
Hani aile bakanı bir kereden birşey olmaz diye savunmuştu çocuklara tecavüz olayından dolayı bu vakfı. Hatırladınız mı?

Orada çocuk yok tecavüz edecek ama tarihe tecavüz ederler mi bilmiyorum.




İktidara oy verenler mutludur her halde. tebrik ediyorum çocuk tecavüzcülerini önemli kurumlara atanmasını sağladınız umarım o yastığı koyunca rahat uyuyorsunuzdur.
Vizyon elbetteki önemli ancak günümüz tarihinde eski hayvanat bahçesi müdürünün şimdinin Tubitak başkanı olduğunu göz önüne alırsak pek yadırgamadım açıkcası. Bu durumdan ziyade, o dönem çocuklarımızı belleyen belletmenlere ne olduğu tartışılmalı bence
Bu ülkede olan şeyler şaşırtmıyor herkes herşey olabilir suç işlersin tamamlaman için tekrar bırakılırsın daha neler neler...
Bir kişinin hatasını bütün kuruma mal etmek akıl karı değildir. Bu kurum sırf dindar olduğu için onca safsatayı çıkarıyorsunuz. Hak etmişse eğer yeni başkanın koltuğu hayırlı olsun...
45 erkek çocuğa tecavüz dine uygun diyorsan merak ettim hangi dindensin
Ortada hata var. Lakin bir günahı, yüzbinler günah yapmayın!
Allah hakkı için söyle
Lanetlwyebildin mi o tecavüzcüleri ve onlara koltuk çıkanları?
Lanetledim.
Mesele yok o zaman.
Cevap
30Cevap
Durmak yok, tüm kurumları ele geçirmeye devam.. Bu tablonun yaratılmasına destek verenler mutlu olabilir.
Anadolu insanına lan öküz Anadolulu diyen Nevzat Tandoğan masonu 17 sene Ankara'da Valilik yapmıştı. O Mason içini 1929'da vali olarak tayin eden de Selanikli bir başka masondu. Sonra da kafasına sıktı bok çukurunu boyladı. Mezari nerede bilen bile yok. Ne iş?
Bunun en güzel cevabını bu tweeti atan arkadaş vermiş bence. Bize de ağlanacak halimize gülmek kalıyor maalesef.😔
Elhamdülillah müslümanım sonuna kadar da islamı savunurum ancak bu ensar vakfı mevzusu hakaten sakat iş. Lafta müslüman olanlardan çektiğini bu din gayrimüslimden çekmedi.
Bir kurumdaki bir suçludan dolayı tüm kurumu suçlayacaksak MEB i kapayalım o zaman.
Siyaset yapıyorsan adam gibi yap.
Şu olayı önce bir düzgün araştırıp sonra yorum yapsanız.
Evet gündeme gelmesi belki bu sebebten oldu, ama tecavüz eden Ensar Vakfı değildi!
bu kadar iğrenç lakayık bir arada görülmemiştir bunlara hala inanan varsa müslüman da olamaz insanda adam yok sanki sabıkalı olmayan göreve gelemiyor
Tecavüz etmedik cocuk kalmayınca tarihe tecavüz etmeye karar verdiler galiba.
Türk Milleti'nin büyük bir kısmının zekadan mahrum olmalarının göstergesidir. Daha karanlık gelecekler için böyle devam et Ey Türk (!)
işte bu gibi pisliklerden dolayı bazen erkekliğimden utanıyorum aslında böylelerini asmak lazım bu ne biçim pislik böyle 😠
En başta bu tip kurumlara o alandaki birisi gelmeli. Tarih kurumu başına tarihçi geçsin Ensar vakfı başkanı ne anlar bu işten?
Sayın Erdoğandan Cumhurbaşkanı olabildiğine göre...
bir kereden bisi olmaz diyenler bir kere vermeye aliskin olunca.
Bu ülkede bir yerlere gelmek istiyorsan iğrençlikler silsilesinde kamp kuracaksın. Kaçarı göçeri yok. Bu ne midesizliktir ya Rabbim...
siyasi olarak insanlar tepki göstermedikce böyle atamalar daha çok olur.
