Ozaman iyi partiye ver ikinci turda inceye vermem diyorsan bile boş oy kullan Tayyip e vermeyin artık bakın bu adam Türkiyenin başına gelmiş en büyük bela bunu anlayın artık çok tehlikeli birisi
"Türkiyenin başına gelmiş en büyük bela bunu anlayın artık çok tehlikeli birisi"
lan tayyip iktidara geldiginde sen daha g ötündeki b oku bile silmekten acizdin, kalkip burda hayatinda onlarca lider görmüs gibi yorum yapma. Git oyununu oyna bilgisayarda :D :D
@Abuzer-Kadayif Boş yapma orduya fetöcüleri koyup orduya kumpas düzenleyenlerle beraber hareket eden yargıyı Fethullahçılara veren Taliban liderinin eteğine çömlelen davam için papaz elbisesi giyerim diyen adamı savunma bana. Demokrasiye amaç olamaz araçtır diyen Atatürk ve Laiklik düşmanı bir adam Türkiye Cumhuriyeti düşmanıdır senden daha akıllı olduğum kesin
@Abuzer-Kadayif Tayyip kriz sonrası bu ülkeye geldi Erbakan bile akp siyonizme hizmet ediyor oy vermeyin dedi. Lafta ABD ye gider yapıyor bugün ise aldığımız savaş uçakları ülkeye verildi diye haber vardı. Türk Telekom Tüpraş petrol ofisi birçok fabrika liman satıldı toprak satılıyor yabancılara sen gelişiyoruz san yediğin et fasulye ceviz bile artık ithal ediliyor yazık sana
@TheBestGALATASARAY yok savunmuyorum cünkü senin beynin olsa anlarsin olmadigi icin gerek duymuyorum, Benden akilli oldugunu sanman bile su gercegi degistirmiyor beynin yok fikrin var :D Siz selonun g ötünü yalayin, sonrada terörü bitirecez diyen yav saklara oy verin. KAlkip olmayan beyninle birde burda ahkam kesme bana. din düsmani yav sak.
@TheBestGALATASARAY lan beyinsiz hangi ülkenin kendine ait fabrikasi var? Avrupaya amerikaya agzinizin suyu akarak bakarsiniz ama kendi ülkenizdeki gelismeler karsi cikip hainlik taslarsiniz. Erbakan erdigana oy vermeyin dese, erdogan benim evladim gibidir, onun sözü benim sözümdür dermiydi? Yürü git ac karnini doyur hala konusup duruyosun bos bos.
@Abuzer-Kadayif HDP ile siyasi bir ilişkisi var chp nin pkk ile ilgisi yok. Apoyla görüşen teröristler bayrak indirip Hendek kazarken kimlik sorarken izleyen onlarla megri megri konserleri veren Ak denen kara partiydi
@Abuzer-Kadayif Kes lan sesini cahil bu ülkenin ucak fabrikası vardı Tüpraş kime aitti ha diyorsan bizde kapitalist devletler gibi olalım nasıl mücadele edeceksin amerikaya almanyayla büyük balık küçük balığı yer pazarını sen kuramassan sömürülürsün biz sömürülmemek için üretmek zorundayız Atatürk'ün kurduğu düzen gibi. Emin ol senin sülalenden daha çok param vardır asıl açlar sizsiniz kömüre makarnaya kanan sizsiniz kendinizi ezdirip köle eden partiyede anca cahil halklar oy verir zaten şimdi ekonomi bozulunca yavaş yavaş aklına geldi milletin
@TheBestGALATASARAY HDP ile siyasi iliskisi varmis :D :D :D HDP ney? avrupa birligi partisimi? HDP pkk nin meclisteki kolu, hersefrinde onu savunan onun eylemlerini destekleyen parti. Binlerce masumun kanina giren sehit eden, cocuklari anasiz babasiz birakan terör örgütünün meclisteki subesi. Ve sizlerde onlarla kolkola gezen vatan haini yavsaklarsiniz!! Üleknin yüzkarasi, tarihi kara sayfalarla dolu bu ülkeye zarardan baska birsey vermeyen bir dikili agaci bile olmayan ise yaramaz bir partisiniz.
@TheBestGALATASARAY si ktir git ac karnini doyur burda bana zenginlik taslama. Acliktan nefesin kokuyor g ötündeki donu bile baban aliyorken sen benim sülalemin sic tigi b ok bile olamazsin. beyinsiz hayatinda kac tanehükümet gördün kac defa is hayatina girdinde mal mal internetten kopyala yapistir yapip burda artistlik tasliyorsun. Git sütünü ic hadi bilgisayarinda oyununu oyna sen. 24 haziran aksami bekleriz ;)
Sende 3 ünden birine atarım diyorsun Meral Bahçeliye karşı olup partiyi böldü hergün Tayyip e laf söylüyor İnceye destek olucam diyor ikinci tur o kalırsa sen fark etmez diyorsun. Biraz düşün kardeşim
@Abuzer-Kadayif Hadi boş yapma devlet 18 yaşından büyüklere oy kullanma hakkı veriyor yetişkin insan 18 yaşında oluyor 70 yaşındakide 18 yaşındakide eşit oya sahip. 70 yaşındaki birsürü hükümet gördü diye senden daha çok şey biliyor diye bişey yok tarihini okuyan kafasını çalıştıran bağlantı kuran en bilgilidir. Noldu megri megrilere fetöye satılan vatan mallarına sesin çıkmadı
@Abuzer-Kadayif Sanan mk. evladı benide ilgilendiren bir oylama fikrimi sunuyorum silah zoruyla verme mi diyorum zoruna mı gitti benim için vatan haini olan birine vermemesini istiyorum kendi kime atarsa atacak
@Abuzer-Kadayif Demokrasi ülkesinde bizzat pkk ya silah yardımı yaptığı para yardımı yaptığı kanıtlanırsa kapatılır adam siyasi olarak pkk yı savunuyor ise mecliste görüşülür siz demokrasi kavramını bilmezsiniz tabi asıl Hendek kazılırken izleyen Çözüm sürecinde yaptıklarınızı sorgula sen oy için her şeyi yaparsınız chp nin sınırı bellidir. AKP de fetönün siyasi ayağıydı bununla hesabını vereceksiniz Ergenekon balyoz 2010 referandumu Bekir Bozdağ tayyip Gökçek binalinin lafları bunları unutmadık hesap vereceksiniz
@TheBestGALATASARAY senin gelmisini gecmisini si kerim pi c kurusu. Vatan haini sizin gibi pkklilarla kolkola gezen bacım dev sirmelerine denir. Sen kimsin lan siktigimin evladi döl israfi. Sanami düstü lan milletin oyunun derdi? bu ülke herkese oy hakki verdiyse özgür sekilde istedigine oy verme hakkinida verdi. Ah birde senin gibi vatan haini pi c kurularini öldürme hakkini verseydi ilk seni ben si kerdim emin ol!!
@TheBestGALATASARAY megri megri diyenleri iyi arastir bakalim. Sivan perver ve barzani kimmis iyi arastir mk ib nesi. Papagan gibi heryerde ayni seyleri yazip akliniz sira millete ayar vermeye calisiyorsunuz si kerim lan sizin to punuzu.
@Abuzer-Kadayif Oy için pkk ile el ele olup başka gün numaradan bomba yağdıran ülkeyi dış güçlere satan fetöcülere ülkeyi teslim edip yıkmaya çalışan vatan hainidir
@TheBestGALATASARAY beyin özürlü o adam silah yardimindandegil 56 kisinin ölümünden sorumlu tutuldugu icin icerde. Önce bunu iyi bir lgren terörist sevici yav sak. Her b okta atatürkün ardina saklanip akliniz sira millete türklük taslyiorsunuz. Ulan atatürk yasasa ilk sizleri gebertirdi, kurtulurdu bu ülke sizin gibi pis liklerden. Rahat birakin artik su adami mezarinda rahat uyusun. ölüye sayginiz yokki diriye olsun mk ib neleri.
@Abuzer-Kadayif İstediğin kısmı çekme bayrak indirirken kurşun sıkamayan asker Hendek kazılırken kimlik sorarken KCK izleyen devlet sınırları geçerken kameradan izleyen asker kimin eseriydi. Şivan Perver ypg için şarkı yaptı apoyu seven bir pkk yandaşı sanatçı HDP ile siyasi ilişki içinde olan partilere laf at ama bunu kabul gör ilginç kafan varmış. Bak eski fetöcüsünüz darbenin sorumlusu sizsiniz sattıklarınız hesabını VERECEKSİNİZ okadar. Sizin ne olduğunuzu Erbakan bile anladı utanmazlar
@Abuzer-Kadayif Sen sus Atatürk düşmanı partinin mensubu. Tayyip kaç kişinin ölümünden sorumlu acaba oy için uyguladığı politikalardan ölenler dolu. En basit örneği 250 kişinin ölümünden feto kadar Tayyip sorumlu orduya sokmayın dedik dinlemediniz bunlar elbet ortaya çıkacak bu millet unutmaz kinimiz hep taze hesap görülene kadar
Peki 6 secim kaybettigi halde hala CHP diye ortada kosan sizin gibi beyinsizlere ne demeli? :D :D
Dedeniz DSP nin ükenin anasini si ktigini göre göre hala solculaar oy verenlere ne demeli?
Siz hic ayik gezmedinizki, hep sarhossunuz, hayallerinizde oyüzden hic gerceklesmiyor.
24 hazirandada durum degismicek.
Muharrem sa p gibi kalacak sizlerde aglayip duracaksiniz. Gerci huyunuzdur her secimde ysk ya itirazda bulunursunur bu secimdede degismez sizin adetiniz :D :D :D
@TheBestGALATASARAY si ktir lan vatan haini yav sak. Fetoya kimin destek verdigi apacik ortada. Oy üzden kemal elini kolunu sallayarak havalimanindan cikip gitti. Atatürk ü karistirmayin her pisliginize sersfizler. Sizler bu ülkenin yüz karalarisiniz!
@mavigoz1234 adaletmi? ulan askeri sehit edene destek verenden adaletmi bekliyorsunuz siz? Size batan iyi batmiski burda kudurdun? ayrica o resimdekileri arastir bakim PKK ile ne iliskisi var. Birde hdp lileri arastir ;)
olmayan beyninle aklin sira burda bana laf sokmaya calisma, seni o laflarinla gömerim!
