Beyaz üstü Mergi Kırmızısı... Karikatürüze edilmiş bir el parmağını havaya kaldırmış. "☝" 😀 Etrafında halka felan yok. Bizim diyeceklerimizin kaynağı vicdanımızdır. Kafesi yok🤔🤗
Bahçeli'nin nazlı çeliğe içerden isimli bı videosu var. MHP ye basmaya gerek yok diyor. Önemli olan AKP. İzleyebilirsiniz? Bir önceki seçim dönemlerinde meydanlarda yedi sulalenden hesap sormazsam NAMERTim diyordu? Ne oldu da peceteyi eline aldın diye sordun mu? Tabiki seçimine saygım var. Hayırlısı olsun. Ortaya bir laf attı sistem değişti.
Terbiyesizlik yapma. Demokrasi algin zayifsa sana uygun başka ülkeler var. Lakin bu ülkeyi ortaçağ karanlığına teslim etmeyecek ilerici insanlar hala varlar.
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi :)
Ben sadece dinim ve islamiyetim için diyorum yoksa şahsen ben kendisi taraftarı değilim chp yi secsem din kalkacak kadınlar açılıp sacilacak buda olmaz ondan dolayı...😊😊😊
Oyle birsey olmayacak bence emin ol :) hem oyle yanlış seyler olmasina bu toplumun ahlaki degerleri din dil adet orf ve gelenekleri izin vermez su anki durumdan farkli olmaz din acisindan basi ortulude basi acikta yine istedigi gibi giyinir. Hem yanlış birseyler olursa eski partinize donersiniz. Bizler 80 puanla bile atanamiyoruz artik matematik öğretmeniyim ben ozel liselerde surunuyorum zaten ben ve ben gibilerin akpye vermesi durumunda aklindan suphe ederim :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
286Cevap
İnce ince dokuyacağız yeniden demir ağları..
İYİ'ler Akgezenleri yenecek...
İnce düşününce insan berraklaşıyor diyeyim.
artık yetti bu siyaset muhabbeti. ne farkedecek ki her gelen üstümüzden geçecek
Hiçbiri babamın oğlu değil.
Bana oy verin.
Diyeceğim var partisi 😁😁
DVP İyiymiş😂
İşaretimiz;
Muhafazakarlar için şaadet parmağı,
Çağdaşlar için işaret parmağı😉
Halkın tüm yaralarını saracağımızdan bize kısaca DVP yerine 'Deva' partisi diyecekler.
Aşırı tutkunlarımızda dava partisi der hatta.
Hahhajajaa...
Günündesin gene😂😂
Renginiz ne 😎
Beyaz üstü Mergi Kırmızısı...
Karikatürüze edilmiş bir el parmağını havaya kaldırmış.
"☝" 😀
Etrafında halka felan yok.
Bizim diyeceklerimizin kaynağı vicdanımızdır.
Kafesi yok🤔🤗
Bence güzel🤔
Akp nin açılımı , Adalet ve Kalkınma Partisi dir.
Demokrasi için adalet için Cumhuriyet halk partisi
Cumhuriyet halk partisi
Oyum peteninejdergası partisine iyi güzel ülke için oy verin jdken
Cumhuriyet Halk Partisi <3
Muharrem İnce adamdır 👊🏻👊🏻
Cumhuriyet Halk Partisi/Muharrem İnce
hdp çünkü çabalayan ve dürüst adil bir parti
Tamam deme vakti geldi...
Ülkücüyüz biz kardeşş
Ak partilisin yani
Hayır mhp
Bahçeli'nin nazlı çeliğe içerden isimli bı videosu var. MHP ye basmaya gerek yok diyor. Önemli olan AKP. İzleyebilirsiniz? Bir önceki seçim dönemlerinde meydanlarda yedi sulalenden hesap sormazsam NAMERTim diyordu? Ne oldu da peceteyi eline aldın diye sordun mu? Tabiki seçimine saygım var. Hayırlısı olsun. Ortaya bir laf attı sistem değişti.
Ülkücü diye bir şey kalmadı şekerim
@Çaykovskiii bravoooo
Akpden nedenini bilmem ama hiç sevmem ama ülkücüyüm napacan yok olmuş parti olarakmı görecen o zaman demirtaş hiç yokdu baştan beri
Gizli üye 😁😂seçimlerden sonra yazayım bu dediğinin altına😉
Gerekirse reelden yazarım sıkıntı yok benlik
Ülkücü olduğunu gizlememen demek ki gerekmemis. Gerekse yazardin bak sen diyon ne guzel
yeni bir gelecek, yeni bir umut icin oyum Aksenere. İzmirliyim.
Su diğer diyenler hangi partiye verecekler acaba cok merak ettim: ) Ikebana mi yapacaklar
Bir oy Demirtaş'a bir oy HDP' ye
Helal heval
Tam destek
Teşekkürler hevalcanlar 😄💚
Helalll✌
Adamsın Can
Ak parti (dis likeler gelecek şimdi)
Dislike
Benim derdim cok benim sorumu cozsunler once belkide oy kullanmaya gitmem
Oy kullanmaya gitmezsen akp li. oluyon
@Ghostshutterr iyi parti mhp oluyo
Oy vermezsen akp ye gider
Muharrem İNCE - CHP ☺️
Yoldaşımmmmm iştee geliyoruzzzzzzz
@İdris07 hadi inşallahh
İlk tur diğer partiler bölüyor ikinci tur yüzde 53 ile geliyoruzzzzz
@İdris07 allahım inşallah❤️❤️
Bence iyisi İYİ parti
Çünkü laiklik elden gidiyeah.
