
Puhah neyse sen bana ait olmadığını düşün hazmetmen daha kolay olur asıl senın gibi beyin yoksınunun yaşanası bile hata bence kadavra ol en azından bir işe yararsın
- +1 yıl
Yahu bak cahil kardeşim sen bu cahillikle sınava girme zaten kazanamazsında bu arada çok iyi bir doktor olucam merak ettme bu zekayla vüris tesbiti olanlar ayrı binada sınava alacaklarmış kaldıki avm ler cafeler iş yerleri her yer açıkta sınav zamanı mı insan canı hiçe sayılıyor 😀 şuna sınavdan kaçıyorus desene
- +1 yıl
Allahın canım cahili sanal platform hızlı yazıyorum dikkat etmiyorum 😀 git ötede kudur çatla senin olmayan beyninle asla kazanamayacağın bölümdeyim 😀 puhaha hadi ötede oyna bebe
- +1 yıl
Gül senın gibi beyin yoksınunun gülmesi benim için farketmez sonuçta eşşek gibi çalışsanda asla giremeyeceğin bölümdeyim bu bana yeter hadi şimdi ufaktan ziktlr beyinsizsim
- +1 yıl
Puhahsh tamam sen kendimi avutuyorum san kendini öyle imandır hazmetmen kolay olur yallah bebeğim yallah soda içmeye
- +1 yıl
Ay taktı yazıma kuzum tamam sen burdan kendine ekmek çıkar normalde hiçsin 😀
+1 yılŞükürler olsun ki bu yıl sinava girecek olan öğrenciler için güzel bir karar aldıklarını gördük..Çok doğru bir karar.. zaten öğrenciler sınav stresinden, virüs ve maske takma derdinden iyice moral bozukluğu yasiyorlardi. Üstüne bide sınavdayken yoldan geçen arabalarin ve insanlarin gürültüsü olmasin bari.. sinava girecek olan öğrencilere şimdiden başarılar dilerim.
40 Yorumla
+1 yılDüşünce güzel ama uygulama kötü olacak bakıp yaşayıp göreceksin göreceğiz 😇 çok ön yargılısın diceksin evet öyleyim güven konusunda da aynı şekilde de güvenmiyorum kimseye 😇 ve İnan böyle çok mutluyum huzurluyum
40 YorumlaSınava girenleri mi dışardan koruyorlar yoksa dışarıyı mı sınava girenlerden koruyorlar anlamış değilim. Sınav ertelense de corona devam edecek. Bence sınıflara daha az kişi girmeli ateşi yüksek çıkanları farklı sınıfa almalı ve veliler için yerlere 1 m arayla sticker yapıştırılmalı.
40 YorumlaO kadar mantıklı ki sınava girenler küçücük sınıflara kapatılırken girmeyenler evde kalıyor.
Ve daha dün akşam yasak gündemimizde değil diye açıklama yapan bakan şimdi yasak var diyor. Ne kadar da tutarlıyız, ne güzel milletin aklı ile dalga geçiyoruz.50 YorumlaGündem konusunda 1,3b cevap paylaştı. Pandemiye avantaj olduğu gibi, sınavlara giden öğrencilere de trafik olmaması için kolaylık yaratır. Gereksiz çok kişi dışarıda dolaşıyor. Ayrıca okullarda sınavda olan öğrencilere de gürültüsüz ortam sağlanmış olur. Okullar hem merkezi yerlerde çünkü, trafik ve korna sesleri filan çocukların konsantrasyonu bozulmamış olur. Hatta bu önemli böyle baraj sınavları zamanı sürekli olmalı bence.
10 YorumlaMantıklı bulmuyorum. Sınav saatlerinde belki ama sonra çıkmamıza izin vermeleri lazım. Bana ne çocuklar okulda, binalarda sınavdaysa? Çıkışta aileleriyle dolaşsınlar diye evde durmak istemem. Hiç sevmedim bu kararı.
414 Yorumla- +1 yıl
İki gün evde kalsam ölmezsin yani
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Zaten her sene becce sınav süresince bu yassak koyulmayı sınav dönemi gelişmiş ülkelerde bu sistem uygulanır
- +1 yıl
- +1 yıl
@Be_smart yanı jopanyo da mesela sınav zamanı her zaman bu sistem uygulanır çok iyi olmuş öğrenciler için çok iyi sınav sırası o kadar ses yapan insanlar var
Şaçma buldum, yeterli değil. Zaten sınava girecek olanlarla alakalı bir korkumuz var. Virüs kapmış biriyle aynı ortamda olabiliriz. Dışarıdakiler bizi etkilemiyor. Yine çok düşünceli yetkililer😒
54 Yorumla- +1 yıl
Hayır ateşi yüksek kişiler ayrı binada sınava alacaklarmış
- +1 yıl
Öyle tabi ama sıbavds yapılmalı
- Gündem konusunda 544 cevap paylaştı.