@Abuzer-Kadayif Bak. Madem CHP bin terörist olduğunu düşünüyorsun öyle düşünmeye devam et beni ilgilendirmiyor. Fakat Kürdistan bölgedi diye çıkıp megri megri diye ağlayan birini neden terörist olarak görmüyorsun? Ve bunun yüzünden 1090 sehit olmusken. Bunun cevabını ver söz akpye atıcam.
@mavigoz1234 sana diyorumki o adamlar pkk nin bir numarali düsmani, arastir diyorum bak ben sana kendin arastir gör diyorum. Ayrica o adamlar irak kürt bölgesini kürdistan olarak görüyor, türkiye topraklarinda gözleri yok. Kürdistan haritasina ilk karsi cikan barzaniydi. Bu yüzden pkk ile düsman oldular. Sivan perver i ben dinlemem etmem, ama bu olayda bende cok kizmistim ozamanlar arastirdim sordum sorusturdum, bizzat pkk ya destek veren kisilerle konustum, hepsi nefret ediyor bu ücünden. TC ile isbirligi yaptilar bizi kandirdilar diyorlar. Yoksa bunlar benim babamin oglu degilki savunim? Ayrica savunmuyorum senin dogru bildigin seyin yanlis oldugunu söylüyorum. Bu arada oyunu kime verirsen ver, bu beni ilgilendirmez. Ama insanlara laf sokarak, baska yere oy vermelerini istemek hic kimsenin haddi degil. Istersen git HDP ye ver inan umrumda degil. Benim sana da o diger kisiyede kizdigim yer milletin düsüncesine müdahaleniz.
@Abuzer-Kadayif ya pkk'nın bir numaralı düşmanı dediğin adamın konuşmasını izlemedin mi sen? Turkıye terörist bir devlettir diyor mesut barzaniden bahsediyoruz. Uyduruyorsun.
@mavigoz1234 Kemalle muharremde seloyu özgür birakacam, hdp meclis egirmeli diyor, Sen izlemiyormusun? Türkiyede özerklik kuracaz diye heryered nara atan teröristin özgürlügü isteyen bir CHP den bahsediyorum. Mesut barzaninin kac yil önceki konusmasi acaba? Suanda mesuz barzaninin foksiyonu bile kalmadi, irakta referandum iptal edildi o baskanligi birakti gitti. Simdi sen güncel olaylara neden bakmyiorsun? Adam türkiye terörist devlet demsi diyorsun (senin iddian bu) , ama senin oy verecegin kisi teröristi direkt serbest birakacam meclise sokacam diyor. Buna ne diyorsun?
@Abuzer-Kadayif Bana bak abuzer i. nesi seni s. kerim dalga mı geçiyorsun lan bizimle çözüm sürecinde her b. ku yediniz Şivan Perver ypg destek şarkısı yaptı apoyu övdüğü video var. Orduya fetöyü sokarken chp karşı çıkıyordu yargıyı fetöye verdiği 2010 referandumunda kesin sende evet oyu kullandın seninde emeğin var fetöde şrefezsiz seni. Bide dalga geçer gibi açıklama yapıyor fetöcü sizsiniz diyor utanmaz p. slikler sattınız vatanı ordusunu polisini yargısını hala laf yapıyor. https://youtu.be/BNWmW3tALJU
@TheBestGALATASARAY lan onun bunun cocugu oros bunun firlattigi pi ckurusu. seni soyunu sopunu si kerim ac kö pek. arastir gör * mina kodugumun döl israfi hala kalkmis a ptal ap tal baskalarindan bulup video yoluyor bana. Ben sana simdi bir yollamaya baslarsam kacacak delik ararsin cikmaazsin ortaya.
@Abuzer-Kadayif Senin paylaştığın şey bir hükümetin hatası olabilir zamanında başörtüsü konusundada hatalar yapıldı ben hatasız demiyorum chp. Ancak akp bu ülkenin mallarını sattı orduyu polisi yargıyı berbat etti geçmiş konuşmalarında demokrasiye araç dedi papaz elbisesi giyerek gerekirse dedi laiklik rejim düşmanı. Politika gereği çok rahat yalan söylüyor batıyla ilişki içinde ama lafta kafa tutuyor. Bu adam T. C ne düşman batının işine gelen bir eğitimsiz. Benim söylediklerim çok ciddi meseleler
Sonuç olarak İnce fabrika kuracağım öğretmene çiftçiye emekliye destek olacağım diyor geçmişinde teröristlerle fotoğrafı yok BOP sinin eşbaşkanıyız diye açıklaması yok başörtülü açık alevi ayrımı ırk cinsiyet ayrımı yapmayacağını bizzat belirtti ve bir şansı hakediyor Tayyip in ise geçmişi iyice kirlendi ve gitme zamanı geldi artık ekonomide battı zaten. Tayyip vermek için hiçbir sebep kalmadı yandaşı zengin edip üç kuruşluk adamları mafya veya eğitimsiz kişileri iyi mevkilere getiriyor. İç politikada ülkeyi böldü diktatör gibi davranıyor dış politikada sınıfta kaldı ekinomide sınıfta kaldı bide üstüne geçmişi belli artık ülkenin kurtulma vakti geliyor bu adam giderse senin hayatındada degisiklik olmayacak buna emin olabilirsin başörtüsü mevzusu bitti isteyene fazladan din dersi isteyene vermeyeceğiz diyor imam hatipte öğretmenlik yaptı bu adam eşit olacağına ben eminim o şansı hakediyor şuanda
@TheBestGALATASARAY bu ülkenin mallarini sattiysa zarar ettigi icin satti. Zarar eden birseyi neden elinde tutsun? senin bir dükkanin olsa devamli zarar etse sen onu elind e tutarmisin? Orduyu yargiyi temizledi, halada temizlemeye devam ediyor. Hainleri temizlemezse herkes istedigi gibi at kosturacak, sen bunun neyien karsisin? MAdem ordudakiler yargidakiler sucsuz neden kactilar? Hergün türkiye karsiti ssosyal medyadan paylasimlar yapan ülkeyi karalayan kisilerin neyini savunuyorsun? Sucu olan cezasini ceker olmayan serbest kalir. AKP mükemmel bir partimi? degil ben asla mükemmel oldugunu iddia etmedim ama suanki duruma bakarsam iclerinde en iyisi. Ben sana AKP nin karsi oldugum icraatlerini sayim. ÖTV, Zayif kanunlar, Torpil, ve devlet kurumundaki hainlerin temizlemesindeki yavaslik. Bana kalsa polis teskilai ve askeriye bastan sona revüzyona ugramasi lazim. Daha modern, daha gösterisli güclü bir teskilat olmasi lazim.
bak ne is yapiyorsun bilmiyourm ama ben ecevit zamninda unideyken kapi önündeki en lüks arabalar professörlerin arabasiydi, laptop alacak durumum bile yoktu cep telefonu bile sayili kisilerde vardi. Daha gecen yil gittim uniye ögrencilerin altinda lüks aarclar ellerindeki en kötü telefon iphone, üstünde markali kiyafetler, carsiya gidiyorum millet deli gibi alisveris yapiyor, yola cikyiorum milletin altinda sifir avrupa araclar. Yahu düsün benim dayim özel sektörde isci altinda sifir polo var bu adam üstelik chp li. Ögretmen tanidigim var altinda mercedes a klasse var. Nusrete gittim sira bekledim 2 defa. Tatile gidim diyorum oteller dolu yer yok eylüle kadar, bayramda yola ciktim kalabaliktan 3 saatlik yol 10 saat sürdü. Bu millete para yok öylemi? allah askina sen söyle bu mu kötü ekonomi? Nankör olma. Egri otur dogru konus.
@TheBestGALATASARAY basörtüsüne en basta karsi cikan inceydi. Gecmiste neyse gelecektede odur, Ben o adama güvenmyiorum. Senin oyun kim verirsen ben karismam. Dikkat ediyorsan sana hicbir yorumda akpye oy ver demdim. ama sen her yorumunda millete chp ye oy ver diye tuturuyorsun. Ben sana bu yüzden yazdim, yoksa diledigine ver banane.
@Abuzer-Kadayif Bir kere fabrika zarar etmiyor Tüpraş Limanlar hepsi kazanıyordu ordudakinler suçsuz demedim onları oraya sokan zaten kendisi darbe oldu kandırıldık diyor bizde inandık kandırıldığına emin olabilirsin buna. Bu adam feto ile ayni yolun yolcusu ikiside şeriat kurup liderlik etmek istiyor benim için bir farkı yok orduya koyduğu adamda tarafsız olmasi gerekirken Tayyip inceye laf atarken alkış tutan birisi ordu benim için hala pis. Türkiye karşıtı paylaşım yapanlar Tayyip in hükümetine karşılar ayrıca ben üretimden yanayım avrupa ile ilişkimiz olsun halk olarak iyi yönlerini alalım ancak sömürtmeden güçlü bir devlet olalım istiyorum avrupada amerikada Türkiyenin dostu değil. Zamanında Atatürk fabrikalar kurup ülkeyi geliştirmişken BBC kanalı Türk halkının dinini yaşam tarzını mahvetti diye propaganda yapıp Menderesi destekleyen belgesel yapıyordu neden üreten güçlü Türkiye değil dışa bağlı Türkiye istediler. Ordu görevini yapıp indirdi Menderesi
@Abuzer-Kadayif Teknoloji gelişti o zamanki araba sayısı parası beyaz eşya telefon bu şekilde hayatımızda yoktu bu düzende kişilerin bir kısmı zenginleşir yandaşlar ve parası olanlar orta ve fakir sınıf dibe batar ve devletin batar. şu an devlet dışa bağlı et benzin bakliyat çay tavuk dolar euro hepsi tavan yaptı ülkede ekonomi berbat evet Tayyipin buzdolabı hesabına döndü senin is
@TheBestGALATASARAY tayyip orduyu ele gecirmis olsa sence orduda istedigi adamlar olmazmiydi? mantikli düsün biraz.
