Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi :)
@Cauchy1 hemen yandaş diye etiketleyin burda bir yandaş varsa o da sizin gibi terör yandaşlarıdır. Sizin gibi başkalarının fikrine saygı duymayan faşistler şimdi mağdur edebiyatı yapar tabii. Ben ülkemi yönetenlerden memnunum, sonuna kadar da Recep Tayyip Erdoğan diyorum. Sana da Terörist Selo'yla başarılar
Oncelikle sunu soylemek istiyorum yarasi olan gocunur :) bu kadar delirme hemen bir dur 😂 öğretmenim ben 80 puanla atanamiyoruz artık 2017 nin atamasi bile 2018 in ortalarinda yapiliyor hemde cok komik bir rakamla ozelde surunuyorum yav hangi birini sayayim be kardesim terorist diyorsun yandas diyorsun da chp nin iktidarini gormeden bilmeden yandas medyadan duyduklarinla hareket edecegine azcik oku bence. chp zamaninda erbakan ile ittifak kurdu amerikaya inat kibris baris harekatini yapti. Sag sol diye birsey kalmadi bu 1 ikincisi hdp lilerin chp ye oy vermek istemesi chp yi terorist yapmaz bu da 2 !
@Cauchy1 hadi kardeşim git ötede oyna 80 puanla atanamadın diye hükümete b. k atıyosun.. senin gibi bir sürü öğretmen var sen kendini geliştiremediysen, hayatta başarısızsan devlet sana ne yapsın? Doktor olsaydın, avukat, eczacı olsaydın? Herkes okuyacak diye bişey yok iş bulamadın diye buraya ağlamaya gelmişsin.. CHP ye oy verebilirsin, ama benim fikrime saygı duymak zorundasın.. daha kendine hayrın olmamış gelmiş burada vatan kurtarma edebiyatı yapıyorsun. Sen CHP iktidarını ne zaman gördün acaba git babana dedene sor sana anlatsınlar kuyruk zamanlarını. Çomar gelmiş bir de burnunun sümüğüyle devlete laf atıyor. Senin savunduğun adamlar terörle mücadele mi edebilecekler sanki? İşleri güçleri insanların inançlarıyla uğraşmak, Ayrımcı faşist bir partiye oy vermem, verene de acırım
Ben mi kendimi geliştiremedim 😂ya da 2009 yili kpss birincisi nazim oztunali o atanamayan fizik öğretmeni de mi kendini gelistiremedi ve onun gibiler😂git kendini at bence 😂tabi ayni seyleri yaşamayan nereden bilecek sen hayatimda gordugum en gerizekali insansin ben senin gorusune saygı duyarim ama sana saygi duyamam cunku dusunmekten yoksun mantikli gerekçeler sunamayan karsindakini asagilayarak hakaret ederek uste cikmaya çalışan bir gerizekaliymissin. Ben hakaret etmiyorum sadece senin yorumuna gore sana ne olduğunu söylüyorum. Hadi ben 80 puanla acikta kaldım peki ya arkadaslarim 90 li puanlar o fizik öğretmeni tabi ya akp doneminde sorulari çalan foto kadar kendimizi gelistiremedik demi haklisin sonucta cevap anahtarimiz olmadığı icin tum sorulari yapamıyoruz 😂 chp terorle mucadele edemezmis yav nereden biliyorsun ki ayni şeyleri ayni secimleri yaparak değişim bekleyecek kadar akil yoksunusun. yinama kesin bildigimiz fetoyu zamaninda bastaci yapan hükümet ve cozulemeyen teror..
@Cauchy1 sizin gibi terör şakşakçilarının kökünü bu seçimde kazıyacağız, o zaman hakaret etmeyi göreceksin sen.. hayatta bir baltaya sap olamamışsın ama seni doyuran hükümetine baş kaldırıp dil uzatmayı çok iyi biliyorsun.. iyi ki işe girememişsin, senin yetiştireceğin beyinlere acırdım. Az kaldı son 4 gün, sonra Selo başkanınla Kandilin yolunu tutarsın. Bu memleketi bölemeyeceksiniz aşağilık teröristler, böldürmeyiz
Oha ya ne güldüm 😂 ozel bir lisede mudurum ben 😊 atanamadim ama issiz değilim ayrica sevgilim var 1 sene içerisinde de evlenecegim. Ben bölücü değilim tarafsiz akli basinda kisiler yazismalarimizi okursa senin akil yoksunu bir vatandas oldugunu anlar. Sereflice askere gitmis vatanina milletine bagli adam gibi adamim ve terore teroru basimiza getirip darbeye yol acanlara zamaninda musade edenlere de sonuna kadar karsiyim. Ben akp ye de oy verdim zamaninda. Simdi de doğrudan yanayim. Ayrica Madem chp terorist o zaman akp dokunulmazligi kaldirsinda herkes yargilansin ! Seloyu savunmuyorum ama hukumetimizide elestirmek istiyorum bir konuda daha tum guc ellerinde madem selo terörist ki benimde sevdiğim savundugum bir adam değil ama madem terorist o zaman cumhurbaskanligi adayligi neden kabul edildi bence akp rant saglamak için onlar üzerinden oy sağlamak icin yapti ya suratini gormeyi cok isterdim su anda ne oldu? 😂😂😂
Ben hem idarecelik hem matematik öğretmeniyim ve elhamdulillah muslumanim. Dini gorevlerimi de yerine getiriyorum. Bizler ozelde surunmek somurulmek icin degil devlete atanmak icin okuduk. Ama cok sukur aklim bana yeterde artar bile kendi parami da guzelce kazanıyorum. Ve seni burada zor duruma kucuk duruma dusurdugum icinde kusura bakma biraz maymun ettim sanirim cok pardon kardesim 😊
@Cauchy1 kıvır bakalım müdür efendi, hükümeti eleştirmekmiş.. sıkışınca hemen evleneceğim vs vs sallamışsın bize ne bunlardan? Senin savunduğun parti terörle mücadeleden bahsediyor mu hić? Varsa yoksa yapılanları yıkmaktan bahsediyorlar. Senin gibi boş olmadığımız için zırt bırt buraya giremiyoruz tabii dakka dakka sana cevap mı verelim? Faşist kafanla hem hükümete hem de sevenlerine hakaret ediyorsun sonra da g. t korkusundan yok askerlik yaptım yok muşlümanım vatan millet sakarya edebiyatı yapıyorsun. Bu yapılan hizmetler ne zorluklarla yapıldı, şimdi bir hamlede senin gibi terör şakşakçıları gelsin yıksın öyle mi? Reis'in sonuna kadar arkasındayım. Bu bölücü zihniyetin de hep karşısında olacağım. Maymun olduğun doğru, asıl seçimden sonra maymunluğu göreceksin sen.. Devletinden bu kadar şikayetçiysen yurtdışına gidebilirsin, İsrail falan sana uyar bence..