+1 yılYasak yine çalışanları vs kapsamayacağı için mantıklı geldi. Başıboş gezen insanlari evde tutmak trafigi de rahatlatacaktır. Derine inersek cok aptalca oldugunu da söyleyebilirim ama tıpkı devlet yetkilileri gibi düşünmeden konuşuyorum su an.
30 Yorumla
+1 yılBelki sınava giren çocukta virüs vardır bu nasıl bir mantıktır? 😂 ertele sınavı gitsin işte sadece sınav saatleri kapsamında yasak nedir ya? 15 dakikadır düşünüyorum hâlâ mantıklı bir şey bulamadım bu karar da.
314 Yorumla- +1 yıl
Sınav ertelemek mantıklı bir karar değil
- +1 yıl
Aaa olur mu canım devlete para lazım biran önce norlmalleşsin ki para gelsin cebe😂
- +1 yıl
İnsan hayatı bu kadar ucuz. Birde diyor ki istiyen hastanede sınav yapılır peki bu çocuğun psikolojisi ne olacak? Bunu diyende psikolojik danışmanlık okumuş sözde MEB başkanı traji komik
- +1 yıl
@_Çavbella_ sınav yapılmasın mı yani ümüversteye nasıl yerleşecek bu kadar öğrenci tipe göre mi
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ 1 yıl alım yapılmasa kimse ölmez merak etme yeterince işsiz üniversiteli mevcut ülkemizde
- +1 yıl
@_Çavbella_ o sana göre tıp hukuk kazanacak olan çok öğrenci var onlar için bir yıl büyük kayıp sen istiyorsan girme bu sene
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Ben kendim için konuşmuyorum ki ben zaten mezun oldum iyi bir bölümden ama işsizim bak 😂 Tıp hukuk için ölmek istiyorlarsa hiç durmasınlar girsinler sınava ama bu yüzden masum insanlar ölürse buna sebep olanların Allah bin belasını versin soyunu kurutsun
- +1 yıl
@_Çavbella_ korkan kişi girmeye bilir seneye bırakabilşr bu virüs 2022 ye kadar hayatımızda 2022 ye kadar sınav olmasın mı
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Kardeş ben pes ettim ama yine bir yayılma olursa inşallah sınav istiyen tarafa bulaşır bizde uzak durur ne halimiz varsa görün
- +1 yıl
@_Çavbella_ çok boş yspıyon
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ ne dediğini bilmiyen birimi söylüyor bunu aq😂😂
- +1 yıl
@_Çavbella_ ne dediğini bilmeyen sensin iki yıl ertelensin demenden beli ayrıca yalancısıbds 😀
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Gerekli açıklamaya yukarıda yaptım ayrıca insanları tanımadan da iftira atacak kadar aciz bir insansın gerçi ne olduğun belli
- +1 yıl
@_Çavbella_ senın cahil ne beyin six olduğum kurduğun cümlelerden belli
Bence çok iyi oldu her iki gün için de. Çünkü hem veliler, hem çocuklar, hem o kalabalık vs zaten riskli bir de diğer insanlar olmamaliydi. Daha iyi oldu. Sanırım sınava gireceğin yanında da tek kişi olabiliyor
22 Yorumla
+1 yılSınav ertelensin diyenler sokakta, cafede, Avm de fıldır fıldır geziyor sınav olunca mı corona korkusu başladı. Hazır değilseniz seneye bırakın.
655 Yorumla- +1 yıl
Pardon da sınava girecek 1.5 milyondan fazla öğrenci var hepsinin gezdiğini nasıl tespit ettin?