Bak hala ayni hatayi yapiyorsunuz. Atatürk üstünden politika yapmayin. CHP nin en büyük yanlisi atatürkü ortaya sürerek hep siyaset yapti. Halk bu yüzden gicik aldi. avrupa ve ABD ile aranin düzelmesi demek sirtimiza daha cok sükün binmesi demektir. AB ye alinma sartlarini hergecen gün agirlastirioyrlar, amaclari türkiyeye daha agir yük yüklemek. Mesela suriyelileri trkiyede bakin biz parasini verelim dediler ama bir kurus ödemediler. Ayrica istedigimiz hicbir sucluyu teslim etmediler. Buna pkk lilarda dahil. Avrupan ve abd hicbirzaman türkiyenin güclenmesini istemez. bak bir termik santral yapilacak diye protesto ettiler katilanlarin cogu yabanci. Halbuki bunlarin ülkelerinde 10 larca termik santral var hatta nükleer santral var. Bu kisiler neden kendi ülkeleri dururken senin benim ülkeme karisiyor? Iyii düsün bak.
@Abuzer-Kadayif Tayyip benim için ve devletim için çok zararlı bir insan ülkemi kurtarmak için insanları uyarıyorum sonuçta kararını yine kendi verecek
@TheBestGALATASARAY o senin görüsün. bana görede muharrem ve meral zararli bu ülke icin. Cünkü herseyi yikacaz diyorlar ortada dikili bir seyleri bile yok.
@Abuzer-Kadayif Zaten avrupa ve amerika dostumuz değil bunu belirttim iyi olmamızı istemediği için kullanabileceği sağ partileri ülkeyi satan partileri gizliden destekledi bunu Erbakan söylüyor zaten. Fetö ile Tayyip yol arkadaşıydı zaten araları bozulunca böyle oldu. Tayyip abd ajanı demiyorum Tayyip şeriat isteyen Atatürk rejimine düşman bir insan bu yol için papaz kıyafeti giyerim dediği için amerikanın emirlerine uyarak kriz zamanı ortaya çıktı. ABD ve batı ise onu kullandı şimdi ise Tayyip sivrildi gücü eline aldığı için batıda onu istemiyor olabilir Şu an çünkü Tayyip şeriatcı bir insan. Ancak batı Atatürk gibi bir insanda istemez Muharrem fabrika kuracağım diyor bunu batıda istemeyecktır ilerleyen zamanlarda. Ancak öncelikle şu an Tayyip ten bu ülkenin kurtulması lazım ondan sonra ülkenin barışıp batıya karşı güçlü olması lazım ve bizi adamdan saymaları lazım. şu an saygınlık yok dünyada bize
@TheBestGALATASARAY kardes sen biraz gündemi takip et. muharremi iyi izle. 16 yildir muhalefette bu adamlar. Bir defa bile kanun teklifi vermediler ÖTV, yeni kanunlar, egitim sistemi vs icin.
Bu adamlarin dikili bir agaci bile yok. Zaten muharrem piyon, kemal muharremi öne cikartti bir tasla iki vuracak. Parti baskanligini kaybetti dislandi, simdi secimid ekaybederse tümden afaroz edecek kemal onu. Kemal ciksa ortaya oda zaten keybedecegini biliyor, ama perti baskanliginida kaybederdi bu kez tamamen. Muharrem okadar iiyi olsaydi CHP tabani onu secmezmiydi baskanliga? Parti tabani bile güvenip partiyi teslim etmedi bu adama sen simdi bu adamin ülkeyi yönetecegini düsünüyorsun. :D Neyse senin düsüncen dedigim gibi beni alakadar etmiyor. Ama muharrem bu ülkeye cumhurbaskani felan olamaz. Onu secmezler, bak gör CHP lilerin cogu merale ve HDP ye oy verecek.
@Abuzer-Kadayif CHP nin içinde Kemal bir düzen kurmuş koltuğu bırakmadı ama Kemalin koltuğu bırakmama sebebi kendisi birşeyler başarmak istiyor fakat yetersiz olduğunu bende düşünüyorum. Fakat Kılıçdaroğlu öyle ince hesaplar yapmaz Muharrem güçlü bir rakip ve Kılıçdaroğlu da onu uygun gördü ve desteğini veriyor Tayyip Erdoğan'ın kışkırtma harekatı bu oyunlara getiremez bizi ülkenin Şu an ortak bir planı var Tayyip i devirmek buna odaklandık HDP iyi saadet chp birbirinden faklı partiler ama önce demokrasiyi çiğneyen diktatör uygulamaları olan Tayyip ten kurtulmak amaç. Hertürlü hesap buna göre yapılıyor
@TheBestGALATASARAY o hesaplarinizin hepsinin bosa ciktigini pazar aksami bizzat göreceksin. Daha fazla tartismanin anlami yok. Dedigim gibi oy senin oyun, istedigine verirsin beni alakadar etmez.
@TheBestGALATASARAY Boşver cahile laf anlatmak dünyanın en zor isidir bilirsin :) He de geç :) Kara oğlanın fethullah daha terör örgütü olmadan ki konuşmalarını atıyor ama tayibinkileri savunuyor. Cahildir boşver 🤗
@gcansug ya kesinlikle böylelikle de gelip bir bok bildiğini savunup devletin her türlü imkanından faydalanır sonra da devlet istemiyorum der. Savunuyorsan dağa çık diyoruz lesini alsınlar oradan onu da kabul etmiyorlar Türk gibi yaşıyor bu zihniyet. Kökünü kurutcaz inşallah
benm anlamadığım kürtler şafi mezhebindendir ve islam dinine çok önem verirler buna rağmen nasıl oluyor da boyunlarından hac işareti taşıyanlara oy verebiliyor besbelli ki onlara oy verenlerinde kanında bir ermenilik var
Herkesin temsil hakkı var. Senin gibi dusunmuyor diye yok sayamazsin. Temsil hakkı vermek zorundayız demokrasiye inaniyorsak. Saygı gostermezsen saygı göremezsin. Neden 80 milletvekili başka bir partiye geçsin?
@Ghostshutterr pardon da sen şehit ailesi olmadığın sürece rahat konuşursun. Saygı duymuyorum duymayacam bu hainlere. Kimisini yetim kimsini evlatsiz kimsini dul bıraktı bunlar nasıl saygı duyarsın anlamıyorum.
@Qgwhia nerden biliyon şehit ailesinden olmadığımı. Benim ailemden de çıktı şehit. Subay çocuğuyum. Benim hakkimda ne biliyon da ne konusuyon. bildigin yanildigina yetmiyor daha. Bu bir siyasi parti. Siyasallaşma partiler dünyada silahı bıraktı. Eta, ıra bunlardan haberin varmı? Filistin'de Hamas. ama yaşına bakacak olursak kulaktan dolma konuştuğun belli
@ΔƁDƱLLΔH bunu yaparken devlet neredeydi yoksa oslo da pkk liderleriyle mi anlaşıyordu 4 yıl barış süreci adı altına da altlarını doldurdular ülkeyi ateş yeri yaptılar onca askerimiz polisimiz sivil vatandaşımızın şehit olmasına sebep oldular tüm bunları oy için koltuk için yaptılar daha fetö den bahsetmedim bile daha düne kadar gel artık bitsin bu hasret diyen kim di ama yok halk uyandı asıl kime oy vereceğini çok iyi anladı
@gcansug Makarna el pençe yalaka sizin işiniz zavalıllar bizler dik yürür hep aynı duruşu sergileriz Mustafa Kemalin askerleriyiz bu kadar net. Yok anlama kapasiteniz yetersiz olduğu her hal belli onun için naş naş hade gidin yalakalığınızı yapın yaranmaya çalışın pkk teröristleriyle kimler barış yaptı habur da Diyarbakır da kimler megri megri dedi defolun şimdi yeni yetmeler
@zenci21 atatürkün askerleriyiz diyorsun bir yandan pkklıları savunuyorsun. D asıl senin baban belli değil :D kim olduğuna bir karar ver. kürtmüsün türkmüsün.
Görüşüme yapılan hakaret içeren yazıları bilerek silmiyorum.. Ki herkes görebilsin hangi parti seçmeninin hangi kalitede olduğunu... Seçmen profilinin niteliği zaten malum partiler hakkında hiç bilmeyenlere bile bir fikir verecektir. Herkesin anladığı dilden bir cevabım olsa da bunu gerekli görmüyorum şu an için. Ayrıca ks yönetimini de tebrik ediyorum... Sanırım bu hakaretlere göz yumarak aslında bu ahlaksızların korosuna dolaylı yoldan iştirak te etmiş oluyorlar..
Ben biraz sert yorum yapsam 7xper kaybettin diye mesaj atıyor (çok da umrumda). Hakaret edenlere bak hep gizli üye. Bir tanesi özelden hakaret dolu mesajlar atmış onun ekran görüntüsünü aldım ifşa edecem. ona huzur yok artık burdan
@ΔƁDƱLLΔH ben babam belii pkk savunan hain oğlu haindir şerefsizdir ama sen ve savunduklarınız kırk ayaksınız koltuk sevdası için yedi cedi sulalesini bile satar
@Qgwhia seni kimse becermez ancak para karşılığındakendini ancak pazarlarsın ama senle ilişkiye girende senin başına bir cuval gecirmeli o yüze bakılmaz
@tm2012 evet türk toprağı bende onu diyorum ama pkk ile fetöyle iç içe olanlar şimdi kakmış herkese hain damgası vuruyor benim beze ihtiyacım yok ama istersen sana sipariş ederim
@zenci21 Tamam zenci daha fazla hakarete gerek yok... Küfürler değil , fikirler konuşulmalı aslında ama maalesef insanların durumları vahim.. Standartlar yerlerde.. şahısları engelle ve bir daha da karşılıklı cevap ve hakaret oluşmasın.
hocam yazılanlar en baştan beridir orda duruyor zavalı aciz kapasitesi yetersiz düngü yetmeler birden hakaret küfür etmeye başladılar ki onlarla konuşan yok sana ne kime oy vereceğimden hadini bil ve herkez hadini bilsin onlar başlatı biz kendimizi savunduk
@zenci21 Haklısın da buna gerek yok yine de.. Hükümetin evlatları bunlar.. Herkes küfreder ama faturayı sana bana keserler.. Anlatabildim mi? Bir de zaten onlar hakaretleriyle kendi kalitesizliklerini ortaya net olarak koyuyorlar.. Bırak öyle kalsınlar.
@zenci21 lan kodumun mezopotamya eşşeği. hakaret makaret diye şikayet ediyorsun da bak bakalım benim ilk yazıma. geldin hakaret ediyorsun. baban yok bilmem ne. şimdi ben sana hakaret etmeyip hakarete uğradığım için sana okkalı bir küfür etme hakkına kavuştum. senin ananın amııına yoğurdu dökeer zike ziike ayran yaparım. gavaadın çocuğu. hooşşt adam ol. bildirimleri kaparıyorum ne yaraak yersen yee bundan sonra haberim olmayacak !