Got korkusu mu? Gizlenen sensin. Benim alnim acik. Destekledigim parti terorle mücadeleden bahsediyor ama sen tabi tek bir tane adami dinledigin için bilmiyorsun bilemiyorsun tabi okuma aliskanliginda yok 😂 ben hepsini yan yana koyup dinliyorum notlarimi alıyorum sen sorularıma cevap ver yukarida kavirma carpitma teror disinda ekonomiden dolardan eurodan issizlikten bahset hadi ya bunlardan konuş biraz. Kardesim özelden mesaj at kendine güveniyorsan sana calisma belgemi gostereyim benim alnim acik. Sallamiyorum ben ne olduğum kim olduğum kimligim annem babam soyum sopum belli. O Destekledigin hukumetide destekledim ben. Sen kivirmada fetonun 2016 o güçlü girisimi nasil yapabildi nasil o kadar guc sahibi oldu israil diyorsun da israilin arkasindaki amerika askerlerimizin basina cuval geçirirken neden kinamakla yetindik o kinamakla yetinenlerin arkasindasin bana mi israile git diyorsun? Kardesim azcik akli başında insan taklidi yapabilirsen sevinirim tabi varsa dusunme kabiliyetin 😊
bugün yeterince uğraştım sizin gibi akıl yoksunlarıyla ve yeterince de haddinizi bildirdim. çoğu sorumda cevapsız kaldı çünkü savunamazsın savunabileceğin bir taraf yok. Neyse kendimden bahsetme meraklısı değildim sen dedin bana bir baltaya sap olamamışın diye bende seni burada morartmış olmak istedim bir nasılım paylaşımı da yapta morlukları görelim :D konu siyasatten nereye geldi tartışamayınca benimle bana salladın yazık acınası durumdasın dk başı cevap verme zaten yazdıkların ortada saatler sonra da cevap versende boş yetersiz kaldın umarım bir gün seninde aklın fikrin düşüncelerin olur kardeşim az kendini geliştirmeyi dene yoksa çok acırlar sana daha :D
@Cauchy1 sizin gibi pkk yandaşları ancak mevcut olanı yıkmak için konuşurlar, soyun sopun belli tabii siyonist olmasan bu kadar devleti karalamazsın. Belli ki seni de dolduran bir üst akıl var. Ama boşuna çırpınıyorsun, sana burdan ne kadar cevap versem az, sonuçta siyonizm ve bölücülük de bir dava ve sen de bu davaya sıkı sıkıya bağlısın çok belli. Allah'ın izniyle sizin gibi kefere ve yahudilerin oyunları bu seçimle başınıza geçecek. O zaman görürüm seni. Bu ülkeyi sizin gibi anarşistlere bırakmayız
Konusmalarina dikkat et. Elestirmek her vatandasin en dogal hakkidir yok bolucunuz yok siyonistsiniz yok devleti karaliyorsunuz anca ya sen onu bunu bırakta adam ol azcıkta bana cevap ver sen yandas kanallar disinda baska kanallar izliyor musun ben hepsini izliyorum bir de senin gibilere laf anlatayim dedim. Sen bana cevap bana ekonomiyi anlat yukselen dolari anlat euro ne durumda onu söyle bu fetoyle kim kola lolaydi fotolar videolar belgeler arsivler hepsi var birde neden savundugunuz kisiler bu kadar yalan söylüyor valla ben onu bunu bilmem de sen dinsizsin benim bakara makara diyen siyaseti camiye siyasati sokanlarla surekli yalan soyleyenleri savunanlarla isim olmaz. Hala anlayamiyorsun azcik fox tv yi izle bak bakalim söylediği yalanlara savungunuz kisinin ap acik ortada chp iktidara gelir gelmez bu degil benim söylediğim ama savundugunuz kişiler yanlis benim savunduklarim daha dogru. konulari carpitma azcik adam ol cesaretli ol da sorularima cevap ver akil yoksunu vatandas.