- +1 yıl
@_Çavbella_ çoğı sokakta yani herkes evdeyse nasıl bu virüs böylr yayıldı ayrıca yani elimde sonunds yapılacak bu sınav bir iki aya ertelenmesi öğrenciler için daha kötü
- +1 yıl
Çocuğun hastanede sınava girmesi daha iyi sanırım ya da hastalık kapıp başka insanların ölümüne yol açması çok güzel olur değil mi? Sınav ertelensin ya da bu yıl hiç yapılmasın ha çocukların psikolojisi zaten bozulacağı kadar bozuldu bir ilere atıyorlar tarihi bir geri çekiyorlar tek dertleri para
- +1 yıl
@_Çavbella_ hastanedemş okullarda giriliyor ertelenmesş daha kötü bir iki ay ertelendi diyelim o iki aya vaka sayısının daha atmayacapınn garantisi var mı ayrıca uzmanlar 2022 ye kadar bu virüs hayatımızda diyor 2022 ye kadar sınav olmasın mı
- +1 yıl
Sen ne dediğini kendin bile bilmiyordun aç Ziya selçuğun açıklamasını oku. Sinav insan hayatından önemli değilml.
- +1 yıl
@_Çavbella_ yahu kardeşim elbette insan hayatı önemli ama uzmanlar 2022 ye kadar bu virüs hayatımızda diyor 2022 ye kadar sınav olmasın mı
- +1 yıl
Olmasın
- +1 yıl
@_Çavbella_ söylediğin şeyin mantıksızlığına bakabilir misin sen hedefsiz işsiz güçsüz biti olabilirsin hedefi hayali olan onlarca insan var 2022 ye kadar sınav olmasın diyo FJzfjzfj
- +1 yıl
Evet 2 üniversite bitirmiş biri olarak hedef işsiz güçsüz biriyim haklısın hdhhdhdhs
- +1 yıl
@_Çavbella_ hanı 23 yaşında iki ümüverste bitirmiş biri çok inandırıcı gerçekten 😀😀 küçükken menenjitmş geçirdin
- +1 yıl
Ben 2014 ilk üniversiteye girdim kardeş bir dört yıllık biride 2 yıllık bölüm bitirdim herkesi kendim gibi yalaka ve yalancı olarak görme. Neyse uzatmak istemiyorum sana iyi yağcıliklar..
- +1 yıl
@_Çavbella_ puhaha yalaka sensin iki yıkıl bölüm bitirmiş hava yapıyor ezik 😀😀 yalaka senin sülalendir kasaptamı aldın diplomayı 2022 ye kadar sınav olmasın diyor beyin yoksunu
- +1 yıl
Muhteşem cevap
- +1 yıl
@TengriciTürkKızı işte bu cahiller anlamaz kardeşim yukarıda 2022 ye kadar sınav olmasın diyen cahil var 😀
- +1 yıl
Beyin yok okuduğunu bile anlamıyor iliklerine kadar yalcilik bağlamış. Sen benim sülelemin köpeği bile olamazsın şimdi yağlamaya devam et
- +1 yıl
@_Çavbella_ ahaha doğtp senin sülalen gibi olamam çünkü sülalen anan bacın kerhane or os po su ananı bacını zlken zikene bak şimdi köpek gibi domalmıl anan elim herifi iri gir çık yapıyor senın or os po anaya senın or os po anan kaça veriyor tıp okuyorum be yin siz 2022 ye kadar sınav olmasın diyen cahil bana beyin sis diyor ben hep diyorum kerhabe or os po karı çocuk doğmasın sonra senin gibi pi çler türüyor puhaha senin or os po sülalenin mi köpeği bile olamam ama senın or os po anan bak köpek pozisyonunda iyi ziktlrlyır kendini heriflerin köpeği olmuş belli 😀
- +1 yıl
@1Bendisss doğru söylüyorum da hakedebe konuşulur bende yani o söylese etmezdim laftan anlamayab kim acaba önlem alınsın diyorsun nasıl bir önlem alınabilir dedim verdiğim cevap yok
- +1 yıl
@1Bendisss valla aklı gram çalışmayan sensin açık alanda nasıl sınav olacak mantığın alıyor mu bunu söyledim şey mantıklı mı sence bune çocuk güler 😀 ayrıca açık alanda virüs yok mu bu söylediğin açık alan kısmı çok mantıksız cidi gram akıl yok sınav sayıları çoğaltılabşlşr derken neyi kastediyorsun?
- +1 yıl
Birincisi sınav sayıları değil sınıf sayıları dedim. Önce bir okuma yazmayı öğrenip sonra cevap vermeye çalışırsan sevinirim. İkincisi virüsün çoğaldığı ilk zamanlar bir ülke futbol sahasında sınav yapmıştı. Hadi diyelim Türkiyenin buna gücü yok. bir çok ülke sınavları ileri tarihe erteledi Türkiye de erteleyebilir. Hiçbir şey candan ve sağlıktan daha önemli değil.
