Ak parti suriye dolu diyorsunuz. Yapılan edilen iyiliklerin farkında değilsiniz. Nankör olmayın savaştan kaçıp sığınan insanlar bunlar. İçinde 4-5 ayyaş var diye lekelemeyin. İstediğinize oy verin fakat saygı çerçevesinde.
@Rabıaydın suriyelilerin ülkeye alınması için referanduma gidildi mi peki? Erdoğan kafasına göre 5 milyon suriyeliyi aldı ülkeye. İleride bunlar ülkenin başına bela olacaklar. Vatandaşlığa geçip ülkeden hak talep edecekler. Senin çocuğun işsiz kalırken, bunlar ülkede bir yerlere gelecekler. Düşünmeden konuşuyorsunuz işte.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
286Cevap
İnce!
chp olmalı
Cehape zihniyetine
chp.
Daha karar vermedim.
chp ye ver bence akp suriye dolu
Ak parti suriye dolu diyorsunuz. Yapılan edilen iyiliklerin farkında değilsiniz. Nankör olmayın savaştan kaçıp sığınan insanlar bunlar. İçinde 4-5 ayyaş var diye lekelemeyin. İstediğinize oy verin fakat saygı çerçevesinde.
@Rabıaydın suriyelilerin ülkeye alınması için referanduma gidildi mi peki? Erdoğan kafasına göre 5 milyon suriyeliyi aldı ülkeye. İleride bunlar ülkenin başına bela olacaklar. Vatandaşlığa geçip ülkeden hak talep edecekler. Senin çocuğun işsiz kalırken, bunlar ülkede bir yerlere gelecekler. Düşünmeden konuşuyorsunuz işte.
Sana diyorum ki istediğine oy verme özgürlüğüne hakka sahipsin. Saygı olsun yeter.
suriyeliler gelsin turkiyeye ama onlar oy turk vatandasi degil!
@kayae3 Erdoğan kazanırsa gör bak bu ülkede neler olacak. Satılmayan tek bir devlet toprağı kalmayacak. Beter olalım.
tamam ozmn sen bilirsin ben sana tavsiyede bulundm
reissss
Mhp
muharrem ince
Çare sarı gül 😂
Türkiye iyi olacak
Hiçbiri
söyleyemem
Oy kullanmıyorum
Kullan ama bence. Bizim geleceğimiz söz konusu. Neden kullanmiyorsun?
Oy kullanmaya değer kimseyi vicdanen göremiyorum kim başa gelse illaki bir terslik oluyor sonuçta insan oğlu bu yüzden bende destek olmak istemem
iyi.
Akp mhp
Daha dürüst geliyor
Hiç birine
Kararsızım
Adam gbi parti
Hayırlısı diğelim
tabiki MHP
Baraj altı kalır normalde mhp
Hiç biri
chp dedim
Seçim kafa kafaya
Muhalefet olsun diye
en iyisi bu
başka yok
Hiçbirine
Iyi parti 😉😉
Türkiye iyi durumda
Bu eleştiriye açık bir cümle bence ve bana göre kesinlikle iyi durumda değil.
Bence bu
Sizene ki bundan?
Doğru buluyorum
Sanane
Çünkü seviyorum
çünkü o bir lamba
tek seçenek
Altanatif yok
en doğrusu bu