@Cauchy1 tabii sen ve senin gibi Yahudi uşakları fox tvden başka bişey izlemezsiniz sürekli hükümete saydırmayı bilirsiniz. Memleketi geriye götürmek isteyen, ilerlemek istemeyen gerici zihniyetin adamısın ne de olsa. Şimdi söylediklerim zoruna gidiyor değil mi? Senin savunduğun parti Atatürk zamanı haricinde ne yapmış bu ülkeye? Siz atomu parçaladınız da biz müslümanlar mı engel olduk? İşiniz gücünüz insanların kıyafeti, giyimi, inancıyla uğraşmak değil mi darbeci zihniyet? Şimdi memleketin yarısı bir adamın peşinden gidiyor diye zorunuza gider tabii. İstediğin partiye oy ver kardeşim. Eğitim olarak senden çok çok yukarıda olduğuma da emin olabilirsin, köklü bir üniversitede akademisyenim ancak ben geleceği düşündüğüm kadar geçmişi de hatırlıyorum. Ve sonuna kadar ak parti diyorum. Neyse ki senin gibi ne idüğü belirsizler azınlıkta bu ülkede.. Onun da kökünü seçimde kazıyacağız. Şimdi lütfen daha fazla çevre kirliliği yapma
Şimdi senin konuşmanın başından beri yapamadığın şeyi yapıp senin sorularına cevap verecem. Eğer gerçekten desteklediğin partinin affedilemez yanlışlarını da bilsen haklısın diyebilirdin. ya da sen haklı olsan direk beni suçlamadan dinime dil uzatmadan bilip bilmeden iftira atmadan konuşabilirdin sağlık olsun ne diyim :) Ben tüm kanalları izliyorum bu 1. Ayrıca senin yapamadğın birşeyi yapıp tarafsız gazeteleri de okuyup tüm partilerin doğrularını da yanlışlarınıda öğreniyorum ama şunu görüyorum ki desteklediğiniz kişinin en basitinden yanında yola çıktığı hiç kimse kalmamış adamın sadece son 1 haftada söylediği yalanların haddi hesabı yok bir değil iki değil üç değil yani keşke bunlara cevap verebilsen? 2. de ben yahudi uşağı değilim müslümanım ve senden de çok daha fazla ülkeme bağlıyım gerçekleri görebiliyorum ve daha önce oy verdiğim adamın artık yanlış işler yaptığını ülkenin uçurumdan son sürat aşağıya yuvarlandığını ve tutunacak tek dalımızın millet ittifakı olduğunu biliyorum.
3. Benim her zaman yaptığım şey hükümete saydırmak değil eleştirmek ve her zaman doğruları konuşmaktır. Ayrıca gericilik demişsin de akp döneminde Cemaatlerin hemen her kurumda ciddi bir güç elde ettiği bu konuda akla gelen ilk örnekler emniyet ve özel yetkili savcılar idi AKP ve cemaat işbirliği ile Türkiye’de onlarca siyasi dava gerici isimlerin yönlendirmesi ve karar vericiliğine bırakılmış durumdaydı. Ayrıca sadece teknoloji kullanımında 34 ülke arasında yukarılardayız bunlar 2012 -2014 verileri Sabit genişbant internet abonelerinin oranında 34. Bilişim teknolojileri ihracatanın toplam ihracattaki payında 34. İnternet kullanan bireylerin toplam nüfusa oranında 34. Online alışveriş yapanların toplam nüfusa oranında 34. Ortalama sabit genişbant internet hızında 31. Ar-Ge harcamalarının toplam milli gelir içindeki payında 31. İnternet sitesi olan işletme oranında 30. Söylediklerin zoruma gitmiyor sadece seni tanıdıkça halime şükrediyorum.
Mesele Erdoğan karşıtlığı değil kardeşim. Mesele uçurumdan son sürat hızla aşağı düşen türkiye. En basitinden şunu söyleyeyim chp ecevit zamanında erbakanla birlikte amerikaya inat kıbrıs barış harekatını yaptı. Sana neden Muharrem İnce 'ye de oy vermen gerektiğini söyleyeyim. Muharrem ince hepimiz gibi müslüman annesini babasınıda gördük biliyoruz. iktidarın konuşmadığı ekonomiden geçim sıkıntısı çeken işsizliği artan Türkiye'den yükselen fiyatlardan bahseden kendisi. yakıp yıkacağını da söylemedi bu adam. Sadece gereksiz harcamaları kısıp halkın refah düzeyini arttıracağını suriyelere ayrılan milyonlarca doları öncelikle halkına vereceğini söylüyor kaynaklaın hepsini de nasıl yapacağını da açıklıyor terörle mücadeleden de bahsediyor bu mücadelenin süreceğini ve terörü nasıl bitireceğini de açıklıyor tabi tek taraflı yayın yapan kanalları izleyip at gözlükleriyle baktığın için göremiyorsun iftiralara inanıyorsun sadece desteklediklerinin doğru olduğuna inanıyorsun.
