AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Yazık olmuş kıza, böyle şerefsizleri müsait bir yerinden asmak lazım.😡
Nedenini bilmeden bir şey demek istemiyorum açıkçası
Atasözü vardır Kendi düşen ağlamaz affediyorsa kendisi bilir
Tehdit edilmiş olmaslı, yoksa nasıl unutabilirsin yapılanları.
Hiç normal değil ama verilecek cezada etkili olmaması lazım.
Kız belki bu halimle beni ondan başkası kabul etmez edasıyla kabul etmiş olabilir.
Hangi akla hizmetle böyle bir karar almış. Hiç normal değil. Muhtemelen olayın altında bilmediğimiz farklı sebepler yatıyor.
Böyle bir yorumu ben yazacaktım sen yazmışsın Tebrikler
Aslında bu habere söylenecek çok şey var da gerek yok uzatmaya. Kız halinden memnun baksana affetmiş adamı.
İnsanların hayatına haddinden fazla karışmaktan hep korkmuşumdur o yüzden kendi hayatı kendi kararı der geçerim ama tekrar bu kızla ilgili bir haber görürsem de asla üzülmem umursamam hatta
Bence affi kabul edilmemeli bence artık ondan başka kimse onu kabul etmeyecegini düsünduğü icin mecburiyetten yapiyor bunu. Ya da belki de o da onun yüzünu asitle yakacak gece uyurken
herkes tehditte olsa affetmem demiş ama şöyle bir şeyde var:Eğer sizi tehdit ederlerse tamam ama ya sevdikleriniz tehdit ediliyorsa ne yaparsınız yani aklıma başka bir açıklaması gelmiyor olayın
Atalarımız ne demiş, iki kişinin arasına girme.
Demekki atalarımızdan ders alamamışız.
Hiç bir anlam veremedim tekrar tekrar düşündüm garip çok ama çok enteresan... 🤷♂️🤷♂️
Cok acı verici bisey bunun sevgiyle alakasi yok bence
Gerçekten üzülüyorum ya ben böyle haberleri görünce gerçekten üzülüyorum..
Saka gibi değil korku filmi gibi azrailini affeder miinsan
Biri beni bu hale getirese kafasina sıkardim yazık kizda güzelmiş
@Elazığlı-1995 ailesi de mi yok kızı uyaracak ya da koruyacak 😯
Kesin tehtit etmiştir o sen bilmezsin böyle tipleri her türlü insan var
Aklıma ünlü şarkıcı bergen geldi umarım sonları aynı olmaz
Bu kızların gerizekalılığı beni delirtiyor. AHH BERFİN HARİKA SEN ŞU AN SÜPER BİR İNSAN OLDUN NE KADAR MERHAMETLİ VE AFFEDİCİSİN BENİ SİK LÜTFEN BERFİN
Aynen ya kendilerini melek saniyolar inek geldiker inek gitcekler
O affetti diye salacaklar mı yani o manyağı kimsenin yüzünü bir daha yakamasın diye içerde tutmaları lazım
Anlam veremedim birde o kadar insan onun için uğraşırken o kadar uğraşı çöpe attı
Dahada ötesi yok yani başka hiçbirşeye bu kadar şaşıramam
Tehdit mi ediliyor acaba ya da akli dengesi psikolojisi iyi değil
Allah akıl versin ben olsam süründürürüm beni o hale getiren insanı
Kimse ne yaşadığını ne gerekçesi olduğunu bilemez Allah bilir bos duyar kasmayin.
İnşallah iyileşir bir an önce
Bu sevgi değil ki ilerde öldürür bu kızı ne diye affetmiş acaba.. Cidden çok cahiliz ve körüz bazı konularda
biz buna “Stockholm Sendromu” diyoruz. herkes kendi seçimlerinin sonucunu yaşar. kimse için üzülmemek lazım.
Ben sey dusundum hani af geliyor ya ondan mı korktu acaba? Aksini düşünmek istemiyorum
"Kendisine de mi saygısı yok" derdim ama insanları yargılamak istemiyorum.
Boşa demiyorum insanların başına gelen tüm kötü veya iyi şeyler kendi tercihleri sonucun da gerçekleşir, bazı istisnalar haricinde.
Bergende öyle olmamışmıydı.
Sonunda adam öldürmüştü.
Yemin ediyorum cok komik affedilir mi öyle birşey ya
Kusura bakmasinda bu bildigin salaklik.. Bu kizin yakini olsam affedildigine pisman ederdim o kansizi... Insanlari anlamak cok zor artik..
Berfin affetmedi akp. mhp affetmisti zaten çıkacaktı kendisine bı şey yapmasin evlilik vaad edince oda affetti yani affetmeseydi yine çıkıyordu o sadece barıştı diyelim
Sence yüzüne kezzap atacak kadar herseyden geçmiş biri kamuoyundan mi korkar
O affetti diye o sapkın kişilik dışarı çıkacak öyle mi :DD
Belki dışarı çıkmasını istiyordur intikam alacaktır.
Mantıklı bir hareket değil. Nasıl bir ruh hali var acaba merak ettim.
belki içinde kotuluk tasımak ıstememıstır ya da para almıstır
Avukat hanım haklı, ama Berfin de öyle bir yürek var ki insan merhameti karşısında şok oluyor 😱😱😱
Hımm kötü olmuş benim bir yerime en ufak bı şey olsa üzülüyorum
Neyini nasıl affeder ya resmen hayatını karartmis pesss
Burda basit bir tokattan basit bir iteklemeden bir tekmeden bahsetmiyoruz hayati elinden almış
Var böyleleri.
Evlerden ırak boyleleri
Evet.
Apaçık ortada degil mi iki seçenek vardir
1. kizlar çok aptal
2. Tehdit ediliyolar
Bana giren çıkan yok, herkes kendi secimleriyle yaşar.
Böyle insanlar oldukça şiddet bitmez hiç bir canlıya şuddet olamaz böyleleri yüzünden dünya bu hâlde
Onsuz olamam diyen aşıklar varken çok da anormal gelmedi bana ah şu aşk dedikleri yok mu ahh..
Çok iyi kalpli bir kız o zaman veya intikam için affediyordur
Acıyorum tek kelimeyle bu erkekler ne kadar şerefsiz tekrar gördüm.
diyelim ki ceza aldı çoçuk ceza bitti ondan sonra korkudandır diye düşünüyorum
Böyle bir şeyi affedebiliyorsa, beter olsun.😠
normal degil. Bugun asit döken yarin ne yapmaz
Olayın iç yüzünü bilmeden yorum yapamıyorum
Toplum şu seviyeye geldiğinde çağ atlayacağız
İyi halt etmiş. Sinirim zıpladı okudukça.
Ne onursuz insanlar var hayatın kaymış sen gidip affediyon diyicek bir şey yok aklım mantığım almıyor.
Yüzü g. tüme benzediği gibi karakteri de b. kuma benziyor... Tipik türk kadını...
Eğer bir tehdit vb. bir şey yoksa, bunun adı ahmaklıktır.
Ulan biz laf atsak suç'
Adam kezzap atmış hala on numara
Yetti bitti artık bunlar yüzünden cinayet var
Güzel para verilmiştir 🤷🏻♂️
Böyle bir pskopati affetmekte ne bileyim
tehdit olmadığına emin miyiz?
resmen saf s. a. l. a. k bu kız ya