@mavigoz1234 ne zaman secimde gorev aldin. Sandik basinda durdunmu hic? Bilmediginuz anlamadiginiz seyler icin atip tutmayin. Sevmezsen sevme oyunuda verme isteyen yok ama sacmalama
@Hakanozturk1010 mühürsüz oylar geçerli sayılıyo ilk defa ve sen bana mı diyosun at gözlüklü diye haha genelde sizin için kullanılır bu tabir, niya acaba 😂
@Gogo_latte Ahaha ne alaka chpliyim hdpden nefret ediyorum el ele olduğumuz yok seni kandırmışlar başkanın gibi. Bak ne diyeceğim şiwan Perver le el ele dolaşan siz değil iyisiniz ya :)
Ben Chp' li değilim ama Muharrem İnce işin içinde varsa onu İsmet İnönü' de dahil ki İnönü' yü Atatürk' te sevmezdi bende sevmem direkt tek geçerim İnce' yi. Ayrıca bu lafı diyen kim kim bas bas bağırıyor Muharrem İnce' nin bana bir yerde sadece bir kere bu lafı söylediğine şahitlik edecek bir video at sen haklısın yazarım...
İnce' yi kimseyle bir tutamazsın Chp' de Erdoğan nasıl tek adamsa oda tek adamdır. Gördük Akp' yi de hırsızlık davalarından yargılananları açtırma kutuyu söyletme kötüyü şimdi bana. At yalanı sevsinler doğru diyeni...
Devlet yönetmek deneyim ister bir de şu geçsin bakalım bu nasıl yönetiyor bir de bunu deneyelim değil olmayacak vaatleri ortaya atmak çok kolay fakat icraat lazım icraat
pkkyı sınırlarda karsılayan, hava alanına paçavralarını asan akpye oy verme. chp yi anlatmaya gerek bile duymuyorum. İYİ olanların kazanması için Güneşe bas mührünü
Ya deneyim istiyorsa o zaman bırakalım hep Erdoğan kalsın İnce' nin dediği gibi hep o kalsın Erdoğan ölene kadar kalsın. Şu pahalılıktan bile anlamayan insanlar var bir şeyleri. Sebze ya sebze bu et bu kilolarına bakın gidin hemde böyle verimli bir ülke de Yaşlı adam 70 yaşında gidiyor tezgahta zeytin satıyor bu adama 3 aydan 3 aya para veriyor 200 lira oda kendi vatandaşı olmayanlara daha çok imkan sağlıyor. Bu mu deneyim bu mu her şey. Ayrıca deneyimse maksat Erdoğan' dan çok daha çekirdekten yetişme biri İnce hem fırsat eşitliği lazım bir şans tanı şans tanıdığın insan konuşmayı bilmeyen, cahil veya vizyonsuz biri değil ki. 1600 lira ile yaşayan insanlar var tonla o sarayın giderleri yerine evi arabası hiç bir şeyi olmayan insanlara maaş bağlasınlar önce. Daha bir ton sayılacak olay var da neyse...
Vallaha yanlış anlama da Erdoğan' da yaptığından çok zarar verdi bunuda bil yani. Çocuk oyuncağı değil bence de bu işler o yüzden Erdoğan gitmeli artık. Etin kilosu 40 lira gerçekten de haklısın çocuk oyuncağına gitti artık bu iş...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
286Cevap
İnce
♥️ CHP ♥️
chpye
Oyumuz Reis'e
ince başkan
İyi mhp akp fark etmez chp hdp saadet haric
Akp ile iyi parti nasıl fark etmez Tayyip yalan söyleyen rejim düşmanı ülkesinin mallarını satan eski bir fetöcü
Benim icin fark etmez.
Ozaman iyi partiye ver ikinci turda inceye vermem diyorsan bile boş oy kullan Tayyip e vermeyin artık bakın bu adam Türkiyenin başına gelmiş en büyük bela bunu anlayın artık çok tehlikeli birisi
Boş oy kullanmam 3 u olursa 3 den tekine yine kullanirim.
@TheBestGALATASARAY sen ne iciyorsun lan böyle?
@TheBestGALATASARAY
"Türkiyenin başına gelmiş en büyük bela bunu anlayın artık çok tehlikeli birisi"
lan tayyip iktidara geldiginde sen daha g ötündeki b oku bile silmekten acizdin, kalkip burda hayatinda onlarca lider görmüs gibi yorum yapma. Git oyununu oyna bilgisayarda :D :D
@Abuzer-Kadayif Boş yapma orduya fetöcüleri koyup orduya kumpas düzenleyenlerle beraber hareket eden yargıyı Fethullahçılara veren Taliban liderinin eteğine çömlelen davam için papaz elbisesi giyerim diyen adamı savunma bana. Demokrasiye amaç olamaz araçtır diyen Atatürk ve Laiklik düşmanı bir adam Türkiye Cumhuriyeti düşmanıdır senden daha akıllı olduğum kesin
@Abuzer-Kadayif Tayyip kriz sonrası bu ülkeye geldi Erbakan bile akp siyonizme hizmet ediyor oy vermeyin dedi. Lafta ABD ye gider yapıyor bugün ise aldığımız savaş uçakları ülkeye verildi diye haber vardı. Türk Telekom Tüpraş petrol ofisi birçok fabrika liman satıldı toprak satılıyor yabancılara sen gelişiyoruz san yediğin et fasulye ceviz bile artık ithal ediliyor yazık sana
@TheBestGALATASARAY yok savunmuyorum cünkü senin beynin olsa anlarsin olmadigi icin gerek duymuyorum,
Benden akilli oldugunu sanman bile su gercegi degistirmiyor beynin yok fikrin var :D
Siz selonun g ötünü yalayin, sonrada terörü bitirecez diyen yav saklara oy verin.
KAlkip olmayan beyninle birde burda ahkam kesme bana. din düsmani yav sak.
@TheBestGALATASARAY lan beyinsiz hangi ülkenin kendine ait fabrikasi var? Avrupaya amerikaya agzinizin suyu akarak bakarsiniz ama kendi ülkenizdeki gelismeler karsi cikip hainlik taslarsiniz. Erbakan erdigana oy vermeyin dese, erdogan benim evladim gibidir, onun sözü benim sözümdür dermiydi?
Yürü git ac karnini doyur hala konusup duruyosun bos bos.
@Abuzer-Kadayif HDP ile siyasi bir ilişkisi var chp nin pkk ile ilgisi yok. Apoyla görüşen teröristler bayrak indirip Hendek kazarken kimlik sorarken izleyen onlarla megri megri konserleri veren Ak denen kara partiydi
@Abuzer-Kadayif Kes lan sesini cahil bu ülkenin ucak fabrikası vardı Tüpraş kime aitti ha diyorsan bizde kapitalist devletler gibi olalım nasıl mücadele edeceksin amerikaya almanyayla büyük balık küçük balığı yer pazarını sen kuramassan sömürülürsün biz sömürülmemek için üretmek zorundayız Atatürk'ün kurduğu düzen gibi. Emin ol senin sülalenden daha çok param vardır asıl açlar sizsiniz kömüre makarnaya kanan sizsiniz kendinizi ezdirip köle eden partiyede anca cahil halklar oy verir zaten şimdi ekonomi bozulunca yavaş yavaş aklına geldi milletin
@TheBestGALATASARAY HDP ile siyasi iliskisi varmis :D :D :D
HDP ney? avrupa birligi partisimi? HDP pkk nin meclisteki kolu, hersefrinde onu savunan onun eylemlerini destekleyen parti. Binlerce masumun kanina giren sehit eden, cocuklari anasiz babasiz birakan terör örgütünün meclisteki subesi. Ve sizlerde onlarla kolkola gezen vatan haini yavsaklarsiniz!! Üleknin yüzkarasi, tarihi kara sayfalarla dolu bu ülkeye zarardan baska birsey vermeyen bir dikili agaci bile olmayan ise yaramaz bir partisiniz.
@TheBestGALATASARAY si ktir git ac karnini doyur burda bana zenginlik taslama. Acliktan nefesin kokuyor g ötündeki donu bile baban aliyorken sen benim sülalemin sic tigi b ok bile olamazsin. beyinsiz hayatinda kac tanehükümet gördün kac defa is hayatina girdinde mal mal internetten kopyala yapistir yapip burda artistlik tasliyorsun. Git sütünü ic hadi bilgisayarinda oyununu oyna sen. 24 haziran aksami bekleriz ;)
Sende 3 ünden birine atarım diyorsun Meral Bahçeliye karşı olup partiyi böldü hergün Tayyip e laf söylüyor İnceye destek olucam diyor ikinci tur o kalırsa sen fark etmez diyorsun. Biraz düşün kardeşim
@TheBestGALATASARAY senne karisiyorsun lan milletin verecegi oya yav sak. Si ktir git burdan.
adam sanmi soracak verecegi oyu? a mk veledine bak birde olmayan beyniyle milete akil vermeye calisiyor. Baskalarinin düsüncelerine sayginiz olmaz Sonrada özgürlük laiklik naralari atarsiniz sokaklarda havlarsiniz zeka özürlüler.
@Abuzer-Kadayif Hadi boş yapma devlet 18 yaşından büyüklere oy kullanma hakkı veriyor yetişkin insan 18 yaşında oluyor 70 yaşındakide 18 yaşındakide eşit oya sahip. 70 yaşındaki birsürü hükümet gördü diye senden daha çok şey biliyor diye bişey yok tarihini okuyan kafasını çalıştıran bağlantı kuran en bilgilidir. Noldu megri megrilere fetöye satılan vatan mallarına sesin çıkmadı
@Abuzer-Kadayif Sanan mk. evladı benide ilgilendiren bir oylama fikrimi sunuyorum silah zoruyla verme mi diyorum zoruna mı gitti benim için vatan haini olan birine vermemesini istiyorum kendi kime atarsa atacak
@Abuzer-Kadayif Demokrasi ülkesinde bizzat pkk ya silah yardımı yaptığı para yardımı yaptığı kanıtlanırsa kapatılır adam siyasi olarak pkk yı savunuyor ise mecliste görüşülür siz demokrasi kavramını bilmezsiniz tabi asıl Hendek kazılırken izleyen Çözüm sürecinde yaptıklarınızı sorgula sen oy için her şeyi yaparsınız chp nin sınırı bellidir. AKP de fetönün siyasi ayağıydı bununla hesabını vereceksiniz Ergenekon balyoz 2010 referandumu Bekir Bozdağ tayyip Gökçek binalinin lafları bunları unutmadık hesap vereceksiniz
@TheBestGALATASARAY senin gelmisini gecmisini si kerim pi c kurusu. Vatan haini sizin gibi pkklilarla kolkola gezen bacım dev sirmelerine denir. Sen kimsin lan siktigimin evladi döl israfi.