Ve akademisyen olmuşsun ama ön yargılarından bilip bilmeden suçlamaktan iftira atmaktan çamur atmaktan kurtaramamışsın kendini yazık çok yazık. Ayrıca akademisyenler, herhangi bir sosyal veya siyasi anlaşmazlık konusunda makul, tarafsız ve barışçıl açıklamalar yapmakla sorumludur. En azından barışçıl ol bölücü ayrıştırıcı konuşma sizin gibilerin gericilerin din düşmanlarının kökünü kazıyacağız da ne demek ya allahtan korkmaz kuldan utanmaz senin gibi çirkef iftiracı insanlardan utanıyorum ben. Ben hiçbir zaman hiç kimsenin kıyafetine karışmadım. Seçimi hak eden kazansın ve umarım da şaibeli bir seçim olmaz hak eden kazanır ve Türkiye içinde hayırlısı olur. Ayrıca ben aramızda kıyaslama yapmadım benim yaşımla senin yaşında bir değil ama görüyorum ki ve tarafsız bir şekilde yazısmalarımızı okuyacaklardan da eminim ki burada kimin daha olgun aklı başında mantığa akla dayanarak konuştuğunu kimin inançlı gerçek bir müslüman olduğunu da anlayacaklardır. Allah ıslah etsin senin gibileri.
@Cauchy1 hadi kardeşim uza şurdan yaa 4 paragraf yazmışsın hepsinin içi boş... ilk mesajı yazarak sataşan sen değil misin? Bizim zihniyete okumamış cahil diyen sen değil misin? Şimdi yok ben müslümanım vs vs ayak yapıyorsun. Sen hiç hastanelerde ilaç, muayene kuyruğuna girdin mi? Ben girdim. Ekonomiden dem vuruyorsun, ekonomik kriz sol parti döneminde olmadı mı? Yazarkasayı Tayyip Erdoğan'a mı attılar? Senin methettiğin partinin genel başkanı daha kendisine oy bile vermeyi beceremiyor. Parti yönetmekten aciz adamlar ülke yönetmeye kalkıyor. Bu işleri geçeceksin. Gençliğin verdiği heyecanla fevri davranıyorsun ama kimse o eski günlere geri dönmek istemiyor kusura bakma. Aydınlık çoğunluğun seçimine saygı duyabilmektir. %25 oy alıp sonra da bu milleti aptal, gerici, şeriatçı diye damgalamak değildir. Senin zihniyetin ancak bu insanları çomar, troll diye damgalamayı bilir
O zihniyet eskide kaldı. Akp'nin yaptığı şeyleri destekledik hak verdik mutlu olduk ve destekledik emin ol ama artık oyun İnce'ye. Baktım olmuyor RTE ye dönerim. Sadece sabahtan akşama kadar ahaber izlediğin belli ne diyim sana. Ben tüm kanalları izliyorum ve RTE ile İnce'nin ikisininde mitinglerini takip edip karşılastırıyorum sende öyle yap ondan sonra karar ver RTE dersende saygım sonsuz olacak dediğimi yaparsan. Farklı seçim yaparsanız ülke batmaz merak etmeyin daha önce de batmadı şimdi de batmaz. Hep aynı şeyleri yaparak farklı güzel şeyler bekleyemezsin.
beni korkutan şu ki osmanlının çöküş dönemine bakıyorum şu anki duruma benziyor yine osmanlı parası avrupa parasına göre değer kaybetmiş dış borç artmış cari açık artmış osmanlı devletin elinde olan fabrikaları özelleştirmeye başlamış vs... kabaca bahsettim istersen ayrıntıya girerek karşılaştırmaları aşağıya yazarakta anlatabilirim.
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi
paylasim yorumlarinda eksileyenlere sesleniyorum gidin kime verecekseniz onu yazin benle ugrasmayin akpye karin agriniz var anlasilan ki ben eksileyenlerden daha ustun goruyorum
şu an da 8 TL kullanım bedeli olan bir faturaya 50 TL lik çıkarıyorlar, kpss de 70 puan alan vatandaş 80 - 90 alanın önüne geçiyor , 100 lik akar yakıtın neredeyse 65- 70 lt si vergi : et , hayvan , hayvan yemleri , zirai tohumlar ve daha birçok şey ithal gıda üzerine üreten ülkeydik fabrikalara sahip çıkılmadı artık normal şeker kullanılmıyor glikoz var, daha ne sayayım
Çanakkale Savaşı'nda nice genç yaşında canları uğruna savaşan ceddimiz yerleri satalım diyemi şehit oldular hiçmi kemikler sızlamıyor. Tabi siz artık temmuz davasını düşünüyorsunuz. Çanakkale savaşı olmasaydı Türkiye'de olmazdı ve büyük ninelerimiz çıplak vaziyette yabancıların altında olurlardı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
286Cevap
Daha iyisi yok çünkü...
CHP (İyi Parti de iyi ama yeni)
Yüzümü güneşe döndüm
Doğru seçim
Chp..
Saadet Partisi
chpye verdim
Harbici parti bence kimsenin hakkını yemiyor
Ak parti.
Oy kullanmiyorum.
MHP yi destekliyordum. Ama artik kimseyi desteklemiyorum eksi atanlar buda bir seçimdir benim seçimimdir sizi alakadar etmiyor yani.
Hiç biri oyu hak etmiyor
Söylemem ☆
Ne olur söyle
Sonuna kadar Ak Parti
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi :)
@Cauchy1 hemen yandaş diye etiketleyin burda bir yandaş varsa o da sizin gibi terör yandaşlarıdır. Sizin gibi başkalarının fikrine saygı duymayan faşistler şimdi mağdur edebiyatı yapar tabii. Ben ülkemi yönetenlerden memnunum, sonuna kadar da Recep Tayyip Erdoğan diyorum. Sana da Terörist Selo'yla başarılar
Oncelikle sunu soylemek istiyorum yarasi olan gocunur :) bu kadar delirme hemen bir dur 😂 öğretmenim ben 80 puanla atanamiyoruz artık 2017 nin atamasi bile 2018 in ortalarinda yapiliyor hemde cok komik bir rakamla ozelde surunuyorum yav hangi birini sayayim be kardesim terorist diyorsun yandas diyorsun da chp nin iktidarini gormeden bilmeden yandas medyadan duyduklarinla hareket edecegine azcik oku bence. chp zamaninda erbakan ile ittifak kurdu amerikaya inat kibris baris harekatini yapti. Sag sol diye birsey kalmadi bu 1 ikincisi hdp lilerin chp ye oy vermek istemesi chp yi terorist yapmaz bu da 2 !