- +1 yıl
@1Bendisss sınıf sayıları zaten çoğaldı bu bir futbol sahası açık alan mı oluyor bu iki üçüncüsü açık alanda bu kadar önemli bir sınavın nasıl yapılacağını söylersin mantıklı mı bu
- +1 yıl
@1Bendisss mili eğitim bakanı bugün resmi açıklama yaptı dgff haber izleseydin görürdün aç dinle konuşmasını
- +1 yıl
@1Bendisss tabi sen olmayan beyninle anlamazsın sen izlesen bile anlamazsın bebekken menenjit mi geçirdin şüphe ediyorum bundan 😘
- +1 yıl
@1Bendisss puhah senın eşşek gibi çalışıp asla giremeyeceğin bölümde okuyorum ya zekam buna yetmiş en azından tatlım açık alında sınav yapılsın diyen biri bunu söylüyor puhaha ne güldüm
- +1 yıl
@1Bendisss yahu unarım kimse corona olmaz cafeler avmler açıkta sınavdamı virüs bulaşıyor kaldiki ne dediğini kendim bile bilmiyorsun önce önlem alınsın diyorsun şimdi ertelensin diyorsun tamamta mutasyona uğramasa aşı bulunamazsa bu virüs hep ölümcül aşı çalışmaları iki yılı bulur iki yıl boyuna sınav olmasın mı diyelim üç ay ertelendi üç ay sonra durumum daha kötü olmayacağının garantisi var mı
- +1 yıl
@1Bendisss puhahaha sen istediğin kadar tıp öğrencisi değilsin de kendini avut insanlar kendilerinin asla yapamayacağı başarıyı başkasında görünce kıskanır kudurur 😘 yüz kere söyledim ama karşıda ki kişide anlayacak kapasite beyin olmayınca anlamıyor 😀 devlet zaten önlem almış ertelensin diyorsun bende diyorum ki bu virüs 2022 ye kadar hayatımızda 2022 ye kadar ertelensin mi bu kadar zekasız olunmaz ki ya 😀
- +1 yıl
@1Bendisss şuna eşşek gibi çalışsamda senin okuduğun bölümde asla okuyamayacağım için kudurdum aslında kazanamayscağımı bildiğim için bunlar bahane desene hadi güzelim hadi yallah
- +1 yıl
@1Bendisss puhahaha sen istediğin kadar okumuyorsun de avut çok istiyorsan sana bizim fakülte kantininde çay kahve ısmarlıyayım 😀 herkes okuyamaz sen okuyamazsın mesela
- +1 yıl
@1Bendisss ergenlikte dibe vurmuşsun senin borun burda bile ötmez bu kadar vasıfsız birisin bence sınava girme kazanamayacan zaten
- +1 yıl
@1Bendisss ay yeter ergen ergen tavırlar başım ağrıdı ya ergenlikten çıkarmış veletle uğraşmak ne zormuş 😀
- +1 yıl
@1Bendisss puhahaha bunu 5 gr beyni olmayan birini söylüyor puhaha açık alanda sınav yapılsın bir cahil bunu diyen kız çok güldürdün beni çok yaşa 😀😀
- +1 yıl
@1Bendisss ben cümle kuruyorumda senin anlamaya yetecek beynin yok
- +1 yıl
@1Bendisss al işte ben diyorun anlayacak kapasite yok sanal ortam kimse önemsemiyor sanalda yazımı 10 defa söyledim ama insanda beyin olmayınca seninde suçum yok aslında beyninin yetersiz olması senin suçun değil yaratılış
- +1 yıl
@1Bendisss puhahaha zavalı cahilim benim seni kesin bebekken düşürmüşler yoksa doğuştan bu kadar beyinsiz olunmaz
- +1 yıl
@1Bendisss harika tespit
- +1 yıl
@1Bendisss canım beni güldürdün saol ya süpersin nasılsın
- +1 yıl
@1Bendisss kendileri de ne yaptığının bilincinde değiller
+1 yıl"Sizin için yasak bile koyduk, önlemlerimizi aldık. Daha ne istiyorsunuz?" demek için bu çırpınışlar. Cepleri paraya doyacak diye ölür bunlar.