Sanami düstü lan milletin oyunun derdi? bu ülke herkese oy hakki verdiyse özgür sekilde istedigine oy verme hakkinida verdi. Ah birde senin gibi vatan haini pi c kurularini öldürme hakkini verseydi ilk seni ben si kerdim emin ol!!
@TheBestGALATASARAY megri megri diyenleri iyi arastir bakalim. Sivan perver ve barzani kimmis iyi arastir mk ib nesi. Papagan gibi heryerde ayni seyleri yazip akliniz sira millete ayar vermeye calisiyorsunuz si kerim lan sizin to punuzu.
@Abuzer-Kadayif Oy için pkk ile el ele olup başka gün numaradan bomba yağdıran ülkeyi dış güçlere satan fetöcülere ülkeyi teslim edip yıkmaya çalışan vatan hainidir
@TheBestGALATASARAY beyin özürlü o adam silah yardimindandegil 56 kisinin ölümünden sorumlu tutuldugu icin icerde. Önce bunu iyi bir lgren terörist sevici yav sak.
Her b okta atatürkün ardina saklanip akliniz sira millete türklük taslyiorsunuz.
Ulan atatürk yasasa ilk sizleri gebertirdi, kurtulurdu bu ülke sizin gibi pis liklerden.
Rahat birakin artik su adami mezarinda rahat uyusun.
ölüye sayginiz yokki diriye olsun mk ib neleri.
@Abuzer-Kadayif İstediğin kısmı çekme bayrak indirirken kurşun sıkamayan asker Hendek kazılırken kimlik sorarken KCK izleyen devlet sınırları geçerken kameradan izleyen asker kimin eseriydi. Şivan Perver ypg için şarkı yaptı apoyu seven bir pkk yandaşı sanatçı HDP ile siyasi ilişki içinde olan partilere laf at ama bunu kabul gör ilginç kafan varmış. Bak eski fetöcüsünüz darbenin sorumlusu sizsiniz sattıklarınız hesabını VERECEKSİNİZ okadar. Sizin ne olduğunuzu Erbakan bile anladı utanmazlar
@TheBestGALATASARAY sen ve senin gibiler varken vatan hainligi kimsey düsmez rahat ol ;)
@Abuzer-Kadayif Sen sus Atatürk düşmanı partinin mensubu. Tayyip kaç kişinin ölümünden sorumlu acaba oy için uyguladığı politikalardan ölenler dolu. En basit örneği 250 kişinin ölümünden feto kadar Tayyip sorumlu orduya sokmayın dedik dinlemediniz bunlar elbet ortaya çıkacak bu millet unutmaz kinimiz hep taze hesap görülene kadar
@TheBestGALATASARAY erbakan anldigi icinmi destek cikiyordu erdogana?
Peki 6 secim kaybettigi halde hala CHP diye ortada kosan sizin gibi beyinsizlere ne demeli? :D :D
Dedeniz DSP nin ükenin anasini si ktigini göre göre hala solculaar oy verenlere ne demeli?
Siz hic ayik gezmedinizki, hep sarhossunuz, hayallerinizde oyüzden hic gerceklesmiyor.
24 hazirandada durum degismicek.
Muharrem sa p gibi kalacak sizlerde aglayip duracaksiniz. Gerci huyunuzdur her secimde ysk ya itirazda bulunursunur bu secimdede degismez sizin adetiniz :D :D :D
ama babayi alacaksiniz ;)
https://goo.gl/images/sSrhdY AKP icin bir daha düsün bence. İyi partiye vermelisin 🤗
@mavigoz1234 yürü git isine, sen kimsin milletin oyuna karisiyorsun.
@mavigoz1234 sen bunlara bakarak CHP ye vermeye devam et vatan haini
iatkv.tmgrup.com.tr/.../1499116042665.jpeg
@TheBestGALATASARAY si ktir lan vatan haini yav sak.
Fetoya kimin destek verdigi apacik ortada. Oy üzden kemal elini kolunu sallayarak havalimanindan cikip gitti.
Atatürk ü karistirmayin her pisliginize sersfizler.
Sizler bu ülkenin yüz karalarisiniz!
@Abuzer-Kadayif https://youtu.be/-ECjv1yIjfA Sen de bunlara bakarak veriyorsun galiba. Ne yorum yapacağımı sana mı sorucam, sen kimsin asıl?
Adalet yürüşü nerene battı? Yoksa adaletsizlikten mi yanasin?
@mavigoz1234 adaletmi? ulan askeri sehit edene destek verenden adaletmi bekliyorsunuz siz?
Size batan iyi batmiski burda kudurdun?
ayrica o resimdekileri arastir bakim PKK ile ne iliskisi var.
Birde hdp lileri arastir ;)
olmayan beyninle aklin sira burda bana laf sokmaya calisma, seni o laflarinla gömerim!
@mavigoz1234 bunkar ne diye bagiriyor?
adalet diyemi :D
www.takvim.com.tr/.../chp-mitinginde-seloya-ozgurluk-sesleri
@mavigoz1234 bunuda izle istersen, sizin kamal bizzat konusuyor.
https://www.youtube.com/watch?v=44mBATDmGQY&t=189s
@Abuzer-Kadayif Bak. Madem CHP bin terörist olduğunu düşünüyorsun öyle düşünmeye devam et beni ilgilendirmiyor. Fakat Kürdistan bölgedi diye çıkıp megri megri diye ağlayan birini neden terörist olarak görmüyorsun? Ve bunun yüzünden 1090 sehit olmusken. Bunun cevabını ver söz akpye atıcam.
@mavigoz1234 sana diyorumki o adamlar pkk nin bir numarali düsmani, arastir diyorum bak ben sana kendin arastir gör diyorum.
Ayrica o adamlar irak kürt bölgesini kürdistan olarak görüyor, türkiye topraklarinda gözleri yok.
Kürdistan haritasina ilk karsi cikan barzaniydi. Bu yüzden pkk ile düsman oldular. Sivan perver i ben dinlemem etmem, ama bu olayda bende cok kizmistim ozamanlar arastirdim sordum sorusturdum, bizzat pkk ya destek veren kisilerle konustum, hepsi nefret ediyor bu ücünden. TC ile isbirligi yaptilar bizi kandirdilar diyorlar.
Yoksa bunlar benim babamin oglu degilki savunim? Ayrica savunmuyorum senin dogru bildigin seyin yanlis oldugunu söylüyorum.
Bu arada oyunu kime verirsen ver, bu beni ilgilendirmez. Ama insanlara laf sokarak, baska yere oy vermelerini istemek hic kimsenin haddi degil.
Istersen git HDP ye ver inan umrumda degil. Benim sana da o diger kisiyede kizdigim yer milletin düsüncesine müdahaleniz.
@Abuzer-Kadayif ya pkk'nın bir numaralı düşmanı dediğin adamın konuşmasını izlemedin mi sen? Turkıye terörist bir devlettir diyor mesut barzaniden bahsediyoruz. Uyduruyorsun.
@mavigoz1234 Kemalle muharremde seloyu özgür birakacam, hdp meclis egirmeli diyor,
Sen izlemiyormusun? Türkiyede özerklik kuracaz diye heryered nara atan teröristin özgürlügü isteyen bir CHP den bahsediyorum.
Mesut barzaninin kac yil önceki konusmasi acaba?
Suanda mesuz barzaninin foksiyonu bile kalmadi, irakta referandum iptal edildi o baskanligi birakti gitti. Simdi sen güncel olaylara neden bakmyiorsun? Adam türkiye terörist devlet demsi diyorsun (senin iddian bu) , ama senin oy verecegin kisi teröristi direkt serbest birakacam meclise sokacam diyor. Buna ne diyorsun?
@Abuzer-Kadayif Bana bak abuzer i. nesi seni s. kerim dalga mı geçiyorsun lan bizimle çözüm sürecinde her b. ku yediniz Şivan Perver ypg destek şarkısı yaptı apoyu övdüğü video var. Orduya fetöyü sokarken chp karşı çıkıyordu yargıyı fetöye verdiği 2010 referandumunda kesin sende evet oyu kullandın seninde emeğin var fetöde şrefezsiz seni. Bide dalga geçer gibi açıklama yapıyor fetöcü sizsiniz diyor utanmaz p. slikler sattınız vatanı ordusunu polisini yargısını hala laf yapıyor. https://youtu.be/BNWmW3tALJU
@Abuzer-Kadayif https://youtu.be/OzWkC3tUoVc Al izle siyonizme hizmet eden partini Erbakan anlatıyor.
@TheBestGALATASARAY lan onun bunun cocugu oros bunun firlattigi pi ckurusu.
seni soyunu sopunu si kerim ac kö pek. arastir gör * mina kodugumun döl israfi hala kalkmis a ptal ap tal baskalarindan bulup video yoluyor bana. Ben sana simdi bir yollamaya baslarsam kacacak delik ararsin cikmaazsin ortaya.
@TheBestGALATASARAY https://www.youtube.com/watch?v=D-2JHOAZUtU
al CHP nin yedigi bo klari anlatiyor izle. Vatan haini pi c!!