@Cauchy1 hadi kardeşim git ötede oyna 80 puanla atanamadın diye hükümete b. k atıyosun.. senin gibi bir sürü öğretmen var sen kendini geliştiremediysen, hayatta başarısızsan devlet sana ne yapsın? Doktor olsaydın, avukat, eczacı olsaydın? Herkes okuyacak diye bişey yok iş bulamadın diye buraya ağlamaya gelmişsin.. CHP ye oy verebilirsin, ama benim fikrime saygı duymak zorundasın.. daha kendine hayrın olmamış gelmiş burada vatan kurtarma edebiyatı yapıyorsun. Sen CHP iktidarını ne zaman gördün acaba git babana dedene sor sana anlatsınlar kuyruk zamanlarını. Çomar gelmiş bir de burnunun sümüğüyle devlete laf atıyor. Senin savunduğun adamlar terörle mücadele mi edebilecekler sanki? İşleri güçleri insanların inançlarıyla uğraşmak, Ayrımcı faşist bir partiye oy vermem, verene de acırım
Ben mi kendimi geliştiremedim 😂ya da 2009 yili kpss birincisi nazim oztunali o atanamayan fizik öğretmeni de mi kendini gelistiremedi ve onun gibiler😂git kendini at bence 😂tabi ayni seyleri yaşamayan nereden bilecek sen hayatimda gordugum en gerizekali insansin ben senin gorusune saygı duyarim ama sana saygi duyamam cunku dusunmekten yoksun mantikli gerekçeler sunamayan karsindakini asagilayarak hakaret ederek uste cikmaya çalışan bir gerizekaliymissin. Ben hakaret etmiyorum sadece senin yorumuna gore sana ne olduğunu söylüyorum. Hadi ben 80 puanla acikta kaldım peki ya arkadaslarim 90 li puanlar o fizik öğretmeni tabi ya akp doneminde sorulari çalan foto kadar kendimizi gelistiremedik demi haklisin sonucta cevap anahtarimiz olmadığı icin tum sorulari yapamıyoruz 😂 chp terorle mucadele edemezmis yav nereden biliyorsun ki ayni şeyleri ayni secimleri yaparak değişim bekleyecek kadar akil yoksunusun. yinama kesin bildigimiz fetoyu zamaninda bastaci yapan hükümet ve cozulemeyen teror..
@Cauchy1 sizin gibi terör şakşakçilarının kökünü bu seçimde kazıyacağız, o zaman hakaret etmeyi göreceksin sen.. hayatta bir baltaya sap olamamışsın ama seni doyuran hükümetine baş kaldırıp dil uzatmayı çok iyi biliyorsun.. iyi ki işe girememişsin, senin yetiştireceğin beyinlere acırdım. Az kaldı son 4 gün, sonra Selo başkanınla Kandilin yolunu tutarsın. Bu memleketi bölemeyeceksiniz aşağilık teröristler, böldürmeyiz
Oha ya ne güldüm 😂 ozel bir lisede mudurum ben 😊 atanamadim ama issiz değilim ayrica sevgilim var 1 sene içerisinde de evlenecegim. Ben bölücü değilim tarafsiz akli basinda kisiler yazismalarimizi okursa senin akil yoksunu bir vatandas oldugunu anlar. Sereflice askere gitmis vatanina milletine bagli adam gibi adamim ve terore teroru basimiza getirip darbeye yol acanlara zamaninda musade edenlere de sonuna kadar karsiyim. Ben akp ye de oy verdim zamaninda. Simdi de doğrudan yanayim. Ayrica Madem chp terorist o zaman akp dokunulmazligi kaldirsinda herkes yargilansin ! Seloyu savunmuyorum ama hukumetimizide elestirmek istiyorum bir konuda daha tum guc ellerinde madem selo terörist ki benimde sevdiğim savundugum bir adam değil ama madem terorist o zaman cumhurbaskanligi adayligi neden kabul edildi bence akp rant saglamak için onlar üzerinden oy sağlamak icin yapti ya suratini gormeyi cok isterdim su anda ne oldu? 😂😂😂
Ben hem idarecelik hem matematik öğretmeniyim ve elhamdulillah muslumanim. Dini gorevlerimi de yerine getiriyorum. Bizler ozelde surunmek somurulmek icin degil devlete atanmak icin okuduk. Ama cok sukur aklim bana yeterde artar bile kendi parami da guzelce kazanıyorum. Ve seni burada zor duruma kucuk duruma dusurdugum icinde kusura bakma biraz maymun ettim sanirim cok pardon kardesim 😊
@Cauchy1 kıvır bakalım müdür efendi, hükümeti eleştirmekmiş.. sıkışınca hemen evleneceğim vs vs sallamışsın bize ne bunlardan? Senin savunduğun parti terörle mücadeleden bahsediyor mu hić? Varsa yoksa yapılanları yıkmaktan bahsediyorlar. Senin gibi boş olmadığımız için zırt bırt buraya giremiyoruz tabii dakka dakka sana cevap mı verelim? Faşist kafanla hem hükümete hem de sevenlerine hakaret ediyorsun sonra da g. t korkusundan yok askerlik yaptım yok muşlümanım vatan millet sakarya edebiyatı yapıyorsun. Bu yapılan hizmetler ne zorluklarla yapıldı, şimdi bir hamlede senin gibi terör şakşakçıları gelsin yıksın öyle mi? Reis'in sonuna kadar arkasındayım. Bu bölücü zihniyetin de hep karşısında olacağım. Maymun olduğun doğru, asıl seçimden sonra maymunluğu göreceksin sen.. Devletinden bu kadar şikayetçiysen yurtdışına gidebilirsin, İsrail falan sana uyar bence..