441 Yorumla- +1 yıl
Sınav gerekli ama elimde sonunda yapılacak
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Sınav gereksiz diyen mi var güzel kardeşim? Ben 2 defa girdim o sınava. Sınavdan önce tedbir gerekli. Ertelenmesi gerekiyordu. Sistemin zaten bozuk senin daha niye zorlaştırıyorsun ki? Sen konuyu anlamamışsın.
- +1 yıl
İyide niye ertelensin bir iki ay ertelendi diyelim o iki aya vaka sayısının daha atmayacapınn garantisi var mı ayrıca sizin için ertelemesi daha kötü
- +1 yıl
Eig hak eden bir yorum
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Bana ne benim için niye kötü olsun? Siz okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Ben 2 defa girdim dedim tekrar gireceğim demedim. Niye ertelensin sorunuza cevap vereyim. Geçirdiğimiz 2 buçuk aylık süreç insan psikolojisi için yıpratıcı oldu. O çocuklar sınava hazırlanırken zaten son derece bozuk bir psikolojiye sahip oluyorlar. Birde bu uzun süreç yaşanınca bizlerden daha çok etkilendiler. Birde salgının 2. dalgasının başlangıç evresindeyiz. Reis ve yalakaları ne kadar inkar etse de 2. dalga geliyor. Bunun stresi ile o sınava girmek akıllı işi değil. Yanındakinin hasta olmadığının da bir garantisi yok. Ve şu da var! Turizm etkilenmesin diye kimsenin bu çocukların hakkıyla ve hayatıyla oyuncak gibi oynamaya hakkı yok. Memleket oldu babalarının çiftliği. Şimdi bu yazının sonu siyasete gidiyor ama durum bu yani. Anladınız mı şimdi niye ertelenmesi gerektiğini? Zannetmiyorum gerçi. İyi günler.
- +1 yıl
Tamamda beyefendi uzmanlar 2022 ye kadar bu virüs hayatımızda diyor 2022 ye kadar sınav olmasın tatil yerleri açıklasın işler olmasın mı? O zaman da deniyor millet acından öldü sadece bizim ülke değil her ülke normalleşti artık bu virüsle yaşamayı öğrenmek zorundayız iki ay ertelendi diyelim o iki aya vaka sayısının daha atmayacapınn garantisi var mı? Ayrıca iki aya havalar çok sıcak olacak temmuz ağustos ayında sınava odaklanmak çok zor
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Yav kardeşim, ona bakarsan grip de aynı şekilde türedi ve hayatımızda var. Diyorum ki ölümcül tehlike geçmeli. Neyini idrak edemiyorsun? Virüs zaten hep olacak artık. Ama tedavisi bulunacak, grip gibi aşısı olacak. Bu zaten olacak. Ben diyorum ki psikolojik olarak yorgun bir süreçte ve hala öldürücü etkisi varken sınav ertelenmeli. Zor mu bunu anlamak ya?
- +1 yıl
Size dokunmayan yılanı sevmeye bayılıyorsunuz. Ama size bir yaklaşsa kaçacak delik ararsınız. Bu kadar işgüzar olmayın.
- +1 yıl
Yahu grip ölümcül mü bu dünyayı etkisi altına alan bir salgından bahsediyoruz aşısı bulunur mu bukubsada ne zaman bulunur garantisi var mı aşı bulunana kadar sınav olmasın tatil yerleri açıklasın işler olmasın mı
- +1 yıl
Bu seferde daha kötü
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Yordunuz ya. Her yıl gripten ölen kaç kişi var biliyor musunuz siz? Bilmiyorsunuz. Belli. Benim söylediklerimi de idrak edemiyorsunuz. O da belli. Kendimi boşuna yoruyorum. Artık sen diyeceğim çünkü siz demeyi hak etmiyorsun. Belli bir zeka seviyesi gerekiyor bunu hak etmek için. Hakaret noktasına kadar da getirdin beni tebrik ederim. Sen kendi kendine konuş burda.
- +1 yıl
@Noktasizz hayatım bende geçtim bu sınav yolundan ve kazandım ne verildi ne alındı pardon virüsten öncede sınav haziran ayında yapılıyordu
- +1 yıl
Gripten ölen kaç kişi var pardon kusura bakma ama olmayan beyninle aynı şeyleri papağan gibi tekrarlayıp tekrarlsyıp duruyorsun benim gözümde vasıfsız birünln tekisin yani sen desen nolur siz desen nolur
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Acaba neden tekrarlıyorum? Bir insan neden tekrarlar? Karşısındakinin zeka sorunu vardır, söyleneni idrak edemiyordur, o yüzden sürekli tekrarlar. Bende bu yüzden tekrarlıyorum. Ama senin sorunun çok büyük. Ben çözemem. O yüzden görüşümden git de kafa dinleyelim şurda.