@Abuzer-Kadayif Noldu montaj mı videolar hainliğin tescili işte fazla geriyor seni sanırım görüntüler hersey çok net
@TheBestGALATASARAY izle lan izle VATAN HAINI Izle !!!
https://www.youtube.com/watch?v=9yEOgNv-pa8
@TheBestGALATASARAY Bak ecevit ne diyor
https://www.youtube.com/watch?v=eGKWL4jTYuU
@Abuzer-Kadayif Senin paylaştığın şey bir hükümetin hatası olabilir zamanında başörtüsü konusundada hatalar yapıldı ben hatasız demiyorum chp. Ancak akp bu ülkenin mallarını sattı orduyu polisi yargıyı berbat etti geçmiş konuşmalarında demokrasiye araç dedi papaz elbisesi giyerek gerekirse dedi laiklik rejim düşmanı. Politika gereği çok rahat yalan söylüyor batıyla ilişki içinde ama lafta kafa tutuyor. Bu adam T. C ne düşman batının işine gelen bir eğitimsiz. Benim söylediklerim çok ciddi meseleler
Sonuç olarak İnce fabrika kuracağım öğretmene çiftçiye emekliye destek olacağım diyor geçmişinde teröristlerle fotoğrafı yok BOP sinin eşbaşkanıyız diye açıklaması yok başörtülü açık alevi ayrımı ırk cinsiyet ayrımı yapmayacağını bizzat belirtti ve bir şansı hakediyor Tayyip in ise geçmişi iyice kirlendi ve gitme zamanı geldi artık ekonomide battı zaten. Tayyip vermek için hiçbir sebep kalmadı yandaşı zengin edip üç kuruşluk adamları mafya veya eğitimsiz kişileri iyi mevkilere getiriyor. İç politikada ülkeyi böldü diktatör gibi davranıyor dış politikada sınıfta kaldı ekinomide sınıfta kaldı bide üstüne geçmişi belli artık ülkenin kurtulma vakti geliyor bu adam giderse senin hayatındada degisiklik olmayacak buna emin olabilirsin başörtüsü mevzusu bitti isteyene fazladan din dersi isteyene vermeyeceğiz diyor imam hatipte öğretmenlik yaptı bu adam eşit olacağına ben eminim o şansı hakediyor şuanda
@TheBestGALATASARAY bu ülkenin mallarini sattiysa zarar ettigi icin satti. Zarar eden birseyi neden elinde tutsun?
senin bir dükkanin olsa devamli zarar etse sen onu elind e tutarmisin?
Orduyu yargiyi temizledi, halada temizlemeye devam ediyor. Hainleri temizlemezse herkes istedigi gibi at kosturacak, sen bunun neyien karsisin?
MAdem ordudakiler yargidakiler sucsuz neden kactilar?
Hergün türkiye karsiti ssosyal medyadan paylasimlar yapan ülkeyi karalayan kisilerin neyini savunuyorsun?
Sucu olan cezasini ceker olmayan serbest kalir.
AKP mükemmel bir partimi? degil ben asla mükemmel oldugunu iddia etmedim ama suanki duruma bakarsam iclerinde en iyisi.
Ben sana AKP nin karsi oldugum icraatlerini sayim. ÖTV, Zayif kanunlar, Torpil, ve devlet kurumundaki hainlerin temizlemesindeki yavaslik.
Bana kalsa polis teskilai ve askeriye bastan sona revüzyona ugramasi lazim. Daha modern, daha gösterisli güclü bir teskilat olmasi lazim.
@TheBestGALATASARAY ekonomi battimi?
bak ne is yapiyorsun bilmiyourm ama ben ecevit zamninda unideyken kapi önündeki en lüks arabalar professörlerin arabasiydi, laptop alacak durumum bile yoktu cep telefonu bile sayili kisilerde vardi.
Daha gecen yil gittim uniye ögrencilerin altinda lüks aarclar ellerindeki en kötü telefon iphone, üstünde markali kiyafetler, carsiya gidiyorum millet deli gibi alisveris yapiyor, yola cikyiorum milletin altinda sifir avrupa araclar. Yahu düsün benim dayim özel sektörde isci altinda sifir polo var bu adam üstelik chp li. Ögretmen tanidigim var altinda mercedes a klasse var. Nusrete gittim sira bekledim 2 defa. Tatile gidim diyorum oteller dolu yer yok eylüle kadar, bayramda yola ciktim kalabaliktan 3 saatlik yol 10 saat sürdü. Bu millete para yok öylemi? allah askina sen söyle bu mu kötü ekonomi? Nankör olma. Egri otur dogru konus.
@TheBestGALATASARAY basörtüsüne en basta karsi cikan inceydi.
Gecmiste neyse gelecektede odur, Ben o adama güvenmyiorum.
Senin oyun kim verirsen ben karismam. Dikkat ediyorsan sana hicbir yorumda akpye oy ver demdim. ama sen her yorumunda millete chp ye oy ver diye tuturuyorsun.
Ben sana bu yüzden yazdim, yoksa diledigine ver banane.
@Abuzer-Kadayif Bir kere fabrika zarar etmiyor Tüpraş Limanlar hepsi kazanıyordu ordudakinler suçsuz demedim onları oraya sokan zaten kendisi darbe oldu kandırıldık diyor bizde inandık kandırıldığına emin olabilirsin buna. Bu adam feto ile ayni yolun yolcusu ikiside şeriat kurup liderlik etmek istiyor benim için bir farkı yok orduya koyduğu adamda tarafsız olmasi gerekirken Tayyip inceye laf atarken alkış tutan birisi ordu benim için hala pis. Türkiye karşıtı paylaşım yapanlar Tayyip in hükümetine karşılar ayrıca ben üretimden yanayım avrupa ile ilişkimiz olsun halk olarak iyi yönlerini alalım ancak sömürtmeden güçlü bir devlet olalım istiyorum avrupada amerikada Türkiyenin dostu değil. Zamanında Atatürk fabrikalar kurup ülkeyi geliştirmişken BBC kanalı Türk halkının dinini yaşam tarzını mahvetti diye propaganda yapıp Menderesi destekleyen belgesel yapıyordu neden üreten güçlü Türkiye değil dışa bağlı Türkiye istediler. Ordu görevini yapıp indirdi Menderesi
@Abuzer-Kadayif Ama Tayyip feto ile orduyu ele geçirdi ve batının istediklerini yaptı bir yandanda din kitap işleriyle halkı uyuttu
@Abuzer-Kadayif Teknoloji gelişti o zamanki araba sayısı parası beyaz eşya telefon bu şekilde hayatımızda yoktu bu düzende kişilerin bir kısmı zenginleşir yandaşlar ve parası olanlar orta ve fakir sınıf dibe batar ve devletin batar. şu an devlet dışa bağlı et benzin bakliyat çay tavuk dolar euro hepsi tavan yaptı ülkede ekonomi berbat evet Tayyipin buzdolabı hesabına döndü senin is
@TheBestGALATASARAY tayyip orduyu ele gecirmis olsa sence orduda istedigi adamlar olmazmiydi?
mantikli düsün biraz.
Bak hala ayni hatayi yapiyorsunuz. Atatürk üstünden politika yapmayin. CHP nin en büyük yanlisi atatürkü ortaya sürerek hep siyaset yapti. Halk bu yüzden gicik aldi.
avrupa ve ABD ile aranin düzelmesi demek sirtimiza daha cok sükün binmesi demektir.
AB ye alinma sartlarini hergecen gün agirlastirioyrlar, amaclari türkiyeye daha agir yük yüklemek. Mesela suriyelileri trkiyede bakin biz parasini verelim dediler ama bir kurus ödemediler.
Ayrica istedigimiz hicbir sucluyu teslim etmediler. Buna pkk lilarda dahil.
Avrupan ve abd hicbirzaman türkiyenin güclenmesini istemez. bak bir termik santral yapilacak diye protesto ettiler katilanlarin cogu yabanci. Halbuki bunlarin ülkelerinde 10 larca termik santral var hatta nükleer santral var. Bu kisiler neden kendi ülkeleri dururken senin benim ülkeme karisiyor? Iyii düsün bak.
@Abuzer-Kadayif Tayyip benim için ve devletim için çok zararlı bir insan ülkemi kurtarmak için insanları uyarıyorum sonuçta kararını yine kendi verecek
@TheBestGALATASARAY o senin görüsün. bana görede muharrem ve meral zararli bu ülke icin. Cünkü herseyi yikacaz diyorlar ortada dikili bir seyleri bile yok.
@Abuzer-Kadayif Zaten avrupa ve amerika dostumuz değil bunu belirttim iyi olmamızı istemediği için kullanabileceği sağ partileri ülkeyi satan partileri gizliden destekledi bunu Erbakan söylüyor zaten. Fetö ile Tayyip yol arkadaşıydı zaten araları bozulunca böyle oldu. Tayyip abd ajanı demiyorum Tayyip şeriat isteyen Atatürk rejimine düşman bir insan bu yol için papaz kıyafeti giyerim dediği için amerikanın emirlerine uyarak kriz zamanı ortaya çıktı. ABD ve batı ise onu kullandı şimdi ise Tayyip sivrildi gücü eline aldığı için batıda onu istemiyor olabilir Şu an çünkü Tayyip şeriatcı bir insan. Ancak batı Atatürk gibi bir insanda istemez Muharrem fabrika kuracağım diyor bunu batıda istemeyecktır ilerleyen zamanlarda. Ancak öncelikle şu an Tayyip ten bu ülkenin kurtulması lazım ondan sonra ülkenin barışıp batıya karşı güçlü olması lazım ve bizi adamdan saymaları lazım. şu an saygınlık yok dünyada bize
@Abuzer-Kadayif Yıkacağız demedi sarayın ışıklarını kısacağız dedi Ak Sarayı öğrencilere vereceğim Marmaris sarayında engelliler tatil yapacak dedi fabrika kuracağım dedi çiftçiye mazot 3 lira dedi ohali kaldırcam dedi yargıyı düzenleyeceğim dedi yıkma falan yok o Tayyip in kendi hayal dünyası
@TheBestGALATASARAY kardes sen biraz gündemi takip et. muharremi iyi izle.
16 yildir muhalefette bu adamlar. Bir defa bile kanun teklifi vermediler ÖTV, yeni kanunlar, egitim sistemi vs icin.
Bu adamlarin dikili bir agaci bile yok. Zaten muharrem piyon, kemal muharremi öne cikartti bir tasla iki vuracak. Parti baskanligini kaybetti dislandi, simdi secimid ekaybederse tümden afaroz edecek kemal onu.
Kemal ciksa ortaya oda zaten keybedecegini biliyor, ama perti baskanliginida kaybederdi bu kez tamamen.
Muharrem okadar iiyi olsaydi CHP tabani onu secmezmiydi baskanliga? Parti tabani bile güvenip partiyi teslim etmedi bu adama sen simdi bu adamin ülkeyi yönetecegini düsünüyorsun. :D
Neyse senin düsüncen dedigim gibi beni alakadar etmiyor. Ama muharrem bu ülkeye cumhurbaskani felan olamaz. Onu secmezler, bak gör CHP lilerin cogu merale ve HDP ye oy verecek.