Got korkusu mu? Gizlenen sensin. Benim alnim acik. Destekledigim parti terorle mücadeleden bahsediyor ama sen tabi tek bir tane adami dinledigin için bilmiyorsun bilemiyorsun tabi okuma aliskanliginda yok 😂 ben hepsini yan yana koyup dinliyorum notlarimi alıyorum sen sorularıma cevap ver yukarida kavirma carpitma teror disinda ekonomiden dolardan eurodan issizlikten bahset hadi ya bunlardan konuş biraz. Kardesim özelden mesaj at kendine güveniyorsan sana calisma belgemi gostereyim benim alnim acik. Sallamiyorum ben ne olduğum kim olduğum kimligim annem babam soyum sopum belli. O Destekledigin hukumetide destekledim ben. Sen kivirmada fetonun 2016 o güçlü girisimi nasil yapabildi nasil o kadar guc sahibi oldu israil diyorsun da israilin arkasindaki amerika askerlerimizin basina cuval geçirirken neden kinamakla yetindik o kinamakla yetinenlerin arkasindasin bana mi israile git diyorsun? Kardesim azcik akli başında insan taklidi yapabilirsen sevinirim tabi varsa dusunme kabiliyetin 😊
bugün yeterince uğraştım sizin gibi akıl yoksunlarıyla ve yeterince de haddinizi bildirdim. çoğu sorumda cevapsız kaldı çünkü savunamazsın savunabileceğin bir taraf yok. Neyse kendimden bahsetme meraklısı değildim sen dedin bana bir baltaya sap olamamışın diye bende seni burada morartmış olmak istedim bir nasılım paylaşımı da yapta morlukları görelim :D konu siyasatten nereye geldi tartışamayınca benimle bana salladın yazık acınası durumdasın dk başı cevap verme zaten yazdıkların ortada saatler sonra da cevap versende boş yetersiz kaldın umarım bir gün seninde aklın fikrin düşüncelerin olur kardeşim az kendini geliştirmeyi dene yoksa çok acırlar sana daha :D
@Cauchy1 sizin gibi pkk yandaşları ancak mevcut olanı yıkmak için konuşurlar, soyun sopun belli tabii siyonist olmasan bu kadar devleti karalamazsın. Belli ki seni de dolduran bir üst akıl var. Ama boşuna çırpınıyorsun, sana burdan ne kadar cevap versem az, sonuçta siyonizm ve bölücülük de bir dava ve sen de bu davaya sıkı sıkıya bağlısın çok belli. Allah'ın izniyle sizin gibi kefere ve yahudilerin oyunları bu seçimle başınıza geçecek. O zaman görürüm seni. Bu ülkeyi sizin gibi anarşistlere bırakmayız
Konusmalarina dikkat et. Elestirmek her vatandasin en dogal hakkidir yok bolucunuz yok siyonistsiniz yok devleti karaliyorsunuz anca ya sen onu bunu bırakta adam ol azcıkta bana cevap ver sen yandas kanallar disinda baska kanallar izliyor musun ben hepsini izliyorum bir de senin gibilere laf anlatayim dedim. Sen bana cevap bana ekonomiyi anlat yukselen dolari anlat euro ne durumda onu söyle bu fetoyle kim kola lolaydi fotolar videolar belgeler arsivler hepsi var birde neden savundugunuz kisiler bu kadar yalan söylüyor valla ben onu bunu bilmem de sen dinsizsin benim bakara makara diyen siyaseti camiye siyasati sokanlarla surekli yalan soyleyenleri savunanlarla isim olmaz. Hala anlayamiyorsun azcik fox tv yi izle bak bakalim söylediği yalanlara savungunuz kisinin ap acik ortada chp iktidara gelir gelmez bu degil benim söylediğim ama savundugunuz kişiler yanlis benim savunduklarim daha dogru. konulari carpitma azcik adam ol cesaretli ol da sorularima cevap ver akil yoksunu vatandas.