Ula şu tecavüze verdiğiniz tepkinin 3 de birini onla bunla yiyişenlere verseniz adamsınız diyecem çünkü taciz ve tecavzlerin sorumlusu onlar.
Tavuklu pilav ayağına sx partileri düzenleyip subyanların ırzına geçiyorlardı yıllarda, Fetö yurtlarıyla bir benzerlikleri de buydu
Başımızdakinin ne olduğu belliyken çok normal değil mi?
Zina neden serbest sanıyon bu ülkede bilmem anlatabildim mi
Hangi dinde olursa olsun, aşırı dini savunanlar genelde hep sübyancı çıkmıştır. Önünü açmadığı makama oturturlarmı adamı?
Has dinciler yapmaz öyle birşey onlar dini kullananlar
Ne desek boş bu zihniyet değişmedikçe daha çok duyarız böyle şeyler.
Feto yerine destekledikleri yeni cemaat... Bu akp akillanmaz...
Bakalım neler göreceğiz daha.
Turk tarihinde oğlancilik olduğu içindir belki
Türkiye’de kurumsal çatı altında sistematik çocuk tecavüzü din tüccarı vakıf ve derneklerle ortaya çıktı. Yani Türk tarihinde değil iktidar partisi ve onun dinci kuruluşları tarihinde var bu.
Son yıllarda bazı devlet kurumlarında olabilir doğrudur
Osmanli padisahlarinin oğlanciligini arastir istersen. Oglanlari olurdu ozellikle yabanci devsirme cocuklari boyle yaparlardi yuzleri guzel oldugu icin. Kazikli voyvoda neden yuzlerce osmanli askerini kaziga oturttu? Padisahin oglan sevdasinin hirsini osmanli askerlerinden cikardi. Cunki cocuklugundan beri bilinc altina islemisti
Osmanlı Türk müydü? İlber Ortaylı der ki Osmanlı ailesi Rus-Ukrayna kırmasıdır.
Karilari rus ukraynali olsada kendileri has be has osmanli idi
Ailesi deyip hepsini içine katmak haksızlık olur, yoktur demiyorum mutlaka vardır, saray hayatı yaşayan tüm yönetimlerde vardır. tarihimizi kötülüleyip, kazıklı voyvoya denen bir vahşi ye hak vermen seni Türk düşmanı yapar.
Osmanlı sadece bir hanedan , Türk olmak bir ırk
@Koçerkeği34 bu benim dusuncem degil gercekler. Nami diğer Dracula. 2. Vlad tepeş. Oglanciligin hazin sonu.
Cok dogru yazmıssin ıv. Murat da başı çekiyor
Sizin Türk ırkı ile derdiniz nedir yaa.
ne türk ırkı anneleri ya leh ya yahudi ya rus
Cayowski ırk babadan geçer anadan değil
Genetik bilimi öyle demiyor
Toprağa hıyar ekersen hıyar çıkar , tohum toprağn rengini almaz
@Çaykovskiii çocuğun annesi rus veya ukraynalı. İlişkiye girdiği kadınlar da yine rus veya ukraynalı. Türk yok ortada.
Komünist bir dusunceye Türk ırkını anlatmak zor olur en iyisi susayım ☺️
valla bizimle eğleniyolar..
Allah ıslah etsin bunlari
Atamın kemikleri sızlayacak
Bazen su cinayetleri haklı buluyorum.
Türkiye'ye hoş geldiniz..
Yazıklar olsun. Yargılama gerekirken ödül
Allah yönetime akıl fikir versin
Orada bir adam var bu resme yakışmıyor
Canım Türkiyem 💕
Gelde şimdi terorist olma
Türkiye’de adam olmak böyle oluyor sanırım
Cok seyler söylerdim ama silivri soğuktur..
Dinci pislikler.
Denecek çok şey var ama bu millet hakketti
Şaşırmadımk
Ülkede liyakat bu
durmak yok..
Bunun adı ihanettir
kimşaşırdıki
allah akıl versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?