Milletvekili maaşları 17. 280 tl... Sizce nasıl bu maaş var mı bir fikriniz?

Acaba hak ediyolar mi bu paraları özellikle hükümettekiler ve Cumhurbaşkanı... Bu maaşı alınca içleri rahat bir şekilde yiyebiliyolar mıdır? Ben olsam utanırım yemeye... Başbakan ya da Cumhurbaşkanı olsam... Milletin oyuyla geliyorsun, milletin parasını aliyosun uçuk bir şekilde, ve millete bakmıyosun, Millet için çalışmiyosun, insan Yiyemez o paraları rahat şekilde... Neyse
Milletvekili maaşları 17. 280 tl... Sizce nasıl bu maaş var mı bir fikriniz?
Cevapla