@Cauchy1 tabii sen ve senin gibi Yahudi uşakları fox tvden başka bişey izlemezsiniz sürekli hükümete saydırmayı bilirsiniz. Memleketi geriye götürmek isteyen, ilerlemek istemeyen gerici zihniyetin adamısın ne de olsa. Şimdi söylediklerim zoruna gidiyor değil mi? Senin savunduğun parti Atatürk zamanı haricinde ne yapmış bu ülkeye? Siz atomu parçaladınız da biz müslümanlar mı engel olduk? İşiniz gücünüz insanların kıyafeti, giyimi, inancıyla uğraşmak değil mi darbeci zihniyet? Şimdi memleketin yarısı bir adamın peşinden gidiyor diye zorunuza gider tabii. İstediğin partiye oy ver kardeşim. Eğitim olarak senden çok çok yukarıda olduğuma da emin olabilirsin, köklü bir üniversitede akademisyenim ancak ben geleceği düşündüğüm kadar geçmişi de hatırlıyorum. Ve sonuna kadar ak parti diyorum. Neyse ki senin gibi ne idüğü belirsizler azınlıkta bu ülkede.. Onun da kökünü seçimde kazıyacağız. Şimdi lütfen daha fazla çevre kirliliği yapma
Şimdi senin konuşmanın başından beri yapamadığın şeyi yapıp senin sorularına cevap verecem. Eğer gerçekten desteklediğin partinin affedilemez yanlışlarını da bilsen haklısın diyebilirdin. ya da sen haklı olsan direk beni suçlamadan dinime dil uzatmadan bilip bilmeden iftira atmadan konuşabilirdin sağlık olsun ne diyim :) Ben tüm kanalları izliyorum bu 1. Ayrıca senin yapamadğın birşeyi yapıp tarafsız gazeteleri de okuyup tüm partilerin doğrularını da yanlışlarınıda öğreniyorum ama şunu görüyorum ki desteklediğiniz kişinin en basitinden yanında yola çıktığı hiç kimse kalmamış adamın sadece son 1 haftada söylediği yalanların haddi hesabı yok bir değil iki değil üç değil yani keşke bunlara cevap verebilsen? 2. de ben yahudi uşağı değilim müslümanım ve senden de çok daha fazla ülkeme bağlıyım gerçekleri görebiliyorum ve daha önce oy verdiğim adamın artık yanlış işler yaptığını ülkenin uçurumdan son sürat aşağıya yuvarlandığını ve tutunacak tek dalımızın millet ittifakı olduğunu biliyorum.
3. Benim her zaman yaptığım şey hükümete saydırmak değil eleştirmek ve her zaman doğruları konuşmaktır. Ayrıca gericilik demişsin de akp döneminde Cemaatlerin hemen her kurumda ciddi bir güç elde ettiği bu konuda akla gelen ilk örnekler emniyet ve özel yetkili savcılar idi AKP ve cemaat işbirliği ile Türkiye’de onlarca siyasi dava gerici isimlerin yönlendirmesi ve karar vericiliğine bırakılmış durumdaydı. Ayrıca sadece teknoloji kullanımında 34 ülke arasında yukarılardayız bunlar 2012 -2014 verileri Sabit genişbant internet abonelerinin oranında 34.
Bilişim teknolojileri ihracatanın toplam ihracattaki payında 34.
İnternet kullanan bireylerin toplam nüfusa oranında 34.
Online alışveriş yapanların toplam nüfusa oranında 34. Ortalama sabit genişbant internet hızında 31. Ar-Ge harcamalarının toplam milli gelir içindeki payında 31. İnternet sitesi olan işletme oranında 30. Söylediklerin zoruma gitmiyor sadece seni tanıdıkça halime şükrediyorum.
Mesele Erdoğan karşıtlığı değil kardeşim. Mesele uçurumdan son sürat hızla aşağı düşen türkiye. En basitinden şunu söyleyeyim chp ecevit zamanında erbakanla birlikte amerikaya inat kıbrıs barış harekatını yaptı. Sana neden Muharrem İnce 'ye de oy vermen gerektiğini söyleyeyim. Muharrem ince hepimiz gibi müslüman annesini babasınıda gördük biliyoruz. iktidarın konuşmadığı ekonomiden geçim sıkıntısı çeken işsizliği artan Türkiye'den yükselen fiyatlardan bahseden kendisi. yakıp yıkacağını da söylemedi bu adam. Sadece gereksiz harcamaları kısıp halkın refah düzeyini arttıracağını suriyelere ayrılan milyonlarca doları öncelikle halkına vereceğini söylüyor kaynaklaın hepsini de nasıl yapacağını da açıklıyor terörle mücadeleden de bahsediyor bu mücadelenin süreceğini ve terörü nasıl bitireceğini de açıklıyor tabi tek taraflı yayın yapan kanalları izleyip at gözlükleriyle baktığın için göremiyorsun iftiralara inanıyorsun sadece desteklediklerinin doğru olduğuna inanıyorsun.
Ve akademisyen olmuşsun ama ön yargılarından bilip bilmeden suçlamaktan iftira atmaktan çamur atmaktan kurtaramamışsın kendini yazık çok yazık. Ayrıca akademisyenler, herhangi bir sosyal veya siyasi anlaşmazlık konusunda makul, tarafsız ve barışçıl açıklamalar yapmakla sorumludur. En azından barışçıl ol bölücü ayrıştırıcı konuşma sizin gibilerin gericilerin din düşmanlarının kökünü kazıyacağız da ne demek ya allahtan korkmaz kuldan utanmaz senin gibi çirkef iftiracı insanlardan utanıyorum ben. Ben hiçbir zaman hiç kimsenin kıyafetine karışmadım. Seçimi hak eden kazansın ve umarım da şaibeli bir seçim olmaz hak eden kazanır ve Türkiye içinde hayırlısı olur. Ayrıca ben aramızda kıyaslama yapmadım benim yaşımla senin yaşında bir değil ama görüyorum ki ve tarafsız bir şekilde yazısmalarımızı okuyacaklardan da eminim ki burada kimin daha olgun aklı başında mantığa akla dayanarak konuştuğunu kimin inançlı gerçek bir müslüman olduğunu da anlayacaklardır. Allah ıslah etsin senin gibileri.