- +1 yıl
@Noktasizz yahu ne acıtasyın yapmışsın ya sanki ne oluyor 😀
- +1 yıl
Tıp okuyan birine zeka sorunu vardır demek zfgyf söylediğim şeyler o kadar saçmali zeka seviyenin yerlerde olduğunu belli ediyorsun her sözünde yani bu sanal ortamıbda en güzel yani herhesjn başkasını kendisi gibi sanması cidi söylüyorum bu kadar beyin sis olup nasıl yaşadıb bu yaşa kadar
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Sen mi tıp okuyorsun :D Çok güldüm. Tamam başarılar.
- +1 yıl
Ahdga kendin vasıfsızsın diye herkesi öyle sanms ben bunu ispatlarım da 😀 gerçi olmayan beynin le xhgf
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Çok güldürdün sen beni ya :D :D Bu kadar anlama kıtı olan bir insansın fazla beklenti yaratma kendinde
- +1 yıl
Vala sende beni çok güldürdün olmayan beyninle nasıl bu kadar yaşadığını düşünmüyor değilim
- +1 yıl
https://hizliresim.com/R08NXh nolur kudurma
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ :D :D :D Harikasın ya :D
- +1 yıl
Annen gibi 😀
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Bak yaa :D Neden bunu yapıyorsun sen
- +1 yıl
Yanlış anlama kötğ ablamda söylemedim 😀
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Yok yanlış anlamadım :D Ne yazmışım diye baktım da iyi niyeti gördüm :D
- +1 yıl
😀😀😀
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Dedim o kadar güldük ettik de bir dm atayım yükseldik gönül alayım dedim ama dm kapalıymış
- +1 yıl
bir saniye mesaj atıyorum
- +1 yıl
@_-ANGELOFDEAT_ Ben de böyleyim işte, önce kavga ediyorum sonra ısınıyorum :D
- +1 yıl
@Üffsıktın O da ayrı bir konu zaten saygı değer insan evladı ablacım. Öncelikle oradaki mesajım bu gençleri düşünmeden önce turizmi düşünmeleri ve turizmden gelecek parayı iştahla beklemeleri. YKS parasına gelirsek de yatırılan para son derece fahiş bir fiyat. Sen inanıyor musun ki o maliyet o parayı karşılıyor. Ben sana söyleyeyim. Bütün her şeyin hazırlanması öğrenciden alınan paranın yarısından daha az ediyor. Sınava her yıl ilk defa giren milyonlarca gence ek olarak birkaç defa girenler, ikinci üniversiteyi okumak için girenler de ekleniyor. Bu yılki ücretleri bilmiyorum fakat duyduğum normalin ve olması gerekenin kat be kat üzerinde olması. Bunun birinci sebebi öğrenciden bile para kazanmayı kendilerinde hak görmeleri. O kadar aç olmaları. İkinci sebebi ülkemizdeki kağıt fabrikalarını kapatmaları ve kağıtları ithal edilmesi. Romanlar, hikaye kitapları vb. de bu sebepten pahalı. YKS konusu da öyle önceden yatırıldı denilecek basit bir konu değil yani. Öğrenciye "Devlet burusu almayın, kredi alın. Bedava okumaya alışmayın!" diyen bir Reis-i Cumhur var. Dikkatinizi çekerim.
- +1 yıl
Sınavdan Para gelmesi virüsle alakalı değil virüs çıkmadan ödendi yani hersene olan birşey ve sınav iptal olursa asıl para boşuna gider. Çalışan bir sürü öğrenci var emekleri boşa gider. Ayrıca sınav olacağı zaten belliydi yeni mi akıllarına korona virüs geldi bu milletin avmlerde Heryerde maskesiz Fink atarken virüsten korkmuyorlardı sınava bir hafta kalamı akıllarına Dank etmiş? Turizmle alakalı olabilir şu an sınavdan gidecek para çoktan bankalara yattı zaten virüs yokken , bilmem anlatabildim mi,?