@Abuzer-Kadayif CHP nin içinde Kemal bir düzen kurmuş koltuğu bırakmadı ama Kemalin koltuğu bırakmama sebebi kendisi birşeyler başarmak istiyor fakat yetersiz olduğunu bende düşünüyorum. Fakat Kılıçdaroğlu öyle ince hesaplar yapmaz Muharrem güçlü bir rakip ve Kılıçdaroğlu da onu uygun gördü ve desteğini veriyor Tayyip Erdoğan'ın kışkırtma harekatı bu oyunlara getiremez bizi ülkenin Şu an ortak bir planı var Tayyip i devirmek buna odaklandık HDP iyi saadet chp birbirinden faklı partiler ama önce demokrasiyi çiğneyen diktatör uygulamaları olan Tayyip ten kurtulmak amaç. Hertürlü hesap buna göre yapılıyor
@TheBestGALATASARAY o hesaplarinizin hepsinin bosa ciktigini pazar aksami bizzat göreceksin.
Daha fazla tartismanin anlami yok. Dedigim gibi oy senin oyun, istedigine verirsin beni alakadar etmez.
@TheBestGALATASARAY Boşver cahile laf anlatmak dünyanın en zor isidir bilirsin :) He de geç :) Kara oğlanın fethullah daha terör örgütü olmadan ki konuşmalarını atıyor ama tayibinkileri savunuyor. Cahildir boşver 🤗
Sapık olmayana vereceğim.
Ahah güzel bakış açısı :D
💡 'e
Hdp ye verecek şimdilik 78 kişiye...
Küfür anlaşılmasın kim ne istiyorsa onu eklesin
Cumhurbaşkanlığında Akşener milletvekilinde Chp
MUHARREM İNCE
Saadet samimi geliyor ancak bilmiyorum
Bu ankete göre kızlar erkeklerden daha akıllı.
Gururla HDP...
neden hdp
@gcansug Hırsız bir parti olmadığı için. Ezilen halktan yana olduğu için. Bozuk sistemin karşısında dik durabildiği için.
@Qgwhia katılıyorum
Hirsiz parti olmadiği için? O yuzden mi belediye başkanlari halktan aldıkları vergileri pkk ya aktarıyordu.
@ΔƁDƱLLΔH artı yalancılık. hdp nin açılımına baksanıza halkın demokratik partisi. şaka gibi ne demokratiği lan ne demokratiği
@gcansug ya kesinlikle böylelikle de gelip bir bok bildiğini savunup devletin her türlü imkanından faydalanır sonra da devlet istemiyorum der. Savunuyorsan dağa çık diyoruz lesini alsınlar oradan onu da kabul etmiyorlar Türk gibi yaşıyor bu zihniyet. Kökünü kurutcaz inşallah
@Qgwhia aynen zaten böyleleri devlet binasından çıkmıyolar deletten pirinç makarna dilenmeyi biliyosunuz
@gcansug kesinlikle bir de utanmadan gururla diyor haysiyetsiz
@Qgwhia sen hangi partiye veriyosun
@gcansug ak parti ulkucuyum ama.
benm anlamadığım kürtler şafi mezhebindendir ve islam dinine çok önem verirler buna rağmen nasıl oluyor da boyunlarından hac işareti taşıyanlara oy verebiliyor besbelli ki onlara oy verenlerinde kanında bir ermenilik var
@Qgwhia ülkü mülkü boşver ak parti dedin ya yeter bana
@gcansug valla sevindim senin de ak partiye vermene herkes sasmis
@Qgwhia aynen
şaşsınlar ne olsa yine ak parti kazanır
@tm2012 lafta dini sevenler bunlar Ermeniden beterler. Bizim toprakta yaşayıp hainlik etmeleri..
@gcansug inşallah en hayırlısi Türkiye için ak parti
@Qgwhia şahıs olarak seni sevdim belki konuşuruz
@Qgwhia bizim toprağımızda yaşayan o kadar farklı ırklar var bunlar kadar ihanet etmediler bize
Herkesin temsil hakkı var. Senin gibi dusunmuyor diye yok sayamazsin. Temsil hakkı vermek zorundayız demokrasiye inaniyorsak. Saygı gostermezsen saygı göremezsin. Neden 80 milletvekili başka bir partiye geçsin?
Kürtler zaten iran-azeri-ermeni ve türk karişimindan türemiş bir millet
@Ghostshutterr teröristlerin öyle bir hakkı yok olamazda !
@Ghostshutterr pardon da sen şehit ailesi olmadığın sürece rahat konuşursun. Saygı duymuyorum duymayacam bu hainlere. Kimisini yetim kimsini evlatsiz kimsini dul bıraktı bunlar nasıl saygı duyarsın anlamıyorum.
@gcansug bende sevdim aynen konuşalım 😊
@tm2012 kesinlikle katılıyorum.
@Qgwhia nerden biliyon şehit ailesinden olmadığımı. Benim ailemden de çıktı şehit. Subay çocuğuyum. Benim hakkimda ne biliyon da ne konusuyon. bildigin yanildigina yetmiyor daha. Bu bir siyasi parti. Siyasallaşma partiler dünyada silahı bıraktı. Eta, ıra bunlardan haberin varmı? Filistin'de Hamas. ama yaşına bakacak olursak kulaktan dolma konuştuğun belli
@Qgwhia şeref yoksunları hep şereften namustan bahseder
@Ghostshutterr yazık üzüldüm senin adına çok şükür Safım belli
@Qgwhia sen de dahil karşıt yandaş hepinizi seviyorum. Biriniz bile kırmak istemem. Hakkını helal et
@Qgwhia Atatürk'ün anzak annelerine yazdığı bir mektup var onu okumani isterim. Dünya lideri nasıl oluyor bı gor
@ΔƁDƱLLΔH bunu yaparken devlet neredeydi yoksa oslo da pkk liderleriyle mi anlaşıyordu 4 yıl barış süreci adı altına da altlarını doldurdular ülkeyi ateş yeri yaptılar onca askerimiz polisimiz sivil vatandaşımızın şehit olmasına sebep oldular tüm bunları oy için koltuk için yaptılar daha fetö den bahsetmedim bile daha düne kadar gel artık bitsin bu hasret diyen kim di ama yok halk uyandı asıl kime oy vereceğini çok iyi anladı
@Qgwhia yahu sen tipine bak sonra konuş yeni görmüşler gibi cıkmış konuşuyorsun hade kızım çoçuksun daha hakaret diliyle konuşacaksan seni gömerim
@Qgwhia sen hele bir dna yaptır baban kim sonra gel kurutursun belki ama akan menileri ala ala belki mama niyetine
@gcansug Makarna el pençe yalaka sizin işiniz zavalıllar bizler dik yürür hep aynı duruşu sergileriz Mustafa Kemalin askerleriyiz bu kadar net. Yok anlama kapasiteniz yetersiz olduğu her hal belli onun için naş naş hade gidin yalakalığınızı yapın yaranmaya çalışın pkk teröristleriyle kimler barış yaptı habur da Diyarbakır da kimler megri megri dedi defolun şimdi yeni yetmeler
@gcansug inadına akp liydik ama oyunu gördük şahit olduk
@Qgwhia ülkücüye bakın hizaya gelin
@tm2012 senin toprağın mı hem babanın malı şimdi sana türk tarihinden bir soru sorarım altına bez bağlarsın
@ΔƁDƱLLΔH ahhahah ama senin bir baban yok
@zenci21 atatürkün askerleriyiz diyorsun bir yandan pkklıları savunuyorsun. D asıl senin baban belli değil :D kim olduğuna bir karar ver. kürtmüsün türkmüsün.
@zenci21 anneni zenci becerdi galiba amedli😂
@Ghostshutterr helal olsun
zenci ananı zenci mi becerdi kodumun mezopotamya eşşeği seni.
@zenci21 evet burası türk toprağı ve türklere ve kürtlere ait teröristlere ve ermenilere değil ! sen git o bezi koca zenci popona bağla.
@zenci21 hizaya gel it o zaman.
Görüşüme yapılan hakaret içeren yazıları bilerek silmiyorum.. Ki herkes görebilsin hangi parti seçmeninin hangi kalitede olduğunu... Seçmen profilinin niteliği zaten malum partiler hakkında hiç bilmeyenlere bile bir fikir verecektir. Herkesin anladığı dilden bir cevabım olsa da bunu gerekli görmüyorum şu an için. Ayrıca ks yönetimini de tebrik ediyorum... Sanırım bu hakaretlere göz yumarak aslında bu ahlaksızların korosuna dolaylı yoldan iştirak te etmiş oluyorlar..
Ben biraz sert yorum yapsam 7xper kaybettin diye mesaj atıyor (çok da umrumda). Hakaret edenlere bak hep gizli üye. Bir tanesi özelden hakaret dolu mesajlar atmış onun ekran görüntüsünü aldım ifşa edecem. ona huzur yok artık burdan
Ks yönetimi boşa duruyor. Hakaret eden hiç kimseye ne yapıldı?
@Ghostshutterr Akp nin trolleri seçim nedeniyle siteye gelmişler... Sıkma sen canını.. Herkesin kalitesi, duruşu ortada..
Trol hepsi. Baba parası yiyen ülkeden bı haber birşey anlamayan tipler ve gizliden yazacak kadar da odlekler.