@Cauchy1 hadi kardeşim uza şurdan yaa 4 paragraf yazmışsın hepsinin içi boş... ilk mesajı yazarak sataşan sen değil misin? Bizim zihniyete okumamış cahil diyen sen değil misin? Şimdi yok ben müslümanım vs vs ayak yapıyorsun. Sen hiç hastanelerde ilaç, muayene kuyruğuna girdin mi? Ben girdim. Ekonomiden dem vuruyorsun, ekonomik kriz sol parti döneminde olmadı mı? Yazarkasayı Tayyip Erdoğan'a mı attılar? Senin methettiğin partinin genel başkanı daha kendisine oy bile vermeyi beceremiyor. Parti yönetmekten aciz adamlar ülke yönetmeye kalkıyor. Bu işleri geçeceksin. Gençliğin verdiği heyecanla fevri davranıyorsun ama kimse o eski günlere geri dönmek istemiyor kusura bakma. Aydınlık çoğunluğun seçimine saygı duyabilmektir. %25 oy alıp sonra da bu milleti aptal, gerici, şeriatçı diye damgalamak değildir. Senin zihniyetin ancak bu insanları çomar, troll diye damgalamayı bilir
O zihniyet eskide kaldı. Akp'nin yaptığı şeyleri destekledik hak verdik mutlu olduk ve destekledik emin ol ama artık oyun İnce'ye. Baktım olmuyor RTE ye dönerim. Sadece sabahtan akşama kadar ahaber izlediğin belli ne diyim sana. Ben tüm kanalları izliyorum ve RTE ile İnce'nin ikisininde mitinglerini takip edip karşılastırıyorum sende öyle yap ondan sonra karar ver RTE dersende saygım sonsuz olacak dediğimi yaparsan. Farklı seçim yaparsanız ülke batmaz merak etmeyin daha önce de batmadı şimdi de batmaz. Hep aynı şeyleri yaparak farklı güzel şeyler bekleyemezsin.
beni korkutan şu ki osmanlının çöküş dönemine bakıyorum şu anki duruma benziyor yine osmanlı parası avrupa parasına göre değer kaybetmiş dış borç artmış cari açık artmış osmanlı devletin elinde olan fabrikaları özelleştirmeye başlamış vs... kabaca bahsettim istersen ayrıntıya girerek karşılaştırmaları aşağıya yazarakta anlatabilirim.
Recep Tayyip Erdoğan. BASKANDIR
AKP/Ak Parti
İnce'ye.
Muharrem inceye
Mhp🙏🏼
Mhp 🇹🇷
Baraj altı artık
Helal olsun kudursunlar 👍🏻
Barış için
Aynen
Chp tabiki
HDP...
CB de ince
mhpnin oyu hdp den az
1 oy MHP ye 1 oy Bahçeli'ye cCcMHPcCc
bahceli aday degil ona gore tekrar dusun
:D akp ile ittifak kurdunuz sizinde beyniniz yandı :D bahçeli aday değil
Hiçbiri
İyi de oyun illaki bir partiye gidecek sen kullanmasan da
Ümit özdağ
Hayırlısı
Yaparsa yine ak parti yapar
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi
YORU
En manttiklisi bence bu
mantıklı olan ne
Yeni bir umut olduğu için.
AKP/Ak Parti
suanda en iyisi akp ve akpye verecem
paylasim yorumlarinda eksileyenlere sesleniyorum gidin kime verecekseniz onu yazin benle ugrasmayin akpye karin agriniz var anlasilan ki ben eksileyenlerden daha ustun goruyorum
Mhp. Muharrem ınce
Bu iş #Tamam
CHP..
Akpp
CHP.
Yeni kan azım artık
Gelecek için yatırımlar yapan bir parti
Cehape qwe
Tamam artık CHP
Hepsi aynı halt
şu an da 8 TL kullanım bedeli olan bir faturaya 50 TL lik çıkarıyorlar, kpss de 70 puan alan vatandaş 80 - 90 alanın önüne geçiyor , 100 lik akar yakıtın neredeyse 65- 70 lt si vergi : et , hayvan , hayvan yemleri , zirai tohumlar ve daha birçok şey ithal gıda üzerine üreten ülkeydik fabrikalara sahip çıkılmadı artık normal şeker kullanılmıyor glikoz var, daha ne sayayım
Bu gidişle organik diye birşey kalmayacak
Belediye ve halk otobüsleri egzostan kömür gibi duman atar bir halt olmaz ama senin bizim aracımızda böyle birşey olsa yemediğimiz ceza kalmaz
Çanakkale Savaşı'nda nice genç yaşında canları uğruna savaşan ceddimiz yerleri satalım diyemi şehit oldular hiçmi kemikler sızlamıyor. Tabi siz artık temmuz davasını düşünüyorsunuz. Çanakkale savaşı olmasaydı Türkiye'de olmazdı ve büyük ninelerimiz çıplak vaziyette yabancıların altında olurlardı
Sadece en mantiklisi oldugu icin !
Boş oy atcam..
Hepsine bas geçersiz oy at bari çalamasınlar.
CHP/Cumhuriyet Halk Partisi
ülkemi padişahlara sattırmayacak bir partiye
Ak parti
Ak parti.
İlle akprti
Ak parti tabiki de
Tabiki iyi partiye
Akp tabiki
hiçbiri
Mhp 'ye vereceğim
Hiçbirine
Ak parti
Vatan için vatan
Ellerinize sağlık
Adalet kalkınma
Akp ışık
chp ye tabi