- +1 yıl
@Üffsıktın İptal olsun diye bir cümle mi kurdum ben? Biz diyoruz ki 1 ay ya da 2 ay daha ertelenebilir. Daha sakin zamanda yapılabilir. Bu kadar güvenlik zafiyeti oluşturulmuşken hükumet tarafından daha doğru bir süreç işlenebilir. Ama anlayışı kıt olanlar da diyor ki "Paralar çoktan yattı..." Ayrıca bu iş sadece virüs bulaşır işi değil. Geçtiğimiz 2 ayda psikolojik olarak onlar bizden daha çok yıprandı. Sokağa çıkmak istediler rahatlamak için, çıkamadılar. Nefes almak istediler, alamadılar. Ders çalışmak için uygun ortam aradılar, bulamadılar. Psikolojik olarak bizler 1 etkilendiysek onlar 3 etkilendi. Okullardaki belirsizlik de üzerine eklenince daha da zorlandılar. Olayı sadece para yönünden değerlendirmeyin. Boş da konuşmayın.
- +1 yıl
Ve turizmle de bı bağlantısını göremiyorum sınava girecek olanlarla tatile gidecek olanlar aynı kişi değil. Dikkatini çekerim genelde ünlüler zaten tatile gidiyor sınava girecek öğrenciler degil. Sinavi iptalde edebilirlerdi. Turizm bir yana dursun sanki çok korkuyorlar sizden. Sinava girmek istemeyen gitmez madem öyle boykot edin. Burda para mevzu bahis değil gelecek olan para zaten turizmden gelir. Sınavla alakası yok. Madem öyle sivrizekalılar tatile gitmesin. Ama yok bayıla bayıla giderler. Hülya Avşar'ın açıklamasına gelince takdir ettim o parayı hava için verecek kişi çok var ben olsam daha pahalı yapardım demiş. Yani bu millete az bile.
- +1 yıl
@Üffsıktın Al işte. Seviye yerlerde. Ben de durmuş kime ne anlatıyorum. Tamam sen bildiğin gibi yaşa hayatı. Yordun gece gece.
- +1 yıl
@Üffsıktın Bunu hakaret eden birisi mi söylüyor? İnsanlar söyleyecek sözleri olmadığında hakarete başvurur biliyor musun? Tebrik ederim seni.
+1 yılMantıklı
Çocuklar rahat rahat girsin sınava işte iyi olmuş50 YorumlaMantıklı. Sadece çocuklar kullansın toplu taşıma araçlarını. Ve aynı zamanda gereksiz kalabalık olmasın. Doğru bir karar.
30 YorumlaBu sinavi yapmak da neden bu kadar israrcilar anlayabilen var mi
40 Yorumla- Gündem konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSınava girerken ne kadar sorun yaşar ve virüs tehlikesi nasıl olur diye tedirginlik vardı. Bu kararı olumlu buldum.
20 Yorumla Yani bu yasal bence her sınav zamanı gelmeli. Çünkü ufacık bir ses bile dikkatli o kadar dağıtıyor ki.
20 Yorumla- Gündem konusunda 490 cevap paylaştı.
+1 yılÇok geç kalınmış bir karar. Hafta sonları yasakları hiç kaldırılmamalıydı.
30 Yorumla cidden mi süper bir 'şey ya dat dat korna sesi yok inşaat sesi ya da her hangi bir 'şey oluyor her sene bu sene min oranda
10 Yorumla
+1 yılÇok mantıklı o gun toplu taşıma aracı kullacak arkadaslarda var onlar ıcın cok daha ıyı oldu
30 YorumlaYerinde bir karar olmuş gereksiz kalabalık olmaz sınav gününde en azından
20 Yorumla
+1 yılSokağa çıkılamayacak kadar salgın var ama maçlar oynanıyor
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKoca koca adamlara kıyamayıp ufacık yumurcaklara kıyıyorlar :(
51 Yorumla- +1 yıl
Zaten o yavrular alıp bürüdü daha hızlı yayar çocuklar hem daha hızlı kapıyor her taşıyıcılar vicdan kalmamaış
- Gündem konusunda 332 cevap paylaştı.
+1 yılSınava girecekler için iyi olmuş rahat gidip gelirler
10 Yorumla Ses için de ayrıca bir önlem alsalar bari. Gayet yerinde olmuş. Etkileşimi azaltmak gerekiyor.
10 Yorumla
+1 yılGereksiz kalabalığı önleme adına tahmin edilebilir bir durumdu..