Ks milleti birbirine düşürdüğü yetmedi bir de guncelledi. benim hakaret içermeyen yorumlarima kaba deyip kaldırıyor alenen kufure maruz kalıyoruz yorumlar duruyor. Adaletsiz, yandaş KS yonetimini protesto ediyorum. Bakın bunu da kaldiracaklar
@ΔƁDƱLLΔH ben babam belii pkk savunan hain oğlu haindir şerefsizdir ama sen ve savunduklarınız kırk ayaksınız koltuk sevdası için yedi cedi sulalesini bile satar
@Qgwhia seni kimse becermez ancak para karşılığındakendini ancak pazarlarsın ama senle ilişkiye girende senin başına bir cuval gecirmeli o yüze bakılmaz
@Mel-un85 sen anne bir sor bakalım gençliğinde onun popona ne kadar kurbağa soktuğumu ondandır salonda yürürken öyle yürüyor
@tm2012 evet türk toprağı bende onu diyorum ama pkk ile fetöyle iç içe olanlar şimdi kakmış herkese hain damgası vuruyor benim beze ihtiyacım yok ama istersen sana sipariş ederim
@Qgwhia yaw seni becermem git seni almam
@zenci21 Tamam zenci daha fazla hakarete gerek yok... Küfürler değil , fikirler konuşulmalı aslında ama maalesef insanların durumları vahim.. Standartlar yerlerde.. şahısları engelle ve bir daha da karşılıklı cevap ve hakaret oluşmasın.
hocam yazılanlar en baştan beridir orda duruyor zavalı aciz kapasitesi yetersiz düngü yetmeler birden hakaret küfür etmeye başladılar ki onlarla konuşan yok sana ne kime oy vereceğimden hadini bil ve herkez hadini bilsin onlar başlatı biz kendimizi savunduk
@zenci21 Haklısın da buna gerek yok yine de.. Hükümetin evlatları bunlar.. Herkes küfreder ama faturayı sana bana keserler.. Anlatabildim mi? Bir de zaten onlar hakaretleriyle kendi kalitesizliklerini ortaya net olarak koyuyorlar.. Bırak öyle kalsınlar.
ALLAH büyük Gam yok
@zenci21 lan kodumun mezopotamya eşşeği. hakaret makaret diye şikayet ediyorsun da bak bakalım benim ilk yazıma. geldin hakaret ediyorsun. baban yok bilmem ne. şimdi ben sana hakaret etmeyip hakarete uğradığım için sana okkalı bir küfür etme hakkına kavuştum. senin ananın amııına yoğurdu dökeer zike ziike ayran yaparım. gavaadın çocuğu. hooşşt adam ol. bildirimleri kaparıyorum ne yaraak yersen yee bundan sonra haberim olmayacak !
İyi olsun herşey
vatanım için hangisi hayırlıysa o olsun
Cehape. Yine agepe alcak ya
Saadet patlaöa yaşıcaktır. Bilge başkan temel başkan oyumuz sana
Umarım bu seçimde oyunuz %1.6 dan %2 ye kadar yükselir
Oyumu verir çıkarım. :)
Hayirlisi olsunnn pek umut yok ama 😏
Bu seçimlerde mühürü hepsine basacağım. :):
bir tanesine basma üstat
Doğru dedin hocam
Kim önde olursa ona gider oyun gecersiz oylar öyle sayılıyor
@Gogo_latte sacmalama gecersiz oylar dusuluyor. Yuzde hesaplanirken 100 oyun 99 u gecerliyse 99 oy uzerinden yuzde hesaplanir
@Hakanozturk1010 Bazı insanlar boş oylara Erdoğanı basıyor çok yakalanmış bir sey bu.
@Gogo_latte öyle sayılmasının sebebi birilerinin hile yapmasıdır
@Miss_y hileye gerek yok akp yine alır tanıdıgım varlıklı suriyeliler var suriyelilerin alayı akpye oy vericek
@mavigoz1234 ne zaman secimde gorev aldin. Sandik basinda durdunmu hic? Bilmediginuz anlamadiginiz seyler icin atip tutmayin. Sevmezsen sevme oyunuda verme isteyen yok ama sacmalama
@Hakanozturk1010 daha referandum da boş oyları evet saydıklarını biliyoruz. sadece siz görmemeyi tercih ediyosunuz.
@mavigoz1234 sen ne karşıtısın akp mi yoksa diger partilermi?
@Hakanozturk1010 mühürsüz oylar geçerli sayılıyo ilk defa ve sen bana mı diyosun at gözlüklü diye haha genelde sizin için kullanılır bu tabir, niya acaba 😂
@Gogo_latte Ben terörist ve emperyalist güclerin karsitiyim. Akp, vatan partisi ve hdp bana göre değil. Ben chpliyim :) Sen hangi partiye veriyorsun?
@mavigoz1234 chplisin hdpyle el ele vermişsiniz miting yapıyorsunuz vatan sevdalısı bumu demek? Chp bu kafayla iktidar olamaz bunu bil
@Gogo_latte Ahaha ne alaka chpliyim hdpden nefret ediyorum el ele olduğumuz yok seni kandırmışlar başkanın gibi. Bak ne diyeceğim şiwan Perver le el ele dolaşan siz değil iyisiniz ya :)
@mavigoz1234 https://youtu.be/3bA9EoFsB2g
Gözümle gördügümemi inananayım yoksa duydugumamı?
@Gogo_latte O CHP'nin mitingi değil yalan bir haber.
https://youtu.be/-ECjv1yIjfA
Ve elbette gözünle gördüğüne inan.
@mavigoz1234 nesi yalan her yerde bu haberler var mitingte halay çekiyorlar birlikte çekmeköy de oldu bu olay
Lan tamam kesin ya
ince reyiz
Anti akp!
CHP 😍❤
CHP.
Seviyorum var mı ötesi...
İyi partinin kadrosu guzel
akıl terazim bozulmadı henüz devam...
Muharrem inceye şans vermiecemde kime verecem
Fetöcü birine vermiceğim
Cumhuriyet Halk partisi
Yola devam
Akp ya da CHP kararsizim
Chp mantıklı
Akp ye ver. Abdullah öcalan resimlerini Atatürk ün resimleriyle yan yana getiren Chp ye mi vereceksin? bir daha düşün kardeşim..
Haklısın kardeşim
Helal sana 😊❤
Öcalan' a sayın deyip şehide kelle diyene mi vereceksin Muharrem İnce' ye ver iyice bak ve yazdığımı yap...
Yani...
...
Sizinkiler apo nun heykelini dikecez diye bas bas bağırıyor ona ne demeli?
Ben Chp' li değilim ama Muharrem İnce işin içinde varsa onu İsmet İnönü' de dahil ki İnönü' yü Atatürk' te sevmezdi bende sevmem direkt tek geçerim İnce' yi. Ayrıca bu lafı diyen kim kim bas bas bağırıyor Muharrem İnce' nin bana bir yerde sadece bir kere bu lafı söylediğine şahitlik edecek bir video at sen haklısın yazarım...
İnce' yi kimseyle bir tutamazsın Chp' de Erdoğan nasıl tek adamsa oda tek adamdır. Gördük Akp' yi de hırsızlık davalarından yargılananları açtırma kutuyu söyletme kötüyü şimdi bana. At yalanı sevsinler doğru diyeni...
Öyle...
Bitti...
Devlet yönetmek deneyim ister bir de şu geçsin bakalım bu nasıl yönetiyor bir de bunu deneyelim değil olmayacak vaatleri ortaya atmak çok kolay fakat icraat lazım icraat
çözüm sürecını de chp mı baslattı
pkkyı sınırlarda karsılayan, hava alanına paçavralarını asan akpye oy verme. chp yi anlatmaya gerek bile duymuyorum. İYİ olanların kazanması için Güneşe bas mührünü
@masengul agzına saglık
Ya deneyim istiyorsa o zaman bırakalım hep Erdoğan kalsın İnce' nin dediği gibi hep o kalsın Erdoğan ölene kadar kalsın. Şu pahalılıktan bile anlamayan insanlar var bir şeyleri. Sebze ya sebze bu et bu kilolarına bakın gidin hemde böyle verimli bir ülke de Yaşlı adam 70 yaşında gidiyor tezgahta zeytin satıyor bu adama 3 aydan 3 aya para veriyor 200 lira oda kendi vatandaşı olmayanlara daha çok imkan sağlıyor. Bu mu deneyim bu mu her şey. Ayrıca deneyimse maksat Erdoğan' dan çok daha çekirdekten yetişme biri İnce hem fırsat eşitliği lazım bir şans tanı şans tanıdığın insan konuşmayı bilmeyen, cahil veya vizyonsuz biri değil ki. 1600 lira ile yaşayan insanlar var tonla o sarayın giderleri yerine evi arabası hiç bir şeyi olmayan insanlara maaş bağlasınlar önce. Daha bir ton sayılacak olay var da neyse...
Bu çocuk oyuncağı değil bir de buna şans tanıyalım bir de bunu deneyelim değil kimin ne olduğunu bilemezsin
@Harun057 baştakilerin ne oldugunu bilmesi yeter. Yüzünüzü güneşe dönün artık..
Vallaha yanlış anlama da Erdoğan' da yaptığından çok zarar verdi bunuda bil yani. Çocuk oyuncağı değil bence de bu işler o yüzden Erdoğan gitmeli artık. Etin kilosu 40 lira gerçekten de haklısın çocuk oyuncağına gitti artık bu iş...
Neyse...
Yeter...
Ne ara kandın sen kızım akp fetöyü çıkardı!
Chpye tabiki oyumu chpye veririm
Zafer partisi tek kemalist parti
Ohaa sitede bile ak parti almış 😨
İstikrar ve Güçlü
Türkiye nin geleceği için...
Ne o Vatan Partisi parti değil mi?
Ülkeye daha hayırlı olabilir
salladım oyum gizlidir :)
MHP.
Mhp mi kaldı ya?
o ne lan öyle bir parti m ivar :D
@Travestiİdilnaz ve su blackwhite mi ne zikkim. Nolduuu hosunuza mi gitmedi
Hdp var ama MHP yok ne kadar zeki insansınız selo aponun heykelini dikeceğiz diye bağırıyor siz hala MHP mi var öyle bir parti mi kaldı diyin bakalım
Ula burda ne cok hain varmis..
Aynen öyle bir de yukarı gel bak çocuk subay çocuğu sözde hdp li adama saygı duy diyor
@Qgwhia hsgxgsh insanlar ne kadr tuhaf
Aynen öyle 😂
HDP/Halkların Demokratik Partisi
ahahaha
hala akp diyen var
Beleş kek yicez kanka tabikide
@SiyahVeSimsiyah aynen :D
Muharrem inceye
Akp' ye (Değil)
Saadet Partisi
Chp..
Tamam 👍🏼
Vakit Türkiye vakti
CHP alsın
Muharrem İnce CHP
İyiler geliyor.
Reis %52-53 ile baikan
Recep Tayyip Erdoğan gibi adam yok da ondann
Aslında oy kullanmak istemiyorum
abi burda bile şike var sitenin yarısı tayyip feto
Onlar bize bastılar başta sırası bizde
Basma** sırası klavyeyi zikem yaa
Vatana hizmet eden tek parti gerisi terör yanlısı
Mallara bak birşey demiim
ak parti seçilir gibi