Istikrardan yanayim
Hedef 2023
CHP sonuna kadar ne olursa olsun
Muharrem dayı/ Meral teyze 😏
İnanıyorum ki bu parti gelirse Afganlı ve pakistanli mültecilerı geri gönderecek
516 tane pkk lı varmıs sitede :S
AK PARTİ'ye oyumu vereceğim.
İyi bok yersin
@İdris07 sen daha iyisini yersin
Ben yemem ama Tayyip köpeğinin bokunu yemişsin sen
@İdris07 köpek babandırr sktrgit
Tabiki akp sonuna kadar akp😘
Ak partiye vereceğim
adamların partisi hdp
Pkknin olmasin o😕😕
Süpersin canim aynen devam :D
@neslihan_22 pkk değil. siz işçinin emekçinin kardeşliğin partisini daha çok araştırırn bence
77 kişi hdpye oy vermiş yazıklar olsun
Terbiyesizlik yapma. Demokrasi algin zayifsa sana uygun başka ülkeler var. Lakin bu ülkeyi ortaçağ karanlığına teslim etmeyecek ilerici insanlar hala varlar.
@aerolite la yürü git zi. bidi. Demokrasiden bahsedene bak. Sizden ala karanlık mı var. Kaybol
İyi parti
AK PARTİ !! 👍
Değişiklik olsun.
Tabi ki saadet partisi
AKP.
☺☺☺☺
MUARREM INCE!♥
CHP !
MHP seçmeni olarak Muharrem İnceye verecegım
ilk defa bu seçimde oyum Muharrem inceye
Yanşlış partiyi işaretledim chp diycektim
Soruyu çorba yapmışlar
:) pusulada aynı hatayı yapıyım deme lan saf :) allahım ya :D sdalşfkjsdf
Hahaha
Oy kullanmaya 1.5 sene var ABİ
ben senin yerine vericem kardeşim merak etme :)
162 ye 163 ak öne geçti bak bir oy bir oydur diye boşuna demiyorlar :D dsklafşjsdf
Sağolasın
Oyum tabiki reise yani AKP
Ülkeyi batırmaya devam diyosun :)
Yeterki biz batiralim teröristlerin batirmasindan iyidir dimi 😉
Yeaa bebegim iste aradigim cevap :D
@begumk91 bunlara ve böyle düşünenlere daha sert cevaplar veriyorum ama karşımda kadın var saygı her zaman önce gelir
Adam görün adaaam 👍
😂😂😊 teşekkürler çok naziksin
https://youtu.be/-ECjv1yIjfA
Oyun pkk'ya mı? Duyamadım da :)
Sen cahil bir insansin
HDP ✌🏽✌🏽
Chp.
Akp diyenler sizin ben
bende hdpnin chpnin taaaa...
Ben parti tutmuyorum : )
Partiye degil tayibe vercem oyu
Akp din adına seni kabul ediyorum
Olagan ustu halle yonetiliyoruz yine olagan ustu halde secime gidiyoruz issizlik artiyor hayat pahalalilasiyor dolar yukseliyor mazot fiyati artiyor insanlar yolsullasiyor turkiye uretemiyor cari acik artiyor. Ayrica terör teror teror diyorsunuz feto yapilanmasina izin veren asil teroristleri zamaninda basimiza musallat eden de maalesefki akp idi. Sanirim yandassiniz hayatin dort dortluk bu sebepten akp diyorsun ne diyelim hayirlisi :)
Ben sadece dinim ve islamiyetim için diyorum yoksa şahsen ben kendisi taraftarı değilim chp yi secsem din kalkacak kadınlar açılıp sacilacak buda olmaz ondan dolayı...😊😊😊
Oyle birsey olmayacak bence emin ol :) hem oyle yanlış seyler olmasina bu toplumun ahlaki degerleri din dil adet orf ve gelenekleri izin vermez su anki durumdan farkli olmaz din acisindan basi ortulude basi acikta yine istedigi gibi giyinir. Hem yanlış birseyler olursa eski partinize donersiniz. Bizler 80 puanla bile atanamiyoruz artik matematik öğretmeniyim ben ozel liselerde surunuyorum zaten ben ve ben gibilerin akpye vermesi durumunda aklindan suphe ederim :)
Seninle bu konuda hiç tartışamam Kusura bakma teşekkür ederim😁😁😁
Akp der susarım...
AK PARTİ.
CHP❤
iyi parti
Hepsinin canı cehenemme
katılıyorum.. kendileri milyonları sayarken biz dolarla beraber yükselen soğanı düşünelim!!!
oy kullanma hakkim yok maalesef.
İnce tayibin içinden geçicek 🇹🇷
Diğer partilerde adam yok.
Biz turkiyenin gelecegiyiz bu yuzden chp
Şimdilik en iyi alternatif bu bence.
Reise selam yola devam
#TAMAM