10 Yorumla
+1 yıl1 sene her hafta 2 gün sokağa çıkma yasağı uygulanmalı bence
10 YorumlaNe farkeder ki sanki öyle virüs geçmeyecek mi önemli olan dolu insanların olduğu bir ortam olmaması
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSınav günü en iyisi ya ailelerin gelmesi sacma zaten bir de ses yaparlar okuyamayiz paragraflari iyo olmuş sokaklar sakin olur rahat sinav olur
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİyi bir karar, sadece sınavla ilişkisi olan kişiler dışarda olacak. Otobüsler çok dolu olmaz, zaten herkes kendi okulunda gircekmiş.
20 YorumlaBence mükemmel benim girdigim sene okulun yaninda yol gecitodu ve surekli korna sesleri geliyodu soruyu defalarca okuyodum oturup aglamak istemistim bence ger sinav zamani yapilmali
00 YorumlaSadece Sınav Saatinde Yasak Var Diye Biliyorum Araştır İstersen.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDogru bulmuyorum.. Resmen ölüme gidiyorlar.. yasak var yollar bos olacak ama okullar dolu sonra hastaneler dolu olacak..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2002 li 2006 lı küçük çocuklar sınava biz de villamıza ahahaha
10 Yorumla
+1 yılOnca öğrenci ve onca öğrencinin velisi dışardayken biz evde olalım bakalım😏
10 Yorumla
+1 yılSadece sinav saatlerini kapsiyor bu karar.
32 Yorumla- +1 yıl
Yani kesinlestigi icin yazdim ama tabi sen bilirsin yine de :)
+1 yılGereksiz. Bu arada öğrenci yanında veli gidebilecek mi
00 YorumlaSınava girecek ögrenciler için durum zaten yeterince zor. Yasağın gelmesi iyi olmuş
00 Yorumla
+1 yılmantıklı yerinde bir önlem olmuş ben destekliyorum.
30 Yorumla
+1 yılYeterli değil ama madem ertelemiyorlar önlemleri daha da arttirmalilar
30 YorumlaYerinde buldum sınava girecem adamlar sülalecek gelip sınav olan yere yakın yerlerde oturup sohbet ediyorlar. Bence herkes evinde dursun.
10 YorumlaSokağa çıkma yasağı olsa da olmasa da tüm aileler ve öğrenciler okulda. Bunun için hiçbir önlem almadıktan sonra ne yapsalar boş.
10 Yorumla
+1 yılHarika bir karar. Sınava girecek olan arkadaşlara başarılar 🥀
20 Yorumla
+1 yılBirisi beni aydınlatsın arkadaşlar. Evim şehirden uzak 10 km falan sınava gireceğim okul şehirde. Toplu taşımalarda yasak gelmez dimi nasıl olacak? Çok endişe ettim şu an stres yapıyorum. Birisi yardım etsin
00 Yorumla- Gündem konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılBizim psikolojimizi bunlar bozuyor
50 Yorumla Çok gereksiz bir karar uçağım vardı mesela benim gidemiyorum
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğitimle ilgili türkiyede kaç bakan varsa hepsinin ya ne bok yiyecekleri msüden belliydi
00 YorumlaGündem konusunda 616 cevap paylaştı. Sadece sinav saatlerinde diye biliyorum
12 Yorumla- Gündem konusunda 928 cevap paylaştı.
u +1 yılİyi olmuş sınava rahat gider gelirler en azından.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPeki sınava girecek kişilerin ailesi?
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBahce dışında da olamayacaklar? Özel arabayla gitmek ve sınav çıkışında alinmamiz lazim. Telefon para vs olmayacak sonuçta
+1 yılBu ne saçma bir düzen adam akıllı yapamıyorlar
31 Yorumla
+1 yılHadi yine iyisiniz liseliler
20 Yorumla
+1 yılMantıklı güzel bir karar.
20 Yorumla
+1 yılÇok mantıklı beğendim.
20 Yorumla
+1 yılGayet yerinde bir karar 🌺
20 YorumlaGündem konusunda 2,5b cevap paylaştı. Mantıklı bir karar
30 Yorumla
+1 yılGayet yerinde bir karar.
10 Yorumla
+1 yılBence çok mantıklı bir an önce olup bitsin sınav uzaması daha beter moralimizi bozuyor.
12 Yorumla- +1 yıl
katılıyorum olsun bitsin bir an önce
- +1 yıl
Aynen ya cidden ne olacaksa olsun
+1 yılYani tek mantıklı karar
10 Yorumla- Devamını Gör (53)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 